Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

"vieras"
[QUOTE="hmmm";22763931]Kauniita naisia, mutta miksi ihmeessä te jotkut olette menneet pilaamaan kauniit kasvonne noilla valtavilla lävistyksillä ja leveillä renkailla :-0[/QUOTE]

Jos vaikka siks, että tykkää läväreistä? Musta ne on kauniita ja seksikkäitä.
 
En mä ole ainakaan tajunnut, että niiden tissien pitää vilkkua, kun yläviistosta kuvaa. :ashamed: Tosin en mä sitä kuvakulmaa ole silleen koskaan kauheesti miettinyt.

Suzyannen promokuva on hieno, samoten Leukkiksen viimeisin. :) Ja on monilla muillakin toki.
 
Juu, mun iho on joskus ollu paljon pahempi. :D Joskus oli aina naama punaisena niin tää nykyinen iho tuntuu melkein hyväkuntoiselta. :D Pääsispä taas etelään niin iho paranis. :)
Voi mä niin tiedän tunteen... harmi, ettei mulla oo enää tallessa kuvaa, joka otettiin sun ikäisenä vakuutusyhtiötä varten. Kaulasta tirskui verta kun kallisti päätä taaksepäin, silmäluomet oli punaiset, turvonneet ja märkivät ja kaikki taipeet - sanoinkuvaamatonta. Ihotautilääkäri lohdutti, että kolmekymppisenä helpottaa. Ei silloin paljon lohduttanut, mutta niin se hitto vie helpotti :). Kuuteen vuoteen en ole tarvinnut kortisonivoiteita enkä -kuureja enkä valohoitoa ollenkaan, sillä raskauden myötä mun iho parani.

Niin ja lisään vielä, että nyt sun iho näyttää tosiaan paljon paremmalle kuin aiemmin - mutta sen verran kuitenkin, että atoopikko toisen tunnistaa ;).
 

Yhteistyössä