Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;22772417:
Kiitti :) iteki tooosi tyytyväinen ollu, kerranki :D vähä vaihtelua.. nyt meinasin jos toisen puole ihan lyhyeks, mut se jää nähtäväksi :)
Miä mietin ihan samaa, aika lyhyt on jo nyt :D Ihan sängelle meinasin vetää toisen puolen. Miulla on jo nyt pirun lyhyt rekkalesboletti :D
 
"Kenguru"
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22772390:
Ihania lapsia teillä :heart: Todella suloisia :heart: No, jos muut niin minä tietenkin perässä:saint:
[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=7225941.jpg][/URL]

Tässä meidän lellikersa lempipuuhassaan eli äitinsä kalliita saappaita tuhoamassa 9kk:n kunnioitettavassa iässä :D
Iiihana kaunis lapsi:) Mutta olethan itsekin kaunis:)

Täällä on kyllä ollut paljon muitakin hyviä kuvia. Tuntuu vähän hölmöltä vähän niinkun varkain katsella muiden kuvia, kun omaani en kuitenkaan laita, koska pidän yksityisyydestä:).
Mutta kiva kun viitsitte laittaa. Harmi vaan kun joku sekopää käy välissä haukkumassa kuvia :(, toivottavasti osaatte jättää omaan arvoonsa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;22772467:
Miä mietin ihan samaa, aika lyhyt on jo nyt :D Ihan sängelle meinasin vetää toisen puolen. Miulla on jo nyt pirun lyhyt rekkalesboletti :D
Mä kans mietein melkei siiliä ja hiustatuointia, toine puoli sais jäädä tollaseks pitkäksi mitä toi mun takapiiska nyt onki.. Olis siinä taas mammoilla päivittelemistä :D
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;22772505:
Mä kans mietein melkei siiliä ja hiustatuointia, toine puoli sais jäädä tollaseks pitkäksi mitä toi mun takapiiska nyt onki.. Olis siinä taas mammoilla päivittelemistä :D
Miulla on nyt toisella puolella aika lyhyt, ei ihan siili mutta niin lyhyt että siihen sai kuvioita. Annoin kampaajalle vapaat kädet. Tykästyin siihen.. Nyt mietin ihan siiliä toiselle tai vaikka molemmille puolille.. Miulla tulee vaan vastaan siinä pieni värjäysongelma :D Kato kun myö rönsyiltiin tästä keskustelusta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;22772546:
Miulla on nyt toisella puolella aika lyhyt, ei ihan siili mutta niin lyhyt että siihen sai kuvioita. Annoin kampaajalle vapaat kädet. Tykästyin siihen.. Nyt mietin ihan siiliä toiselle tai vaikka molemmille puolille.. Miulla tulee vaan vastaan siinä pieni värjäysongelma :D Kato kun myö rönsyiltiin tästä keskustelusta :)
Mä oon pitkää halunnu, mutta en oo uskaltanu ottaa... Nyt sitte ku tuttu kampaaja sano et sopis nii haluisin kokeilla, nähtäväksi jää mitä tuo nyt saa aikaseksi ku tässä alkuvuodesta meen :)) vähä rönsyiltii juu, mut eikös se oo vähä tapana :D
 
[QUOTE="Kenguru";22772485]Iiihana kaunis lapsi:) Mutta olethan itsekin kaunis:)

Täällä on kyllä ollut paljon muitakin hyviä kuvia. Tuntuu vähän hölmöltä vähän niinkun varkain katsella muiden kuvia, kun omaani en kuitenkaan laita, koska pidän yksityisyydestä:).
Mutta kiva kun viitsitte laittaa. Harmi vaan kun joku sekopää käy välissä haukkumassa kuvia :(, toivottavasti osaatte jättää omaan arvoonsa.[/QUOTE]

Mä olen ainakin niin tottunut jo tuohon ja se on samantein kuviani haukkumassa jos niitä laitan.En edes alennu vastaamaan sille enää :p
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;22772624:
Mä oon pitkää halunnu, mutta en oo uskaltanu ottaa... Nyt sitte ku tuttu kampaaja sano et sopis nii haluisin kokeilla, nähtäväksi jää mitä tuo nyt saa aikaseksi ku tässä alkuvuodesta meen :)) vähä rönsyiltii juu, mut eikös se oo vähä tapana :D
Se ihan varmasti sopii siulle :) Löysin sivukuvan, siinä näkyy miun rekkis, ei ole paljon varaa lyhentää :D

 

Yhteistyössä