Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;22773260:
Kiitti kiitti : )) enhä mä mitään loukkaannu tollasista kohteliaisuuksista :) Enpä mä sunkaan ulkonäössä mitään vikaa nähny, päinvastoin, nätti oot :)
Nykyään ei yhtään tiedä mitä voi sanoa :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22772390:
Ihania lapsia teillä :heart: Todella suloisia :heart: No, jos muut niin minä tietenkin perässä:saint:
[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=7225941.jpg][/URL]

Tässä meidän lellikersa lempipuuhassaan eli äitinsä kalliita saappaita tuhoamassa 9kk:n kunnioitettavassa iässä :D
Voi miten kaunis pieni neiti, ihanat suuret silmät! :heart: Ja ihania lapsia kaikilla muillakin. :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22773148]Heti on sekopää, jos ei pidä kaikkia kakaroita kauniina. Tämä tyttö on kyllä ..no ihan kivan näköinen.[/QUOTE]
No täytyy olla melko sekopää, jos pitää päästä ääneen laukomaan päin naamaa se, että jonkun ulkonäkö ei miellytä. Mitä jos kadulla näet mielestäsi ei-niin-hyvännäköisen ihmisen, menetkö hänelle tämän ketjun tyyliin kertomaan mielipiteesi? Käytkö myös kertomaan vieraille ihmisille, jos "et pidä heidän kakaroitaan kauniina"? Todellako se on sinun mielestäsi ihan asiallista ja tervettä aikuisen ihmisen käytöstä?
 
Luin koko ketjun ja sen verran haluun kommentoida: Tiiru siul on todella kaunis lapsi :heart:. Suloinen vauveli :heart:. Enkä ymmärrä tuon kommentoijan vesipää-kommentteja :(. Saat olla ylpeä, todella kaunis vauva :heart:.

Ja muillakin palstalaisilla on kauniita lapsia ja ootte kauniita :D.
 
[QUOTE="vieras";22773068]Lehdistä saa lukea uskomattomiakin asioita. Ei aina voi tietää.[/QUOTE]

En kai mä niiin tyhmä ole, että laitan kuvia pojastani jota vieläpä hakkaan!!!
Ja mix aina epäillään, että on pahoinpidelty, jos mustelmaa tai tikkiä näkyy!?!
Tää mun juniori on kyllä niin tapaturma-altis, kun poika voi vaan olla :D
 

Yhteistyössä