Yhden illan jutusta vakava suhde?

Ei se välttämättä käy miehen itsetunnon päälle, mutta kun kevytkenkäisten jakorasioiden on niin vaikea tajuta ajatusmaailmaa jossa seksiä harrastaessa _olisi hyvä_ tuntea toinen. Suurelle osalle se näemmä on ihan yksi lysti kuka ja mikä ja kuinka tuttu/tutustuttu se toinen on, pääasia että on muna ja pillu sekä kamalasti ihquu himoo.

Voi olla, että mielipide muuttuu jos "se tosi kiva himomies" kerran onkin sellainen, että ekan panon päälle vetää heroiinipiikin esiin ja piikittää itteensä ja voivottelee, et ku on tuomittu jo HIVista tai karjaisee että "olitpas hyvä pano, lähdenki hakeen vielä toisen luuskan baarista" tms.
Juu, nuo nitkut onkin yleensä niitä, jotka on ekana lähdössä panemaan ja muutenkin niitä sosiaalisimpia tapauksia, jotka notkuu baarissa vokottelemassa leidejä.

Osaatko muuten selittää, miksi seksiä harrastaessa tulisi tuntea toinen? Miten pitkässä ajassa tuntee toisen riittävän hyvin? Entä jos toisilla on kyky nähdä ihmisten lävitse ensisilmäyksellä ja toisten pitää tutustua vuosikausia, ennenkuin ymmärtää siitä toisesta mitään? Mikä on riittävä määrä tutustumista seksin harrastamiseen? Miksi oletat, että suurimmalle osalle on ihan sama, kenen kanssa harrastaa seksiä? Mikä vika on himossa?
Entäs ne, joille on paljastunut vaikkapa 10 vuoden yhdessäolon jälkeen, että toinen onkin psykopaattinen lastenmurhaaja, raiskaaja ja kiduttaja? Eihän tällaisessakaan tapauksessa kumppania ole tunnettu?
 
[QUOTE="mie";29998691]Nyt tyttö itsetunto kuntoon. Jos mies on susta oikeasti kiinnostut niin se on kiinnostunut sen seksin jälkeenkin. Tai ilman sitä. Jos valintasi ei kelpaa, teit sitten kummin tahansa,hän ei ollut oikea sinulle. Yksinkertaista. Sitä kiinnostusta ei osteta millään tempulla. Se on tai sitä ei ole. Piste. Vittumaista tietenkin että kiinnostus ei aina kohtaa, mutta elämä on. Jossain on se oma "puuttuva" palikkakin. Se tulee kun aika on valmis. Ja jos ei tule, niin sitten ei tule. On parempi elää yksin kuin tavan vuoksi toisen rinnalla.[/QUOTE]

Kiitos, niinhän tää tuntuu olevan. Mä niin haluan tästä vakavampaa ja en oo pitkään aikaan jännittänyt yhtä paljon jonkun miehen näkemistä :D
 
Lähdin koska olin epävarma. Ajattelin että ei noin hyvä mies voi olla kiinnostunut musta ellen anna heti. Tämä taitaa olla aika yleinen pelko naisilla ja ei kehdata kieltäytyä kun tuntuu että muuten miehen kiinnostus lakkaa:/
Täh?
Justahan sä sanoit, että miehet ei todellakaan ole kiinnostuneita tyhmistä yhden yön panoista ja nyt sä kuitenkin ajattelit, että josset heti anna, niin se ei ole kiinnostunut? Ja sä annoit siksi, ettet kehdannut kieltäytyä?

Voi lapsirakas. Missä sun itsetunto on? Onko sulla oikeasti hajuakaan siitä, mitä SINÄ haluat, mikä on SINULLE tärkeää, millaiset asiat tekee SINUT onnelliseksi? Musta tuntuu, että sä yrität elää näiden "yleismaailmallisten käsitysten" mukaan miettimättä hetkeäkään itseäsi.

Ymmärrän nyt, miksi juttusi ovat ristiriitaisia ja sinä jollakin tavoin kaksinaismoralistinen. Elät koko ajan osittain itsenäsi ja olet sitä mitä olet. Sen lisäksi olet luonut itsestäsi "fantasiahahmon" jonkalaisen luulet olevan hyvä "yleisten normien mukaan" ja kun nämä kaksi sekoittuu, ei jutuissasi ole enää mitään järkeä.

Hyväksy itsesi ja viallisuutesi koita jättää taaksesi tuo fantasiatyyppi, jollainen luulet haluavasi olla.
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
"mie"
Kaikki ei tarvitse seksistä nauttiakseen listaa toisen mielenkiinnonkohteista elämässä ja henkilötunnusta.
Juuriki näin.

Palautin just ihanat muistot mun ja miehen tapaamisesta. Seksi- no täytyy myöntää että oltiin aika hiprakassa - oli mitä oli. Joskin himokasta ;) :D Seuraava päivä. Itsestän selvää että haluaakin kuulla toisesta. Molemmin puolin. Sitten alkoi tulla niitä palasia hänestä. Se minkä kanssa lähdin sänkyyn muuttui vaan mielenkiintoisemmaksi ja mielenkiintosemmaksi. Lauseet täydensi mun lauseita....Ja se ekan kerran jälkeinen ilta, jolloin päädyimm uudestaa lakanoiden väliin. Selvinpäin.Voi hitto - saan melkein pienet vieläkin ajatuksesta. Pala palalta kaikki tippui kohdalle. Elämän arvot, kiinnostuksen kohteet.... Olisihan homma ehkä toiminut toisinkin päin. Luulen niin. Eli ilman sänkyyn hyppäämistä. En tiedä. Mutta tää versio oli ainakin täydellinen meille =)
 
"kokenut"
Ei se välttämättä käy miehen itsetunnon päälle, mutta kun kevytkenkäisten jakorasioiden on niin vaikea tajuta ajatusmaailmaa jossa seksiä harrastaessa _olisi hyvä_ tuntea toinen. Suurelle osalle se näemmä on ihan yksi lysti kuka ja mikä ja kuinka tuttu/tutustuttu se toinen on, pääasia että on muna ja pillu sekä kamalasti ihquu himoo.

Voi olla, että mielipide muuttuu jos "se tosi kiva himomies" kerran onkin sellainen, että ekan panon päälle vetää heroiinipiikin esiin ja piikittää itteensä ja voivottelee, et ku on tuomittu jo HIVista tai karjaisee että "olitpas hyvä pano, lähdenki hakeen vielä toisen luuskan baarista" tms.
Sinä ressukka et näköjään tiedä seksistä ja nautinnosta yhtään mitään, kun kerran et tiedä sitä, ettei toisen tunteminen ole mitenkään välttämätöntä. Joskus voi saada elämänsä parasta seksiä täysin tuntemattoman kanssa. Siitä saattaa olla jopa etua, ettei tunne toista lainkaan.
 
"mie"
Kiitos, niinhän tää tuntuu olevan. Mä niin haluan tästä vakavampaa ja en oo pitkään aikaan jännittänyt yhtä paljon jonkun miehen näkemistä :D
Toivotaan että on vakavampaa. Mutta jos et miehelle ole kiinnostava sellaisena kuin olet ilman "sirkustemppuja" niin sitten hän vaan ei ole sinulle se oikea. Sitä kiinnostusta ei voi ostaa - toistan tuon että ymmärtäisit. Toki voit luoda valekuvaa itsestäsi esittämällä kiinnostavaa (joskaan et edelleenkään tiedä millainen ihminen on tästä miehestä kiinnostava) mutta silloin homma lähtee ekoilta metreiltä jo väärään suuntaan. Se todellisuus kyllä paljastuu ajan kanssa jos lähtee näyttelemään jotain muuta kuin mitä on.

Kuten olen sanonut, mun mies rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. Siihen persoonaan kuului myös se että sinkkuna hyppäsin hänen kanssa suorana petiin ;)
 
Täh?
Justahan sä sanoit, että miehet ei todellakaan ole kiinnostuneita tyhmistä yhden yön panoista ja nyt sä kuitenkin ajattelit, että josset heti anna, niin se ei ole kiinnostunut? Ja sä annoit siksi, ettet kehdannut kieltäytyä?

Voi lapsirakas. Missä sun itsetunto on? Onko sulla oikeasti hajuakaan siitä, mitä SINÄ haluat, mikä on SINULLE tärkeää, millaiset asiat tekee SINUT onnelliseksi? Musta tuntuu, että sä yrität elää näiden "yleismaailmallisten käsitysten" mukaan miettimättä hetkeäkään itseäsi.

Ymmärrän nyt, miksi juttusi ovat ristiriitaisia ja sinä jollakin tavoin kaksinaismoralistinen. Elät koko ajan osittain itsenäsi ja olet sitä mitä olet. Sen lisäksi olet luonut itsestäsi "fantasiahahmon" jonkalaisen luulet olevan hyvä "yleisten normien mukaan" ja kun nämä kaksi sekoittuu, ei jutuissasi ole enää mitään järkeä.

Hyväksy itsesi ja viallisuutesi koita jättää taaksesi tuo fantasiatyyppi, jollainen luulet haluavasi olla.
no tiedäthän sä kun toinen joku sinusta erittäin kiinnostava ja mieletön ihminen on sun seurassa ja se toivoo jotain sulta, niin aika hyvä itseluottamus saa olla, että osaat suorilta käsin kieltäytyä kohteliaasti ja luottaa siihen, että se silti soittaa sulle ja juttu jatkuu. Mä en ole ollut sinkkumarkkinoilla kauaa ja jotenkin se ei ole vielä tullut rutiinilla, että mitä mä haluan ja mitä mun ei tarvitse edes harkita.. On paljon epävarmempi kun ei ole sitä kokemusta baarielämästä hirveästi. ;o

Nyt menen fiiliksen mukaan kun tapaillaan normaalisti:)
 
vieras-
Lähdin koska olin epävarma. Ajattelin että ei noin hyvä mies voi olla kiinnostunut musta ellen anna heti. Tämä taitaa olla aika yleinen pelko naisilla ja ei kehdata kieltäytyä kun tuntuu että muuten miehen kiinnostus lakkaa:/
Kerro ihmeessä tuo sille miehelle, teet siihen hyvän vaikutuksen ja tuo saa sen tuntemaan itsensä halutuksi ja sinut vaikuttamaan tasapainoiselta tyttöystävämateriaalilta. "Annoin sulle vaan sen takia ettet jättäis mua"
 
"mie"
en tiedä teistä muista kokeneemmista, mutta mun mielestä ainakin paras tapa "markkinoida" itseään sinkkumarkkinoilla on oppia tuntemaanitsensä ja olemalle sinut sen kanssa mitä on. Turhaan analysoimatta mitä muut haluaa sinun olevan tai millainen sinun tulisi yleisen oletuksen mukaan olla. Antaa mennä siten kun itsestä parhaalta tuntuu, itseään arvostaen. Ja kas kummaa, niitä ottajia onkin yhtäkkiä ympärillä....
 
Spencer Hastings
Tätä lukiessa tarttis korkata lonkero.

Muakin kiinnostaa tämä:
Päteekö myös miehiin nämä a) turvallisuus b) ensivaikutelma c) käytöstavat ?
Ihan yhtä lailla se nainen voi olla hullu kirvesmurhaajastalkkeri, kuin mieskin. Ensivaikutelma on tainut syntyä jo paljon ennen sitä peuhaamista, ellei ne treffit ollut heti pedissä. Käytöstavat... häh?

Mä jotenkin luulin, että se "naiset on huoria jos antaa heti, mutta miehille sulka hattuun" -ajattelu on jo vähän mennyttä.
 
vieras-
Tätä lukiessa tarttis korkata lonkero.

Muakin kiinnostaa tämä:


Ihan yhtä lailla se nainen voi olla hullu kirvesmurhaajastalkkeri, kuin mieskin. Ensivaikutelma on tainut syntyä jo paljon ennen sitä peuhaamista, ellei ne treffit ollut heti pedissä. Käytöstavat... häh?

Mä jotenkin luulin, että se "naiset on huoria jos antaa heti, mutta miehille sulka hattuun" -ajattelu on jo vähän mennyttä.
Hih, ihan höpsöhän sää olet. Ai naisetko muka murhaajia, tsihihihihiii, eihän me naiset edes hei tiedetä mikä on kirves!1!! Olisit nyt hei vakavasti mukana näin tärkeässä aiheessa!1
 
"mie"
Tätä lukiessa tarttis korkata lonkero.

Muakin kiinnostaa tämä:


Ihan yhtä lailla se nainen voi olla hullu kirvesmurhaajastalkkeri, kuin mieskin. Ensivaikutelma on tainut syntyä jo paljon ennen sitä peuhaamista, ellei ne treffit ollut heti pedissä. Käytöstavat... häh?

Mä jotenkin luulin, että se "naiset on huoria jos antaa heti, mutta miehille sulka hattuun" -ajattelu on jo vähän mennyttä.
Ehkä nyt on kasvamassa retro-sukupolvi joka palaa takaisin jo menneisiin käsityksiin ja ajatuksiin?
 
Tätä lukiessa tarttis korkata lonkero.

Muakin kiinnostaa tämä:


Ihan yhtä lailla se nainen voi olla hullu kirvesmurhaajastalkkeri, kuin mieskin. Ensivaikutelma on tainut syntyä jo paljon ennen sitä peuhaamista, ellei ne treffit ollut heti pedissä. Käytöstavat... häh?

Mä jotenkin luulin, että se "naiset on huoria jos antaa heti, mutta miehille sulka hattuun" -ajattelu on jo vähän mennyttä.
Jäin miettimään asiaa ja itseasiassa olen kuullut monasti useammin hulluista stalkkeripsykonaisista kuin miehistä... eli oikeasti ne on miehet, joiden pitäisi varoa kenen matkaan lähtee.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Noh aina se ei mee kun elokuvissa. =) Ei yksi virhe kaada koko hommaa nähtävästikään.
Ja jos alkumetreillä tuollainen kaataa niin ihan yksi lysti. Ei ole kauhea menetys.

Olisiko yksikään suhde voimassa vielä kymmenen vuoden kuluttua jos yksi virhe tai erhe kaataisi suhteen? Ei ole olemassa täydellistä, virheetöntä ihmistä.

Edelleen kuitenkin olen sitä mieltä että sulla nyt ei edes ole mitään helkutin virhettä tapahtunutkaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
no tiedäthän sä kun toinen joku sinusta erittäin kiinnostava ja mieletön ihminen on sun seurassa ja se toivoo jotain sulta, niin aika hyvä itseluottamus saa olla, että osaat suorilta käsin kieltäytyä kohteliaasti ja luottaa siihen, että se silti soittaa sulle ja juttu jatkuu. Mä en ole ollut sinkkumarkkinoilla kauaa ja jotenkin se ei ole vielä tullut rutiinilla, että mitä mä haluan ja mitä mun ei tarvitse edes harkita.. On paljon epävarmempi kun ei ole sitä kokemusta baarielämästä hirveästi. ;o

Nyt menen fiiliksen mukaan kun tapaillaan normaalisti:)
Ei. En tiedä. Mun mielestä mä olen niin kiinnostava ja mieletön ihminen, että muut saa jännittää mun seurassa. Mulle ei ole koskaan käynyt pienessä mielessäkään, että mun pitäisi heruttaa jollekkin, kun en USKALLA kieltäytyä.

Mä en siis siltikään ymmärrä, että sä annoit, koska pelkäsit, ettei se ole kiinnostunut susta, mutta sun mielestä mies ei voi kiinnostua naisesta, jos heti "antaa"? "heti antaminen" ei ole kohteliasta ja kertoo huonoista käytöstavoista.
Kai sä muuten muistat kiittää seksin jälkeen? Kuuluu hyvään käytökseen kiittää, kun saa jotain :)
 
"mie"
Ja jos alkumetreillä tuollainen kaataa niin ihan yksi lysti. Ei ole kauhea menetys.

Olisiko yksikään suhde voimassa vielä kymmenen vuoden kuluttua jos yksi virhe tai erhe kaataisi suhteen? Ei ole olemassa täydellistä, virheetöntä ihmistä.

Edelleen kuitenkin olen sitä mieltä että sulla nyt ei edes ole mitään helkutin virhettä tapahtunutkaan!
My words exactly!

Mitää virhettä ei ole tapahtunut. Nautiskelis nyt vaan ihastumisen fiiliksistä. Ne jatkuu ja jos ei jatku niin sitten ei niin vaan ollut tarkoitettu. Seksillä ei ole mitään tekosta asian kanssa.
 
Ja jos alkumetreillä tuollainen kaataa niin ihan yksi lysti. Ei ole kauhea menetys.

Olisiko yksikään suhde voimassa vielä kymmenen vuoden kuluttua jos yksi virhe tai erhe kaataisi suhteen? Ei ole olemassa täydellistä, virheetöntä ihmistä.

Edelleen kuitenkin olen sitä mieltä että sulla nyt ei edes ole mitään helkutin virhettä tapahtunutkaan!
Voi kun noiden miesten suhteen voisi ajatella aina että kaikki menee niin kun pitää..... Sitä on välillä niin epävarma ja melkein paniikkikohtauksen partaalla jos toinen ei osoita kiinnostusta ja miehet ei varmana ole samanlaisia! Mut tänään aidon kysyä, että mikä tää juttu on ja mitä hän ajattelee:) Mulla ei ole aikaa hengata turhan takia kenenkään kanssa.
 
"mie"
Voi kun noiden miesten suhteen voisi ajatella aina että kaikki menee niin kun pitää..... Sitä on välillä niin epävarma ja melkein paniikkikohtauksen partaalla jos toinen ei osoita kiinnostusta ja miehet ei varmana ole samanlaisia! Mut tänään aidon kysyä, että mikä tää juttu on ja mitä hän ajattelee:) Mulla ei ole aikaa hengata turhan takia kenenkään kanssa.
Siis koskas tää sun "vahinko" sattuikaan??

Älä - kokemuksen syvällä rintaäänellä - ala tollasia tivaamaan jos tapahtuma on vasta tuore (eli ei kestänyt tyylliin paria kuukautta) Sillä saat karkoitettua todennäköisemmin kuin seksillä ensi treffeillä. Vähän malttia ja tilanteen mukaan. EI suunnitelmia ennakoon. Olette yhdessä ja tutustutte lisää.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Ei. En tiedä. Mun mielestä mä olen niin kiinnostava ja mieletön ihminen, että muut saa jännittää mun seurassa. Mulle ei ole koskaan käynyt pienessä mielessäkään, että mun pitäisi heruttaa jollekkin, kun en USKALLA kieltäytyä.

Mä en siis siltikään ymmärrä, että sä annoit, koska pelkäsit, ettei se ole kiinnostunut susta, mutta sun mielestä mies ei voi kiinnostua naisesta, jos heti "antaa"? "heti antaminen" ei ole kohteliasta ja kertoo huonoista käytöstavoista.
Kai sä muuten muistat kiittää seksin jälkeen? Kuuluu hyvään käytökseen kiittää, kun saa jotain :)
Nostan hattua sinulle tuosta asenteesta ja itseluottamuksesta.

Ei ole sivistyneen ja fiksun ihmisen käytöstä lähteä ekana kerta harrastamaan seksiä. Vaikka miten kipinöi ja haluttais. En kiitä, lähden vaan häntä koipien välissä et anteeks kun olin näin helppo nakki ja päässä ei paljon liiku:D noei..
 
Voi kun noiden miesten suhteen voisi ajatella aina että kaikki menee niin kun pitää..... Sitä on välillä niin epävarma ja melkein paniikkikohtauksen partaalla jos toinen ei osoita kiinnostusta ja miehet ei varmana ole samanlaisia! Mut tänään aidon kysyä, että mikä tää juttu on ja mitä hän ajattelee:) Mulla ei ole aikaa hengata turhan takia kenenkään kanssa.
Mä ainakin ajattelen niin että se mitä elämä tuo tullessaan, tuo sen tullessaan. Tällaisiin rakkausasioihin ei voi kuitenkaan älyttömästi itse vaikuttaa, ainakaan käyttäytymällä siten miten olettaa toisen toivovan sinun käyttäytyvän.

Nauti, on minun neuvo. Menee syteen tai saveen. Olet joka tapauksessa kokemusta rikkaampi. Et putoa korkealta jos juuri orastava ihastuminen kaatuu.
Elämässä vain on niin ettei aina mene kaikki just hyvin ja täydellisesti mutta eikö elämä olekin siitä rikasta ja ihanaa että tunteita ja tilanteita tulee, ne opettavat ja huonot päivät taas antavat onnellisille päiville vielä suuremman arvon.
Emmehän me kukaan tiedä mitä tapahtuu, eikä toisesta ihmisestä voi koskaan olla 100% varma, jos itsestäkään. Näin ollen kannattaa nauttia joka hetkestä ja olla niistä onnen perhosista, kuumotuksista ja levollisuuden tunteista ja ihan mistä tahansa kiitollinen. Jokainen päivä voi olla viimeinen, itse olen oppinut näkemään elämän harmaan eri sävyt ja olen nyt onnellisempi kuin koskaan. Elän siten etten anna pikkujuttujen enkä edes niiden isojen pelottaa tai häiritä sitä hetkeä joka on nyt.

Yksi ystäväni on uudessa suhteessa, korviaan myöten rakastunut mutta peloissaan miten käy tämän suhteen kun edelliset menneet mönkään. Minä sanoin että pelko nurkkaan, se joka pelkää ei koskaan saa pelata. Uskaltamalla ja luottamalla saa joka hetki itselleen jotain. Voit saada myös sydänsurun mutta olisitko saanut yhtään mitään jos et kokeilisi?
Eikä pettymyskään pois pyyhkäise niitä hyviä koettuja hetkiä jos sellainen tulee :)
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
voi kun noiden miesten suhteen voisi ajatella aina että kaikki menee niin kun pitää..... Sitä on välillä niin epävarma ja melkein paniikkikohtauksen partaalla jos toinen ei osoita kiinnostusta ja miehet ei varmana ole samanlaisia! Mut tänään aidon kysyä, että mikä tää juttu on ja mitä hän ajattelee:) mulla ei ole aikaa hengata turhan takia kenenkään kanssa.
eiiiiiii!!!!
 

Yhteistyössä