Yksinhuoltaja ystäviä...?

:wave: kelpais uudet kaverit!
Minulla on kaksi kouluikäistä lasta ja ero vireillä ja taistelu edessä, katotaan nyt kuinka rumaa jälkeä tulee). Mulle saap kirjuutella kaikkialta, mutta etelä-suomalaisten kanssa vois tavatakin..
 
Täällä ois yks 30kymmppinen yh-äippä jolla 4vee tyttö ja 6vee poitsu. Olen muuttamassa pääkaupunkiseudulle ja uudet ystävät olisivat todella tervetulleita, sekä äidille että lapsille. Olisi mukavaa jos kaipaat muutakin kun koneen kanssa kommunikointia, sekin tosin tervetullut...mutta muunkinlaista seuraa haen kaipailen kahvitteluun, shoppailuun, kyläilyyn, kirppiskaveria.. ihan laidasta laitaan mitä nyt ikinä keksitäänkin =) joskus on kiva käydä myös tuulettumassakin, jos jotain kiinnostaisi lähteä seuraksi..jos joku kaipaa lenkki/kuntosali seuraa, niin täältä löytyy =) heittäkääpä yv:tä jos ystävää tarvitsette =)
 
2v tytön äippä, joka kaipaisi kyllä kans ystäviä yh-ihmisistä,, tukea jne..
väsynyt tähän arkeen. isi kun tekee näit peruutuksia lapsen
hakemise suhteen yms.. olis kiva saada mielipiteitä.. tämänkin
asian suhteen.. tänäänkin kielsi viime hetkellä ett ei ota.
juu ei täs paljon huilatakkaa, kuten meinasin että olis unen tarpees jne..
väsynyt kuitenkin oon välil arkeen ja tähän kotona oloon.. kaipaa sosiaalist elämää aikuisista:)
 
Hei,

olen 4kk sitten eronnut kahden 5v. ja 7v. lasten 40-kymppinen äiti.
Etsin ystävää pääkaupunkiseudulta. Kesä tulossa ja voitaisiin yhdessä lasten kanssa
puuhastella ,mutta myös ilman lapsia viettää aikuisten aikaa vaikka leffassa,lenkillä,kahvilla ja terassilla tai mitä nyt keksitäänkin.

laitappa yv:tä niin jatketaan siitä!
 

Olen 36v ja 1v8kk pojan äiti. Asutaan Helsingissä.Toivoisin löytäväni yh-ystävän, jonka kanssa voisi myös vuorotella lapsenhoidossa!Kun ei ole sitä omaa aikaa eikä rahaa...niin vuorottelu olisi tosi hyvä juttu. Mä olen etsinyt yh-ystäviä ja tätä vuorottaista hoitoapua tosi kauan....useilta eri palstoilta, enkä voi usko että en löydä tällaista ystävää....joten jatkan etsintöjä:) Kirjoita mulle ja tavataan!!

nikinemo@wippies.fi (tai YV:tä tän palstan kautta)
 
Jos on yh-äitejä helsingistä niin kiva ois tutustua!! =)
Oon 3-vuotiaan sosiaalisen ja ihanan tytön alle 25v. äiti ja varsinkin nyt kesän tullen kaivataan tekemistä ja seuraa!!
Laittakaa Yv-tä tai mailatkaa osoitteeseen imao@hotmail.fi
Toivottavasti kuulen teistä! :D
 
Täällä hiljattain eronnut 25-vuotias äiti etsii uusia ystäviä. Asutaan Vantaalla ja minulla on kaksi poikaa (6.v & 1,5.v). Olisi ihana löytää ihminen jonka kanssa voisi jakaa ilot ja surut.. :)

sähköposti olisi sellainen, kuin: vantaanmami@hotmail.com
 
Olen 25v yh ja ollut alusta asti kaksin, nyt reilun vuoden ikäisen tyttöni kanssa. Täällä Jyväskylässä olen asunut noin puolitoista vuotta ja tutustunutkin jo joihinkin yh-äiteihin.

Tapaamme silloin tällöin isommalla porukalla ja jotkut saaneet kavereita toisista enemmänkin. Emme kuitenkaan ole niin tiivis "ryhmä", etteikö mukaan mahtuisi lisää yksinhuoltajia -niin isiä, kuin äitejäkin. :wave:

Laittakaa yv:tä tai sähköpostia pihlaja.85@gmail.com
 

Yhteistyössä