YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

teille kaikille :wave:

Vai suunnittelet Rouva Pikkumyy piirakoiden leipomista. Niitä saa sitten ihan vapaasti toimittaa tänne Hämeen suuntaan. Olisipa meilläkin leivinuuni jossa voisi paistella ja kokkailla kaikkia herkkuja :p
Miten sinulla muuten sujui sen karkkilakon kanssa? Selvisitkö yhdellä suklaamunalla? Onnittelut ovisplussasta :flower:

Lumi-Marja toivottavasti vointisi on jo parempi ja muukin perhe kunnossa :)
Meilläkin jäi 20-vuotishäämatka tekemättä. Itse asiassa alkuperäinenkin häämatka on vasta suunnitelmissa :eek: Aikoinaan kun opiskelijoina mentiin naimisiin, ei rahat riittäneet kuin yhteen hotelliyöhön. Silloin sovittiin, että hopeahääpäivää vietetään Venetsiassa. Siihen olisi nyt noin kolme ja puoli vuotta :heart:

Kuinkas teidät juhlat menivät Vilmaville? Osa taisi olla vielä tulossa?
Meidän perheessä on toukokuu yhtä juhlaa. Ensin on Vappu, sitten kolmosen synttärit, sitä seuraa minun 40v ja vielä Äitienpäiväkin. Sitten onkin vuorossa ykkösen juhlapäivä ja heti perään kakkosen. Kun kaikki koulujen juhlat on käyty läpi on vielä kesäkuun puolella nelosen 2v ja sitten tietysti Juhannus.Usein käykin niin että havahdun heinäkuun alussa siihen että kesä onkin jo tullut ja jo puolillaan :eek:

Pahoittelut ebony menkkojen alkamisesta :hug:

Aurora72 :wave:
Taikakuu :wave:
Joko on uutisia? En suinkaan ole malttamaton :ashamed:
Hurjasti pidän peukkuja teille molemmille :flower:

mimulille tsemppiä kierron kanssa. Toivottavasti tasaantuu pian ja pääsette 'tositoimiin' :D

Samoin toivotan pikkukakkosen haaveilijalle paljon voimia ja 'virtuaalitukea'.
Onko teillä tietoa kuinka pitkä miehesi pakkoloma on?

Hienoa TeSuLah että sait jo ultra-ajan. Millä vikkoilla silloin olet? Vielä kerran onnittelut plussasta, oli se kyllä niin ihana uutinen =)

Hienoa touhu tenava että sait opintotyösi valmiiksi :) Kyllä minä nostan hattua teille ahkerille jotka osaatte yhdistää perheen, työn, opiskelun ja vielä harrastuksiakin.

Toivottavasti sinulla Hibiscus oli oikein mukava ja rentouttava mökkiloma :)

Minulla on menossa kp 7/27. Menkat ovat vihdoinkin loppuneet, pienen pientä tuhrua enää tänä aamuna.
Tässä kierrossa olisi nyt ensimmäisen kerran tarkoitus ottaa käyttöön ovistestit. Kertokaapa te kokeneemmat tikuttajat, milloin testaaminen olisi hyvä aloittaa ja luuletteko että viisi testiä riittää? Kiertonihan on noin 26-27, paitsi että tämä viimeinen olikin 29. Epäilen kyllä hieman että kyseessä oli ns kemiallinen keskenmeno, koska minulla oli melko voimakkaat oireet, ja kiertoni on aina melkein päivälleen tarkka.

Mukavaa alkanutta maaliskuun viimeistä kokonaista viikkoa :wave:
Sitten siirrytäänkin huhtikuuhun ja kevääseen :D

 
Ovistesteistä, tässä kierrossa kun ajattelin, että km sekoittanut hormoonit, aloin tikuttamaan ovista jo kp 7, ja vasta kp 14 ilta ja kp 15 tänä aamuna oli plussaa. Mutta yleensä kiertoni on 28-30vrk, niin alan tikuttamaan kp11 ja ovis on ollut kp12 ja kp13, mutta toisillahan se on myöhemmin, varmaan aika yksilöllinen juttu!

Niin ja karkkilakko sujuu hyvin, miehellä nyt 6 viikkoa täynnä tupakoimattomuutta! :heart:
Eilen hän toi minulle yhden kinderin, eli 2 suklaamunaa koko pääsiäisenä ja ei mitään muuta karkkia, eli olen kyllä tyytyväinen! :D

Ja kyllä se varmaan niin on, kun on polttamatta, kuntoa löytyy kiitettävästi, tänä aamunakin aika kuumissa merkeissä touhuilimme, kun lapset olivat lähteneet kouluihin!
:heart: + :heart:

Juu lähettelen piirakoita, kun valmiita ovat! :xmas:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Hei kaikille!

Juu,tännekki vaan piirakoita tulemaan Rouva Pikkumyy! Kiitos! :p ;)
Mitäs luulette jokos huomenna uskaltais testata? Kuitenki huomenna alkaa vuoto taas.. :ashamed: Ajoitus oli mielestäni tällä kerralla oikea.. Sais nähdä sitten.. |O
 
Hei vaan, :wave:
Taikakuu: sanos muuta..joko uskaltais testata :kieh:
Mulla kierto senverran epäsäännöllinen että voi olla liian aikaista. Tikutin oviksen tossa 14.3.
Enpä tiedä oliko edes ovis..jotenki en luota. Ehkä kun ei ole oireita raskautumisesta paljonkaan. :ashamed:
Mites sulla? Onko oireita?
Hulluksi meinaa tulla :D
 
Älä Aurora72 muuta sano,hulluksi tässä meinaa tulla.. |O Minä tikutin oviksen 12.3. No minulla on jonkinlaisia oireita ollut. Öklöä oloa,välillä vähän nipistellyt/vihlassu,palellu,väsyttänyt ym. Tänään ollut niin ihmeellinen olo,että ei tiedä itkeäkkö vai nauraa. :ashamed: Huomenna pitäis alkaa menkat oviksen mukaan.. Toivotaan että ei ala.. Välillä tuntuu että olis tärpännyt ja välillä taas että ei.. :(
 
Tervehdys kaikille :wave:

Kai mä hyppään tähän pinoon mukaan. Eli täällä kohta 36 vee mamma, joka toista kuumeilee. Tyttö on nyt 3 -vuotias ja yritystä on ollut pariinkiin otteeseen. Ekalla kerralla oli vähän murheita matkassa (ei km) ja jätimme asian rauhaan hetkeksi.

Tämän vuoden alussa jätin pillerit pois ja sen jälkeen tää touhu on ollut enemmän ja vähemmän sekavaa :D Ekat menkat tuli ihan normaalisti, tokat kolme viikkoa myöhässä.
Eilen piti taas alkaa, vielä ei ole kuulunut. Koko viime viikon mulla on ollut alavatsakipuja, pahoinvointia ja rinnat kipeenä, mutta testasin tänä aamuna negan :(

Tuossa tokassa kierrossa, kun menkat myöhästyi 3 viikkoa, kävin myös läpi koko raskausoireiden kirjon :eek: Taitaa hormoonit tehdä mulle tepposia.
No, jos menkkoja ei viikonloppuun mennessä ala kuulumaan, testaan toisen kerran.

Mutta kaikille aurinkoista pääsiäisen jälkeistä aikaa =)
 
Taikakuu: Sulla vois jo näkyä plussaa..eipä muuta kuin testaamaan :D
Jännitän sun puolesta :p Testaan sitten sun jälkeen..loppuviikosta.
Sullakin tuo "vauva" jo niin iso, ettei taida oikein syliin enää mahtua. B) Mullaki nuorimmainen pian 8v. ja tuntuu ikuisuudelta kun on vaippoja vaihdellut. ;)

On tää sellaista jänskää puuhaa.. :whistle: Eipä ole elämä tylsää :LOL:
 
Moikka!
SYKLAAMINKUKKA:Tervetuloa mukaan joukkoomme :wave:

Oma napa:kp24/28 ja tädin tulo poltetta on jo alavatsalla.Olen kovassa kuumessa ja yskässä,olo on todella kamala,painun takaisin nukkumaan,että saan tämän flunssan pois.

Peukkuja teille kaikille!
 
Moikka teille kaikille!
Oma napa:kp1/28 eli täti tuli kylään tänään,että kyllä on olo nyt todella kamala,täti tuli ja sitten flunssa ja kuumetta,saisi täti lähteä pian pois,niin pääsen tikuttamaan ovista ja tammivauvaa yrittämään alulle.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
syklaaminkukka tervetuloa joukkoon :flower:

Kuume lakaa hellittää, mutta olo on silti tukkoinen ja muutenkin kamala. Lapset vielä ainakin kunnossa ja mieskin jaksoi olla töissä. Painoa on viikossa pudonnut neljä kiloa, kun ei ole mikään maittanut ja olen syönyt vain pakosta vähän jotain. Varmasti tulee joka gramma takaisin, kun tästä paranen.

gitte pahoittelut tädistä ja pikaista paranemista. Ei tämä kuumeessa olo nyt niin hääppöistä kyllä ole :(


 
Tulin sanomaan palstalle hyvästit syvän surun vallassa. Itselläni tuo vauvakuume otti hieman liian ison yliotteen. Tällä hetkellä on avioeroprosessi menossa, yksityiskohtiin sen enemmän puuttumatta. Toivotan teille kaikille hyvää jatkoa. Enempää en lukenut, mutta toivotan plussatuulia kaikille.

T.Sinitär joka vaikenee tällä palstalla :'(
 
Mökkiviikonloppu takana, ja olo on väsyneempi kuin työviikon jälkeen :LOL: Ilmeisesti jonkinasteinen happihumala! Tuli ulkoiltua ja hiihdeltyä järven jäällä, ja hengissä ollaan, vaikka uutisissa varoitettiin, että jäät on nyt tosi ohuet... :eek: No, meilläpäin jäitä ei enää olekkaan, eikä ole koko talvena kai kunnolla ollut. Mutta vielä on edessä talviloma ja Lapin reissu
Viimeiset ilot pitää ottaa talvesta irti!

Omanapaa tähän alkuun... mantanan kivoista päivityksistä piti oikein tarkistaa, että se on kp. 28. Eli aivan tasajalkaa mennään Taikakuun kanssa. Omalta kohdaltani en kyllä osaa mitään toiveikasta sanoa. Menkkamainen olo on repinyt alavatsaa jo monena päivänä. Välillä se häviää, välillä tulee takaisin. Mutta kaipa se on sitä ittiään taas, eli tädin tulon ennettä. Ei tässä mitään raskausoireitakaan ole. Paitsi hirveä väsymys, mutta se selittyy mökkiviikonlopulla. Sitäpaitti aina ennen menkkojakin mulla on kauhiaa väsyä.
Hassu olin, kun ennen mökille lähtöä tein r-testin, vaikka kp. oli vain jotain 24. Siihen tuli se kuuluisa "viivan paikka", josta saa palstoilta lukea. Siis 2 pystysuoraa väritöntä viivaa siinä kohtaa, johon vaaleanpunaisen kai pitäisi tarttua. Kun testiliuskaa valossa väänteli, niin viivat erottui varjomaisina. Niin, että näin alas sitä voi nainen vajota. Negaahan tuo tietty tarkoittaa. Ei järin kiinnostava stoori, vai mitä naiset.
Nyt en testaile enää yhtään mitään, mieluummin kestän tädin tulon, kuin sen turhauttavan testinegan tuijotuksen!


Sen sijaan on ollut hauska lukea täältä raskautuneiden tuntemuksista! Eikä tosiaan ole tylsä niitä lukea, pois semmoiset ajatukset! Kirjoittakaa lisää tuntemuksia vaan!
TeSuLah mukava, että neuvola-ajankin jo sait, sitä on kiva odotella :).

sinitär 1 - Tuota listaa katsellessa mietinkin juuri, että mitähän sinulle kuuluu. Olen todella pahoillani tilanteesta! :hug: Avioeron itsekin kokeneena tiedän, mitä se on. Varsinkin, jos takana on pitkä liitto. Aluksi ei meinaa saada edes nukutuksi, pari viikkoa menee ehkä vaan ihmeellisessä sumussa. Mutta sitten pikkuhiljaa maailma alkaa kirkastua ja terävöityä, ja yhtäkkiä huomaa, että uudet asiat kiinnostaa taas. Näin sinullekin ihan varmasti tulee käymään - vähitellen elämä voittaa, ja kaikki alkaa näyttää paremmalta, vaikka tämä kliseeltä kuulostaakin! Kovasti toivotan voimia ja jaksamisia! Äläkä ollenkaan häpeile jutella ystäville tilanteesta, itse en olisi ilman paria hyvää ystävää kai mitenkään jaksanut! Tilanteestanne en tarkemmin toki tiedä, mutta ainahan on sekin vaihtoehto olemassa, että pääsette "kriisin" yli, ja löydätte toisenne uudelleen. Niin kauan kuin on tunteita, on toivoa...
Mutta kaikkea hyvää sinulle nyt kumminkin, tähän elämään!!! :heart:

Tuli tuosta vielä mieleen, että kyllähän se vauvan yrittäminen parisuhdetta tosiaankin koettelee. Meillä käydään läpi yhä uudestaan se sama keskustelu, jossa vatvotaan sitä, halutaanko me nyt tosissaan tämä lapsi. Aina päädytään mutkien kautta siihen, että kyllä me halutaan, yritetään vielä. Mutta tottakai se syö! Toivosta ei vaan osaa luopua, vaikka tietääkin, että "munat" on jo vanhat...


syklaaminkukka - kaunis nimimerkki sinulla. Tervetuloa mukaan!

Lumi-Marja ja gitte - Pikaista paranemista! Tuoreessa muistissa on, kuinka kenkkua sairastelu ja punkan pohjalla lojuminen on....


Rouva Pikkumyy - kyllä nyt varmasti tärppää kun noin tiivistä on toiminta ollut! Onnea tähän kiertoon vaan! Tuo karkkilakko-idea on tosi hyvä. Ajattelin matkia sit, vaikka mulle se tulee olemaan tosi vaikeaa, koska olen hyvinhyvin perso suklaalle!


Samoin onnea toivotan ihan kaikille, oli kyseessä sitten ovis-tai r-testiplussa! Tilanteeseen sopii hyvin tuo "ei kahta ilman kolmatta" -lause. Auroralla on kierto jo pitkällä, voisko jo ajatella testausta? :p Jospa onkin tärpännyt :)!


nevi - Kannattaiskohan sinun aloittaa tikuttaminen jo kp. 9, siltä varaa, että kierto on lyhyt? Itsellä hieman sama ongelma, eli ovis on vaikea ajoittaa, kun kierto heittelee jonkin verran. Yleensä ovis on kp. 11-14 välillä. Digitaalisella testillä LH-huipun saa esiin tosi selvästi, joten käytän vaan niitä. Liuskatestit vaatii enemmän testaamista, ja siis kärsivällisyyttä, jota mulla ei ole. Onnea sinulle myös tähän kiertoon ja testailuun! Ja sitten, ei kun pupuilua!


Nyt ei muuta, kuin palaillaan! Toivottavasti on plussauutisia luettavana, kun seuraavan kerran tuun tänne :heart:
 
Syklaaminkukka :wave:

Pahoittelut Gitte :hug:

Kiitokset tikutusneuvoista, taidan tosiaan aloitella hyvissä ajoin, ettei meni ohi ;)
Tietääkö kukaan, näkyykö ovistestissä plussa jos munasolu ei irtoakaan?

 
Hei!
Sinitär 1 voimia koitokseen
Syklaaminkukka omastanikin puolesta tervetuloa mukaan

Lukiessani läpi kirjotuksia huomaan että täällä on moni flunssassa, niin myös täällä. Olo on ollut tosi kurja koko iltapäivän :snotty: ja meidän 6kk tekee hampaita eli ekaa kertaa viimeyönä olin aivan ymmällännäni kun neiti vain itki ja itki, tissi ei kelvannut, hyssyttelin ja vaik mitä niin itku ei loppunut. Lopulta tajusin hakee supon ja siitä hetki niin neiti nukku. Nyt iltapäiväkin mennyt et kenenkään muun syli ei käy kuin vain mamin tai muuten on yhtä itkua. Neitikin lisäks hieman vielä nuhainen et sekin vaikuttaa ja tänään olimme neuvolassa niin tarkistettiin varmuuden vuoks korvat viimeöisen takii mut kunnos oli ainakin toistaseks.

Nevi Kiitos tuesta. Mieheni pakkolomalle ei ole annettu määräaikaa eli toistaiseksi. Se mikä on "typerintä" asiassa et mieheni on työkaverinsa kanssa puhelinmiehiä ja firmaan ei enää oteta puhelinhommia vaik työmaita olisi tarjolla ja se et sähköhommia kyl olisi mut jostain syyst ne ei voikkaan tehdä niit et toisista toimipaikoista otetaan miehet tekemään tämän alueen sähkötyömaat jne. vaik viim. vuoden ovatkin tehneet puhtaasti sähköhommia. Nyt siis kuulostelee ja yrittää etsiä uutta työpaikkaa kun epäilee et paluuta entisiin ei ole :/
Huomenna yritän ainakin käydä pankissa sopimassa jos vaik maksettaisiin lainasta pelkät korot ensi kuussa kun mun äippäraha mennyt kokonaan lyhennykseen et eiköhän ne ymmärrä. Selvittäis ainaskin jotenkin sit noist normilaskuis ja jäis sit kauppaankin vähäsen ennenkuin liiton rahat alkaa pyörimään.

Mä taidan nyt yrittää mennä niiskuttamaan tuonne makuuhuoneen puolelle jospa saisi hieman edes nukuttua ja aamulla olisi edes hieman parempi olo.
Mut nyt sit toivottelen kovasti tänne plussatuulia kaikille =) Paranemisia flunssaisille!
Itse elelen haaveessa et jospa sit joskus kesällä vaik raskautuis kun imetys vähenee töihinkin paluun myötä ja jospa silloin se täti tulisi kyläilee sen kerran :p

Jos tää teksti on muokkauksen jälkeenkin viel tumma niin tarkoitus ei ollut näin!!! Väsyttää en jaksa enää tapella tän kaa.......... |O
 
Moikka teille kaikille!
Oma napa:kp2/28 ja odottelen jo kovasti tädin kylästä pois lähtöä,että pääsen tikuttamaan ovista ja tammivauvaa yrittämään alulle.
Kamala ilma tuolla ulkona,onneksi olen sairaana,perjantaina vasta työhön menen ja olen viikonlopun työssä.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille!
 
Tervetuloa mukavaan porukkaan syklaaminkukka :heart: :)

Sinitär 1 voimia ja :hug:

Rouva Pikkumyy pian varmaan tärppää. Meillä pupuiluajat sijoittuivat vain iltoihin ja silloinkin voimien mukaan ja silloin kun lapset nukkuivat, välillä ei kunnolla edes keretty, riippuen miehen työvuoroista tms. Teillä ei ole keskeytymisen pelkoa joten ottakaa vain nyt kaikki irti. :heart:

Nevi vkolla 10 on eka neuvola ja ultra, täällä pääsee samalla heti ultraankin. En tiedä pääseekö joka paikassa, voi olla eri käytäntöjä. Taitaa olla pitkä 4 vkoinen edessä odotella.

Neiti heräili taas ennen klo 6. Isompikin heräs äsken. Pienempi halus heti alkaa katsoa Titi-Nallea, on kyllä oikein fani. :D

Omasta olotilasta ei muuta kuin tiheää vessassa käyntiä, hiivaa taitaa pukata :( , kuten aina alkuraskaudessa mulla, hieman palelee ja väsyttää, nukuin kyllä ihan hyvin viime yönä muutamaa vessassa käyntiä lukuunottamatta. Rinnat vähän arat. Oireita ei juuri ole, kuten poikaa odottaessakaan ei ollut, tyttöä odottaessa oli enemmän etovaa oloa, saapa nyt nähdä. Laskettu aika on karkauspäivän takia 25.11.

pikkukakkosen haaveilija kyllä niitä maksuvapaita kuukausia pitäisi saada helposti, ainakin me olemme välillä maksaneet pelkkiä korkoja jopa 3 kk ajan joskus ja hyvin onnistunu.

Monilla teillä on nyt jännät paikat! Plussaisia sydämiä heittelen, ottakaa kiinni!

:heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 5+0 :heart: :wave:
 
Moikka teille kaikille!
Laskin juuri,että jos ensi viikolla onnistumme saamaan oviken aikana vauvan masuun kasvamaan,niin la on 30.12.-08,pitelen kovasti peukkuja,että saan oman pienen jouluvauvan syliini ja odottelen nyt että täti lähtee kylästä pois,niin pääsen tikuttamaan ensi viikolla ovista.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille!
 
Huomenta!

Miten menee sinulla tänään Hibiscus kun tässä tasajalkaa mennään? =) Minä kerron tuossa alhaalla myöhemmin..

Moni on nyt kipeenä,elikkä sinne kaikille kipeenä oleville pikaista paranemista.. :hug: Minä aika vähän yleensä sairastan..Koputtaa puuta.. :headwall:

Ja vähän omaa.. Täällä kauhia lumimyrsky.. :eek: Minä sitten malttamattomana menin testaamaan.. |O Negaahan se näytti,mutta menkkoja ei ole vielä tullut.. Testissä oli kyllä ohje että testin voi tehdä heti kun menkat on myöhässä,eihän minulla vielä myöhässä ole.. Tänään oviksen mukaan pitäis alkaa.. :ashamed: Olo on niin outo.. :'( Hermot menee.. :headwall: Eilen oli sellaisia repäisykipuja ym.
 

Yhteistyössä