YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Tiktu onnea plusta =)

Mintchkin :hug: toivotaan,että saisit solmut aukeen.

Plussa tuulia kaikille kovasti =)

Tyttö kasvaa hyvin ja on tyytyväinen.Väsymyksestä huolimati osaan nauttia tästä nopeasti menevästä vauva ajasta.Tytön hymy saa murheet väistyyn taka-alalle.

 
Onnea Tiktu plussasta,niin se vaan elämä joskus yllättää arvaamattomalla hetkellä =)

Mintchkin isot :hug: :hug: ja toivotaan että solmut aukeaa ja asiat järjestyy parhain päin.
No itsellä on vahän tilanne myös päällä,eipä ole ensimmäinen kerta tänä vuonna,onhan meillä epäonnen vuosi meneillään (13v). :/
 
Huomenta!

Tiktu Onnittelut :flower: ja tervetuloa +35 pinoon tuonne odotuspuolelle :heart:

Rosmariini ja Annemaarit :hug: :hug: On niin väärin tuo tädin saapuminen, teillä molemmilla yritystä niin pitkään :ashamed: Koska teilllä oli ne hoidot, Rosmariini taisi ollakkin jo ensimmäisessä mut entäs Annemaarit? Kovasti toivon et vielä tämänvuoden puolella onnistuminen tapahtuu :hug:

Minotckin toivottavasti solmunne pian aukeavat ja saatte asianne kuntoon :hug: samoin onlydream :hug:

Omaa napaa :ashamed: :ashamed: Mä taidan todellakin olla joku työlintsari tms. kun viikonlopun jälkeen olin tiistain töissä mutta aivan kamala päänsärky heti aamusta mut sinnittelin :ashamed: työkaveri sanoi et ei kai sulla ole verenpaine taas kohollaan et se voi johtuu siitä et meeppä seuraavana aamuna mittauttaa. Siloolin illalla tilasin työterveyshuollosta ajan aamuksi klo 8 ja sehän oli mitä ihanteellisin 127/ 72 eli alempi mitä neuvolassa, mutta valitin et olen tosi väsy ja päätä särki edelleen etten jaksa mennä illaks töihin, mikä oikeesti piti paikkansa. Soitti puhelun lekuril et ehtiskö ottaa mut siin välis ja niinhän lekuri kirjotti suoraan viikon saikkuu kun kolmesta päivästä ei hyötyä mulle ja sano et jos ei helpota niin tuu uudestaan :ashamed:
Soitin pomolle joka alko et eihän tästä enää tule mitään kun en pysty enää töissä olee et päivän jälkeen taas jopa viikon saikulla :ashamed: et mitä tän asian kanssa aletaan tekee :ashamed: Mistä saadaan taas ihminen tuuraamaan jne. et eikös läkäri nyt voisi kirjoittaa sulle pidempään kun ei musta tunnu työntekijäksi olevan jne. ripitti siis taas vaihteeks kunnolla :'( Tää raskaus on vain ollut niin erilainen, olen todellakin ollut väsyneempi kuin pikkuneitiä odottaessa mut silloin ei ollutkaan pientä joka olisi vaatinut äidin huomiota, isot likat kun pärjäs ominaan jne. Saapi nähdä mitä tästä sit loppujen lopuks tulee et kun mulla 18pv. neuvola niin täytyy jutella kun esimiehenkin asenne tällainen :ashamed:
Mä olen nyt tuntenut parina päivänä pikkaisen liikkeet, eilenaamulla viimeeksi kun lopetin puhelun esimieheni kanssa niin muistutti olemassa olostaan :heart: pikkuneitiäkin kun odotin niin aloin tuntee päivittäin vko 13 eteenpäin :heart:

Tänään aamupäivällä mennään sit pikkuneidin kanssa perhekahvilaan, viimeviikolla alkoi kesäpaussin jälkeen mut ehdittiin vain olee vajaa tunti kun ei heti päästy mut tänään sit korjataan tilanne ;) Iltapäivä taidetaankin vain ihmetellä kotosalla ja vedellä päikkäreitä, mä tartten ne itekkin muuten en jaksa :ashamed:

Jaksuja teille kaikille ja plussapuhureita ++++++
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 13+5 :heart:
 
Moikka kaikille,

Onnea oikein kovasti kaikille plussanneille ja pahoittelut niille joille täti on taas tullut kylään. Itse kuulun taas näihin tätiläisiin :ashamed: Eli mulla on nyt sitten kp 2/30 toi 30 tuli viime kierrosta, ehdin tehdä jo 2 testiäkin kun eivät maanantaina alkaneetkaan.

Nyt lähdössä km jälkeen toinen clomikierto, katotaan miten käy.
Voi kun meillä kaikilla olis onnea nyt matkassa, voisimme perustaa oman odottajien listan, huoh...

Yritän ehtiä käymään täällä vähän paremmalla ajalla, mutta nyt tuli vaan pikaiset kuulumiset ja tervehdykset.

Tsuba tsuu
 
Täällä taustalla käyn vakoilemassa kaikkien kuulumisia.
Pahoittelut tätien hyökkäyksen kohteeksi joutuneita. On se vaan ihan törkeen ärsyttävä :headwall: :kieh:
Tänään pitäisi aloittaa tikutus..en tiiä aloitanko vaiko en, ehkä aloitan ihan vaan mielenkiinnosta että toimiiko vanha maho ruho vielä? Muutoin solmu sen kun kiristyy... :/ Miksi elämän pitää olla niin pirun vaikeaa? :headwall:
 
Minotchkin :hug: Mitä kummaa sulle on tapahtunu? Eikö teillä pitänyt olla häätkin ihan nyt justiinsa? Jaksuja!
Tiktu Onnittelut! Hieno juttu!
Onnea matkaan hoidoissa käyville ja kaikille muillekin tietysti.

Täällä on "välikierto" menossa. Loppuis vaan pian, reilu viikko vielä odotettavaa. Jos ei ole jotain ihmeen pitkäikäisiä (tyttö)siittiöitä, niin ei ole tässä kierrossa toivoakaan. Ovista en viitsinyt edes etsiä. Menee näin stressaamatta. Jos vaikka ehtis tulla sikainfluenssarokote markkinoille tässä ennen, niin ihan hyvä... tiedotusvälineet on saaneet mut panikoimaan mokomasta taudista.
 
Huomenta!

Onnittelut plussanneille!

Itse testasin eilen negan (29/30) Ja sitten tuli jotain tuhrua paperiin :( Vuoto ei kuitenkaan vielä ole alkanut? Eilen löin jo hanskat tiskiin ja päätin suunnata katseen uuteen yritykseen ja siitä nauttimiseen :D Selkää polttaa ja alavatsaa juilii, kaipa se täti kuitenkin puskee läpi. Meinasi aamulla vaan toivo herätä kun hanat eivät olleet auenneet. Huomenna sitä ollaan taas viisaampia!

Näytetään mallia BB:lle :LOL:
 
huomenta!

Tää taitaa joutua palaamaan tähän pinoon :headwall:

keskiviikko iltana tuli pientä rusehtavaa valkkaria illalla jo tiputti kirkkaalla verellä.
Aamulla sillten jo vuoti niukasti menkkamaisesti ja on jatkunut siitä asti....
Varmaanki oli kemiallinen, sitähän ne haaleet plussat merkkasi ku niitä ihmettelin :ashamed:

Tarkistus testailuja teen vielä varmaan ensiviikolla.


Ukko tuumas että ollaanko myö tultu vanhoiks...
 
huomenta.
pääsiskös tämmönen uus vanha kuumeilija mukaan? Olin aiemmin tossa kevätunelmasta kuumeilijat pinossa mut se on kuivunu kasaan. kp 15/30 meneillään ja yk tais olla 9. ikää mulla on 38 vuotta ja miehellä 41. mulla on poika syntyny 12/95 miehellä ei lapsia ole.
mä oon huono kirjotteleen mut käyn kyllä lukemassa ja koitan välillä kommentoidakin.
 
Perjantaita!

amati hurjan isot :hug: :hug: sinulle,mutta pidettään sormet ja varpaat ristissä että jospa se olisikin alkuraskauden pientä vuotelua :heart:

kevät1 tervetuloa mukaan!

Itse päätin tässä että tämä PAKON omainen kyttäily ja kuumeilu saa luvan loppua tähän,eihän tässä saa itsensä kuin lopullisestin höperöksi :kieh:
Eli tästä päivästä lähtien:EI TIKUTTELUA,EI PÄIVIEN KYTTÄYSTÄ,EI AIKATAULU SEKSIÄ EIKÄ OIREIDEN KYTTÄYSTÄ,ja tuoko olisi mahdollista :kieh: yritän ainakin :D
Kovasti sen vauvan haluan mutta ei se pakolla tule,tulee sitten kun on tullakseen,toki ei tässä mahdottomia aikoja voi vain olla jos ei ala kuulumaan,mutta nyt koitetaan jatkaa hieman rennommin ottein.
Täällä ei solmun kiristyminen saanut otetta vaan asiat taas ok,pyysin miehen aamulla "pika aamukahville" ja eihän tuo vastaa laittanut :D puoli tuntia oli aikaa kun työt alkoi ja hyvin kerkesi :p ;)
soma puna poskilla heti aamusta :D
 
Moi kaikille! Kuka laittais mut listalle? Täällä haavellaan myös kolmannesta lapsesta. Kaksi tyttöä on ennestään; 1,5v ja 3v. Yritystä ei olla vielä aloitettu mut vuodenvaihteeseen mennessä aloitellaan. Mua pelottaa tuo sikainfluenssa siinä määrin et oon varuillani ja kattelen vähän aikaa et miksikä se tosta muuttuu jos muuttuu ja sitte yrittämään jos uskallan;-). Eli kelpaanko ketjuun mukaan. Ikää mulla parin viikon päästä 36v :ashamed: . Biologinen kello tikittää vinhaan ja vauvakuume on kova.
 
amati :hug: :hug: toivotaan tosiaan että kyseessä alkuraskauden vuotoa ja raskaus jatkuu kaikesta huolimatta :hug: Täällä kovasti peukutellaan puolestasi, että kaikki kuitenkin hyvin :hug:

kevät1 ja erka tervetuloa mukaan kuumeilemaan :wave:
Taitaa tuo Rosmariini olla ainut joka tällä hetkellä pinoa päivittelee kun kerkiää, kiitos siitä rosmariinille :flower: Mut löytyisköhän täältä ketään toista joka olis valmis ottamaan osavastuun tosta pinon päivittämisestä :wave:

Pahoittelut teille tädin yllättämille :hug: Ja hienoa onlydream jos pystyt tuohon rennommin ottamiseen. Sitä aina itsekin välillä yritän, mutta pian huomaan taas hampaat irvessä olevani touhussa mukana :kieh: :headwall:

äiti vm70 :hug: jaksuja sulle, ikävä asenne teillä töissä siis jatkuu :hug: Mutta muista että sinä ja maha-asukki olette nyt tärkeimmät.

Me ollaan nyt jonossa tonne julkiselle tutkimuksiin ja hoitoihin. Noi tutkimukset ajattelin kuitenkin saattaa loppuun yksityisellä odotellessa, pääsee sitten tuolla julkisella "suoraan asiaan". Mahdollisesti jo inssiin mennään yksityisellä, jos pääsy julkiselle kestää. Helpottaa vähän kun pystyy nyt asian hyväksi jotain konkreettista vihdoin tekemään.
 
mahtaakohan Yksityisviestiä voit lähettää painamalla kirjekuorta kyseisen henkilön nimimerkin alla.

Meillä pikkuprinsessa lähti ryömimään ja meneekin nyt sitten joka paikkaan. Aloiteltiin myös maitotuotteiden antaminen ja maitoon tehty kaurapuuro maistuu, maustamaton jugurtti myös, siihen on laitettu hedelmäsosetta ja on hyvää ja tykkää kovasti.

Onnea plussanneille! =)
 
jos kesken hoitojen tulin raskaaksi.... :eek: :/ :) mun päätä särkee ja arat rinnat..en usko kyllä,mutta....samoilla oireilla on alettu aiemminkin..siis mullahan ois meno sairaalaan ens viikolla,siihen silmukka loopi-hoitoon...vai mikä se oli :) :LOL: se tehtäis nukutuksessa. mutta,entä jos olenkin pieniin päin???seur menkat pitäs alkaa ens vkon lopulla,näkyyköhän sairaalan raskaustestissä jos tekevät sen siellä,jo nyt?? onks kellään kokemusta?
 
Huomenta kaikille.
Ensinnäkin amati, olen pahoillani noin ikävistä uutisista. Pitää toivoa ettei vuodo ylly tuosta ja kyse olisi vain alkutuhruttelusta. Muistan että mulla oli jätkästä alussa tuota tuhruttelua ja se pelotti kyllä mua ihan hirveesti. :hug:
Tervetuloa uusille, kiva saada lisää uusia kirjottajia.

Jep Helvi, häät on vietetty viikonloppuna. Sade uhkasi ennen kirkkoa juuri mutta oli sopivasti loppunut kun pääsimme ulos kirkosta. :heart: Kävimme siis perjantaina ihanassa auringonpaisteessa maistraatissa ja sitten lauantaina siunaus kirkossa jonka jälkeen ruokailtiin Mustion Linnassa! Kaikki meni nappiin. :heart:

Solmu on löystynyt jo kuta kuinkin pois. Hääpaniikki oli kyllä kammottava. Yllätyin itsekin miten sitä voikaan olla niin paniikissa? :LOL:

Tikutus on aloitettu halpisliuskoilla sekä Cb rinnalla tosin CB olen käyttänyt vasta eilen kun liuskat on näyttänyt vahvempaa viivaa. Viiva siis vahvistunut melko vahvaksi jo mutta CB pukkaa mulle vaan negaa negaa negaa..eilen aamulla testasin ekan kerran digillä, nega..illalla(kun halpislärpäke oli jo liki yhtä vahva kuin kontrolli) ja aina vaan se saamarin puolisarvi :headwall: :headwall: :headwall: :kieh: ovislaskuri yksi niistä(olikohan se vau.fi) antaa eilisen päivän...ja toinen 13-15 pvä eli su-ti. Libressen kuukautiskalenteri merkkaa myös oviksen tiistaille??? :headwall: Mä soitan kyllä kohta itelleni clomit..loppuu tää saamarin moinen pelleily! :kieh: :headwall: *tanan vanha ruho!Nyt loppu leikit! :kieh:
 



Minotchkin ONNEA naimisiin menon johdosta =)

Niin toivoisin kans että olis vaan alku tuhruttelua, mutta aika reipasta vuotoa on ollu :ashamed:
No tänään tulee postissa ne testi tikut niin pääsen joku päivä testaan onko vielä hCG koholla

:headwall:


Tänään alkaa taas rivitanssi tunnit. Jouduin vaihtaa paikkakuntaa kun entisessä ei tänä vuonna järjestetä edistyneiden kurssia kun ei tanssijoita ollu tarpeeksi koko vuodeksi... :headwall: taas...

http://www.youtube.com/watch?v=_v26EMqENdA

mallia kuinka mennään, mutta ilman varustuksia :LOL:
 
Hei vaan siis. Minä jo lähentelen itseasiassa enemmän neljänkympin rajapyykkiä, mutta en keksinyt muuta ketjua, johon itseni voisin ängetä mukaan.
Minä siis haaveilen vasta ensimmäisestä lapsesta :ashamed: ja vieläpä tämän ikäisenä. Juuri lääkäristä tulleena, sain iloisia terveisiä, että kaikki pitäisi olla kunnossa omalta osaltani lapsentekoa ajatellen noin niinkuin teoriassa, jos ei mietitä sitä ikää.
Mulla menossa yk 3 (sitten alkukesän keskenmenon) ja kp 23/23-28? Ei ole vielä kierrot tasaantuneet keskenmenon jälkeen. Oviksen bongasin tässä kierrossa vähän myöhempään, joten kierron pituudeksi tulee varmaankin tuo 28 tällä kertaa.
Tosiaan on tylsä yksin kuumeilla tätä asiaa ja siksi mukavaa kun löytyi tällainen ketju. Yritän lukea tätä ketjua taaksepäin, jotta kaikkien teidän tarinat tulisi tutuksi.
 
Ne libressekalenterin ovis ajankohdat ei oo mun kohdalla koskaan pitäny paikkaa =/ ja ku päivität viimeisimmän kuukautisen alkamisen ja loppumisen jotenki päivittyy kaik edellisetkin sen mukaan eli paras olis vaa merkata paperille mite ne tätit liikkuu jos niitä ajankohtii tarvii vaik joihinki tutkimuksiin jne...
 

Yhteistyössä