YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Kiitos mahtaakohan ja amati :heart:

Kävin äsken(olinpa viksu kun otin testit töihin) testaamassa eli tikkuun pissimässä ja HETI alkoi piirtymään tasavahvana tuo varsinainen viiva kontrolliviivan kera...Oisko tää nyt sitten oviksen paikka????? :whistle: :eek: :p Ihan olen täpinöissäni...Mokoma uhkailu auttoi vissiin..keho tottelee ehkä sittenkin? :LOL: :LOL:
Varmistan kuitenkin kotona vielä digillä...kyllä ne niin tasavahvat oli mutta...jos kuitenkin varmistan..ihan en 100% luota vaikka ne ihan tasavahvat ovatkin..ja heti siis aivan heti lähti piirtymään MOLEMMAT viivat

t. Innostunut vanhus :LOL: B)

Ai niin ja oireita on oikean puolen voimakas jomotus suorastaan repivä kipu sekä nahkapussien kivistely... :eek:
 
Onnea kovasti Minotchkin rouva tittelin johdosta :flower: ja onnea myös ovis pongauksesta!

Täällä blondi onki tänään hitusen verran viisaampi,eli käväisin neuvolan tädin puheilla tänään ja ensinnäkin tieto oli minulle uusi että kp:t lasketaan vaikka tuhruttaisi niin siitä, no minäpä olenkin laskenut ne varsinaisesta vuoto päivästä eli summana siitä ovis onkin paljon aikasemmin mitä olen oikeasti sen ajatellut olevan, ja pääsen myös verikokeeseen missä katsotaan hormoonitaso kun näitä hormonaalisia oireita on vaikka muille jakaa :kieh:

Sain kun sainkin pidettyä itseni irti ovis tikuista viikonloppuna ja hukkaan ne olisikin menneet koska tuntemuksien mukaan ovis oli pe ja jos olisin la ruennut testaamaan testaisin vieläkin enkä sitä tähän kiertoon millään enää saisi :whistle:
Katsotaan tuottiko se pe:n extenpore pika p..o hedelmää :LOL: ;)

Eli huomiselle voipi merkata mun kp:ksi 17/25-29 sen verran se muuttui tuon uuden laskemistiedon myötä..
 
:heart: Onnea Minotchkin naimisiin menosta! :heart:

Onnea Tiktu! :heart: Käyköhän minulle samalla tavalla kun minut on valittu kouluun... =)

Tervetuloa mukaan Oliivitar,kevät1,erka ja Wiara!

amati :hug:

Wiara minä täytin jo 41v syyskuun.6pv.Yksi lapsi ennestään tyttö 16v edellisestä AVOLIITOSTA (siis ei oltu naimisissa).

Niin minut on hyväksytty kouluun (lähihoitaja).Olisi muutto Jyväskylään... Olisiko täällä muita Jyväskylästä,jos on saa laittaa yksityisviestiä..Tikutus taisi mennä myöhäseen,kun tikkuja sain vasta kp16 ja silloin ei enään näyttänyt kun haamua.. :ashamed: Mutta voisko olla että se olisi sinä pv/iltana irronnut?? Viimeksi menkat tuli kp32..

Mukavaa illanjatkoa! :wave:
 
Oikein paljon onnea Minotchkin sekä naimisiin menosta että ovis plussasta :flower:

Täällä sitä hissukseen mennään ja clomit menossa nyt kp 6/28-31 huomenna taas viimeinen clomi tässä kierrossa ja tikuttelu alkaa viikonpäästä ?

Mulla alkaa ovis tikut loppumaan ja olen miettinyt mitä tilais ja mistä? viimeksi tilasin halpa-testistä, ovat olleet ihan hyviä ?! :)

 
Hei Kaikillen!

Täällä sitä ollaan jälleen kuumeilemassa kuudennesta kullannupusta :) Meneillään on kp 5/28-30 yk2, elikkäs tuo kierto alkoi heittelemään :( Mies tuumasi, että vanhojahan me ollaan, mutta minä siihen, että pitää pupuilla paljon enemmän :D Kyllä levisi miehenkin kasvoille hymy. Nyt yritän tämän kierron aikana keskittyä näihin muihin jaloissa pyöriviin, ettei mene mahdottomiin noi kuumeoireilut.... Ne vie naisen mennessään

Onnea testailuihin ja ajoituksen onnistumiseen!
 
Amati Voi kurjuus! Toivotaan nyt kuitenkin, että selviäisit säikähdyksellä. Toivottavasti saat pian selvyyden asiaan. :hug:
Minotchkin Onnittelut!! Siis sekä uudesta siviilisäädystä että siitä ovisplussasta! Ja hienoa, ettei se kriisi kestänyt tuon kaempaa =)
Uusille tervetuloa!
Mä en ehkä sittenkään osaa ottaa tätä kiertoa niin rennosti, kun aioin... Nyt on nimittäin rinnat NIIN kipeet, että mitä jos kuitenkin....
 
Ovis hyödynnetty tuplasti! :whistle: :saint: Piti vielä aamulla varmistella mutta eihän me vanhukset jaksettu..Kyllä tämä työstä käy :LOL: :LOL: CB paperilappusessa luki että ovisplussan jälkeen on 48 h aikaa tai otollisin aika tulla raskaaksi Aika kauan jos ajattelee että munis on vain noin vuorokauden voimissaan hedelmöittyä? Hmm... Kyllä eilen nippaili siihen malliin että ovis lienee tapahtunut eilen illalla tai yöllä? enää vaimeaa nippailua ja jomotusta.Kyllä tänään pitää illalla vielä varmistella vaikka se voi olla jo liian myöhäistä ehkä mitäs arvelette??

Mutta olen oikeasti todella tyytyväinen että minähän toimin!Oli kuin lottovoitto kun vihdoin se CB näytti miltä se täysi sarvi näyttää. Mieskin naureskeli kun tuli kotio kun yksi innoissaan näyttää digitesteriä.Pitihän mun sen halpistikku skannata ja lähettää sille töihin päivällä jo etukäteen että katos nyt. :whistle: :ashamed:

Nyt ei tarvitse ryntäillä clomireseptiä ruinaamaan. :LOL: Katsotaan rauhassa kui ämmän käy...iloitaan tästä ovisplussasta nyt ja murehditaan tätiä myöhemmin... :p
 
Huomenta kanssasisaret!

Ja tädin yllättämille :hug:

Minotchkin onnea ovis plussasta :D
Kyllä se tarkistus testi nyt näytti että se minun touko-vauvan plussa oli ja meni... negaa näytti :ashamed:
Eihän tuota touko-vauvaa ollakkaan yritetty kun jotain 13 vuotta ... :/ ( välissä pari TJOT-vauvaa )
Pakko tunnustaa että mieli maassa, mutta minkäs teet...

Greippimehua ostin lisää, mitähän vielä voisi hommata ? :D

Eli: kp6 ja yk2 :headwall:
 
Onpas tänne tullut juttua kun en pariin päivään ole ehtinyt käymään.

Minotchkinille tuplaonnittelut naimisiinmenosta ja ovisplussasta :flower: :heart: Nyt on ainakin täysi yritys teillä päällä :D Kannattaa ilman muuta vielä tänään varmistella, tuskin se vielä myöhäistä on jos ovis eilen illalla / yöllä on ollut.

Wiara tervetuloa mukaan kuumeilemaan :wave: Itselläkin ikää kertyi tänä vuonna jo 38 :(

Tuntuu noi keskenmenot valitettavan yleisiä meillä "vanhoilla" olevan. Täälläkin niin moni sen kokenut :ashamed:

onlydream mulle taas on sanottu, että kiertopäivät lasketaan ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä, mitä siis uskoa :/

Täällä vaan hiljaiseloa ja odottelua, ovista ehkä ensi viikon alkuun odottelen. Ja mies silloin työmatkalla :ashamed:
 
Pakko tulla hehkuttamaan..Mulle näytettiin vihreetä valoa duunista...mä saan edetä urallani ja ruveta harjottelemaan uutta työtehtävää tässä ohessa pikku hiljaa hissun kissun turvallisen työkaverini siipien suojassa!!!!! Aivan mahtava uutinen tästä olen haaveillu salaa! :heart: :heart: :heart:
 
Isot isot :hug: :hug: amati ja jaksuja eteenpäin!

Meidän tk-lääkäri neuvolan puolelta ei sitten ruennutkaan määräämään lähetettä verikokeisiin vaan käski mennä yks.gynelle :/ no sinne ei pääsekkään ihan tuosta,kele,kele :headwall: :headwall:
ehkä sitten ensi kierrosta kun jostain luin että viikko oviksen jälk olis suotuisa aika kokeita ottaa.
Ottaa päähän mut minkäs teet,ootellaan ootellaan....

 
amati :hug:

minotchikin: onnittelut naimisiinmenon johdosta sekä hyödynnytetystä ovis plussasta.

Taikakuulle onnittelut kouluun pääsyn johdosta.

Annemaarit kovasti sulle jaksuja :hug:

onlydream selosiko edes syytä miksi ette yleiselle päässeet?

Kaikille plussa tuulia =)
 
Kiitos kanssasisaret onnittelusta.Onhan se mukavaa olla rouva :LOL: :heart:

Niin eilen piti varmistella..jep jep :ashamed: Meitsi simahti kuin saunalyhty joten varmistelu meni vähän mönkään..aamun jäi :ashamed: No voi olla että huti meni varmistelu mutta onpahan nyt ainakin yritetty :LOL:

Jaahas nyt alkaa taas tää hidas loppuvaihe! Onneks on tuo työmahdollisuus mikä vähän vie ajatuksia pois ittensä kyttäämisestä :p
 


KESKIVIIKKO 16.9.2009


Annemaarit............................. 8/24-28
Tsuba.........................................8/28-31
amati........................................ 7/18-28 (-32)...yk2
Oliivitar......................................7/28-30...yk2
Rosmariini -74............................9/ 28-31...yk 14
Lumi-Marja..................................13/27-34
Minotchkin..................................14/23-25...yk 4
onlydream..................................19/25-29
kevät1........................................20/30...yk 9
Taikakuu.................................. 21/
Sisusalmiakki..............................22/28
Helvi-10......................................24/24-29
Mahdotontako............................24/28
Wiara.........................................25/23-28...yk 3


Mikä kp?
Erjamari.....................................?/29-32........yk ?
erka...........................................?
Rinja........................................ .?


Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:


Tiktu..........Syyskuu:heart:
Happihyppy..........Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70..........Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........Helmikuu yk 4 :heart:


:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]


 
Yritin päivitellä kp-listaa - huikatkaa virheistä ja päivitelkää puuttuvia.

Amatille pahoittelut ja halaus!

Työmatka meni hyvin ja sunnuntain ja maanantaipäivän vietin Berliiniä ihastellessa. Kyllä on mielenkiintoinen kaupunki!

P.S. Tervetuloa Kevät ja Wiara!
 
Rosmariini: Olen käyny Berliinissä ja minäkin tykkäsin ihan mielettömästi siitä kaupungista.Tästä on tosin jo aikaa eli silloin kun Saksat yhdistyivät. Itäpuoli lienee muuttunut ihan täysin niistä vuosista? Olisi kiva mennä nyt katsomaan miltä siellä näyttää!
 
Kiitos lohdutuksista :flower:



Minotchkin onnea minunkin puolesta etenemis mahkuista töissä =)
Rosmariini kiitti päivityksestä :D sehän mukavaa kun pääsee työnkin varjolla matkustelemaan =)

Täällä alotellaan taas "peittojen heilutus runba" No on ukko ainaki tyytyväinen ku kerranki saa, paljon :LOL:
Saas kuitenki nähdä mitenkä ottautuu ton edellisen "melkein tarttu" kierron jälkeen :|
 
Äiti-kengu ja Annemaarit eli minä kävin tk:n perhesuunnitelu neuvolassa tätösen juttusilla näistä mun hormionaalisista oireista eli kun noi ovis kivut on niin kipeitä,mieliala vaihtelee vuoristorataa, tisuista tulee silloin tällöin maito tippoja ja jopa hikoilu / kuumia olotiloja olen havainnut,tulossa vanhaksi ei kai :D no hän sitten ehdotti että kysäisee neuvola lekurilta sitä hormoonitason mittaus verikoetta ja reseptiä ovis kipuihin mutta lekuri oli ollut aivan että ei ota kantaa?? :/ ja suositellu gynelle menoa.
Meillä ei vielä kyse yritysten tuloksettomuudesta. Täällä meillä on tosi kova pula lääkäreistä ja koittavat kait karsia mahdollisia ylimääräisiä hommia itseltään pois,mutta eihän tuo olis ollu iso asia lähetettä kirjoittaa..
 
mmoi!

kirjoitan nyt ekaa kertaa tästä kuumeilusta minnekään, vähän jännittää... oon ollut toisella nikillä keskusteluissa esikoisen (1 v ja 1 kk) kanssa, mut aattelin tehdä nyt pesäeron, jos vaikka joku olis päässyt "jäljille" nikin omistajasta.
en ole vielä lukenut paljoa teidän tekstejä, mut katon niitä tässä sitten ajan kanssa :)

mää ajattelin siis "liittyä" teihin, ikää on 36 v, ja toista siis ryhdyn kuumeilemaan :heart: yritys aloitettaneen lokakuun jälkeen, ja raskausvitamiinit ja kalkit on jo käytössä. kuntoilen kovasti ja yritän syödä terveellisesti.

onnea kaikille yritykseen! :flower:
 
Tervetuloa mukaan tosi pitkät käsikarvat samaa ikää edustamme =)

Annemaarit saako kysyä että mitä sinun verikokeissa selvisi?

Täällä tämän kierron ekat kilarit heitetty tänä aamuna :kieh: ja kaikila oli hauskaa kun heti aamusta olin niin ihanalla päällä :headwall: voi mies ja lapsi parat kun joutuvat tälläistä tiuskujaa kestämään
:(
 

Yhteistyössä