YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Annemaarit: Lupaavat oireet ei vielä ole yhtä kuin plussana tikussa :LOL: En tiiä jaksanko odottaa sunnuntaihin asti, hulluksihan tässä tulee...ja keho sen kun oireita vaan jalostaa ja minä juoksen vessassa...:p Hermoromahduksen partaalla :headwall:
 
Minotchkin
Kiva jännäillä sinun oireita ja minulla samantapaisia, hajut kanssa alkavat tuntua nokkaan..olen ollut viikon flunssassa ja nyt kaikki haisee pahalle, kun jälleen haistan :x
Alavatsanippailuja ja nännit tosi kosketusarat ja heikottaa ajoittain, se alkoi eilen illalla. Nyt myös valkkaria lorahtelee..sorry kuvaus =) Lämmöt koholla myöskin. Ja kohdunnapukka kadoksissa...
Kerrohhan lisää oireitasi! :D

mahdotontako
 
Mahdotontako: :LOL: Samat oireet täällä!Tosin mulla noi hajut ei vielä tuu niin pahasti nokkaan? Mutta etova olo eilen :x Oli vaikeuksia lähteä töistä. Valkkaria mullakin tiputtaa tai lorahtelee mutta aika vähän vielä... Mä en oo koko napukkaa tunnustellut edes :ashamed: Nännit ne kipeimmät ovat, kamala puristeen tunne! :headwall: Sattuu ihan törkeesti se puristus! Vessassa juoksen hulluna kyttäämässä rättiä mutta toistaseks se on pysynyt puhtaana! :whistle:

Ai niin piti lisämäni vielä, hiukset rasvottuu ihan tosi äkkiä, naama puskee finnejä kuin teinillä konsanaan ja otsasta puskee hikeä/rasvaa? :x
 
onlydream :hug: täälä tullaan kohta perässä mahaa jo puristaa siihe malliin.. tässä kierrossa on ollu vähemmän tissikipuja ja ällötyksiä ynnä muita oireita kun aikasemmissa joissa täti aina kumminki tullu mut eiköhän se sieltä huomena viimestään paikalle pölähdä.. Mahdotontako ja MInotchkin ++++ peukutukset
 
Mahdotontako meillä taas menee hieman toistepäin-minä halukas VAIN oviksen ollessa lähimaisemissa ja mies taas muulloinkin:D..kuukautisten aikaan myös haluttaapi välillä, mutta en kyllä ala paikkoja sotkemaan silloin:p..olisi varmaan seinissä asti..:LOL:

mur-mur
 
Negatestattu äsken apteekin omalla testerillä! :headwall: :headwall: :headwall:
Jään odottamaan tätiä. :'( Voi itku kyllä sattu.Menen nuolemaan haavojani! Luulis sen jo näkyneen. Se siitä sitten! :'(

Otahan sinä se ++++++++++++++ nyt mahdotontako. Voi kunpa sulla nyt osuisi se plussa puhuri ja saisit sen plussan. :heart: :hug:

Olo on täysin lamaantunut.MIksi huutaa pään sisällä ja sydämeen syvälle sattuu! Miksi mun laho paska ruhoni heittää vääriä signaaleja miksi mua kidutetaan tällä tavalla..ei menen pois..sattuu liikaa. Ei tästä tule yhtään mitään. TArvii vissiin tilata se lääkäri aika ja ruveta tutkimaan mikä mussa on vikana... :'( :'( :'(
 
Minotchkin :hug: :hug: Mut älä nyt missään nimessä vielä kuvittele että peli olis menetetty :hug: Hyvin mahdollista ettei noilla kiertopäivillä vielä näy ja vielä iltapissasta menit testaamaan, aamulla kun se HCG-pitoisuus yleensä suurimmillaan. Montako päivää sulla oviksesta?
 
Voi kamut :'( :'( Kyyneleet eivät enää pysy sisällä..Tulihan se parku sieltä. Miksi tämä on niin v****n vaikeaa joka kerta ottaa se nega???

Annemaarit:No mä epäilen että 10 tai 11? Hitsi kun pitäis selata et koska se lh sarvi täyttyikään oliko se tiistaina vai maanantaina? Tsekkasin eli 14.9. oon sen saanut sen ovis+ Miten sä tuosta lasket sen dpo:n?

Onks se apteekin testeri mitenkä herkkä? ei taas mitään haisua? Joo ja myönnän testasin iltapissistä joka oli hädin tuskin tuntia ollu rakossa :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Kyllä mä negani olen ansainnu..koska mä opin tavoille..? MOntako negaa pitää heittää naamalle ennen kun mä uskon? :'( Pitkä on matka, ehkä liian pitkä..Kun tahtoisin vain tämän kivun nyt pois....Tulis sit se f**ng tätsy punanen sit. Jummi jammi! :headwall: :headwall: :kieh: Rättikin on sille jo valmiina*tana!
 
Tätsypahoittelut tarvitseville :hug:

On se niin väärin. Se samperin luuska raahaa luunsa meidän luo joka kuukaus. Sitä ei oo kutsuttu, sitä ei haluta, mut niin se penteleen punanuttu vaan kampee kamansa nurkkiin. Siellä se sit ilkkuu ja tökkii tikuilla, niin et mahaan sattuu. Joskus sillä tuntuu olevan pora mukana, kun sattuu sen verran lujaa. Täs lasken päiviä itekkin, kun se akka karauttaa paikalle. Sillon, kun mulla kierto pelas ilman lääkkeitä, tätsy tuli aina dpo 14. Katotaan miten tällä kertaa.

Edelleen PMS oireet poissa. Ihan hyvä niin. En kaipaakkaan, jos suoraan sanon. Viluttaa vaan vietävästi, mut lämmöt on normaalit, joten vilu taitaa tulla vetävästä huushollista. Pissalla laukkaaminen on sietämätöntä, kun pitkin yötäkin pitää ponkasta huussiin, mut mitäs kittaan illalla teetä. Oma moka. Pitänee vaihtaa johonki rooibokseen, jossa ei kofeniinia, jos se aiheuttaa sen huussirumban.

Minotchkin Et oo ollenkaan ainut, joka testailee itteensä kiduttaen, vaikka sisimmässä tietää, että eihän ne testit näytä mitään liian aikasin. Minä oon mestari siinä saralla. Räikein testaus ollu alle tunnin rakossa ollu pissa keskellä päivää joksu dpo 7, joten hulluhan sitä ihmisen pitää olla, kun rahaa tuhlaa ihan tietoisesti. Arvaa kaks kertaa oliko nega :kieh: Tästä kuitenkin aikaa jokseenkin kauan. Apteekin testillä sain plussan viimeks vasta dpo 16, kun herkät liuskat näytti jo dpo 10, joten olin vähän enemmän kun sekasin. Muistaakseni se apteekin oma on jotain herkkyyttä 25, en mene vannoon, mut niin muistelisin.

Jahas, jos menis purkaan tota teinien riitaa, mistä ihmeestä taas tapplevat. Ja tätäkö todella toivon vielä tulevaisuudessakin....jep. Vauvoista kasvaa teinejä, joskus se vähän helpottaa, jos kamala riita tenavilla jostain olemattomasta iskee ja on saanu samana päivänä tätin kylään. Mut kyl se vauvahaave silti puskee siitäkin läpi.

Mukavaa viikonloppua, halikaa rakkaitanne, sitä ei tee koskaan liikaa :heart:
 
Minotchkin :hug: käsittääkseni toi dpo lasketaan oviksesta, joka siis vähän ovisplussan jälkeen, korjatkaa jos olen väärässä. Eli jos sulla olis ovis ollu 15.9 niin nyt olis dpo 10 eli hyvin voi vielä negaa näyttää vaikka olisitkin raskaana ja kun vielä tosta iltapissistä :headwall: Koita nyt jaksaa vielä odotella, tiedän toki miten vaikeeta on :hug:
Ja kyllä se on kuule vuoden jälkeenkin ihan yhtä vaikeeta ottaa se nega :headwall: Vaikka tietyllä tavalla turtuu, niin toisaalta tulee vaan epätoivosempi olo :headwall: :ashamed: Pelottaa jo valmiiks ens viikko...
 
Kiitos Lumi-Marja :hug: Onneksi en ole ainoa joka tunaroi :ashamed: Vähän lohtua tuo että muutkin saattavat sortua moiseen pälliyteen ja sittenhän se nega on kuin puukon isku sydämeen.. :headwall: :headwall: Olin siis liian aikasessa hätäpissani kanssa? :headwall:
Miten tuo dpo nyt sit lasketaan jos sain ovisplussa 14.9? MIkä on nyt dpo? :ashamed: Blondi kysyy :LOL: Jotenkin minäkin hatarassa päässäni muistelen ettei se apteekin testeri sieltä herkimmästä päästä ole...niitä on herkempiä..tänäänhän on siis kp 23/23-25 ja ovis ollu kp 12(tai sillon tuli se plussa) Ois sittenkin pitäny venata kiltisti sinne sunnuntaille :headwall: :headwall: *tun tyhmä lehmä olen minä :ashamed: Saa kivittää!!!!! :kieh:

Sattuu kuitenkin niin pahasti nyt, että pihistin mieheltä kaljan :ashamed:

Mitäs teinejä vaivasi? Jep kyllä välillä kun kuuntelee tuota viis vee herraa ja ysi vee likkaa riitelevän takapenkillä keskiselkänojan tilasta miettii että hulluako sitä on, että haluaa vielä yhden tuohon jonon jatkoksi kitisemään...Mutta haluanhan minä...ja kovasti haluankin vaikka eihän se ole mun haluista kiinni...jos ei onnistu niin ei onnistu.. :/ :headwall: :'(
 
:hug: Annemaarit: Kiitos kamu :heart: Tiedän se on JOKA HIIVATIN KERTA yhtä vaikeaa kohdata se tyylipuhdas nega :headwall: :headwall: Sunnuntaina seuraava aamupissi jos se pirun luuskaämmä biatch ei kurvaa monsuunin kera?*tana mä jätä enää mitään oman itteni varaan..Saatte kuule ohjailla tätä plontia :kieh: :LOL:
 
Minotchkin miun "ojalan" laskuopin mukaan, jos ovis+ pärähtänyt 14.9, olisi siulla nyt dpo11 =)..vielä hyvin kerkee plussaksi kehkeytyä, testaa aamupisusta!!:heart:..miekin ajattelin siidukan vetäistä :) ..tämä piinailu on ihan peestä :x ..niin hermoja raastavaa odotusta!!!..miulla vasta dpo3.. :|

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Minotchkin : Uskon sinun testanneen liian aikasin..eli plussaan hyvät mahdollisuudet sinulla edelleenkin!
:flower: Älä vielä masennu!Niin kauan kuin ei tätiä, niin kauan mahdollista kaikki!;=)
Mur-Mur: Taisit sekoittaa minut mahtaakohan nikkiin, minun mies haluaa aina ja usein;=)) :heart:

Iltalämpö 37,3 ja samat oireet edelleen. :heart:

Testausta siis odotellessa :D
 
:headwall: :headwall: :headwall: tätsy sit yön aikana kurvas paikalle :'( taidan olla liian vanha ja rapistunut tähän touhuun. Ajoituksetkin ihan persiillään kun asutaan kahta huushollia joka toinen viikko samassa kun mun poika on isällään. tää järjestely sen takia kun on molemmilla pienet torpat mut mulla on poitsulle oma huone. suunnitelmissa vintin remontti asumiskuntoon tuola toisessa paikkaa mut eihän se nyt hetkessä tapahdu ja maksaakin... :( nyt kun vielä tuo hirvenmetsästys alkoi nii sinne ei muka voi täältä lähtee kun pitää koirat ja kamat hakee toisesta paikkaa :ashamed: ja yllättäen ovis osuu aina sille viikkoo kun poika mulla :headwall: eli eipä taida meille koskaan sitä yhteistä tulla :'( johan tuli vuodatus.. minotchkin testaa huomen aamuna ja jos ei sillo näy nii sit vaik tiistaina kun eikö se hormoonimäärä kasva joka toinen päivä vai miten se ny oli...
 
Tää lähtee nyt koirien ja puolukka ämpärin kans mettään hoitaan päätään :kieh: mulla on siis kax luppakorvasta mettästyskoiraa ja isännällä kolme pystykorvasta et laumaa riittää mut kyllä tähän se vauvakin mahtuis :'(
 
Apteekki näytti tänä aamun negaa, yllätys! :headwall: :headwall: :headwall: Ei näy punasta paholaista. Tulis nyt sit jo. Ihan on blanco ruutu. Pakko se oli käyttää tuolta pois.En halua pitää mitään toivoa enää yllä kun toivo on kuollut.
Nyt voin unohtaa kaiken. Ei tästä nyt tuu yhtään mitään.
Oireetkin katosi..tai no alaselkä on kipee, eli täti tekee vissiin alotusta..?
Se yksi kaljatölkki aiheutti kamalan päänsäryn!:headwall: :headwall: Tämäkin tähän vielä great!
Olo on totaalisen lannistunut ja pettynyt omaan toimimattomaan kehoonsa. Miksi se huijaa näin pahasti? Kai se on vain haudattava haave mappi ö:hön ja todettava et täs tää nyt sit oli.

Mahdotontako: :heart: :heart: Toivon niin, että plussaisit. :hug:

Kevät1: Lähetä se tänne se samperin punanen ämmä :kieh: Se ei nyt suostu tulee esiin mulla!

Oliivitar: Ehditkö tehdä monta negatestiä ennen sitä vai tuliko haamuja? Mulla oli apteekin ruutu kontrolliviivaa lukuunottamatta sekä tänä aamuna että eilen illalla täysin blanco ei edes haamun haamun haamua.

Ei se*tanan punanen paholainen suostu esiin..lorahtelee vähän valkkaria mutta ei muuta...ja alaselkää juilii. Tissikipukin katosi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kevät1:
:headwall: :headwall: :headwall: tätsy sit yön aikana kurvas paikalle :'( taidan olla liian vanha ja rapistunut tähän touhuun. Ajoituksetkin ihan persiillään kun asutaan kahta huushollia joka toinen viikko samassa kun mun poika on isällään. tää järjestely sen takia kun on molemmilla pienet torpat mut mulla on poitsulle oma huone. suunnitelmissa vintin remontti asumiskuntoon tuola toisessa paikkaa mut eihän se nyt hetkessä tapahdu ja maksaakin... :( nyt kun vielä tuo hirvenmetsästys alkoi nii sinne ei muka voi täältä lähtee kun pitää koirat ja kamat hakee toisesta paikkaa :ashamed: ja yllättäen ovis osuu aina sille viikkoo kun poika mulla :headwall: eli eipä taida meille koskaan sitä yhteistä tulla :'( johan tuli vuodatus.. minotchkin testaa huomen aamuna ja jos ei sillo näy nii sit vaik tiistaina kun eikö se hormoonimäärä kasva joka toinen päivä vai miten se ny oli...
Voi oletko sinäkin "metsästysleski". Täällä toinen jonka mies juuri nytkin metsällä :wave: :hug:

Minotchkin älä lannistu, sitkeästi vaan yritystä niin eiköhän se vielä iloksi muutu :heart: :hug:
 


Lauantain 26.9.2009

Taikakuu.................................. 3/
Sisusalmiakki..............................3/28
Wiara.........................................7/23-28...yk 4
Helvi-10.....................................8/24-26...yk 10
amati........................................ 1618-28 (-32)...yk2
Oliivitar...................................... 15/28-30...yk2
Annemaarit............................. 17/24-28
Tsuba.........................................17/28-31
Rosmariini -74............................18/ 28-31...yk 14
Mahdotontako............................22/28...yk 1
Lumi-Marja.................................22/27-34
Minotchkin................................. 23/23-25...yk 4
onlydream..................................2/25-29 yk3
kevät1........................................1/30...yk10
erka...........................................34/28-31 (yritys alkaa 11/12 09)


Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava, Rinja


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:


Tiktu..........Syyskuu:heart:
Erjamari..........Syyskuu:heart:
Happihyppy..........Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70..........Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........Helmikuu yk 4 :heart:


:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]


[/quote]

 

Yhteistyössä