YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Lauantai huomenia!

sainpas haalittua sen kuvan takaisin...

Voi minotchkintoivon puolesta että testaaminen on vaan ollut liian aikaista ja plussa tuonnempana pärähtäisi ja paholainen pysyisi poissa.Itse olen aikaisimmissa raskauksissa testaillut n 6 vrk kun menkat olleet myöhässä ja plussa silloin heti näyttänyt, myös eilen mietin aivan samaa että haluaako sitä oikeasti tähän hullun myllyyn vielä kolmannen raatajan ja huutajan? :headwall: välillä tuntuu että päätä pitäisi tosiaan seinään hakata,neiti 1,5 v on niin vahvassa itsenäistymisen jaksossa ja poitsu 3v kaikkea sitltä ja väliltä että.. no rakkaita kuitenkin ja syli huutaa vielä sitä pienen pientä tuhisijaa :heart: tahtoo vaan tämä aika käydä kohta vähiin..

Kyllä tämä paholainen oli taas runsaalla päällä yö piti mennä super varmistuksien kanssa jottei lakanat saa uutta kuviointia ja särkylääkettä sitä kuluu näinä ensimmäisinä päivinä reilusti yli sallitun rajan.

Kevät1 :hug: siullekin, haukutaan tämä pirun ämmä yhdessä venäjän puolelle,antoisaa metsä retkeä :)
 
:hug: Kaikille, joita harmittaa!!!! Ja erityisesti tädin yllättämille.
Minotchkin, älä vielä luovuta. Pidä nyt ne testit kaapissa, sä olet koko ajan liian ajoissa. Mulla on ainakin ollut niin, että jos se täysi sarvi tulee esim. ma, niin täti tulee sitten kahden viikon päästä ma tai jopa ti. Ennen on ihan turha testata, kun negaa tulee ihan sata varmasti. Tsemppiä!!!
 
Onlydream meillä myös reilu 1,5v ja tasan 3v ja viime yö oli taas täynnä herätyksiä ja päivät täynnä uhmaa et varsinkin aamuisin on olo että en voi olla tosissani kun kolmatta haaveilen :headwall: . Mutta illalla kun talo rauhottuu on mieli taas jo toinen. ja kuumeisesti lasken päiviä siihen koska aloitan yrityksen kun ei millään malttais odottaa....
Mullakin sellainen olo että aika menee vähiin tässä. Ens viikolla tulee 36 mittariin :eek: . Mutta kai tässä vielä kerkiää...vai kerkiääkö???
 
Hei Tyttäret!
Täällä tuuli riepottelee lehdottömiä puita, tuntuu kuin päässä kävisi samanlainen puhuri... Olen yrittänyt olla olematta kuumeinen, mutta eihän tuo onnistune :x Onneksi meitä on muitakin ;)

Minotchkin Neljänneessä raskaudessa testasin heti kk alkamispäivänä ja blanco oli, osasin olla kytiksellä koska oli menoillaan toinen yrityskerta. 4 päivää myöhemmin haalea viiva, sitten kävinkin Labrassa. Viidennestä raskaudesta tein testin vasta 7 päivää oletetuista kuukautisista ja sain haalean viivan taas. Kuudennes raskaus, mikä päättyi keskenmenoon sain haamun jo 2 päivää oletetuista kk. Käytin ns. tavallisia testejä, herkistä en ollut kuullutkaan. Ovulaatiotuntemuksia en ole pongannut näistä edellisistä raskauksista, en tainnut edes oireita tietää :ashamed:

Täällä on peittoja heiluteltu, onneksi mies on ollut aina valmiina kuin partiopoika :D Kerrankin kaiketi saa ja sitten vielä lisää kerjätään :whistle: Laskureiden mukaan eilinen ja tämä päivä olisi hedelmöittymisen taika-aikaa :heart:
Kaavinnan 05/09 jälkeen, olen saanut ovulaation aikaan älyttömät selkäpoltot toviksi. No niinpä tietysti, niitäkään ei ole; elikkäs piinaviikot alkaa, ja jos tota miestä vielä kellistelisi ihan vain varmistaakseen...

Haleja tädin yllättämille ja plussatuulia tähän pinoon!!!!!!

Päivitykseen: kp on 16-28/30
 
Hyvää syksyistä päivää !! :)

:hug: tädin yllättämille... :/

Minulla menossa siis kp17/ 23-33 ( voisi tuota kiertoa päivittää sopivammaksi )

Täytekakkua sain taas väsätä kun esikko täytti torstaina 19v. Pääsi eilen armeijasta lomille ja tänään kotiutuu taas juhlinta reissultansa. =) Saa metsästys aiheisia lahjoja...

ja piinailu jatkuu.....


plussatuulia kaikille ´++++++++ :whistle:




:wave:
 
Kiitoksia kamut :hug: Hätähousuhan minä :ashamed: Nyt on testit loppu ja uutta en hae tai tilaa... Nyt saa olla testaamiset. Me lähdetään ti-ke Vierumäelle työseminaariin joten ajatukset joutuu kasaamaan siihen mennessä. Kiva vuotaa siellä ja pitää rättisulkeisia koska jos ne nyt(ja kun) ne alkaa on just ne pahimmat päivät siellä tää on tätä mun tuuria.... :x :headwall: Jos se päättää nyt ryttyillä ja kadota niin testaan sitten joskus hamassa tulevaisuudessa..mutta uskon ettei siihen asti päästä,kyllä se luuska sieltä saapuu..ehkä huomenna?

Alakertaa roplattu tädin esiin saattamiseksi laihoin tuloksin:ashamed: :ashamed: Ei näy tätiä ei..*tana että pännii. Tulis jo. Viimeks sain sen punkulla houkuteltua ehkä sitä pitää illalla kokeilla? :saint: Lorahtelee valkkaria(?) vähäsen mutta ei vaan punkkua eli täti leikkii kuurupiiloo mun kanssa... :kieh: Kostoksi käytiin leikkaamassa mutsin omenapuut ja kyllä teki hyvää saksia oksasaksilla vesiversoja..sai purettua raivoa ja pettymystä.Mutta ei sekään tuonu tätiä esiin..Mitä ripaskaa mun pitää tanssia et se luuska sit suvaitsisi tulla?
Paikatkaan ei oo niin turvonnena kuten ennen tädin tuloa? Joskin valeraskausoireet ovat kadonneet..Tissit ovat lakanneet kipuilemassa...eto olokin on kadonnut ei metallin makua..ei mitään..kaikki oireisto katosi yhdessä yössä...enää on alaselkä juili ja sekin vaimeana..enemmin se tätiä enteilee..

Kp 24/23-25

+++++++++++++++++ puhuria ja tavattomasti peukutan mahdotontako plussan puolesta! Ota se plussa sieltä! :heart: :hug:
 
Pahoittelut kaikille sen typerän lehmän vierailusta! Sori täti, but that´s what you are! Ja voi kun jollekin koittais se autuus, ettei tarvi yhdeksään kuukauteen nähdä koko ämmän lärviä.
Mä olen tällä kierroksella vähän täällä taustalla, kun mies lähti työreissulle pariksi viikoksi ulkomaille ja nyt taitaa juurikin ovulaatiota pukata päälle :'(
Olen tosi surullinen, että näin kävi, mutta seuraavassa kierrossa olen taas mukana. Käyn kyllä piristämässä itseäni täällä Lumi-Marjan jutuilla ja teidän kuumeiluilla silloin tällöin.
Mutta ensi kiertoon siis tyttäret :wave:
 
Hellurei ja hellät tunteet. No, on tämäkin aika surffata netissä, mut Nukku-Matti on jossain kuusen takana piilos, kun ei ole vielä tänne ehtiny. Minotchkin mietit mitä ne teinit tappeli, no sitä, kumpi saa olla läppärillä...argh. Nyt on toinen lukiolaisten pippaloissa jossa ei kuulemma oteta viinakisa (just joo, ja lipputangot kukkii!!!) ja ollaan ihan kiltisti (ja pikitiet pukkaa ruusunnuppuja!). Ne on tos jollain mökillä, jonka sijainti jäi epäselväksi. No tietenkin olisin käyny vakoilees...tai en, mut vähän on sellanen olo, että että.... likka onkin kaverilla yökyläs ja nekään ei mee kuulemma kylille, ehei, ei tietenkään, kun kamulla on 16v synttärit. Pihkanan pihkana, kun menee yöunet |O Kolme kullannuppua sentään nukkuu, kun kahta nuorinta sai patistaa petiin eka kolme tuntia. "äiti, en osaa nukkua, äiti, tyyny hankaa päätä, äiti, peitto on kuuma, äiti, pissattaa taas, äiti pimeessä näkee mustia unia, äiti, en saa nukuttua, kun eteisestä tulee valoo".

Ukkokultakin on töissä, taas. Se kans ikinä oo kotona, penteles vie. Kyllä tää valvominen sitten aamulla kostautuu, kun nämä kirkassilmäiset duracelpuput herää ja niillä on virtaa aamusta sitten niin maan perusteellisesti. Eihän täällä seittemän jälkeen nuku kun väsymyksestä puolikuolleet ja heikko kuuloset, mikäli lattian tärinä ei pidä hereillä. Sympatiat ukolle, kun tulee kuudelta aamulla kotia. Meidän makkarissa on jojo ilmiö, yks nousee, niin toinen menee maate. Minä jätin noi ajohommat, ei jaksanu ei. Ei kyllä oo alityöllistetty olo ei.

Mitäs (.) piinarintamalla. Yks testi polttaa piilopaikassa ja aion olla sitkee, enkä testaa. Ei järkee, kun ei varmana näyttäis mitään. Menis vaan hukkaan mokoma kepakko. Katotaan sit ens viikolla, miltä alkaa olo tuntua, nyt ei tunnu meinaan miltään. Ei pahasti nippaa edes mahaa, vaikkakin sellasia repäisykipuja äkkiliikkeiden kans onkin. Meloni sektorilla hiljaista, jes, kerrankin tämä aika menee ilman kärvistelyjä. Mukava vetästä aamulla tissittimet päälle ilman kipuja. On mullakin ilot :eek: Kyllä mä oon varma, että ei oo tärpänny. On just sellanen olo, että mitään tästä tuu taaskaan.

Näin tuos lenkillä käydes tutun pitkästä aikaa ja olipas sillä ihana pallomaha. Sitä sit kävin onnitteleen ja toinen tokas et, "ei me edes yritetty, et ihan yllärinä tuli raskaus"! Voi että kun mun teki mieli tokaasta, jotta oo akka leuhkimatta! Tuli taas niin maahan lyöty olo, et meni lenkkeilystä pohja pois ja käännyin kaupan kautta kotia. Hain ison paketin jätskiä ja kiukkuuni pistelin siitä melkein puolet ennen kun tajusin, et kaikki kalorit triplaantuu mun ahteriin :/ Ei toisten onnesta sais kimpaantua, pahottaa mieltä tai muutakaan, mut minkä ihminen tunteilleen mahtaa.

Nyt nukkuun, sori vuodatus, mut teki vaan mieli purakutua. Hyvää yötä ja huomenta :)

Lukee loitsua tädin karkotukseen....koskee kaikkia pinolaisia.....
 
Huomenet kaikille. Eilinen metsäretki oli antoisa puolukoita äitille ja anopille ja kantsuja ja suppiksia äitille. Itelle raitista ilmaa ja parempaa mieltä ja koirille liikuntaa. Illalla vielä traktorikuormallinen puita liiteriin niin johan lähti suurin vitutus.. Mites teillä miehet kuumeilee kun meillä ottaa ihan rauhallisesti ja eilenki sano vaan et ei se vitutuksella parane tulee sit jos tulee. Oikeassahan tuo on mut kyl se eka kiertopäivä vaan tuntuu aina ittestä aika pahalta. Onnex se aina sit helpottaa. erka joo metsäleskiä tässä ollaan tosin mä käyn itekin omien koirien kans välillä ja välillä mennään yhdessä.. Älä ikääs sure hyvin kerkiät vaik useemman tehä. Ite oon 38 ja mun ainokainen täyttää joulun alla 14. Välillä mietityttää et onko viel mahollisuuksia mut kattellaan rauhassa. :saint: +++++puhureit puhaltelen kaikille
 
Lumi-Marja: :LOL: Hienosti kirjotat. :flower: Jep kyllä ne teinit syitä keksii. Odotan kauhulla koska toi viis vee tulee teini-ikään.. :eek: Pallpmahalle olisin minäkin hiljaa mielessäni noitunut...Mutta eihän muut ihmiset tiedä mitä ite käy läpi kun se tunnemylläkkä on pään sisällä!
Kevät1: No niin metsässä muuten kummasti pää rauhottuu. Mulla on tapana mennä metsään ja istua kivelle kun oikein joku juttu ottaa kuuppaan! Helpottaa! Metsä ainakin mua rauhottaa kummasti.. Suppikset ja kanttikset on hyviä ja niistä saa oivaa muhennosta!Vesi oikein herahtaa... Heh mulla sai omenapuut kyytiä raivosta...Tuli nakupellet puut.. :LOL:

Mies kuumeilee maltilla..joskin se innostuu helposti jos mä kovin oireitani selitän..Se on välillä vähän huono koska sit tiputaan molemmat korkeelta ja kovaa. On optimisti mutta ei vouhota.Antaa tilaa mutta elää mukana.

).( Jep viinilasi eilen houkuttimena ei mitään tulosta..ei näy tätiä..Aamulla lakanan pöllytys..taas kosiskellaan tätiä..ei mitään..teki vaan kipeetä! Paikat ihan solmussa lukossa kiinni. Ei mitään turvotusta ei yhtikäs mitään vihiä alakerrassa ne normimerkit et joka paikka turpoo että täti ois tulossa.. :headwall: Mihin se ämmä on kadonnut?
Kp 25/23-25

Mahdotontako: :whistle: :whistle: Koska meinaat testata..ei sillä et oisin utelias...... :whistle: ;) :LOL: :saint:

+++++++++++++++++++++++++++++ puhuria!
 
Hyvät naiset täällä taas teitä tsemppaan ja kannustan vauvatouhuissa. Itse sain kaikki kolme lastani lähempänä 40 v ja yli. Älkää masentuko, kyllä mahiksia on, mutta ikävä kyllä km:t helposti lisääntyvät iän myötä.

Mulla kahden ekan aikana täti oli pois 2 vuotta kun imetin molempia yli 1-vuotiaiksi. Nytkään ei tätiä ole kuulunut ja Netta jo 10 kk ja 1 vko. Sain vanhoilla päivilläni vauvelin joka nukkuu läpi yön, eilen nukkui 12 h heräämättä. :D Muutenkin oikea päivänsäde. :)

Nyt ryömii joka paikkaan, eli täytyy olla silmät selässäkin ettei syö kaikkea eteen tulevaa. :D

Ruokahalut on hurjat, puurot ja ruoat kaikki kelpaa. Ei nirsoile.
 
1½h kävelylenkki ja kahveet Tarvaspäässä ja leffassa katsomassa tyttö joka leikki tulella.Stig Larssonin trilogian II osa. Oli ihan katsomisen arvoinen...Yhtä ei vaan näy... tätiä :kieh: :headwall: Lorahtelee(kuvittelen sen olevan joka kerran tätsy) vain vähän valkkarin tapaista? tissitkin vähän kipeemmät..Mitää tää täti nyt mun kanssa meinaa *tana..Tuu jo*tana!
Kohta poksahtaa oma ennätys kp 26:eek:

Neeanäiti: :flower: :heart: Luot toivoo meille muille.Kiitos siitä! Jaa relax mää vai...juu ehei..helpommin sanottu kun tehty?! :p :ashamed: :LOL: :saint:
 
Nonni tänään on sitten kp 26/23-25 eikä näyt sitä f**ng tätiä :kieh: :LOL: Paikat yhä kiinni supussa..ei tätiä...Nahkapussukatkin taas vähän kipeämmät...
Hmm...Testaisko sitä vasta torstaina duunireissun jälkeen vai jo huomenna aamulla ennen kun lähtee reissuun ellei tää yks nyt sitten tulis yllättäen...? Rätit on pakattava joka tapauksessa mukaan... Kas siinäpä kysymys. Mieskin kyselee joka vessareissun jälkeen joko joko joko... :LOL:

Miten teidän muiden viikko on alkanut?
 
Voi kurjuus minotchkin :hug: ,jaksuja!

Tuolla toisessa pinossa oli viikonlopun aikana tullut kaksi plussaa,tahtoo myös...

Mukava viikonloppu takana oli tyttöjen iltaa ja siitä muistona eilen väsymys ja täti oli aikas ärhäkkä nyt jo helpommalla puolella tämä riivattu vierailu :kieh:
 
Mahtaakohan Sä otat nyt sen plussan jooko! :hug: :heart: :heart:

Olo on-> :'( :'( :'( :'( Eniten ehkä potuttaa mennä sinne seminaariin vuotamaan niagaran lailla...kun ei pääse vessaan (varsinkaan omaan) pitää kunnon rättisulkeisia ja suihkuttelemaan itteään tädin punasesta hyökkäyksestä.
Olo on lamaantunut. Pitänee alkaa soittaan gynelle tai sitten jätetään haaveet sikseen ja haudataan koko vauva-asia.Tää käy liian lujaa mun pääkopalle ja menneisyyden lapsettomuustaiston raskaus painaa liikaa...Taasko mä olen tässä suossa? :'(
 


Maanantai 28.9.2009

Taikakuu.................................. 5/
Sisusalmiakki............................5/28
Wiara........................................9/23-28...yk 4
Helvi-10.....................................10/24-26...yk 10
amati........................................ 1918-28 (-32)...yk2
Oliivitar...................................... 17/28-30...yk2
Annemaarit............................. 19/24-28
Tsuba.........................................19/28-31
Rosmariini -74............................20/ 28-31...yk 14
Mahdotontako............................24/28...yk 1
Lumi-Marja.................................24/27-34
Minotchkin................................. 1/23-25...yk 4
onlydream..................................4/25-29 yk3
kevät1.......................................3/30...yk10
erka...........................................36/28-31 (yritys alkaa 11/12 09)


Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava, Rinja


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:


Tiktu..........Syyskuu:heart:
Erjamari..........Syyskuu:heart:
Happihyppy..........Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70..........Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........Helmikuu yk 4 :heart:


:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]


[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Minotchkin :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Älä missään nimessä hautaa toiveita, aina on kuitenkin mahdollisuus onnistua :hug: .

Kertokaa mulle mistä olette hankkineet ovulaatiotestinne ja oliko kalliita. Mistä saisi halpoja ja luotettavia...onko sellaisia ylipäänsä olemassa?? Joskus käytin apteekin oliko se nyt clearblue tai jotain vastaavaa ja se oli kyllä luotettava mutta kallis mutta onko se siis apteekki mistä niitä kannatta ostaa?

Plussatuulia toivon kaikille :heart:
 

Yhteistyössä