YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Minotchkin meillä kierrot aika samoissa niin sovitaanko että tästä kierrosta sitten plussataan yhdessä? ;)

erkaminä olen mammaksi.fi tilannut ovis testejä ovat suht edullisia ja nopea toimitus suoraan kotiin,eli sielläkin on testiä jos jonkin laista mutta olen tilannu niitä kaikkein halvimpia liuska testejä,toimineet ok.

Välillä tuntuu että haaveet hautautuu kun sitä on luonteeltaan niin kiireinen,esikoista tehtiin 1,5v pillereiden lopetuksen jälkeen ja kuopus tuli heti ekasta yrityksestä,no tämä nyt sitten taitaa kestääkkin.No ens viikol se gyne niin sitten taas viisaampi.

Arvon leidit pitäisikö meidän tässä välillä palata ajassa taakse päin ja synnyttää välillä :LOL: ?
Eli aikaisempien synnytyksien tarinoita..

:snotty: :whistle: :snotty: :$ :eek: :headwall: :whistle:
 
Minotchkin :hug: älä nyt missään nimessä toivetta vielä hylkää, kun ei siihen ole mitään syytä :hug: Kyllä se nyytti vielä teillekin suodaan :hug:

erka mä olen käyttänyt babyplussan testejä, joita ostelen netistä, mulla näyttää hyvin ovisplussan.

mahtaakohan plussaonnea sulle :heart:

Täällä piinaviikko alkanut, loppuviikosta tätipaholaisen pitäisi tulla, mutta toivottavasti viimein tajuaa pysyä poissa :kieh:
 
Kaverit kohtalotoverit- :hug: :'( Miten nousta tästä suosta? Löydän itseni taas tästä samassa hel**stä jossa olin ennen kun lapsen klinikalta sain ihan rankimmalla mahdollisella hoidolla liki viis vuotta sitten. Taas mä olen tässä..aivan lapsettomuuden kynnyksellä. Kestääkö mun pää taas tätä h**ä? Epäilen. :'( :'( Mennyt tulee tsunamin tavoin yli jättäen valtavan kivun jälkeensä.

Onlydream: Kyllä sä nyt otat tässä kierrossa sen plussan. Mulle tuskin tulee mitään, katotaan nyt ovuloinko tässä kierrossa lainkaan. Epäilen että sitäkään ei mun suureksi kiusaksenikaan tapahdu taas vuorostaan. Aina jotain vikaa..vikaa vikaa vikaa...

Mies menee antaa simppanäytteen.Sen jälkeen ollaan taas viisaampia.Epäilen silti et vika on mun mahossa lahossa rungossa.

Hei tässä maho lehmä :wave: :'( Mä toivon sydämeni pohjasta että te muut plussaatte. Mä taidan tyytyä vaan katselemaan vierestä :'(
 
Minotchkinkyllä se suo taas kantaa,pistetään se kantamaan,mulla oli kans tämän kierron eka päivä aivan he....tä,no nyt rupeaa ketutus jo vähän helpottamaan.
Etkös sinä hyvän oviksen metsästyksen tikkuun viime kierrolla saanut? kyllä se sieltä nytkin tulee,usko pois.En tiennytkään että olet joutunut hoidoissa käymään :hug: toivotaan että luonto tällä kertaa hoitaa asian,on varmasti raskasta miettiä ja pohtia toistuuko taas.
Kovasti v...u äm..än vierailuun jaksamista :hug: :hug:
 
Kiitos joka iikalle :hug: :flower: :heart: Voi kunpa olisi joku joka voisi sanoa kristallipallon kera etten joudu tuohon menneisyyden suohon uudestaan..vaan sellasta ihmistä ei olekaan olemassa. On rankkaa jälleen kerran seistä siinä risteyksessä. Silloin ei tienny mikä odotti..nyt tiedän ja kokemuksesta voin sanoa että en tiedä onko minulla niitä voimia mitä silloin oli? Raskas se tie on..ehkä liian? ehkä pitäisi vaan tyytyä siihen mitä nyt on. En voi välttyä siltä ajatukselta että minua rangaistaan jostakin.Jotain olen tehny kun olen taas tässä jamassa. Ilkea noidankehä josta ei näy ulospääsyä! :'(
 
:hug: Minotchkin! Tuttuja tunteita..
.... meilläkin on ollut ja on edelleen ongelmia tällä lasteensaantipuolella.. meillä läpikäytynä 4 ivf:ää ja useita passeja.. nuorimmainen lapsukainen antoi odottaa itseään kuusi vuotta. Viimeisin yritys oli 1,5 v sitten ja toisesta pas yrityksestä lähtikin raskaus.. mutta meni kesken rv 8. Sen jälkeen ei ole ollut voimia yrittää ja aina ollaan asiaa siiretty eteenpäin tehdyistä aikatauluista huolimatta..mutta ne alkiot siellä pakkasessa ovat mielessä aina. Ja niinhän me taas siirrettiin se siirto kuukaudella.. pelottaa niin vietävästi.. jos nuo alkiot eivät tarrraa kiinni niin pitääkö ja pystyyko tyytymään elämäänsä näin vai uskaltaisiko vielä yrittää ivf:ää.. punktion pelosta huolimatta..
Minä se olen meilläkin se maholehmä.. mies sentään on siitossonnitasoa :LOL:
 
Sisusalmiakki: :hug: Tiedät hyvinkin miltä se tuntuu..ja tunnet valitettavasti liian hyvin sen tien..Muistan sen kaiken kuin eilisen..ja sen tuskan ennen kun edes klinikalle asti päästiin..kaikki ne vuoristoradat..tunneskaalat ja pettymykset ja ne tyrmäysuutiset mitä gyne lateli yhtenä kauniina iltana...Sitä en unohda ikinä..EX-Miehen ilme kun isku tuli vasten kasvoja..jep se oli kauheeta. Kenellekään en sitä tietä soisi en kenellekään. En teille en meille en pahimmalle vihamiellenikään! Meille jäi aikoinaan vaan siemenet pakkaseen ´ei muuta. Siinä on ex ainoat mahkut tulla isäksi vielä kertaalleen...pakkasessa. Nykyinen mies on sentään omansa saanu tokasta luomusta..vaan onko senkään kama enää kunnossa..ikä painaa meitä molempia...pelottaa...että se kuullaan perästä pitäen mihin on herra siitossonnin siementen taso muuttunut jos on muuttunut... :LOL: :headwall:
 
Minotchkin ja sisusalmiakki :hug: Ei luovuteta vielä!
Mulla on menossa kierron toivoa on -päivät eli ovis varmaan pikapuoliin. Jäi CB ostamatta enkä tiedä viitsinkö ruveta pissaamaan purkkiin mammaksin testien takia, kun eivät ole vielä koskaan mulla näyttäneet kunnon plussaa.
Tsemppiä kaikille!
 
Helvi-10:Mies menee luovuttaan siemenensä tutkittavaksi..siihen asti on vain tikutettava ja toivottava että vanha mahoruho suostuu ovuloimaan. Pelottaa että siemenissäkin on jotain vikaa...jotenkin se mennyt nostaa niin voimakkaasti päätään.. :eek:
 
Oon niin uusi tässä ketjussa ja tämäntapaisissa yleensäkin etten tajunnut että noita kiertopäiviä päivitetäänkin :headwall: :ashamed: eli siis mulla kiertopäivä 7 eikä 36. No tästä lähin tiedän ilmoitella noita ajantasaisia tietoja ;) . Mutta siis mulla ei yritys ole vielä alkanutkaan vaan näillä näkymin marraskuun lopulla vaikka mieli tekis kyl kokeilla jo aikaisemmin. Ikääkin tulee huomenna taas vuosi lisää :eek: .
 
Minotchkin älä nyt vielä luovuta, vielä se plussa sinullekkin tulee.
Niin kuin kaikille meille toivotaan oikein isoa lihavaa plussaa

).( Ei ihmeempiä.... päivätorkut otin samalla kun kuopusta nukutin päikkäreille. En ihan äskettin ole päikkäreitä ottanu, taisin viimeksi ku sen huti plussan sain no, oireita pitää vielä odotella jos niitä on tullakseen

erka ONNEA synttäreiden johdosta jo nyt



 
Amati: Täältä tädin kipujen keskeltä..Voi kunpa voisi uskoa siihen..en vaan voi..menneet möröt ovat liian voimakkaana päällä ja hallitsevat mieltä. :'( Joskus on vain tunnustettava tosiasiat..Aina ei voi saada mitä haluaa :/ Pitää osata myös iloita ja tyytyä siihen mitä on..ja mulla on asiat kuitenkin hyvin vaikka vauvankaipuu onkin valtavana möykkynä sisimmässä. Ehkä tämä nyt on meidän lukumme..molemmilla ne omat nuput. Silti huomaan, että kipeetä tekee kun toivon silti salaa että kerran vielä saisin kokea pienen ihmisen alun kasvavan sisälläni... :'(
 
Jaksamista meille kaikille, erilaisten lapsettomuusfiilisten kanssa taistelevillle.

Mä ehdottaisin tähän ketjuun sellaista positiivista asennetta tähän ikäasiaan: kyllä sitä varttuneemmallakin iällä plussataan, kuten Neean äitikin on kertonut. Meillä ei ole sylissä lasta ja mä haluan ainakin ajatella, että kyllä se siihen vielä tavalla tai toisella suodaan. Tuolla muissa ketjuissa saa muutenkin tuntea olevansa ikäloppu. Ahdistaahan tämä ikäasia, mutta sille kun ei mitään mahda ja näillä mennään eteenpäin. Minotchkin, mä tajuan sun ahdistuksen ja raivon, mutta silti tekee pahaa, kun sä aika usein kutsut itseäsi "mahoksi lehmäksi". Voihan se olla hurttia huumoriakin, mutta mulle tekee häijyä. Mä kieltäydyn ajattelemasta itseäni mahona lehmänä, yritän ajatella, että mä olen upea oma itseni, lapsilla tahi ilman.
Yritetään rakastaa itseä ja omaa kroppaa, vaikka se välillä - tai aika useinkin- petturilta tuntuisikin.
Mukavaa syysviikkoa kaikille!
 
Minotchkin ymmärrän hyvin epätoivon vanhojen kokemustesi myötä :hug: Mutta silloinhan vika oli siis miehessä ja nyt toivottavasti olette siitoskykyisiä ja hedelmällisiä nykyisen miehesi kanssa :D Hyvä, että miehesi nyt tutkitaan ja kannattaa itsekin mennä tutkimuksiin jos epäilyttää, niin ei tarvitse ainakaan turhaan murehtia, jos vaikka vikaa ei kummassakaan ole :hug:
Ja kyllä sinä sieltä suosta taas nouset kunhan tädin saat selätettyä :hug:

sisusalmiakki kovin on pitkä ja kivikkoinen ollut teidänkin tienne :hug: Toivottavasti jaksatte kaikesta huolimatta vielä yrittää.

Mekin menemme ensi kierrossa yksityiselle inssiin, jos ei tässä kierrossa tärppi käy. Tutkimukset käyty ja niiden mukaan kaikki ok, tosin hormoniverikokeiden tulokset selviävät vasta tämän viikon lopulla.

Mitä äiti vm70:lle kuuluu? :wave:

Muutkin tästä pinosta raskautuneet, olis kiva kuulla kuulumisia!
 
Rosmariini mä olen kanssa viime aikoina yrittänyt taas ottaa vähän positiivisemman asenteen tähän koko hommaan. Viimeisen reilun vuoden aikana on kyllä tullut käytyä läpi kaikki tunneskaalat suuresta toivosta pettymykseen ja epätoivoon, mutta viime aikoina on alkanut tuntua, että pää ei vaan yksinkertaisesti kestä ellei saa käännettyä ajatuksia positiivisempaan suuntaan. Ja Neeanäiti tosiaan on piristävä esimerkki siitä, että me ei todellakaan olla liian vanhoja!!! Ja onhan näitä plussia täällä muutenkin tullut :D

Mutta toisaalta myös hyvä, että tänne saa purkaa omat negatiiviset fiilikset ja pahan olon, virtuaalihalit lämmittävät yllättävästi mieltä :hug:
 
Rosmariini kiitos kannustavasta kirjoituksesta tämän ikäkriisin keskellä :heart:
Mulla on pari ystävää jotka on itseäni vanhempia ja saaneet terveet lapset,toinen heistä oli 41 kun esikoisen sai ja nyt kuopuksen 44v iässä ja toinen ystävistä on 38v täyttää pian 39v.sai kolmannen lapsensa ja välissä oli 16vuotta edellisen saannista.
Että kyllä onneksi näitä positiivisiäkin tapahtumia maailmaan mahtuu =)

Itse pyrin myös nyt TAAS hieman rauhoittumaan tämän kuumeilufiiliksen keskellä.
Jos se kolmas suodaan olen vieläkin onnellisempi mutta jos ei niin sitten mennään näiden kahden rakkaan kanssa,en ole varsinaista rajaviivaa asettanut,mutta ajatus kuitenkin että pari vuotta ja sitten pillit pussiin ja nokka kohti tulevaisuutta.

Onnea kaikille oviksen ja plussien metsätykseen :wave:
 
Hyvä kirjoitus rosmariini. Itsellä just tänään ikäkriisiä pukkaa kun on syntymäpäivä... jonka yritän siis unohtaa ;) . Että tääkin tosiaan tarttis kääntää toisinpäin eli onnitella itteään siitä että on näin hienosti tähän ikään päässyt :D .
 
Hyvää päivää Tyttäret ;)

Täällä myös ikäkriisi pukkaa päälle. Tässä kuumeilussa sitä tulee miettineeksi miten sitä on edes raskautunut edellisistä... ehkäsy poies ja heti napannut. Nyt km jälkeen kaikki tuntuu vaikeammalta, vaikka tieto on lisääntynyt roimasti, ehkä juuri siksi. Sairaalassa hoitaja sanoi, että kohdallani km luonnollista todennäköisyyslaskelmien mukaan. Hän jatkoi, että uutta putkeen, aikaa vielä on (olen 38) :) Toivotti tervetulleeksi toiselle osastolle! Toivoa on, kunhan pääkin kestää mukana.
Nyt on taaaas niin hedelmäinen olo. Välhämöity on, ja oviksenkin luulin pongaavani. Piinaviikot edessä ja sitten sitä ollaan joko pilvissä tai maankamaralla kohti uutta kiertoa ja toivoa!!! On tää varsinaista vuoristorataa........

Tsemppiä kaikille :heart:
 
Rosmariini Sä oon niin oikeessa, noinhan se asia on!
Oliivitar On joo tosi vuoristorataa... Mulla on nyt taas ihan voittajaolo, kun pongasin oviksen! En muista kenellä oli loistovinkki käyttää halpistestejä ja varmistaa CB:llä. Testasin mammaksi testeillä eilen ja tänään ja sain hyvin haalean viivan paksun kontrolliviivan viereen. Ohjeiden mukaan se on nega, mutta löysin sitten viimeisen pakettiin jääneen CB:n testin ja se näytti plussaa! Tosi testien säästämistä, kun yhdellä CB:llä pärjää... Ens kuussa pitää mennä ostoksille. Nyt tietty ajattelee, että sieltä se tärppi tulee, mutta fiilis alkaa pikkuhiljaa laskea tätiä odotellassa, kunnes tulee taas se mahalasku. Mutta surraan sitä sitten taas parin viikon päästä.
 


Pahoittelut Minotchkin menkoista! :hug: , usko vielä plussaan, kyllä se joku päivä ilostuttaa sinut! :heart:

Oma napa : eipä erityisempää, jos menkat ei ala perjantaina, teen testin lauantaina, mutta en osaa uskoa plussaan kuitenkaan! :heart: :D

Loppukiertolaisille: Paljon Onnea, jotta plussia tulisi!! :heart: +++++++++ :heart:

Mahdotontako :heart:
 
Huomenta!

:hug: :hug: kaikille jotka sitä tarvitsevat :hug:
Rosmariini kirjoittanut ihanasti eli uskokaa tulevaan, kyllä ihan varmasti jokainen vielä tulee oman nyyttinsä saamaan, ennemmin tai myöhemmin vaikka kuinka tuntuisi epätodennäköiseltä nyt :hug: Ei kannata jäädä tuleen makamaan vaan taottava kun rauta on kuuma ;) Toinen ihana pino missä aikaisemmin kävin vielä itse tässä pinossa ollessani niin tuo 40+ eli jos joku ei sielä käynyt kurkkimassa niin käykääpä ihmeessä :)

Annemaarit olet ihana kun vielä jaksat kysellä kuulumisiani, kiitos :hug: Lähes päivittäin olen vielä lukemassa käynyt kuulumisianne mut kirjoittamatta jää kun välillä miettii et haluaako kuitenkaan lukea toisen "hehkutuksia" raskaudestaan :ashamed:
Tähän asti olen ollut aikasta paljon sairaslomalla töissä jaksamisen takia, väsymys ollut aikasta valtava, välillä päiviä jolloin menee lähinnä sohvalla makaillessa jos ei tarvitse huolehtia pikkuneidistä, viimevkon olin alkuvkon saikulla kun tuntui ettei vain kyennyt töihin ja loppuviikko olikin puhtaasti vapaapäivät. Nyt maanantaina alkoi 8pv.n putki et katsotaan et minkälaisia päiviä töissä et jos vain alkaa tuntua etten jaksa niin joko töterv. huollon kautta tai sit neuvolan kautta hieman lepopäiviä, neuvolassa sanottiin et turha kiusata itseään jos ei jaksa :ashamed: Päänsärky o ollut sellainen joka kiusaa aikasta useesti ja närästys jo tässä vaiheessa, hemppa pysynyt edelleen hyvänä eli viimevkolla neuvolassa oli 146 :) eli siinä ei ainakaan ole ollut väsymykseni syy. Lähes päivittäin saan tuntea pikkuisen pienet hennot liikkeet, rauhoittaa kummasti mieltä :) Neuvola mulla on suht.3vkon välein juuri tuon töissäjaksamisen seurannan takia, mut mulle vaan parempi, kuulehan pikkaisen sydämmen sykkeen useammin ja itsellä varmempi olo et kaikki hyvin ;)
Viikonlopuna kun pikkuneitimme täytti 2v niin sylissä ollessaan ilmoitti meidän kummitytön äidille et "äitin masussa on vauva" vaikka ei se keneltäkään enää jää huomaamatta :ashamed: isompi, huomattavampi mitä pikkuneitiä odotellessa, mut eipähän kenenkään tarvitse arpoa et onko vai ei :D

Kovasti teitä tuonne odotupuolen pinoon odotan, siellä niiin hiljaista ja tutut ihmiset puuttuu :ashamed: Puhaltelen teille kaikille plussatuulia ++++++++++ :whistle: luottakaa että kyllä se plussa tulee ennemmin tahi myöhemmin :hug:
Jaksuja teille kaikille :hug:

Ävm70 ja "pikkukakkonen" 16+3 :heart:
 
Annemaarit: Juu näin teemme, yhteinen tädin karkoitus huiskaus molemmilta!! :wave: , :wave:

Sinne meni, jospa katoaisi koko pinosta niin parempi olisi...siis täti, en minä :D

37,2 aamulämpö ja närästää, mutta eipä muuta ihmeempää :saint:
 

Yhteistyössä