YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7



Keskiviikko 30.9.2009

Taikakuu.................................. 7/
Sisusalmiakki...........................7/28
Wiara........................................11/23-28...yk 4
Helvi-10.....................................12/24-26...yk 10
amati........................................ 2118-28 (-32)...yk2
Oliivitar...................................... 19/28-30...yk2
Annemaarit............................. 21/24-28
Tsuba.........................................21/28-31
Rosmariini -74............................22/ 28-31...yk 14
Mahdotontako............................26/28...yk 1
Lumi-Marja.................................26/27-34
Minotchkin................................. 3/23-25...yk 4
onlydream..................................6/25-29 yk3
kevät1.......................................5/30...yk10
erka...........................................9/28-31 (yritys alkaa 11/12 09)


Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava, Rinja


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:


Tiktu..........Syyskuu:heart:
Erjamari..........Syyskuu:heart:
Happihyppy..........Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70..........Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........Helmikuu yk 4 :heart:


:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]


[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Koleata keskiviikkoa!!

Vuoto selätetty ja uusi piina aika alkakoon!

Rupesin tässä miettimään ja katsomaan noita kp:ä niin selkeästi on ruennut kierto lyhenemään :/ onkos kukaan muu huomannut samanlaista? Jostain lukemani jäi mieleen että kierron lyheneminen enteilisi vaihevuosista, ei kai ne voi vielä alkaa :attn:
Ja uutta potkua ikäkriisiin :headwall:
 
äiti vm70 kiva kun kävit kuulumisias kertomassa. Ihme, kun edelleen noita pitkiä työputkia sulle pistävät, vaikka on muutenkin ollut jaksamisen kanssa ongelmia :headwall: :kieh: Mut jaksuja sulle ja ihanan pitkälle on raskautesi jo edennyt :hug: Tuota odotan niin kovasti, että saisi taas noi liikkeet tuntea :heart:

Mahdotontako itse en ole ikinä noita lämpöjä mittaillut, onko toi siis hyvä merkki? Itsellä ei ihmeempiä oireita enkä niitä suoraan sanottuna vielä odotakaan, vaikka tietty kovasti siitä huolimatta kuulostelen :headwall: :LOL: Ja joka kierrossa nyt muutaman olen onnistunut pongaamaan, jospa ne joku kerta vielä pitäisivät paikkansakin :LOL: :LOL:
 
onlydream mulla on aina ollut aika lyhyt kierto, mutta nyt kun sanoit niin km:n jälkeen ei oo kierto kertaakaan ollut kun maximissaan 26 vrk, kun se ennen kuitenkin välillä oli 28. En sitten tiedä pitäiskö tosta vetää mitään johtopäätöksiä, toivottavasti ei :whistle: Nyt odotan kyllä oviksen mukaan jopa mahdollisesti vain 23 päivän kiertoa, kun yleensä vähintään 24. Tosin tässä kierrossa tehty kierron kartoitus ultrineen ja verikokeineen ja niiden mukaan oikein kelpo ovis ollut :D
 
onlydream olen aina luullut että kierto pitenisi vaihdevuosien lähestyessä!? :whistle: Mutta se on siis vain mun omaa luuloani, ei tietoa.

Vauvakuume polttelee päivä päivältä kovemmin... miten sitä jaksaa odottaa pari kuukautta!?

Plussatuulia toivottaen!
 
Nyt on firman seminaari ei ku ryyppäjäiset ohi..luojan kiitos :p En muistakaan tällasta krapulaa piiiitkään aikaan..ja kohta pitäis vetää vermeet niskaan ja mennä asiakastilaisuuteen vielä.... :headwall: :headwall: Jää tanssi(no juu ehkä täs kapulassa ei kandeekaan tanssia :whistle: )
väliin...Pitäis yrittää vielä hinkata ja saada tätä pahaa jälkimakua suusta... :x

Vuodot todella alko voi hertsimurepale..siis niin kauheella voimalla että tuntui et joka kerta pönttö hukkuu punaseen..HYI OLKOON! :x Vuodan yhä kuin seula, yöside pakko olla ja tunnin välein käyn veskissä..kivat mulle...Onneksi oli hyvät vessat missä pääs pitää rättisulkeisia...

En oikein osaa katsoa vielä uutta kiertoa..tai on sellanen lannistunut olo..ei tee yhtään mieli tikuttaa mitään ovista(se ei varmaan muutenkaan tuu mun tuurin tuntien).On lyöty ja nujerrettu olo. Koheneeko tämä? Ei tunnu siltä. :/

Piinailijat, tsemppiä!
Mahtaakohan...otan todella osaa..se on niin syvältä se täti... :kieh:
 
mahtaakohan :hug: :hug: ,todella kurjaa kun näin toinen toisen perään joudumme riutumaan!

Minotchkinne on noi seminaarit välistä rankkoja :kieh: toivottavasti oli hauskaa jottei turhaan tarvinnut krapulasta kärsiä :D senkin on huomannut että näin vanhemmitan krapulatkin on rankempia kuin nuorena,siksipä ei useasti tulekaan otettua.


Mukavaa kun jo pinosta varsinaisesti poistuneet käyvät kertomassa kuulumisia,vaikka en heitä niin tunnekkaan, olenhan aika uusi itsekin täällä.Huomasin että tuolla toisessa pinossa missä käyn myös on porukka talvesta muuttunut niin ettei juurikaan samoja mitä aloittaessa oli ole enää vaan ovat onnellisesti päässeet odotus puolelle.

Kertoilikohan täällä joku noista lämmöistä vai lukaisinko muualta,eli lämmöt olis peruslämpöä ylempänä ollut pidemmän aikaa ja kuumottavaa tunnetta aika ajoin yms., niin myös mulla,eka kerran maaliskuulla mittailin 37.2-37.5 lukemis ja niiden tiimoiltakin kävin lekurissa,enkä toisiaankaan ole tuntenut otseäni sairaaksi, verikokeet oli ok,no lämmöt on edelleen toisinaan pomppineet norm ylempänä, jospa niille löytyisi selitys sitten verikokeissa hormooni puolelta :/

Voi kun olisi sellainen kristalli pallo joka näyttäsi tulevaa,välistä tuntuu että tämä kuumeilu ottaa elämästä ylivallan,asiota pyörittää päässään aamusta iltaan,kuitenkin jo kaksi tervetta lasta niin eikö se voisi jo riittää?mutta kun ei,sydän huutaa ja järki vähän jarrutelee tuloksettomasti.Kun kuopusta läksin tekemään niin sanoin useammalle että muistuttakaa minua tästä olotilasta jos rupea vielä kolmatta halajamaan ja olkaa varmoja että minua ei tässä tilassa ikinä enää nähdä,ja synnytyksen jälkeekin kun kätilö kyseli vielä lapsi luvusta olin silloin aivan varma että meidän luku on täynnä,mutta ei näköjään :/
Sterilisaationkin olin 100% varmuudella menossa,mutta olikohan tarkoitettu että unohdan asian,sairaalassa ollessa minun piti se kaavake täyttää mutta se unohtui.Asian otin vielä jälkitajastuksessa esille mutta se jäi sit siihen.
Äitejä joiden kanssa laitoksella juttelin ja kuka oli synnyttänyt enemmän kuin kaksi kauhistelin että ei minulle ikinä :D ja tässä sitä ollaan riutumassa
:kieh:
Molemmat lapset olen synnyttänyt samassa huoneessa ja arvatkaa huoneen numero? no tietysti 3,eli ei kahta ilman kolmatta???
 


Perjantai 2.10.2009

Minotchkin.................................5/23-25...yk 4
onlydream.................................8/25-29 yk3
kevät1......................................7/30...yk10
Taikakuu.................................. 9/
Sisusalmiakki........................... 9/28
erka..........................................11/28-31 (yritys alkaa 11/12 09)
Wiara........................................13/23-28...yk 4
Helvi-10....................................14/24-26...yk 10
Oliivitar......................................21/28-30...yk2
amati........................................ 23/18-28 (-32)...yk2
Annemaarit............................. 23/24-28
Tsuba.........................................23/28-31
Rosmariini -74............................24/ 28-31...yk 14
Mahdotontako............................28/28...yk 1
Lumi-Marja.................................28/27-34


Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava, Rinja


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:


Tiktu..........Syyskuu:heart:
Erjamari..........Syyskuu:heart:
Happihyppy..........Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70..........Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........Helmikuu yk 4 :heart:


:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]

 
Päivitin jo huomisen kp-listan.
Olin tänänä sokerinrasituskokeessa ja ens viikolla on puhelinaika lekurille. Ihan hyvä saada sekin asia tsekattua. Ja jos jotain häikkää on, voisin ehkä saada ne Metforminit, joista ainakin mun hyvälle ystävälle oli raskautumisessa apua. Voisi auttaa painon pudottamisessakin. Tähän mennessä en ole sitä saanut, koska sokereita ei ole sen tarkemmin tutkittu. Tietty sitä toivoo, ettei mitään vikaa löydykään.
Meneillään on DPO 8/9 ja eipä mitään ihmeellistä tuntemuspuolella.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Mahtaakohan :hug:
Minotchkin Joo toivottavasti oli hauskaa! Mä en ole kunnon krapulaa kokenut sitten pojan syntymän. Sinkkuvuosina se oli aika tuttu olotila :LOL: Tyttöjen ilta viinipullon kera ja nukkumaan kello 1 aiheuttaa nykyisin jo kauhean väsymyksen..
Onlydream aikas hauska juttu tuo mielen muutos! Hmmm mulla on montakin ystävää, jotka vannovat 2 jälkeen eittei enää koskaan kolmatta. Mahtaakohan heilläkin vielä mieli muuttua...
Täällä odotetaan viikonloppua! Enpä viitsi niitä tuntemuksia omassa kropassa alkaa kyttäilemään, kun viimeksi niitä oli vaikka muille jakaa ja lopputulos ihan nolla. Eli jäitä hattuun vaan täällä.
 
Kyllä oli naiset hauskaa. Nauru raikas ja tunnelma oli mahtava! Meillä on todella hyvä yhteishenki! Mutta se kapula..voi härregyyd. Aivan järkyttävän kamala.Vielä eilen töissä oli kaamee olo ja se väsymys..tuntuu että voisi nukkua vuoden..Juu vanhuus ei tule yksin eikä kello kaulassa... :LOL: Juon todella vähän enää kun nuoruudessa minäkin mennä viipotin ja kello neljältä baarista kontaten kotio oli tuttu kuvio..ei hitsi nyt en jaksa hädin tuskin yhteen valvoa saati enemmän kun pari siideriä tai lasi viiniä... :ashamed: :LOL:

Täti alkaa vähän hellittämään otettaan. Oli kyllä todella ällöä viettää rättisulkeisia reissun päällä. :x Just ne pahimmat päivät siellä... :kieh: Mutta kyllä se vielä siellä luuttuaa..Varmasti viikonloppuna se pakkaa kamansa ja häipynee.
Ens viikolla pitää kaivaa tikut taas esiin...hmm..ei oikein nyt oo motivaatiota ja edelleen pessimismi jyllää...kääntyköhän se edes?
Mies menee luovuttaa maanantaina labraan siemenensä joten sitten joudutaan parisen viikkoa odottamaan et mikä tuomio siitä tulee...ja sitten gynelle.

Mitäs piinailijoille kuuluu? :heart: Peukut on pystyssä joka iikalle!
 
Ajattelin kysyä kun askarruttaa että jos teillä osalla jo on lapsia ja nyt yli 35v yritätte uutta vauvaa niin oletteko huomanneet onko raskautuminen selkeästi vaikeampaa jos aikaisemmin (alle 35v) ei ole ollut ongelmia raskautumisessa?. Mietiskelen vain kun itse sain kaksi ensimmäistä helposti (vaikka yksi keskenmenokin oli ihan ekalla kerralla) että onkohan se nyt vaikeampaa kun ikää on enemmän (36v). Siis faktaahan on se että hedelmällisyys laskee iän myötä mutta onko raskautuminen olennaisesti vaiikeutunut? En siis ole yritystä vielä aloittanut mutta parin kuukauden sisällä aloitetaan ja pohdiskelen että meneeköhän pitkäänkin että raskaudun ja muuttuuko hedelmällisyys niin dramaattisesti alle neljänkympin!
 
Mulla ainokaiseni tähän asti syntyi klinikalla kun ex-miehessä oli "vikaa" ekasta ICSI-hoidosta. Nyt on kesäkuusta asti yritetty kierukan jälkeen eikä vieläkään kuulu. Mies on samanikänen, ollaan samaa vuosikertaa, pelottaa tietenkin kamalasti kun olen lukenut tuosta juuri että hedelmällisyys laskee ku lehmän häntä 35+ iän jälkeen...Vaikeammalle tuntuu ainakin mun kohdalla..Miehellä on luomutytär tokasta kierrosta pillereiden jälkeen eksänsä kanssa...ja nyt ei näy ei kuulu...pistää miettimään kyllä. Mies toimittaa siemenensä labralle ja sit odotellaan et mikä tuomio sieltä tulee...Vaikealta tuntuu...
 
Terve!

Kiitos Rosmariinille päivityksestä =)

Minotchkin hyvä se on välillä nollata. Ite en ole hyvin sitä harrastanu, pari kertaa elämässäni kunnolla, muuten ihan pikkuisen vaan kun ei pahemmin välitä humalasta :LOL:

erka minulla meni ensimmäisiä lapsia tehdessä 5-6 kiertoa( -90, -94 ja -97 ) mutta näitä penempiä ( -04, -05 ja -08 ) vain 1-2 kiertoa on tarvinnu tahkota :D
että ei aina näköjään mene niin että vanhetessa mahkut huononee... :D
saas ny nähdä miten tässä yrityksessä käy... :)

Äsken tuolilta noustessa koski oikealla sarjoihin :eek:
mahn pohja välillä arka ja tissit on välillä ollu vähän kipeät, mutta ei nyt sitten taas ole.... HÖH!
No näistä oireista ei vielä mitään voi päätellä... tänään vasta dpo9 kunnon ovis oireista ja vielä pitää ootella ennenku pääsee testailemaan :|

Mites kierron loppupäässä oleville kuuluu, onko oireita???
 
Täällä sitten tänään kp 1 :'( Masentaa ja ottaa päähän , mutta pakko vaan samantien alkaa katsomaan uuteen kiertoon, jos tähän jää märehtimään ei pää kestä :headwall: Ens kierrossa sitten inssiä avuksi.

Taitaa olla noi raskautumisajat aika yksilöllisiä. Mulla eka sai alkunsa noin puolessa vuodessa ja olin sillon 33, toka raskaus lähti jo muutaman todellisen yrityskierroksen jälkeen ollessani 36, mutta meni kesken. Ja nyt siis tahkottu jo yli vuosi tuloksetta :ashamed: Kun edelliset sai alkunsa noinkin nopeasti, niin enpä olisi uskonut, että tämä näin vaikeaksi menee. Mutta ikinä näitä juttuja ei voi tietää :headwall:
 
:wave: Heips!

erka Ensimmäistä tahkottiin meillä n. 8kk, kolme keskellä olevaa ovat tulleet 1-2 kierron jälkeen ja :ashamed: viidennestä tulin raskaaksi kun imetin ja käytettiin "keskeytettyä yhdyntää" ehkäisynä.... Oppia ikä kaikki. Seuraavaksi olikin km, mikä on säikäyttänyt kuudennen mahdollisuudesta. Nyt olemme "urakoimassa" tosissaan ja kierto 2 on meneillään. Ja kyllä jännittää... ja pelottaa.... ja ihastuttaa.... ja ja.... Tunteet ne tuntuvat heittelevän, kunhan vain "jaksaisi" käyttää kaikki mahdollisuudet hyväkseen ;)

Oletetusta oviksestani tulee 6vrk, eikä minkäänlaisia tuntemuksia ainakaan vielä.... Tosin nälkäni on kasvanut ja tupakkaa tekee mahdottomasti mieli :kieh: Jos ne vaikka olisivat oireita :LOL: Finnejä näyttää muutenkin olevan ja tulevan rasvatukkineen...

Rosmariini kp heittää päivällä, 22/28-30 ja kiitokset päivityksestä, täältä on hyvä käydä tarkistamassa missä mennään ja kenen vuoro on jännittää!

Plussatuulia myskyn merkeissä!

Annemaarit :hug:
 
No niin, taidan sitten varovaisesti pinoutua uudelleen tänne uudella nikilläkin. Ekat kuukautiset keskeytyksen jälkeen oli ja meni (supernopeat,kesti vain 3vrk) ja yritys jälleen alkaa. Tällä kertaa en aio stressata,tikut tosin apuna mutta lähinnä siitä syystä,että tiedetään toimiiko kroppa jo. Mulle voisi merkata kp. 5/26-27 ja yk1. Kiitos :)
 
Tervetuloa takaisin enkelinäiti

erka,meillä esikoista odotettiin puolitoista vuotta ja olin silloin 32v ja kuopus ilmoitti tulostaan heti eka yrittämällä ikää silloin 35v.

amati ja oliivitar teillä mukavat lapsi luvut =)

Annemaaritisot :hug: :hug: sinulle.

Täällä ei tänään ihmeenpää,on väsyttänyt niin vietävästi huonosti nukutun yön jälkeen,taidamme olla koko perhe "kuuhulluja" yks jos toinenkin mylttäsi ja möyrysi läpi yön |O

Mukavaa alkavaa viikonloppua :wave:
 
erka, Yritimme esikoista n. 4.5 vuotta ja tulin lopulta luomusti raskaaksi ja sain pojan 36-vuotiaana. Sitten olenkin tullut helpommin raskaaksi kun ikää tullut lisää :) sain tytön 39-vuotiaana ja toisen tytön viime vuoden marraskuussa ja ikääs silloin 41 v.

Mulla kävi toisinpäin kun yleensä pitäisi. Helpommin raskauduin kun ikää tullut lisää. :D
 


lauantai 3.10.2009

Annemaarit................................2/24-28 yk
Enkelinäiti..................................6/26-27 yk1
Minotchkin.................................6/23-25...yk 4
onlydream.................................9/25-29 yk3
kevät1......................................8/30...yk10
Taikakuu.................................. 10/
Sisusalmiakki...........................10/28
erka..........................................12/28-31 (yritys alkaa 11/12 09)
Wiara........................................14/23-28...yk 4
Helvi-10....................................15/24-26...yk 10
Oliivitar......................................22/28-30...yk2
amati........................................ 24/18-28 (-32)...yk2
Tsuba.........................................24/28-31
Rosmariini -74............................25/ 28-31...yk 14
Mahdotontako............................29/28...yk 1
Lumi-Marja.................................29/27-34



Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava, Rinja


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:


Tiktu..........Syyskuu:heart:
Erjamari..........Syyskuu:heart:
Happihyppy..........Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70..........Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........Helmikuu yk 4 :heart:


:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]

[/quote]

 
Lauantaita!!

Ovis taitaa hiipiä pikkuhiljaa paikalle,tuttu nippailu alkanut,tikkuja en meinaa nytkään kaivaa esiin,koitan kirjata tuntemukset ylös ja katsoa täsmääkö ne sit gynellä käynnin kanssa.
|O kuutamao yö taas takana,ennen puoltayötä olin peitellyt molemmat lapsoset kertaallen ja mietin että mitähän tästä tulee mutta tyttö antoi kuitenkin sitten 5:teen asti nukkua ja vieressä nukkui vielä yli kuuteen vielä kun jaksaa ensi yön piehtaroida niin sitten pitäisi jo palautua normaaliksi,on tuo vaan kummaan että joka kk se 2-4 yötä menee tälleesti hyppien |O

Kyllä tämä aika vaan menee niin nopsaan ja lapset kasvaa,tänään kun tyttöä puin samoihin vaatteisiin mitä esikoinen on käyttänyt niin mietin että vastahan se poitsu tätä bodia piti että miten tämä voikin olla nyt jo sopiva tytölle.Pikkuneito on opettelee jo kuivana pysymistä,tämä viikko on menny niin ettei yö pissiä ole vaippaa asti tullut ja kun aamulla ekaksi mennään potalle sinne sujauttaa kaiken :heart: no en kuitenkaan ajattele niin että suoraan oppisi muutta onpahan jo kuitenkin alullaan.
Vaatekaupassa oli aivan ihania vauvan pörrö pukuja ai että teki mieli ostaa,mutta jätin kuitenkin ostamatta,hyvä minä :D
Aika rientää ja pitää lopetella,lapset hoidosta kotiin ja päiväunille!

--- od-----
 

Yhteistyössä