YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Kiitokset Pippurihäntä ja hopsan! Taidanpa vilkaista fertility friendin sivut siis.. :) enkä mä edelleenkään oikein usko, että olisin raskaana - kaikki on menny just niinku aina ennenki. Rinnatkaan ei oo enää yhtään niin turvoksissa kuin ne oli pari päivää sitte.. Tänään mulla on dpo 10. Mutta nyt kun oon mittaillu noita lämpöjä, kiinnosti vaan. Kiitos, ku jaksoitte vielä :)

hopsan, älä kuitenkaan ihan kokonaan luovuta.. Kyllä se vielä tärppää, ja tuntuu vielä ihanammalta kaiken odottamisen jälkeen! :hug:

tietysti voi ajatella, että mun on helppo sanoa parin yrityskerran jälkeen, mutta meillä ei kummallakaan ole lapsia ennestään, ja ollaan siis molemmat lähempänä neljää- kuin kolmeakymppiä. Joten ei ole ollenkaan sanottu, että meidän yrittäminen onnistuis. Mutta uskoa pitää aina, ja toivoa..

Hyvää yötä, kullanmurut! :)
 
TIISTAI 4.12.2012



.....................ikä .............kp .....................yk ..............toiveissa

Miltsu76...............36............10/26......................2......................2
Elena75...............37.............12/28....................19......................3
Puskajussi............40............27/23-30...............10.....................5
Alissia.................37............27/30.....................3.......................3
Milk@..................37............27/30....................2........................1
Äiskä3.................38............36/26-28................?.......................3


Kadonneet HUHUU?
Syystuuli74..........38................17...............2



:attn:TAUSTALLA:attn:

Hopsan
Kaktus-76
K
Sirpa75

:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk2
lokakuu.......Mustikkasuu yk3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
hopsan :hug: mä en oo niin pitkälle lukenut että olisin sun tilanteesta ihan kartalla, mutta toivoa ei kannata kaikesta huolimatta menettää! Tää on kyllä vaan niin pääkopalle ja parisuhteelllekin käyvää hommaa, etenkin jos vauvaa ei ala kuulua. Onneksi täällä on muita kenen kanssa jutella, näistä asioista kun harvan kanssa voi tosielämässä puhua, ainakaan pidemmän päälle tai kaikista tunteista mitä nousee pintaan.

Milk@ sulla piina pahimmillaan, mä pidän sulle peukkuja että plussa tulisi! Noi sun lämmöt kuullostaa kyllä hyviltä! bd

Mitäs puskajussille kuuluu?

miltsu toi kuullostaa tosi hyvälle jos tuohon pystyy, turha stressi pois näistä hommista, on ainakin paljon mukavampaa kaikin puolin :)

ON: taas alko tiputtelu eli siis kp 27/30. Ja alaselkä NIIN kipee :( Särkylääkettä menee ja silti ei auta. Tää on jo toinen kierto kovalla kivulla ja tiputtelu alkanu tosi aikaisin. Lämmöt nyt 35.8. Eli ei ollu tää kiertokaan se plussakierto :'( Mä oon alkanu miettimään nyt tosissaan että jospa nyt jo varais ajan lääkärille. Ihan nää kivut ja tiputtelu olis jo syy mennä ennenkuin se 6kk tulee täyteen. Sitten ainakin tietäis vähän enemmän mitä kannattais tehdä.
 
Kiitos Alissia! Valitettavasti lämpö kääntyi laskuun tänä aamuna, ja tissitki löpsähti. ;) Joten tätiä odotellessa.. Alavatsalla tuntuuki sellainen vaimea menkkajomotus, joten eiköhän ne sieltä ajallaan taas tule.

Alissia, kannatan lääkäriajan varaamista. Ainaki se antaa mielenrauhan, eikä tartte yksikseen pohtia mikä vois olla pielessä. Me ollaan päätetty, että jos ei kevättalvella pienokaista kuulu, me mennään molemmat lääkäriin.

Mukavaa keskiviikkoa meille kaikille. Ei kai tässä auta ku yrittää, vaikka tänä aamuna lämmönmittauksen ja tissienkopeloinnin jälkeen tuliki paha mieli. Ehkä sitte ens kuussa.. :)

Ai niin! hopsan, kiitos tosta fertility friend-vinkistä! Mä kävin vähän tutkailemassa ja laitoin omatki käyrät sinne. Kivaa! :)
 
Viimeksi muokattu:
On kyl parempi näin kun ei stressaa..pitäs kai tässä ovis olla päällä mutta ei oo mitään tuntemuksia mihinkään..
Keväällä kyl kans tsekkaukseen jos ei vauvaa ala kuulumaan, mulla kumminkin taustalla se et mentin toisen munatorven kesällä 2010 ulkosen raskauden myötä, ja sit tuo kilpparin vajaatoiminta johon nyt oikea lääkeannostus vihdoin löytyi..
Muksaa päivää kaikille ja tsemii!!:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Alissia
Alissia, tosiaan ei näistä jutuista voi juuri kenenkään kanssa tosielämässä jutella. Parhaimmatkaan kaverit ei jaksa innostua miettimään mun tissien löpsähdyksiä tai lämpöjä :LOL: Suurin osa ei oikein ymmärtäis. Mun lähipiirissä kun ei nyt oikein edes ole vauvakuumeisia ihmisiä. Tai ainakaan tällaisessa tilanteessa olevia. Niin meillä ollaan oltu ilman ehkäsyä jo jotain kuusi vuotta...Eli hulluhan mä olen kun vieläkin aina välillä jaksan plussaa toivoa. Mutta kun ei ole löytynyt mitään syytä, miksi ei voitais onnistua.
Välillä tuntuu, että tää selittämättömyys on tässä raivostuttavinta. Kun ehjää ei voida korjata.
Mutta kiitos tsemppauksista!

Ja samoin kiitos myös Milk@lle :) Tuo tissien kopelointi on mulle ollu tässä viime päivinä myös tosi tuttua. Mulla on välillä ollu jo täys löpsähdys päällä, mutta sitten taas hetkittäin tuntuu vähän kipeiltä tai aroilta. Mutta voipi olla että se johtuu juurikin tästä jatkuvasta kopeloinnista :kieh:

Miltsu, tuo ois kyllä hyvä asenne, jos siihen pystyis. Me mentiin pitkään tjottailemalla, mutta nykyään mun biologinen kello raksuttaa niin kovaa, etten pysty olemaan miettimättä kierron vaiheita. Muta toivottavasti tuo on teillä juuri se juttu mikä sitten tuo plussan :)

Kuten hymyistä voi ehkä päätellä, mieli on parempi kuin viimeeksi, kun kirjoittelin. En kyllä tiedä miksi...
 
hopsan, tuli hyvä mieli tosta sun kirjoituksesta. Erityisesti mua nauratti toi, ku sanoit että tissit on arat liiasta kopeloimisesta - samasta syystä ne tais täälläki olla arat.. :) Ja täytyy sanoa, ettei itsellänikään tulis edes mieleen puhua löpsähtäneistä tisseistä missään muualla ku täällä... ;)

Mun kuukautiset ei alkaneet vielä, mutta lämpö oli taas laskenu tänä aamuna ja vaimeat jomottelut tuntuu. Silti on jotenkin parempi mieli taas, laskeskeltiin miehen kanssa, koska seuraava ovulaatio olis sitte. Jotenki tosi ihanaa, ku se on niin mukana tässä hommassa. Mutta elämä kai opettaa - ku on ollu tarpeeks hirmuisen ämmän kanssa pitkään, osaa arvostaa tällasta "normihirmua" ku minä. :LOL:

Hyvää itsenäisyyspäivää, arvon naiset! Täällä kaukana Suomesta se tuntuu ihan erityisen upealta päivältä, vielä voi kuitenkin olla niin ylpeä Suomesta!
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Sain sitten tänä aamuna haamun...En tiedä mistä johtui, mutta raskaana en valitettavasti vieläkään ole. Tissit on palanneet normaaliin luppanatilaan ja aamulämpö oli jo alle 36. Päätin vaan testata ihan varmuudeksi, jotta voisin sitten lopettaa Lugejen käytön sen negan jälkeen.
Mutta en nyt sitten ihan kunnon negaa saanutkaan.
Käytössä oli ekaa kertaa CB plus. Muistan lukeneeni, että se ois antanu muillekin turhia haamuja. Ehkä mun elimistössä on vieläkin Pregnylin jämiä. Vaikka ei kyllä enää pitäis olla...

Milk@, kiva jos sait hyvää mieltä mun kirjottelusta :) Ja tosiaan ihanaa, kun sun mies on noin täysillä mukana tässä. Mun ukkeli on mieluummin puhumatta koko asiasta :(

Mikäs on Alissian tilanne?

Miltsulle mukavia hetkiä oviksen hyödyntämisen parissa :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Juu, mun miehella edellinen nainen oli sellainen, ettei halunnut lapsia. Ja mies taas on aina halunnut. Joten nyt, kun me molemmat halutaan tata, on ihanaa, ku ollaan molemmat ihan yhta taysilla tassa mukana.

Tein eilen hatapaissani jo testin, nega. Ja vaikka mulla olikin tunne, ettei tassa kierrossa tarppaa, pettymyshan se oli. (Ja piti testata vaikka vannoin etten tee sita ennenku menkat on viikon myohassa...) :) Mut nyt sitte vaan taytyy odottaa, etta menkat alkaa, ja jatkaa yritysta. Tanaan on ollu ihan hirmu kipee maha, piti oikein ottaa panadolit tossa just.

Jos ne menkat nyt alkais, joulun aikaan sitte olis seuraava ovis odotettavissa. Jospa joulun taika koskettais, ja lahtis se lapsukainen alulle :)
 
Toivottavasti ketään ei haittaa vaikka mä täältä taustalta huutelenkin :)

Meidän viikko on ollut ihan jees, isäntä on yrittänyt kovasti mutta mä olen lietsonut omat fiilikset vaan siihen että tunnen koko ajan muka jotain varmoja raskausoireita :| lämmöt on välillä käyny siellä 37 ja ne olleet monena aamuna heti jo jossain 36,5 kun normaalistihan se on ollut niin että heti herätessä ne on normaalit ja siitä pikkuhiljaa nousee, eilen tuntu hassulta kuin kohdun kohdalla olisi ollut elohiiri (tai siis kuin joku olisi sormella työntänyt ihoa nopeasti ulos- ja sivullepäin, sellanen vähän isompi elohiiri :LOL: )

Mä oon jo kerennyt yhden negatestin tekemään mutta ajattelin ton toisen testin käyttää huomenaamulla niin pystyn sitten siellä tutkimuskäynnillä sanomaan että nyt on kp25 ja testi näytti aamulla jotain jos näytti :) illalla pitäis vaan yrittää olla juomatta niin paljon kun menee aamutestit hukkaan kun käy pissalla aamuyöllä.

Tuun varmaan huomenna kertomaan kuitenkin miten siellä tutkimuskäynnillä kävi :)
 
MAANANTAI 10.12.2012



.....................ikä .............kp .....................yk ..............toiveissa

Milk@..................37..............2/31....................3........................1
Miltsu76...............36............16/26......................2......................2
Elena75...............37.............18/28....................19......................3
Puskajussi............40............33/23-30...............10.....................5
Alissia.................37............33/30.....................3.......................3




Kadonneet HUHUU?
Syystuuli74
Äiskä



:attn:TAUSTALLA:attn:

Hopsan
Kaktus-76
K
Sirpa75

:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk2
lokakuu.......Mustikkasuu yk3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Oli kyllä todella positiivinen tutkimuskäynti :) kohtu ja munasarjat näytti hyvälle, kohdun limakalvokin oli sellainen kuin pitää mutta mutta.. jäi vähän häiritsemään kun lääkäri sanoi, että näyttää vähän siltä kuin munasolun irtoamisesta ei olisi niin pitkää aikaa :O siis tääh, onko mun kroppa valehdellu mulle?

No joo, kierron kartoitus alkakoon eli nyt odottelen että menkat alkaa ja sitten tulee verikokeita, ultra oviksen tienoilla ja lisää verikokeita loppukierrosta. Ensi kierrossa tulee aukiolotutkimus.

Hyvä ja positiivinen fiilis jäi :D

muoks.. isäntäkin tais tykätä ainakin siitä kohdasta kun lääkäri sanoi, että sitten ainakin hormonihoidon kohdalla seksiä pitäisi harrastaa joka toinen päivä :LOL:

Kaveri taas kysyi tuossa puhelimessa, että voisko olla mahdollista että olisinkin raskaana (kp26 menossa) kun lämmöt on ylhäällä edelleen ja totesin sitten että eikös sen olis pitäny kuitenkin näkyä eilen jo ultrassa? Yritin etsiä tietoa mutta en löytänyt joten tietäiskö teistä joku miten se menee? Eikös kohdunsuusta pitäis jo tässä vaiheessa näkyä ainakin jos jotain olis tapahtunut?
 
Viimeksi muokattu:
Sirpa: Hienoa, että sait hyvän lääkärikäynnin heti kärkeen!!! Itse kävin sattumalta esikoisesta jo rv 3+5 ultrassa ekan kerran, kun ajateltiin menkkojen perusteella terkkarissa, että olis jo 5+5 tai 6+. Silloin näkyi kohouma kohdun seinämässä eli kiinnittynyt oli, mutta ei paljon muuta. Samana päivänä tein siis Predictorilla haalean plussan. En muista silloin, että olisi lääkäri puhunut muista merkeistä mitään, mutta tuon löydöksen perusteella minut todettiin silloin raskaaksi (joskin keskenmenoriskistä varoiteltiin kovasti vielä noin aikaisilla viikoilla).

Samettihortensia: Aika jännä juttu tuo tyttöhommeli. Mä nimittäin näin unen pari päivää sitten siitä, että sain sinisilmäisen tytön :) Myös äitini näki jo tyttöunen, mutten tiennyt sitä ennen omaa untani. Ja hän on tunnettu noitataidoistaan... ;)

Onnellista joulunalusaikaa vielä tänne ketjuun kaikille!
 
TORSTAI 13.12.2012



.....................ikä .............kp .....................yk ..............toiveissa

Alissia..................37.............4/30.....................4.......................3
Milk@..................37..............5/31....................3........................1
Miltsu76...............36............19/26......................2......................2
Elena75...............37.............21/28....................19......................3
Puskajussi............40............36/23-30...............10.....................5





Kadonneet HUHUU?
Syystuuli74
Äiskä



:attn:TAUSTALLA:attn:

Hopsan
Kaktus-76
K
Sirpa75

:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk2
lokakuu.......Mustikkasuu yk3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Epätoivoinen yritys pitää jalat ristissä ja tällä keinoin estää menkkojen alku toistaiseksi :LOL: jos ne alkaa tänään, tää kierto menee plörinäksi kokonaan : / ainoa päivä jolloin voisi mennä siihen ekaan verikokeeseen on maanantai ja koska verikoe pitää ottaa noin klo 10, en pysty maanantaina siihen menemään koska olen pojan kanssa neuvolassa siihen aikaan.

Ja ultra kun pitäisi tehdä kp 11-13 niin se osuisi taas jouluun :( ääh.. nyt on menossa kp28 eli eletään jo niitä päiviä että kovin usein ei tätä päivää pidemmälle kierto mene.

On tämäkin syy toivoa että menkkojen alku siirtyisi vähän pidemmälle..
 
Heippa vaan!

Pahoittelut hiljaisuudesta, teknisiä ongelmia saada nettiyhteys pysymään yllä.

Sulla Sirpa hyviä lääkärikuulumisia, hieno homma! Päivittelehän kuulumisia verikokeista. Mitä kokeita ne sulta ottaa ja missä vaiheessa kiertoa?

Sametti piipahtanut, kiva kuulla susta! Ja jo kymmenes viikko, voi apua että tää aika menee niin äkkiä. Toivottavasti sulla hyviä ultrakuulumisia :heart:

ON: kp 4/30 ja yk 4. Menkat myöhästyi pari päivää ja tein sitten sen seitsemän testiä..ihan puhtaita negoja tietty. Lääkäriaika varattu nyt tammikuulle.
Mulla alkanu myös yöhikoilu pukkaamaan oikein tosissaan, apua ei kai tässä nyt ala ennenaikaiset vaihdevuodet?!! Näillä nyt mennään ja odotukset hieman korkealla joulun suhteen, ovis pitäs olla 24 tai 25.12. Jos se joulun taika kuten Milk totesi aiemmin :)

Plussaonnea kaikille toivotellen Alissia :wave:
 
Kiertopäivinä 3-5 otetussa verikokeessa katsotaan LH, FSH, TSH ja prolaktiinihormonien tasot, kaikki vaikuttaa munasarjojen toimintaan.

Munarakkulan kokoa, kohdun limakalvon paksuutta ja kohdun rakennetta katsotaan ultralla kiertopäivillä 11-13 ja sitten kierron lopussa katsotaan verikokeella onko keltarauhanen toiminut kunnolla. Ja siis seuraavassa kierrossa tehtäis se aukiolotutkimus.

Nyt tässä edelleen jännäilen, tänään on tullut vähän limaa jossa on ollut ruskeeta seassa mutta ainakaan vielä *kopkop* ei näy vuodon merkkejä joten ehkä, EHKÄ, mä selviin niin ettei alkais vielä huomenna :stick:

En nyt millään jaksais enää odottaa ens kuukauteen kun ois mahdollista saada tää homma käyntiin jo nyt :)

perjantaimuokkaus.. niinhän siinä prkl kävi että vuoto on alkamassa tänään ja se on jo sellaista että kyllä melkein sanoisin että on jo kp1 :mad: eli tuskin tulee tähän kiertoon ultraa... huokaus, täytyy ens viikolla soittaa polille ja kysyä että käynkö mä sitten niissä verikokeissakaan nyt..
 
Viimeksi muokattu:
Alkais olla taas jännäämisen aika käsillä, et alkaako menkat vai ei...Ollu ajottain huono olo semmonen oikea etova ällötys ja vatsaa kipristää ikään kuin menkkakivut ja jotenkin turvonnu olo, ei välttämättä nyt oo muuta kun ennen menkkoja olevia oireita sillä mitään klassisia raskausoireita ei oo ollu..mut enpä mä tienny olevani paksuna sillo ku aloin odottaa tytärtäni menkat oli vaan myöhässä viikon kun heräsin et hei missä ne on;oP. ja kohdun ulkopuolinenkin oli muuten huomaamaton, kun tiputteluvuotoa tuli ja luulin menkoiksi..

kauhee sepostus!:)
 
TIISTAI 18.12.2012



.....................ikä .............kp .....................yk ..............toiveissa

Alissia..................37.............9/30.....................4........................3
Milk@..................37..............10/31....................3.......................1
Miltsu76...............36............24/26......................2......................2
Elena75...............37.............26/28....................19......................3
Kaktus-76............36.............27/28-30...............1v......................2





Kadonneet HUHUU?
Syystuuli74
Äiskä
Puskajussi



:attn:TAUSTALLA:attn:

Hopsan
K
Sirpa75

:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk2
lokakuu.......Mustikkasuu yk3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:

Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 

Yhteistyössä