YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Mulle on nyt viimeisten viikkojen aikana ilmennyt ikävä vaiva, herään yöllä hirvittävääv pissahätään enkä enää vessareissun jälkeen tahdo saada nukutuksi. Viime yönä klo 2.36 vessaan ja loppuyö sitten sellaista torkkumista. Juu ja testin tein klo 7 jolloin annoin periksi ja nousin ylos: samanlainen haamu+
Sinnaleena: positiivinen tulos voi tulla vasta viikon kuluttua menkkojen poisjäännistä, joten älä vaan heitä kirvestä kaivoon ;)
Mites Liljaana, joko olet testaillut?
 
Oi miten jännät paikat täällä on! :popcorn: Isot peukutukset kaikille vahvan plussan puolesta! bd

Multa voi poistaa nuo dpo päivät, koska en enää tiedä yhtään oliko edes koko ovulaatiota... Siis tätiä ja uutta kiertoa odotellessa...
 
Pahoittelut kaikille tädin saaneille

zou zou toivottavasti haamu vahvistuu

Sinnalena jospa se ensiviikolla tulisi se positiivinen testi.

On: Niin ne ovistestit unohtui itseltä hankkimatta. Ollaan kyllä yritetty hyödyntää tämä mahdollinen ovis aika tehokkaasti.

Ovislimoista en minäkään tiedä, mutta mulle gyne viime kerralla sanoi, että jos kierron puolessa välissä tulee vahvempaa vuotoa se on hyvä merkki. Ei varmaan oviksen suhteen, mutta silloin kierto toimii oikein.
 
MAANANTAI 10.1.2011


[url=http://www.glitter-graphics.com][/url]

Barbarella................5/27-28.............................yk 15 AnniSofii..................6/28.................................yk 2 (+ 2 v.) kukkanen2011..........8/28..................................yk 7 Lumihiutale73...........8/26-28.............................yk 7 *Justiina*..............11/30-32.............................yk 1
tääl taas...............13/26..................................yk 20 Sinderella..............15/28-29..............................yk 1 Barbamama35........19/23-28..............................yk 4 Liljaana.................25/28...............dpo 11..........yk 4 ksylofoni...............27/31...............dpo 10..........yk 5 Sinnalena..............28/28...............dpo 12..........yk 3 (+ 1 v.) ZouZou................30/30...............dpo 11...........yk10 +++

Mukana myös:
ilona***, Katimari, emmimaria, eva71, olkkis74, mystère, Onlydream, kikkara, KaijaJoo, kevät71, äiti täältä jostain, Mahdotontako, Rosmariini -74, Taikakuu, Tsuba, Janette74, Mansku72, elli72, sisupastilli, taavi166




:heart: Plussanneet: :heart:

2011
tammikuu...... ZouZou


2010
marraskuu.... Helvi-10, Siobhan42, Pilvilinna74 ja Koralli73
lokakuu........ calumet
syyskuu....... Jambo ja Kurkkunaamio
elokuu.......... Chilipapu
kesäkuu........ Annemaarit
toukokuu...... happihyppy, Onnellinenx5 ja Rae34
huhtikuu....... Minnihiiri68 ja Pimpula
maaliskuu...... Lumi-Marja ja Jääräpää
helmikuu....... viivi74
tammikuu...... Puskajussi ja Poni06

:heart: Syntyneet: :heart:

happihyppy... 25.12.2010 tyttö
jääräpää ....... 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja... 19.11.2010 tyttö
Poni06........... 24.8.2010 poika
Tiktu............ 11.05.2010 tyttö
äiti vm70...... 22.03.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa):)
 
Viimeksi muokattu:
:attn:

mystère, Onlydream, kikkara, KaijaJoo, kevät71, äiti täältä jostain, Mahdotontako, Rosmariini -74, Taikakuu, Tsuba, Janette74,Mansku72, elli72, sisupastilli ja taavi166... :wave:

Ketjussa on käynnissä nimenhuuto. Teistä ei ole kai kuulunut pitkään aikaan...Ilmoitelkaahan, mikäli olette vielä siellä taustalla. :heart: Päivitämme tuon Mukana myös -listan helmikuun alussa ajan tasalle. Takaisinhan pääsee aina. :)
 
Viimeksi muokattu:
Tein testin aamulla ja näytti viivan paikkaa. Ei ole aikasemmin näyttänyt... ? Se oli Davidin 10 herkkä testi. Eli yhtään taas viisaammaksi ei tullut, jaksas vaan ny oottaa ens viikkoon ennenku testaan seuraavan kerran.:headwall:

Mites ZouZou, uusitko testiä ? Tää on tosi mukavaa jännäillä toistenkin puolesta. :popcorn:

Mites Sinnalena ja ksylofoni, aiotteko testata.. ?

Plussapuhuri nyt tammikuuksi ! :heart:
 
ZouZou testailitko tänään? Peukut pystyssä.. Tammikuulle olisi kiva saada plussannut kuumeilija. :)

Liljaana: oi... :heart:. Täältä varmaan saat tietää tuosta viivanpaikasta. Katselin muutamaa asiasta käytyä keskustelua, joissa ainakin puhuttiin, että paikkaa ei olisi... :) Sulla on onneksi aikaa vielä plussata...

Miten ksylofoni...? Entä emmimaria?

täältaas: kuulostaa hyvältä!

on: dpo 11 ja testasin aamulla. Sellaisen todella, siis todella, haalean viivan olin vaivoin näkevinäni testiajan sisällä. Onneksi on muuta ajateltavaa ja ohjelmaa tänään.
 
Viimeksi muokattu:
Liljaanalle paljon viivan vahvistumistuulia täältä :heart:
Myös muiden testailua täällä kovasti jännitän :D

Mä testailen seuraavan kerran varmaanki vasta tiistaina, mulla ei ollu ku nuo kaksi apteekista mukaan tarttunutta testiä ja huomenna ajattelin käydä ostamassa pari lisää.
Tuolla nuo haamuplussat on kaapissa jemmassa ja täytyy tunnustaa että olen jokusen kerran niitä käynyt siellä salaa ihailemassa :p
 
Täällä täti tuli tänä aamuna ilman mitään suurempia ennakkovaroitteluja, ei edes siivousvimma iskeny tällä kertaa :) Nyt sitten uutta kiertoa aloittelen ja koska näköjään d-vitamiinilla on ollut suotuisa vaikutus ihan normikiertoon, niin tämän kierron ajaksi pikkusen vielä lisätä määrää. Ei nuo määrät silti vielä mitään suuria mulla ole, joten yliannostuksen vaaraa ei ole.

Plussatuulia kaikille testaajille ja haamuilijoille :heart:
 
Kp 26/31 ja jännää tosiaan... Oireita on olevinaan, mutta mulla ei ole yhtään testiä saatavilla. Täytyy huomenna käydä Prismasta hakemassa Pregcheckin liuskoja ja yksi digitesti on sitten varmisteluun, jos niin hyvin käy. Olen yrittänyt olla kuulostelematta itseäni liikaa, mutta jotain erilaista on edellisiin kiertoihin: ensinnäkin puuhasteltiin ovisviikkona useammin kuin aikaisempina kiertoina, joten toivottavasti mahdollisuudetkin tästä ovat kasvaneet. Vatsaa on juilinut harva se päivä, välillä aika lujaakin. Eilen saunassa mies huomasi, että nännipihat olisivat isontuneet ja omasta mielestä niiden värikin olisi muuttunut ruskeammaksi. Tissit ovat täyteläisemmät mutta niin ne ovat aina ennen menkkoja (to/pe pitäisi alkaa). Väsymys on kova ja välillä tulee etova olo, mutta tätä on ollut edellisissäkin kierroissa, voi johtua siis ihan muusta.

Plussaonnea niille, jotka testailevat, mä taidan odottaa vielä pari päivää kun nyt on vasta 9 dpo.
 
Emmimaria :hug: ja toivottavasti nyt alkoi se kierto josta tärppää :)
ksylofoni: oireet on ainakin lupaavat :)

Tiedätteks, mä alan olla koukuttunu tähän ketjuun, käyn valehtelematta kymmenekin kertaa päivässä selaamassa onko tullu uusia kirjoituksia, on tää jännää :popcorn:

Omia oloja: mulla edelleen rinnat aristaa ja jotenkin turvonneen oloiset (voi tietysti enteillä alkavia menkkoja), pissalla tosiaan juoksen normaalia useammin ja varsinkin tuo yöheräily vessatarpeen takia on tosi ärsyttävää |O, lisäksi mä olen jo monena iltana huomannut, että mun ei tee mieli mitään herkkuja ja mä olen tunnettu herkkujen suurkuluttajan :O
Voi kun nää oireet nyt olis sitä itteään :rolleyes:
Mä lupaan ja vannon, että kestän kaikki oireet ja epämukavuudet vikisemättä jos vain vielä kerran saisin oman pienen nyytin : /
 
Hui, onpas täällä jännät paikat useammalla, rauhaa piinailuun
ja iiisooot peukutukset



Omaan napaan...mulla tuli jo tänään aika vahva viiva ovistikkuun, joka kyllä hämmentää :confused: Ei ole kuin kerran clomeilla tullut ovisplussa kp 13 ja nyt siis vasta mulla kp 10 ja siis samoja halpa-testin tikkuja oon käyttänyt aikaisemmillakin clomikierroilla ennen taukoa. Mulla ois seurantauä vasta kp 14, toivottasti ovis ei nyt tuu sit ennen sitä...vaikka tuskin mulla enempää kuin folli siellä on tyrkyllä, kun ei koskaan aiemminkaan oo ollut :whistle:

Ja sit on pakko hehkuttaa..
kävin puntarilla aamulla...6päivää ja -3,2kg. Kyllä hiilarin tarkkailu mulla ainakin kannattaa, tosin tuo tulos on vasta pisara meressä, mutta auttaa motivoitumaan kummasti :D


Iso plussapuhuri täältä


Justis
 
Piti tulla vähän hehkuttamaan tota meitin isäntää, se kun kävi tossa kaupassa pyörähtämässä ja oli sitten samalla reissulla hakenut mulle pari raskaustestiä apteekista eli huomenna taas testaillaan :cool:
 
ZouZou: olipas ihanasti tehty! :flower: Josko se huominen testi toisi sitten varmuuden sinne... ja tänne ketjulaisille!

Onnittelut hienosta alusta Justiina! Sinulla on ollut tosi tehokas vhh-startti. :flower:

emmimarialle tsemppiä uuteen kiertoon. :hug:
 
Olipas ZouZoulla huomaavainen mies :) Toivottavasti ois huomenna testissä jo vahva plussa. bd

Emmimarialle tsemit uuteen kiertoon ja toivottavasti se on nyt SE kierto kun tärppää. ;)

Justiinalla todellakin tehokas vhh-alotus. :O Mä en saa millään ittiäni niskasta kii että vähän alkas kattoon mitä syö..:ashamed:

Jännällä kyllä ootellaan niitä testituloksia täällä, musta aivan tuntuu et nyt lähtee odottajiin suurin osa meistä ;)

Omasta navasta vain sen verran, et tänään on nivusiin koskenu ja närästystä ja lievää huonoa oloa ollu ilmassa. Mut voi kyllä olla mun syömisistäki..?
Aamulla varmaan taas testaan. En pysty olemaan testaamatta, kun niitä testejä tuossa kerran on. :stick:
 
Täälläpä on jännät paikat monella! Paljon plussatuulia teille toivottelen. =)

Justiina, kuinka tiukkaa vhh-ruokavaliota noudatat? Itse kiinnostuin kesällä aiheesta ja tiputin melkein 10 kg aika tiukalla ruokavaliolla, hiilareita vain 20g/vrk. Mutta sitten se repsahdus tuli ja kilotkin siinä sivussa melkein kaikki takaisin. Nyt olen taas aloittanut karppaamisen mutta en ihan noin tiukkaa linjaa vedä kuin kesällä, pyrin pitämään hiilarit alle 100g/vrk. Paino on kääntynyt hitaaseen laskuun, onneksi. Mutta toi sun tulos on kyllä huippuhyvä, hienoa!! :D

emmimaria, pahoittelut tädistä. :hug:

ON: ei kummempia, täti häipyi onneksi jo. Viikon päästä se lääkäri ja ultra, toivottavasti lääkitys on auttanut ja siellä on folli(t) hyvin kasvanut. Ja toivottavasti ovis ei osu seuraavaan viikonloppuun, ettei inssi jää taas välistä.

Ja laittakaahan testailijat meille kuvia teidän plussista, niitä on aina niin kiva katsoa! =)
 
Nyt pelkkää omaa napaa:

Joo kyl se plussa on :eek:
Vielä kun sais kultahippunen taisteltua itselleen elin- ja kasvutilaa tuolta myoomalta. Varhaisraskauden ultraan varasin ajan, mutta vasta kuukauden päähän, neuvolaan varailen aikaa vasta tuon ultran jälkeen, jos kultahippunen pysyy matkassa mukana :heart:
 
ZouZou, ihanaa =) Lämpimät onnittelut :flower: Masuasukille rutkasti vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan!

emmimarialle tätipahoittelut :hug:

Miten muut jännäilijät?

Tänne itselle ei kuulu sen kummempaa. Ovista edelleen ootellaan. Hieman saattaa toiselta puolen vatsaa nipistellä ja valkkaria on jonku verran havaittavissa. Lähestyy tai sitte ei lähesty.

Mukavaa alkanutta viikkoa jokaiselle!
 
ZouZou, onnea kovasti ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia :flower:

Siirrynpä samantien omaan napaan.
Testasin aamulla Davidin 10 ja 25 liuskoilla ja siihen 25 tuli hämärä viivanpaikka. No nyt tein taas testin.. (jep, miten niin malttamaton) Mulla oli yks apteekin oma testi ja kolmen tunnin pidätyksillä siihenkin tais tulla jotain... Sellanen haamujen haamu, haamujen lapsenlapsi. ;) Ja sitäkin pitää tihrustaa tosissaan että näkee. :LOL:
Joten tänään taidan kipasta vielä apteekkiin ja ostaa pari niitä testejä lisää ja huomenna testailen (jos maltan taas sinne asti oottaa) :ashamed:

Sinnalena, testaappa sinäkin ;)
 
Liljaana: voi kumpa se haamu siitä vahvistuisi ja muitakin toivon saavani täältä mukaan syyskuisten odottajien pinoon :heart:
Itse aion tässä pinossa roikkua ainakin sinne ultraan asti, jos se kaikille sopii. Tässä nyt kuitenkin tuo km:n riski on niin suuri :|
 
ZouZou: ONNEA :flower: ja tarrasukkia pienelle :heart:

Justiina: Onnea hienosta alusta! Aloitin myös painonpudotuksen vuodenvaihteessa. Se antaa onneksi muuta ajateltavaa kuin tämän epäonnisen vauvanyrityksen... Viikossa lähti 1,3 kg mihin olen ihan tyytyväinen sillä en ole ottanut kovin tiukkaa linjaa hiilareiden kanssa vaikkakin vähentänyt selvästi.

Tuleeko tänään lisää plussia? =)
 

Yhteistyössä