yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Ihana tämä ryhmä ❤ saan niin paljon tätä lukemalla. Eli en vielä tilaa ovulaatiotestejä.
Eilen mun mies oli puhunut ystävälleen ja kertonut meidän vauvahaaveista. Olin yllättynyt, mutta iloisesti. Ihanaa, mieskin on jotenkin niin mukana, että puhuu ystävälleen. Kertoi, että meitä ei varmasti hetkeen näy kaupungin yöelämässä. Kunpa voisin itsekin olla niin varma, että raskaudun ja pian.
 
Heippa

Täällä edelleen menkkoja odotellaan. Testejä en ole enää tehnyt tuon apteekin testin jälkeen. Enkä todellakaan usko että raskaana olisin. Täytyy vaan odotella toivottavasti ei skippaannu koko vuoto tältä kuulta. Siirtyy sitten vauvelin yrityskin joa kierto näin titaalisesti sekaisin:oops::cry:

Tiinaliina1, hienot viivat...luulen että ovulaatio pian. Saitko miehen suostuteltua?

Momon, oireet todella lupaavat. Mulla myös rintojen arkuus kertoo onnistumisesta.

Mitä LaTiLa kuuluu, toivottavasti kaikki hyvin.

Päivittelen Tiialiina83 listalle
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019

1D78E3B3-AE3B-4D60-A0E2-C3729E33770D.jpeg


Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta ♡

Sarianne81 yk1
Angervo76
Bebek15 kp 31/26-30
Momon
Crushnik
Tiialiina83
Tiinaliina1 tjot
Teac kp 16/27-30
Amanda82 kp15/34-36 yk1
LaTiLa



PIINAILIJAT

Sarianne Dpo 22
LaTiLa Dpo 15
Crushnik Dpo 7
Momon Dpo 5
Teac Dpo 2
Tiialiina83 Dpo 0



PLUSSANNEET

Reetaleena
 
Täällä dpo 8 nyt sitten.. En oikein tiedä onko mitään sellaisia oireita mistä voisi mitään päätellä suuntaan tai toiseen. Rinnat olleet kipeähköt oviksesta saakka, ja ihan kuin menkkavihlontaa olisin tuntevinani välillä, mutta voin kyllä kuvitellakin. Nyt siis kp 22, mulla kierto ihan mitä tahansa 25-28 väliltä, yleisimmin 26. Eli viikonloppuun mennessä pitäisi loppua tämä piinailu. Mietin, että tekiskö testin ylihuomenna (dpo 10), mulla on jemmassa Clearbluen varhaisia testejä. Edelleenkään en kyllä jaksa uskoa että tässä kierrossa olisi tärpännyt, ovis oli vähän kummallinen eikä muutenkaan ole yhtään sellainen tunne.

Tsempit edelleen kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Mitä kuuluu @LaTiLa ?
Entä @Sarianne81 ?

Mietin tässä että onks tää plussa vai olisko plussa sitten huomenna? https://aijaa.com/AeFuR7
Vasta kp11 tosin...(n) ja mulla on 31-34 kierto.
Emmää ymmärrä miten näin aikasin voi tulla tommosta viivaa jos näillä kiertopäivillä ovis olis normaalisti kp 16 tienoilla... Valistakaa nyt mua:cautious: Ootte viisaampia kumminkin(y);).

Pitänee kellistää mies. Se kyl eilen oli kauhee himoheikki, mut ei sit pupuiltu olosuhteiden takia:ROFLMAO:. Tänään se sano et se on kipee...prrrkkkll... ja te tiedätte mitä se on ku mies on kipee. SE ON NIIIIIIINNNN KIPEE:confused:.
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019

D781C0E6-D46D-4568-A10A-D90604536AAA.jpeg


Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta ♡

Sarianne81 yk1
Angervo76
Bebek15 kp 31/26-30
Momon
Crushnik
Tiialiina83
Tiinaliina1 tjot
Teac kp 16/27-30
Amanda82 kp15/34-36 yk1
LaTiLa



PIINAILIJAT

Sarianne Dpo 23
LaTiLa Dpo 16
Crushnik Dpo 8
Momon Dpo 6
Teac Dpo 3
Tiialiina83 Dpo 1



PLUSSANNEET

Reetaleena
 
Tiinaliina1, varmaankin tänä yönä jo tapahtuu ovis, on kyllä niin tumma jo viiva. toivotaan että mies pystyy tallettelemaan.

Crushnik, toivotaan että teillä olisi tärpännyt.

Mä tein ihan huvikseen ovulaatiotestin, ja kyllä siihen vaan piirtyi toinen jo aika vahva viiva, siis mitäh, onko ovulaatio tulossa vaikka menkat on vieläkin tulematta:eek:
 
Tiinaliina1, varmaankin tänä yönä jo tapahtuu ovis, on kyllä niin tumma jo viiva. toivotaan että mies pystyy tallettelemaan.

Crushnik, toivotaan että teillä olisi tärpännyt.

Mä tein ihan huvikseen ovulaatiotestin, ja kyllä siihen vaan piirtyi toinen jo aika vahva viiva, siis mitäh, onko ovulaatio tulossa vaikka menkat on vieläkin tulematta:eek:
Nyt r-testiä kehiin nainen. Tiedät mitä positiivinen ovistesti voi tarkoittaa :rolleyes:. Mä oon itekin tässä miettinyt että miten tässä kohtaa voi jo olla näin tummaa viivaa... mutta seurataan ja katsotaan:whistle:
 
Moikka,
Uskaltaudun tänne sivuille 10 vuoden jälkeen. Mulla pojat 06 ja 08 syntyneet. Pitkän pohdinnan jälkeen ehkäisy lopetettu hetki sitten.
Olen 38 vuotias ja olen pitkään mieheni kanssa heitellyt aina ilmoille yhteisestä lapsesta. Meillä molemmilla edellisestä suhteesta lapset. Mulla siis pojat 06 ja 08. Miehelläni tytöt 03 ja 06. Oon aina ollut muka sitä mieltä että lapsia ei enään tule ja haluan elää sitten omaa elämää ja ihanaa kun pojat on jo niin isoja yms. tiedätte varmaan. Nyt kuitenkin kävi niin että ehkäisy lopetettiin koska tätä asiaa on palloteltu jo noin paljon ja ollaan samaa mieltä asiasta. Olis tosi ihana saada yksi yhteinen iltatähti❤.

Eniten mikä minua painaa tässä asiassa on mun ikä. Pelkään että miten jaksan raskauden, synnytyksen ja sen koko vauvavaiheen.

Täällä on tosi ihanaa vertaistukea tähän vauvakuumeiluun. Ja mitä nyt luin aikaisempia kommentteja niin tutulta kuullostaa. Koitan kuotenkin tässä haaveilussa ja ehkä raskautumisessa ottaa lungisti. En stressaisi. En tekisi niin paljon testejä. Koittaisin olla jotenkin seesteisempi ja varmempi. Epäilen että onnistun mut katsotaan. Mukavaa kuumeilua ja alkavaa syksyä kaikille
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81

Momon
ja Tiinaliina1 En oo testannut, kun apteekin kasettitesterillä Nega. Masensi niin paljon sen yhden viivan näkeminen, kun ensin sain 2 haamua, mitkä pikkuisen herätti jo toiveet.
No eipä oo ehkäisyä käyttössä että kai se tärppi voi käydä koska vaan:)

Tässä vielä kertauksena mun saamat haamut, mitkä osoittautui täysin vääriksi.

med_gallery_3355_383_156428.jpg gallery_37339_977_837050.jpg
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Onpas täällä outoja tilanteita useammalla (n) Kierrot sekaisin,, haamuja ja niiden katoamisia, vatsakipuja ja aikaisia oviksia o_O

Puhelimella on vaikea täällä kommentoida jokaiselle erikseen, mutta lueskellut olen taustalla.. kierto on niin tylsässä vaiheessa ollut, ettei ole ollut kirjoitettavaa. Mutta nyt ovis lähestyy, ajoittuu ehkä la-ti välille, ehkä. Luin @Tiinaliina sun ovistestailusta ja havahduin kun sulla kans pidempi kierto ja sait lähes ovisplussan jo nyt suht varhaisessa vaiheessa kiertoa. Niinpä testasin myös ite tänään, ja haalean viivan antoi. En ole koskaan aikaisemmin testaillut niillä, joten en tiedä miten ne toimii.
Mies on ke-pe työmatkalla ja nyt mietin et mitäs jos ovis onkin aikaisemmin tässä kierrossa ja just silloin kun se poissa.. kuinka paljon aikaisemmin testi alkaa siis näyttää viivaa kun ovis lähenee? Voiko se jo viikkoa aiemmin ruveta näyttämään haaleaa viivaa? Ja siitä sitten päivä päivältä vahvistua?
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
@Amanda82 Sen verran googlettelin kuvia ovistesteistä, sieltä löytyi ihan koko kierrolta monen kuvaamia testejä ja niiden viivoja. Ihan mielenkiintoista katseltavaa ja tulin siihen tulokseen, että kyllä se viiva voi näkyä jo ennen ja tosi hlökohtaista kuinka se LH heittelee. Googlettelin luteaalivaiheen pituuttakin ja mä oon aina ollut siinä uskossa että mun on 14 vrk. Eli viime kierrossa oviksen olis pitäny olla just sillon, kun pupuiltiin(n). Mut mut. Jännityksellä seuraan koska saan ovisplussan tässä kierrossa kun noin aikaisin tuuppaa tosiaan tummaa viivaa ja koska ne menkat alkaa sen jälkeen. Toimiiko kroppa.

Ja fingers crossed saan sen miehenki kallistettua..:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Amanda82
Kyllä mä Sarianne sinuna tekisin vielä testin. Kuulostaa ainakin lupaavalta. (y)

Tervetuloa uusille ja tsemppiä teille kaikille muutenkin :)

Kävin tänään lääkärissä. Jossain on jotakin vialla, kun tulehdusarvokin on lähtenyt lauantaista normaalista lukemasta nousuun. Edelleen on outo kipuilu/jomottelunoikealla ja vatsalla arka alue. Lähetteen sain tänään päivystykseen, mutta sain ite päättää lähdenkö heti, vai menenkö aamusta verikokeisiin ja katsotaan sitten vielä mikä tilanne. Todennäköisesti käyn siis huomenna aamupäivällä näytillä sairaalalla, koska murehdin asiaa koko ajan. Torstaille on ultra tänne koti paikkaan, mutta toisaalta keskussairaalassa kunnon laitteet. Kun kerran selvää vaivaakin on. Jokuhan sitä tulehdusarvot nostaa, eikö ole edes pientä nuhaa. Pissanäytekin oli puhdas. Mutta huomenna ehkä viisaampi mikä siellä kipua aiheuttaa ja miksi arvot nousee.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1

Yhteistyössä