yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

@LaTiLa toivottavasti kaikki on hyvin.
Minua mietityttää tämä oma ovulaatio.. Yleensä tulee selvät limat, mutta nyt ei mitään.. Vaikka oon Kytänny. Minulla on pitkä kierto, peräti 36päivää. Joten nyt @Tiinaliina1 tavoin pohdin, että oisko ovulaatio ollut jo vai jäikö se väliin tässä kierrossa. Vai saako tämä kyttääminen limatkin katoamaan..
 
@Tiinaliina1 Mun pitää laittaa tämä tikuttaminen harkintaan. Tosin muuttaisiko se kuitenkaan mitään. Meillä peitto heiluu säännöllisesti noin joka kolmas päivä. Tosin kai sitä ovulaation aikaan vois heilutella vielä enemmän. :eek:
mulla alkaa mieli tehdä taas tepposia: rinnat on vähän hellät. Ihan kuin viluttaisi, tosin kurkkukin vähän kipeä. Alan kasvattelemaan ajatusta raskaudesta, vaikka ei ole limoja näkynyt ja ovulaatiokin piti olla eilen tai toissapäivänä.:mad:
 
Huomenta naiset!

LaTiLa, testaan kyllä tässä lähipäivinä. Tulethan kertomaan kun syy tulehdusarvojen nousulle selviää. Voimia paljon:love:

Tiinaliina1, Mä tilasin eBaysta 20 testitikkua taisi olla päälle euron, tosin voiko noihin luottaa. Nyt testasin eilen Suomesta tilatuiilla.

Tiialiina83, tiedän tunteen kun alkaa oireita pukkaamaan ja toive raskaudesta herää. Toivottavasti on juurikin oikeat tuntemukset ja pieni olisi kyydissä:love:

Crushnik, en suosittele tekemään liian aikaisin, mulla dpo 10 täysi Nega, sitten dpo 12 ja 13 haamut..toisessa jo selvää väriäkin..mutta apteekin testillä dpo 16 puhdas Nega.

Amanda, tärpppionnea sinne(y)

Momon, mitä sinne kuuluu, koska aiot testata?

Ei näy menkkoja, eilen ja toissapäivänä pupuiltu, kun se saa yleensä mulla vuodon alkamaan. Taitaa tulla superpitkä kierto:cry:
Tänään taas teen samaan aikaan ovulaatiotestin.
 
@LaTiLa tsemppiä! Hyvä että asia hoidetaan.
@Sarianne81 haluaisin odottaa testailun kanssa sunnuntaille koska sillon dpo 12 mutta todennäköisesti en malta. Jos edes perjantaihin. Toisaalta jos ei tissit kipeydy niin turhaan testaan. Se kyllä jo kertoo. Su/ma pitäisi menkat alkaa mulla luteaalivaihe n. 12 päivää.
Jokatoinen päivä on toiveikas olo ja jokatoinen synkkä...päivä kerrallaan. Mitään normaalista poikkeavia oireita ei ole vielä.
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019


Nimimerkki kiertopäivä yrityskerta

F716CD91-7B14-49F9-BD53-0C41EABA50E9.jpeg

Sarianne81 yk1
Angervo76
Bebek15 kp 32/26-30
Momon
Crushnik
Tiialiina83
Tiinaliina1 tjot
Teac kp 16/27-30
Amanda82 kp 16/34-36 yk1
LaTiLa
Äippis


PIINAILIJAT

Sarianne Dpo 24
LaTiLa Dpo 17
Crushnik Dpo 9
Momon Dpo 7
Teac Dpo 4
Tiialiina83 Dpo 2



PLUSSANNEET

Reetaleena
 
Siitä en kyllä tiedä, siis muuten voisin uskoa raskauteen mutta kun rintojen herkkyys puuttuu.. tuskin se nyt siitäkään johtuu kun imetän vielä tuota 11k neitiä.
Mutta nyt on raskauskeijulta tilattu lisää molempia testejä, niin kai Mä dippaan tänään tuolta yhden one stepin, kun ei muita nyt ole:unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Kävin tänä aamuna näytillä. Crp edelleen vähän nousussa, mutta on niin maltilllinen jotta seurataan sen kehitystä. Edelleen arka alue mahalla ja todennäköisin syy siis siellä jossain crpn nousuun. Torstaina menen viimeistään uusinta labraan ja silloin ultrataan myös. Umppari se ei todennäköisesti ole, vaan jotain gynen puolen juttuja. Eli yhtään viisaampi en ole. Joku paikka tulehtunut lievästi ainakin vielä, mutta se mikä on niin se jäi arvoitukseksi. Pissakin oli puhdas. Mutta pärjään hyvin kotona. Särky menee levolla ja lääkkeellä. Ainoa josta tietää jotta joku ei ole kunnossa, niin tulee todella helposti sellainen tuskanhiki päälle. Niinkuin olisi toipumassa jostain flunssa taudista mutta ilman flunssaa.
 
Täällä varmaan ymmärtetään nyt sekin, että vannoutuneena palstalaisena mun on heti yöllä tultava juhlistaa tänne, että miehen kellistys ilman kumia onnistui!!:whistle:.

Epäilen että onnistuis toistamiseen ennen ovista, on tuo niiin varovaisesti liikkeellä. Nytkin laskeskeli et eiks ala olee puoliväli käsillä :ROFLMAO:. Höhöhöh...:LOL:
Kp 13 kai nyt, vai14(n)? Toivotaan oviplussaa seuraavalle 2 päivän periodille:whistle::rolleyes:.

@Sarianne81 Mitä testissä näkyi?
 
  • Tykkää
Reactions: Chrusnik
Huomenta.

Hienoa Tiinaliina1, tärppionnea
Momon, eilinen testi puhdas Nega

Lyhyesti piipahdan.
Varasin eilen gynekologille ajan, koska vuoto pysyy poissa. Raskaustestit näyttää negaa..niin ei vaan jaksa tätä epätietoisuutta. Tulen kertomaan kuulumiset. Tänään aika klo. 12. Jännittää onko kaikki hyvin:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Kerro Sarianne81 sitten kuulumisia :)

Ja tervetuloa uusille minunkin puolestani.

Tänään dpo 10, tein aamulla (elämäni ensimmäisen!) raskaustestin, puhdas nega oli. Tiedän, että näin varhainen testailu ei välttämättä ole järkevää, mutta halusin kumminkin koittaa :LOL: Ja senkin puolesta, että vaikka tulisikin vaan haamu ja menkat alkaisi ajallaan, niin se kuitenkin kertoisi että jotain on yrittänyt tapahtua, mikä on omalta osaltaan arvokas tieto sekin.

Menkat siellä tekee kovasti tuloaan, nyt kp 24. Ärsyttävän pinkeä olo, joten tulisivat nyt sieltä sitten niin saisi uutta kiertoa alulle. Mulla on lyhyet kierrot, en tiedä kieliikö jostain ongelmasta, mutta iästä johtuvaa ei pitäisi olla ainakaan pelkästään koska kiertoni ovat olleet lyhyet ihan aina.

Syy miksi en ole hetkeäkään uskonut tärppiin tässä kierrossa on se, että ovis oli niin epämääräinen. Mitään oireita ei ollut (limoja, himoja tms.) ja ovistesti ei näyttänyt sitä vilkkuvaa naamaa yhtenäkään päivänä (yleensä näyttää 1-3 päivää) vaan hyppäsi suoraan pysyvään hymiöön. Jotenkin prosessi mahtoi jäädä vajaaksi. Tallettelut tietysti tehtiin mutta omaa kroppaa on tässä oppinut lukemaan sen verran hyvin että luulen tietäväni koska kaikki ei ole niin kuin pitää.
 
Mä en enää usko plussaan tässä kierrossa. :cry:Vaikka vasta dpo 8. Mutta rinnat ei ole yhtään kipeytyneet niinkuin aiemmassa plussakierrossa jo oli.
@Sarianne81 mulle sanoi gyne ekan kemiallisen kohdalla että viikon voin odotella menkkoja sen jälkeen kun viivaa ei tule. Mulla alkoi menkat viikon sisään kun plussa hiipui. Ei ollut sillon puhe mitä olisi tehty jos ei olisi alkanut.
 
Aika jännä että kp 11 ja 12 https://aijaa.com/AeFuR7 näytti niin tummaa viivaa ja nyt kp 13 ja 14 on tämmöstä https://aijaa.com/0ly29N

Siis mun ovishan ei oo voinut olla tollon kp12 koska mulla on normaalisti 32 päivän kierto. Lyhyimmillään ollu 28 päivää ja se on tapahtunut siis kerran mun elämässä. Luteaali 14vrk. Eli eli... joko se ovis on sit viel tulossa tai sit vaan ei...en tiedä. Jos se tulee niin se tulee seuraavan 2 päivän sisään. Toivottavasti tulis, kun tallettelutkin hoidettiin viimeyönä:whistle:

Mut miks mulla on jatkuvasti etova olo:sick:. Siis ollu tyylii viimisen kaks viikkoo. Ei kuitenkaa mikää aamupahoinvointi vaan siis yksinkertaisesti vaan etoo.
 
@Tiinaliina1 onpas jännät nuo sun tikkuttelujen tulokset. Auttaa en osaa, osaan vaan ihmetellä. Jos kovin huono olo on, niin tee ihmeessä raskaustesti! Tosin itse olen lähes aina oviksen jälkeen huonovointinen: pyörryttää, oksettaa ja väsyttää, koska haluan vauvan niin kovasti.
Toi on muuten jännä, että kroppa luo niitä raskausoireita, kun oikein kovin tahtoo vauvaa. Sitten se itse plussakierto onkin täysin oireeton o_O:ROFLMAO:.
 
Siis mun ovishan ei oo voinut olla tollon kp12 koska mulla on normaalisti 32 päivän kierto. Lyhyimmillään ollu 28 päivää ja se on tapahtunut siis kerran mun elämässä. Luteaali 14vrk.
Onnekas kun sinulla on noin pitkä kierto, itsellä on yleensä 25, kesto 6 päivää ja tuntuu että elämä on yhtä rätti housuissa elämistä :D Luteaalivaihe 10 päivää, mikä ilmeisesti yleensä on liian vähän, mutta joillain kuitenkin riittävä. En tiedä missä vaiheessa tuohon pitäisi lähteä kyselemään apua, nytkö hetikö vai kuinka kauan katsella..
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1

Yhteistyössä