yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Mulla on ollut hymynaamat käytössä kahdessa kierrossa. Toisen kierron osalta en vielä tulosta tiedä. Pe pitäisi alkaa menkat. Mies olisi jo halunnut raskaustestin tehdä kun hänen laskujen mukaan menkat on jo myöhässä. Piti jakaa hänelle mun kuukautiskalenteri. :) Olen kai liiaksi pitänyt tätä vain minun projektinani.
@Sarianne81 ihanan kamalia nuo sinun oireet.
 
Kiva lukea teidän viestejä. Ne saavat minut myös tuntemaan entistä suurempaa kiitollisuutta että olemme saaneet mieheni kanssa kaksi ihanaa poikaa. Teille, joiden toiveissa on nyt ensimmäinen lapsi: olen myös seurannut julkista keskustelua ja ollut kiukkuinen. Naisten pitäisi tehdä koko ajan pidempiä ja pidempiä työpäiviä ja lisäksi lapsia pitäisi hankkia tarpeeksi. Kuka haluaa hankkia lapsia, jos niiden kanssa ei työelämän vaatimusten vuoksi ehdi viettää aikaa?!? En tiedä koskettaako tämä ketään muuta tästä porukasta kuin minua, mutta itse kärsin tästä asiasta. Aloitankin joulukuun alussa lyhennetyn työajan ❤ jottei poikien lapsuusaika olisi yhtä suorittamista. Ja aion käyttää tätä mahdollisuutta niin pitkään kuin suinkin voin. Mieluummin pärjään pienemmällä rahalla.
Olipa avautuminen

Mulla laskujeni mukaan nyt dpo 8. Pongasin siis selkeän ovulaation vaikka menkkoja ei kierukan poiston jälkeen ole kuulunutkaan. Nyt ei ole ovulaation jälkeen rinnat kipeytyneet ollenkaan ja muutenkin oirerintamalla rauhallista. Ainoastaan alavatsassa on ollut oikeanpuoleista jomotusta ja viime yönä yskin puoliunissani niin kävi tosi kipeästi. Että en tiiä onko tää oireettomuus nyt hyvä vai huono
 
Siis pointtina tuossa aiemmassa avautumisessa oli se, että kenenkään ei tarvitse kokea syyllisyyttä siitä, että tekee omat ratkaisunsa lasten toivomisen suhteen ja minun mielipiteeni on, että työelämässä pitäisi olla enemmän joustoja
 
Jei! Ovulaatio lähestyy. Ehdin jo säikähtää ettei tulekaan (n) On se ihme mistä tätä toiveikkuutta aina oviksen lähestyessä kaivaa vaikka on monta pettymystä takana.
Kai se on itsesuojelua ja positiivista mielenlaatua. Toki aivan varmasti helpottaa elämää:LOL:
 
Hei,
Varovaisesti toiveiden kera ryhmään liittyisi yksi 39.vee kuumeilija.
Ajatus että kaikki on jo tässä on kumottu, yhdessä puolison kanssa ja nyt varsinaisesti kolmatta kiertoa yritellään yhteistä iltatähteä.
Minulla on viisi lasta ja miehelläni kaksi aiemmista liitoistamme. Ihan ensimmäisenä ei ollut ajatus yrittää yhteistä lasta, mutta vuosien vieriessä ollaan hiukan leikitelty ajatuksella ja pikkuhiljaa on molemmat alkaneet oikeasti toivomaan ihmeen tapahtuvan. Itse olen paininut tuon ikäkriisin kanssa, että olen liian vanha alkamaan uudelleen tuon vauva rumban. Mies on minua nuorempi, eikä koe iän olevan tässä ongelmana.
Myös perheen lapset ovat jo tovin hinkuneet pikkusisarusta, jopa teinit joiden ajattelin olevan kauhuissaan asiasta
Tässä nyt varovaisesti toivotaan että tärppäisi. Nyt eletäänkin jänniä aikoja kp 22/26-27... oviksenkin tikutin ekaa kertaa elämässäni kp 13. Kun epäilin etten ehkä ovuloisikaan enää ässä iässä
 
  • Tykkää
Reactions: Momon
VAUVAKUUMEILIJAT 2019




Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta yk

Momon?
LaTiLa kp 29/32
Tiialiina83 kp 28/30
Teac kp /27-30
Äippis Kp /28
Fayrouz
~Madre~ yk 2
Elmeriina82 kp
Kunpa kp 22/26-27


PIINAILIJAT


Tiialiina83 Dpo?
~Madre~ dpo 12
Kunpa dpo?


PLUSSANNEET


Reetaleena
Crushnik
HE2
Tiinaliina1
Sarianne81
 
Mulla huomenna varhaisultra, kyllä jännittää onko kaikki hyvin. Pahoinvointi on joka päiväistä ja tämä väsymys on ihan hillitöntä,:sleep:voisin vaan nukkua ja nukkua.
Mutta onko siellä joku ja vastaako viikkoja..paljon huolenaiheita, onneksi mies lähtee mukaan:love:

Tulen kertomaan uutiset.
Olikos huomenna jollakin testipäivä?
 
Kiitos kaikille :)
On tosi kiva päästä tänne teidän ketjuun mukaan, pääsee näin pulputtamaan olojaan sellaisten kanssa jotka on samassa tilanteessa.
Hätähousuna testasin aamulla haamun
Kun yksi testi sattui olemaan kaapissa.
Huomenna pitäisi postin tuoda uusia testejä, että voin sitten testailla uudelleen. Ihan vielä en haamuihin luota, kun oviksesta on vain tuo 9-10 päivää.
Oloja kyllä on vaikka kuinka, mutta mielikuvistuskin voi tehdä niistä osan tuntumaan todelliselta. Tiistaina pitäisi vasta menkkojen tulla jos on tullakseen
En muistanutkaan kuinka jännää tää on.
 
@Kunpa jos ainakin maanantaihin malttaisi . Siis jos menkkoja ei näy silloin jo.
Mutta oot kyllä saanut aikaisen haamun!!! Voisko olla että ovis ois ollut aiemmin? Mulla on taas tänään olo, etten varmasti oo raskaana.
@Elmeriina82 Totta tuota haamua vähän siksi epäilenkin, joten en kovin luottavainen siihen ole että olisi tärpännyt. Testi oli Clearblue Early, heidän sivuillaan oli että voi tehdä jo hyvinkin varhaisessa vaiheessa. Toki liian aikainen testailu ei liene kovin järkevää.
Omien oireiden takia sorruin kokeilemaan. plussaonnea sinne hurjasti. :)
 
@Kunpa Tervetuloa! Minulla on selkeitä haamuja dpo 10 ollut plussakierroissa. Peukut että vahvistuu:love:

@Sarianne81 Tsempit ultraan! Ihana kun saa varmuuden.

Täällä edelleen ovulaatiota odottelen. Ei se ollutkaan vielä(n)
Eilen ultrattiin ja gyne sanoi että olisi pcos taipuvaista munasarjaa:eek: Olen ymmälläni. Silloinhan ovulaatiota ei välttämättä tapahdu.
 
Ultra kuulumisia, löytyi 6+3 viikkoinen pikkuinen, oikeasta paikasta ja sydän löi vimmatusti:love: on niin helpottunut olo kun kaikki oli hyvin. Kyllä mua jännitti vaikken eka kertalainen edes ole:oops:

Momon, testaatko hymynaamoilla ovulaatiota?

Toivon teille kaikille paljon plussia:love::love:
 
Ultra kuulumisia, löytyi 6+3 viikkoinen pikkuinen, oikeasta paikasta ja sydän löi vimmatusti:love: on niin helpottunut olo kun kaikki oli hyvin. Kyllä mua jännitti vaikken eka kertalainen edes ole:oops:

Momon, testaatko hymynaamoilla ovulaatiota?

Toivon teille kaikille paljon plussia:love::love:
En. Ihan niillä one step tikuilla ja olen selkeästi sen saanutkin bongattua. Ilmeisesti viimeisin km nyt vähän vaikuttaa kiertoon.
 

Yhteistyössä