Yli viisi vuotta palstailleiden kokoontumisajot! Muistellaas menneitä, tajoan kahvit :)

  • Viestiketjun aloittaja ok
  • Ensimmäinen viesti
Olen mnakin taalla enemman ja vahemman pyorinyt vuodesta 2005. Tosin aika lailla sivussa, joten tuntematon lienen useimmille teista :)
Musta yks paras ketjuista olis se "Miten hodat pillusi",tai jotain muuta vastaavaan. Pillu tarkoittaa lasta hindiksi, ja siita syntyi aivan hervoton ketju! Missa lie :D
 
harmaa vakkari
Mä oon entinen Vauva-aktiivi, tulin tänne kun siellä tuli aivan typerä uudistus ja koko palsta tökki. Kauanko siitä on jo aikaa? En edes muista. Joskus mä yritin harmaanakin tänne kirjoitella, mutta hyvin pian sain jonku sekopään perääni josta jouduin ylläpitoonkin ilmoittamaan. Sen jälkeen oon pääasiassa harmaillut. Sinänsä harmi, viestejä on varmasti kertynyt tuhansia ja tuhansia ;)
 
"ups"
[QUOTE="vieras";26333611]Se oli aika hauska tarina, kun kertoi ihmetelleensä omituista surinaa asunnossa. Oli sitten naapurin mies sattunut kulkenut ohi ja hänetkin pyydetty selvittämään mistä on kyse...
Kuka muistaa mikä siellä ap:n kämpässä surisi?[/QUOTE]

:wave: Eikö kukaan muu muka muista tätä?
 
7thHeaven
Mielestäni on pelottavaa, että tiedän melkein kaikki ketjut/tapaukset, vaikka olen palstaillut vasta vähän yli vuoden ja mustana sitäkin vähemmän.
Where is my life?
Where's yours?
 
  • Tykkää
Reactions: Jätkä
"vieras"
olen ollut alusta asti, harmaana sekä eri nimimerkeillä. Mulle ei ole tärkeää minkään statuksen saaminen netissä, siks aina vaihdellut. En myöskään halua paljastaa liikaa meidän perheestä. Mut Keittis ainakin tietää mut :)
 
Nyt en muista kyllä tarkaan, mutta 6 vuotta varmaan suurinpiirtein takana palstailua.

Just tuli yks päivä mieleen Möhkösfantti ja se isä juttu, lapsen hinkuyskä ja sitten Marokkoon muutto. En tiedä mistä tuli mieleen.
 

Yhteistyössä