Ylipainoiset: Voitteko te katsoa itseänne peilistä ylpeänä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
No mä oon laihtunu parin kuukauden aikana lähes 10kg, ni en tiedä onko tää mun vastaus nyt ihan totuudenmukainen vai ehkä ylpeyden kyllästämä :D

Oon edelleen ylipainoinen ja tavoitepainoon on vielä lähes kymmenen kiloa matkaa. Mutta kyllä, kun nyt katson peiliin, näen sielä kauniin kurvikkaan, isorintaisen, pyöreäpeppuisen naisen. Olen todella tyytyväinen ulkonäkööni ja meinaan mennä kesällä hyvillä mielin uimarannalle. Mieskin käy kuumana, joten mielestäni olen kaunis, seksikäs ja haluttava :)
 
Voi elämä! Kyllä minulla ainakin on aina ollut minua seksikkäänä pitäviä miehiä, vaikka itse en pidä itseäni kovinkaan seksynä (pitääkö kaikki laihatkaan? ) ....
Tiedän olevani joidenkin miesten mielestä seksikäs ja haluttava, se riittää minulle todistukseksi näistä asioista.
Kauniiksikin minua ovat miehet kehuneet, tähän en sentään halua uskoa.
Toiset miehet tykkää laihoista, toiset lihavista ja jotkut siltä väliltä...
 
m
minusta tässä keskustelussa pomppasi liikaa esille nimenomaan miesten reaktiot ja mitä NE haluaa. toki tykkään että oma mies pitää minua hyvännäköisenä, mutta ei siitä ole kovin sen syvempää iloa, ellei itse rakasta itseään ja ole siitä ylpeä. se se vasta näkyy ulospäin.
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja m :
minusta tässä keskustelussa pomppasi liikaa esille nimenomaan miesten reaktiot ja mitä NE haluaa. toki tykkään että oma mies pitää minua hyvännäköisenä, mutta ei siitä ole kovin sen syvempää iloa, ellei itse rakasta itseään ja ole siitä ylpeä. se se vasta näkyy ulospäin.
Se oli jo avauksessa!
 
Vieras
Näen peilistä mukavan, lämpimän, iloisen, kauniin, seksikkään, naisellisen kurvikkaan naisen, josta itse pidän ja josta mieheni (ja muutkin miehet reaktioista päätellen ) varsin paljon pitävät. Enkä tiedä vaikuttaako siihen eniten kiltteys, älykkyys vaiko suht kiva ulkoinen olemus. Ainakaan oma itsearvostukseni (eri asia kuin narsistinen itsekorostus ja pinnallisuuden ylikorostaminen ) ei asiaa huononna. Odotan hyvää kohtelua ja saan sitä. Arvostan itseäni ja muita - olivat sitten huippumalleja tai vähemmän hyperkauniita. BMI:ni on 27 ja voisi olla esim. 25, jos saisin helposti sen hoidettua, mutta ensisijaisesti terveyssyistä johtuen. Muuten aidosti pidän itsestäni tällaisena.
 
Näistä tulee aina mieleen, että entä sitten naiset jotka ovat ruvenneet seurustelemaan ylipainoosena. Onko mies silloon pakotettu seurustelemaan sen naisen kanssa? :whistle: :xmas:

Eihän mun kroppa mikään maailman kaunein ole, mutta en mä jaksa sitä pahemmin murehtia. Mielestäni osaan olla seksikäs kun laittaudun. Kasvoiltani olen ihan tavallinen eikä ne siitä kaunistu vaikka kuinka laihtuusin.

Ylipaino ei tarkoota, että ihminen olisi ruma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Mikähän ihmeen pinttynyt käsitys ihmisillä on, että lihava on yhtä kuin kurvikas. Huoh!
Mikä ihmeen päähänpinttymä joillakin on, että kaikki ylipainooset on tuota kokoa? Mä olen ainakin vielä kaukana tuosta vaikka ylipainoa onkin reilusti.
 
vieras
Kukaan ei ole sanonut tässä keskustelussa, että lihava= kurvikas. Minä 167/51 ja silti d-kupin rinnat. Yleisempää on silti, että jos on hoikka, on pienet rinnat. Hyvin monella normaalipainoisella silti on kurveja. Ihan tosihoikalla harvemmin. Paras ystäväni on lihava, mutta hän on uskomattoman kaunis kasvoiltaan. Yksi toinen kaveri taas on tosi hoikka, rinnaton ja ei-niin-kaunis, mutta silti rakas ystävä. Me kaikki olemme erilaisia. Ja miehistä: Miehet useimmiten pitävät normaalikokoisista, joilla naisen muodot. Siis useimmiten. Jotkut pitävät lihavista, jotkut laihoista, joilla ei muotoja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
http://showthelove.com/bigstockphoto_Fat_Woman_1037419.jpg no tuossa varmaan realistisempi vaihtoehto. En itse näe tuossa mitään kauniista tai ihailtavaa.
Yläkroppa vielä ehkä menetteleekin, mutta...En mä kyllä tuollaista haluaisi enkä näe siinä mitään ihailtavaakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
teidän läskien miehethän voi ostaa purkin silavaa ja vetää sinne. Melkein sama homma kun vetäis vaimoaan.
Tai laihojen miehet ostaa laudan ja nussia sitä reikää siinä laudassa, sama asia kuin nussisi vaimoaan. OIKEESTI, OLETKO VAJAA?????? Todella paha olo sulla ainakin on, kun noin ottaa toisten kilot päähän :eek:
 
aaa
Mulla nyt ei ole paljoa ylimääräistäMutta jonkin verran on siis) mutta ei, en pidä itseäni himottavana ja seksynä alasti. Enkä muutenkaan. MUTTA empä pitäis hoikkanakaan. Väärät sääret, ohut tukka, pieni pää, kaksi kertaa ollut jättiraskausmaha joka jätti sellaiset jäljet että maha ois vielä rumempi jos laihdun ;D
 

Yhteistyössä