Ylipainoiset: Voitteko te katsoa itseänne peilistä ylpeänä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja niin :
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Haluaisko joku kertoa että miksi naisen pitää olla hoikka jotta joku voisi häntä oikeasti haluta/rakastaa mutta mies saa olla minkälainen vain? Mistä johtuu että naisen ei oleteta haluavan vain lihaksikkaita, komeita ja pitkiä miehiä mutta miesten naismaku on määritelty hyvinkin tarkkaan ja siitä ei voi poiketa?
Itse taas saan tästä (ja aiemmista) ketjuista kuvan, että miehille ei kelpaa hoikat naiset. Pitäisi olla hiukan pyöreä (=kurvikas), että näyttäisi naiselle ja miehet kiinnostuisivat.
En mä vaan. Kylläkin monet tuovat esille sen että on miehiä jotka aidosti haluavat pyöreitäkin naisia en katso sen kuitenkaan tarkoittavan sitä etteikö olisi olemassa miehiä jotka syttyvät hoikemmista naisista myös? Harvoin pelkkä paino määrittelee sitä kuka on haluttava ja kuka ei.
Peesi
 
ja muuten miksi teitä laihuuden ihannoitsijoita, ilmeisesti laihoja olette itse, vaivaa niin kovin jos joku ylipainoinen nainen saa miehen joka haluaa ja rakastaa häntä kiloineen , eihän se teiltä pois ole, eihän teidänlaisenne superseksikkäättäydelliset naiset sellaisia skrubuja ukkoja huolisi kumminkaan, joille myös pyöreämpi kelpaa sillä rumiahan niiden miesten täytyy olla ja muutenkin kaikinpuolin viallisia, alinta pohjasakkaa suorastaan, kun eivät valitse naistansa mittanauha ja suurennuslasi kädessä :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
ja muuten miksi teitä laihuuden ihannoitsijoita, ilmeisesti laihoja olette itse, vaivaa niin kovin jos joku ylipainoinen nainen saa miehen joka haluaa ja rakastaa häntä kiloineen , eihän se teiltä pois ole, eihän teidänlaisenne superseksikkäättäydelliset naiset sellaisia skrubuja ukkoja huolisi kumminkaan, joille myös pyöreämpi kelpaa sillä rumiahan niiden miesten täytyy olla ja muutenkin kaikinpuolin viallisia, alinta pohjasakkaa suorastaan, kun eivät valitse naistansa mittanauha ja suurennuslasi kädessä :kieh:
:flower: :heart: :flower: :heart: :flower:
 
Turkilmas
En tunne olevani kaunis, seksikäs tai haluttava. Mutta ei se ole kiloistani kiinni, päänupin sisällä piilee ongelma nimeltään huono itsetunto ja se ei muuksi muutu vaikka kuinka laihtuis/lihoais.

Mä olen ollut eniten sinut itseni kanssa joitakin vuosia sitten. Painoni oli silloin n.10 kg vähemmän kuin nyt, eli olin silloinkin reippaasti ylipainoinen.
 
hyh
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hyh:
Ylipaino on yhtä oksettavaa kuin tupakointi :(
Ylipainosta ei ole muille haittaa, mutta passiivinen tupakointi myrkyttää lähellä olijat.
Älä nyt kun joillekin voi tulla silmävammoja kun näkevät ylipainoosen ja varmaan kehittyy joku bulimia, kun pitää oksennella. :xmas:
Molemmista tulee inhoreaktio. Sille ei voi mitään mut ei sitä päällepäin 'esitä'
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Palstan kauneimpia ovat idunnor ja Turkilmas ja he ovat pyöreitä.
Kiitos vaan omasta puolestani :). Paitsi että eihän mun tarvi olla samaa mieltä, paitsi tuosta idunnorista :snotty: .

Enkä mä oo ees pyöreä, vaan ihan reilusti lihava :D
 
Nyt raskaana ollessa olen jälleen täysin sinut vartaloni kanssa (esikoisen odotusaikan oli sama), vaikka olenkin ylipainoinen. Nautin kasvavasta masustani ja rinnoistani, sekä siitä että saan pitää kireitä paitoja päällä. Raskauden jälkeen kyllä jatkuu painonpudotus. Ihan normaalipainoiseksi en todennäköisesti pääse enkä haluakkaan, koska bmi ~26 sopii mun vartalolle parhaiten (syömishäiriöiden kautta oon sen oppinut viimeisen 15 vuoden aikana vihdoinkin).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Palstan kauneimpia ovat idunnor ja Turkilmas ja he ovat pyöreitä.
Mä en muista olenko nähnyt idunnorin kuvaa, mutta ainakin Turkilmas on kaunis.
Sinäkin olet Scarlett ihan nätti, etkä näytä lihavalta edes
Niissä kuvissa mitkä olen tänne laittanu ei näy mun kroppa. :whistle: Ihan tavis mä olen naamaltani.
 
Kaikki kauneuden virheet paikkaan sillä että olen niin hyvä suihinottaja että mies ei pysty pitämään silmiään auki vaikka haluaisikin eli ei mitään väliä miltä näytän :whistle:
Toisaalta jos nämä hoikat palstalaiset laitettaisiin riviin, niin voin melkein luvata että kovin montaa seksikästä ja haluttavaa naista en sieltä löytäisi, siis ulkonäöllisesti. Ja todellakin esim. Turkilmaksen katseessa on paljon enemmän sutinaa kuin monen laihan yhteensä :p
 
ja
jos mulla ei ois muuta tekemistä kuin surra toisten läskejä keksisin itselleni jonkin kivan harrastuksen et ei tää asia enää mieltä kaihertas.

terv. bmi 23 ei seksikäs ei lihava eikä laiha
 
ja
jos mulla ei ois muuta tekemistä kuin surra toisten läskejä keksisin itselleni jonkin kivan harrastuksen et ei tää asia enää mieltä kaihertas.

terv. bmi 23 ei seksikäs ei lihava eikä laiha
 

Yhteistyössä