Ylipainoiset: Voitteko te katsoa itseänne peilistä ylpeänä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Kaikki kauneuden virheet paikkaan sillä että olen niin hyvä suihinottaja että mies ei pysty pitämään silmiään auki vaikka haluaisikin eli ei mitään väliä miltä näytän :whistle:
Toisaalta jos nämä hoikat palstalaiset laitettaisiin riviin, niin voin melkein luvata että kovin montaa seksikästä ja haluttavaa naista en sieltä löytäisi, siis ulkonäöllisesti. Ja todellakin esim. Turkilmaksen katseessa on paljon enemmän sutinaa kuin monen laihan yhteensä :p
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: sun suihinotto-jutuillesi ja kiitos tuosta meikäläiseen kohdistuvasta mielipiteestäsi :D :heart:
 
tyhmä aloitus
Tyhmä aloitus, mutta vastaan silti. Ei, en tosiaan pidä itsestäni lihavana. Vaikka tää on vain väliaikaista eli raskaus ja muutama kuukausi synnytyksen jälkeistä löysyyden aikaa, niin en voi tykätä kropastani tällaisena. Tunnen itseni seksikkääksi ja hyvännäköiseksi vain treenattuna ja mahdollisimman hoikkana. Jokainen ylimääräinen kilo on liikaa.
Mutta en silti väitä etteikö joku toinen voisi tuntea, en tunne inhoa ylipainoisia kohtaan ja pulleakin voi olla seksikäs, itselleni tämä on ongelma, muiden kiloista en kanna huolta. Paitsi jos joku perheestäni lihoisi niin, että siitä olisi terveyshaittaa, silloin kyllä.
 
pieni ja kait pyöreä
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä aloitus:
Tyhmä aloitus, mutta vastaan silti. Ei, en tosiaan pidä itsestäni lihavana. Vaikka tää on vain väliaikaista eli raskaus ja muutama kuukausi synnytyksen jälkeistä löysyyden aikaa, niin en voi tykätä kropastani tällaisena. Tunnen itseni seksikkääksi ja hyvännäköiseksi vain treenattuna ja mahdollisimman hoikkana. Jokainen ylimääräinen kilo on liikaa.
Mutta en silti väitä etteikö joku toinen voisi tuntea, en tunne inhoa ylipainoisia kohtaan ja pulleakin voi olla seksikäs, itselleni tämä on ongelma, muiden kiloista en kanna huolta. Paitsi jos joku perheestäni lihoisi niin, että siitä olisi terveyshaittaa, silloin kyllä.
Niinpä, mitä sitä murehtimaan toisten kiloja..ja eiköhän seksikkyyskin ole paljon muuta kuin kiloja...
 
Miusta on erikoista, että sinä pystyt ylipäätään kattomaan itseäs peilistä :headwall:
Me rakastuttiin miehen kanssa puhelimessa ennenkun oltiin koskaan nähty toisiamme, joten kiintymys perustu tavatessa ihan muihin asioihin kuin ulkonäköön.
En ole ylpeä läskeistäni, mutta olen kasvoista kaunis, miulla on upea, paksu, pitkä tukka ja hyvä perse. Niitä ei monella ole ;)
 
Sira
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja sanoa olevanne kaunis, seksikäs, haluttava?

Ja ilman vaatteita siis.


Minä en olisi koskaan ylpeä itsestäni lihavana, enkä haluaisi nähdä itseäni peilistä.

Ei sellaisista edes miehet (oikeasti) tykkää. Eikä varmasti se lihavakaan täysin ylpeydellä läskejään kanna, vaan toivoisi olevan hoikempi.
Niin eihän lihavuus ole kaunista, mutta jos kahdesta pitäisi valita. Lihavuus vai aivot,valitsisin aivot. Sinun valintasi ovat kohdistuneet toisin ja se sinulle suotakoon.
 
krisse
Alkuperäinen kirjoittaja niin :
Alkuperäinen kirjoittaja krisse:
Olen ylpeä itsestäni, vaikken ole laiha!!! MIELUMMIN OLEN LIHAVA KUIN ANOREKTIKKO! En oikeasti ymmärrä mitä miehet näkee naisessa, joka oksentaa ruokaansa ollakseen "haluttava". Pidän naisista, joissa on muuta kuin luuta ja nahkaa. esim. NIGELLA LAWSON, ANNA RICHARDSON... He ovat paljon kauniinpia kuin joku Nicole Richie!!!
Ja välimuotojahan ei toki ole. Pelkät läskit vastaan alipainoiset.
No tietysti on, mutta tarkoitin nyt vaan sitä, että viihdyn omana itsenäni, enkä haluaisi ollakkaan laiha!=)
 
vieras
Voin katsoa koska olen saanut pudotettua nyt 13kiloa, siltin vielä ylipainoinen. Kyllä se oma mieliala vaikuttaa myös siihen minkälaisena itsensä tuntee, ja kyllä voisin sanoa tuntevani itseni suht seksikkääksi jopa ilman vaatteita. Mutta varsinkin kaunitt vaatteet päällä tunnen itseni vielä seksikkäämmäksi ja sen seksikkyyden huomaavat kyllä muutkin :)
 
ettänäin
Minun mieheni on sitten kai sekopää ja perverssi, mutta joka ikinen päivä kehuu kauneuttani, puristelee ahkerasti kaikkialta ja seisokki on pystyssä useamman kerran päivässä. :D Olemme olleet nyt 7 vuotta yhdessä ja minä olen tuona aikana lihonut yhteensä 40kg.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja totuus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
http://showthelove.com/bigstockphoto_Fat_Woman_1037419.jpg no tuossa varmaan realistisempi vaihtoehto. En itse näe tuossa mitään kauniista tai ihailtavaa.
Kaunis nainen???
Mun mielestä kaunis ja seksikäs nainen :)
ois olla jos olisi n. 20 kg laihempi.
näin
 
Alkoi kiinnostaa tuo Turkilmaksen ulkonäkö kun kehutaan :)


Kyllä, oikean kokoisissa vaatteissa (ei makkarankuorissa) ja vartalotyypille sopivissa voi tuntea itsensä kauniiksi vaikka vähän onkin ylipainoa. Ei se paino ole se tärkein.
 
toinen totuus
Lihavan on hirmu hankalaa hyväksyä se, että kaikki eivät pidä ylipainoa viehättävänä. Saa heittää sitten kehään laihuus-kortin ja haukkua kaikki laihat, jotka eivät tietenkään saa yhtään puolustupuheenvuoroa.

Minä olen normaalipainoinen, en omista röllykkää vaan vatsani on tasaisen sileä. Minulla on kauniit rinnat ja pitkät jalat. Olen todella monen miehen mieleen. Mutta tätähän ei saa sanoa missään kun aletaan kuvaa vaatia todisteeksi. Lihava saa olla itsestään ylpeä ilman kuviakin, mistä mahtaa johtua? =)

En tiedä yhtään miestä jolla olisi lihava naisystävä, mutta ehkä sitä valitse kaltaisensa seuran sitten. Minulle ei myöskään yksi mies ole sanonut että lihavuus olisi kiihottavaa/kaunista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja toinen totuus:
Lihavan on hirmu hankalaa hyväksyä se, että kaikki eivät pidä ylipainoa viehättävänä. Saa heittää sitten kehään laihuus-kortin ja haukkua kaikki laihat, jotka eivät tietenkään saa yhtään puolustupuheenvuoroa.

Minä olen normaalipainoinen, en omista röllykkää vaan vatsani on tasaisen sileä. Minulla on kauniit rinnat ja pitkät jalat. Olen todella monen miehen mieleen. Mutta tätähän ei saa sanoa missään kun aletaan kuvaa vaatia todisteeksi. Lihava saa olla itsestään ylpeä ilman kuviakin, mistä mahtaa johtua? =)

En tiedä yhtään miestä jolla olisi lihava naisystävä, mutta ehkä sitä valitse kaltaisensa seuran sitten. Minulle ei myöskään yksi mies ole sanonut että lihavuus olisi kiihottavaa/kaunista.
Siis luulekko aivan tosissasi ettei yksikään mies maailmassa voisi olla ylipainoosen naisen kanssa? Jos sä et tunne tuollaasia miehiä, niin luulisi sun vähintään näkevän esim. kaupassa.

Mä olen ylipainoonen, mutta ei mulla ole silti tarvetta haukkua hoikkia ja laihoja. Mä en kuitenkaan ymmärrä joidenkin aivan järjetöntä haukkumista ja mollaamista. Jos on sinut omien kilojensa kanssa, niin ei kai silloon tarvitte muita haukkua?
 
toinen totuus
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen totuus:
Lihavan on hirmu hankalaa hyväksyä se, että kaikki eivät pidä ylipainoa viehättävänä. Saa heittää sitten kehään laihuus-kortin ja haukkua kaikki laihat, jotka eivät tietenkään saa yhtään puolustupuheenvuoroa.

Minä olen normaalipainoinen, en omista röllykkää vaan vatsani on tasaisen sileä. Minulla on kauniit rinnat ja pitkät jalat. Olen todella monen miehen mieleen. Mutta tätähän ei saa sanoa missään kun aletaan kuvaa vaatia todisteeksi. Lihava saa olla itsestään ylpeä ilman kuviakin, mistä mahtaa johtua? =)

En tiedä yhtään miestä jolla olisi lihava naisystävä, mutta ehkä sitä valitse kaltaisensa seuran sitten. Minulle ei myöskään yksi mies ole sanonut että lihavuus olisi kiihottavaa/kaunista.
Siis luulekko aivan tosissasi ettei yksikään mies maailmassa voisi olla ylipainoosen naisen kanssa? Jos sä et tunne tuollaasia miehiä, niin luulisi sun vähintään näkevän esim. kaupassa.

Mä olen ylipainoonen, mutta ei mulla ole silti tarvetta haukkua hoikkia ja laihoja. Mä en kuitenkaan ymmärrä joidenkin aivan järjetöntä haukkumista ja mollaamista. Jos on sinut omien kilojensa kanssa, niin ei kai silloon tarvitte muita haukkua?
En luule.
En mä tiedä miksi muut täällä haukkuu.
 
Huumekoira
Miksi sen tyytyväisyyden pitäisi ulkonäköön liittyä ensisijaisesti muutenkaan... Se on vaan yksi osa ihmistä, paljon tärkeämpää on se, kuka on ja mistä pitää ja millainen ihminen on.
 
kaunis
Alkuperäinen kirjoittaja toinen totuus:
Lihavan on hirmu hankalaa hyväksyä se, että kaikki eivät pidä ylipainoa viehättävänä. Saa heittää sitten kehään laihuus-kortin ja haukkua kaikki laihat, jotka eivät tietenkään saa yhtään puolustupuheenvuoroa.

Minä olen normaalipainoinen, en omista röllykkää vaan vatsani on tasaisen sileä. Minulla on kauniit rinnat ja pitkät jalat. Olen todella monen miehen mieleen. Mutta tätähän ei saa sanoa missään kun aletaan kuvaa vaatia todisteeksi. Lihava saa olla itsestään ylpeä ilman kuviakin, mistä mahtaa johtua? =)

En tiedä yhtään miestä jolla olisi lihava naisystävä, mutta ehkä sitä valitse kaltaisensa seuran sitten. Minulle ei myöskään yksi mies ole sanonut että lihavuus olisi kiihottavaa/kaunista.
Eikö yksi mies ole sanonut...no, siis kiihottavuus ja kauneushan on juuri katsojan silmissä. Tuskin siihen oikeasti vaikuttaa onko ylimääräistä vatsaa vai ei.

 
toinen totuus
Alkuperäinen kirjoittaja kaunis:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen totuus:
Lihavan on hirmu hankalaa hyväksyä se, että kaikki eivät pidä ylipainoa viehättävänä. Saa heittää sitten kehään laihuus-kortin ja haukkua kaikki laihat, jotka eivät tietenkään saa yhtään puolustupuheenvuoroa.

Minä olen normaalipainoinen, en omista röllykkää vaan vatsani on tasaisen sileä. Minulla on kauniit rinnat ja pitkät jalat. Olen todella monen miehen mieleen. Mutta tätähän ei saa sanoa missään kun aletaan kuvaa vaatia todisteeksi. Lihava saa olla itsestään ylpeä ilman kuviakin, mistä mahtaa johtua? =)

En tiedä yhtään miestä jolla olisi lihava naisystävä, mutta ehkä sitä valitse kaltaisensa seuran sitten. Minulle ei myöskään yksi mies ole sanonut että lihavuus olisi kiihottavaa/kaunista.
Eikö yksi mies ole sanonut...no, siis kiihottavuus ja kauneushan on juuri katsojan silmissä. Tuskin siihen oikeasti vaikuttaa onko ylimääräistä vatsaa vai ei.
No tottakai siihen vaikuttaa sekin onko ylipainoa vai ei. Kaikki eivät pidä sitä kauniina, miksi se on niin vaikea käsittää?
 

Yhteistyössä