YLIVIESKA, KALAJOKI -LÄHIALUEITTEN PINO

hipsukka harmaana
Hello vaan mammat! :wave:

meillä kävi aamulla neuvolantäti ekaa kertaa niin neidillä oli noussut paino n. 400g viikossa :whistle: myönnetään että oon työntänyt joka itkuun tissiä suuhun... :ashamed: No, nyt uskaltaa vähän pidentää väliä, jopa kolmeen tuntiin jos vaan saa tytön rauhoittuun ilman huvituttina oloa.. En meinaa alkaa huudattamalla pidentään väliä mutta yritän kuitenkin jotenkin venytellä sitä, itselläkin helpompaa kun vähän voi pidempään hengähtää välillä.. ;) Meillä on sitten kuukauden iässä uus tarkastus, taas tulevat kotikäynnille. Ihan mukava niin ei tarvi lähteä höyryään kylille. Ja saatiin lupa menna ulos heti vaikka huomenna, kuhan on alle -10 pakkasta ja puolesta tunnista aloitella ja jatkaa sitten vähitellen.JEE JEE, äitikin pääsee vähän kilon sulatteluun =) Kävin ostamassa seppälästä itsele "väliajan" houstu kun en viitsi enää mammahousuissa kulkea mutta omat jää polvien korkeudelle :ashamed:

Voisin minäkin lähteä henniksen seurassa takakontti matkustajaksi peliin :wave:

Hanne, mites se huominen?

Ja viveca, mulla alkaa kanssa ens viikolla "yksinäiset" päivät kun poika menee tarhaan ja isäntä töissä niin tuuhan käymään ja hakemaan vauvan tuoksua nenään :D

mutta palataanpa jutteloiseen taas :wave:
 
Hyvää naistenpäivää!
Tänään taas touhua piisannut ensin aamuselta kävi työntekijä kunnasta ja sitten läksimme tavaroita viemään kirppikselle.Ja viikonloppuna kaiketi viemme lisää.Lähinnä vaatteita.Et semmosta!
 
hennis
Niin no ehottaa 9.4 tai16.4 mites ois passaisko jompi kumpi päivä? otakaapa kantaa! MUUTKI MAMMAT KUIN VAAN ME VAKIOT OTAKAAPA KANTAA!! TULKAA TEKI MUKAAN SITTE!! =) =) :attn: :attn:
 
Viveca harmaana
pikaisesti täällä...

Tapaaminen: Huhtikuu passaa kyllä!!!

Hipsukka: Mielellään tullaan kyläileen, saadaankin tässä kohta kakkosauto käyttöön niin pääsen paremmin liikenteeseen, jihuu! Loppuu tää 4 seinän sisällä nysvääminen...

Lisää huomenna...moi!


 
hennis
Huomenta mammat! Kirpakka pakkas keli meillä -18. Siivousta ja kaupassa käyntiä ois ohjelmassa. Ilalla saunomista. =) Kiva juttu Viveca että saatta toisen auton niin voitta ajella Kylään useammin. =) ;) Juu mutta palataan juttuloiseen taas. =) :wave: Niin joo smurfiina oli varmaan ollu hyvä PELI kun KÄRPÄT voitti 6-0 JEEEEEE!!!! =) =) =)
 
hipsukka harmaana
Huh, mikä liskojen yö takana.. Piika söi kahden tunnin välein ja hän syö niin menee puolituntia +vaipanvaihto.. Meinaa mamma olemaan hieman nuupahtanut :\| Ja poika alkoi aamulla keittään tohkeissaan kahvia ja kaatoi keittimen, eli meillä on nyt hellan takana lastulevyseinä märkänä ja parkettin alle mennyt vettä.. Pitää viissin lähteä vuokraamaan joku kuivuri tai poltaa mun hiustenkuivain pilalle jos sillä kuivailis.. :(

Mutta muuten menee ihan hyvin :) :D

Mulle kanssa passaa se huhtikuu. 10. päivä meillä on ilmeisesti ristiäiset mutta sepä selviää tänään kun soitan ja varaan pappia.. Heh, saatas nyt vaan nimet päätettyä. etunimestä mulla on jo VARMUUS mutta iskä ei ole vielä sitä ihan niellaissut.. :LOL: Pitään vaan vielä loput nimet kekata.. EHDOTUKSIA?

mutta sellaista.
 
Hanne harmaana
Huomenta!

Pikaisesti tässä tulin moit heittämään! :wave:

Tulin ilmoittamaan että ollaan tänään lähdössä tuonne Raahen suunnalle sukuloimaan, elikkä koneen äärellä oon sitten paremmin huomisen jälkeen.

Eilen oli jotenki tympee päivä, tympäsi ihan kamalasti ja ei huvittanu sitte illalla lähtee Henniksen kanssa jumppaankaan. Ois voinu olla ihan hyvä jos ois menny jumppaan niin mieliki ois vähä piristyny... :\| Mutta tänään taas ihan hyvällä mielellä, on vaan yleensä kerran kuussa yks sellanen tosi huono pv ettei mikään natsaa, varmaan jotain näitä hormonaalisia naisten juttuja. ;)

Mulle passaa kyllä tapaaminen huhtikuulla, mutta menen 11. pv leikkaukseen että pittääpi kattoo miten sitten pääsen tulemaan
(riippuu pv:stä mikä sovitaan) ja onko nielu pitkään kuinka kipee... :x

Niin HIPSUKKA, vähä vaikee antaa nimiehotuksia kun ei tiiä etunimee ja teillä taitaa nimi olla salassa ristiäisiin asti... :) Harmi juttu sen kahvinkeiton kans tai siis että tuli se vahinko, toivottavasti saa paikat kuivaksi ettei parketti ala sälöileen!!!

Ihanan aurinkoinen ilma tänään, isäntä lähti pilkillä käymään ja kunhan neiti herää päikyiltä niin lähetään päristelemään kylään. B)

SARTSUKKA, harmi se tapaaminen kun en pääse mutta tosiaan perjantait on aina niin touhua täynnä etten millään kerkee tulemaan, on poitsun luistelukoulu just puoli viidestä puoli kuuteen ja tämän jälkeen on kuskausta iskän tykö.

Missäs me pidettäs tää seuraava tapaaminen??

Nyt täytyy päästää poitsu hetkeksi koneelle ja alkaa laittaa paikkoja kuntoon ja pakkailla kasseja.

Morjenttes! :wave:
 
hennis
Niin onko ehotusta missä vai onko vanha paikka hyvä eli Pedrinas? :p ;) Mulle passaa kyllä ihan hyvin joku muuki mutta ehotuksia otetaan vastaan. Hanne olin muuten eilen jumpalla siinä aikasemmassa sekin oli ihan hyvä. =) Viivi oli ilalla niin kärtynen että menin sitte jo siihen aikasempaan jumpaan. Juu mutta palataan asiaan ja Hipsukka voi harmi juttu toivottavasti parketti saadaan kuivaksi. =) Ens viikolla muuten isäntä menee Hesaan ma illasta ke iltaan niin saa tulla kyläileen tänneki ja voidaan meki ajella. =)
 
Viveca harmaana
Hei tytöt!

Mulla ollu laiskanpuoleiset fiilikset tänään, mitään en oo saanu aikaisekseksi, enkä oo jaksanu hirveesti touhuta pojan kanssa, mistä seurauksena "Huono Äiti" -fiilis... Pitää kai hakia kaupasta suklaata niin sais energiaa ja alkais hymyilyttään....hohhoijaa... :/

Tapaamisesta vielä, se aikasempi päivä ois kiv[/b]empi. Pedrina´s passaa kyllä! :D

joo nyt ei oikeen inspaa ees tää kirjottelu...moi!
 
hennis
Hipsukka mennään syksyllä kattoon joku Kärppä matsi. Ois siisti mennä mutta ei taho olla ikinä kaveria niin mennään joskus tosiaan yhessä kahtoon syksyllä peliä. =) =) ois kyllä hieno olla siellä raksillassa huutamassa Kärpille!! =) :wave:
 
Viveca harmaana
:wave: Täällä yksi mamman ilmoittautuu!

Kummasti autto eilen kun vetäisi puolikkaan Fazerin sinisen levyn naamaan, hih... =) Tänä aamuna tuli nukuttua turkasen pitkään, varttia vaille 10 taittiin vihdoin nousta ylös, poitsu oli tosin siinä sängyllä pyöriskelemässä jotain 9 lähtien. Pitäis laittaa herätyskello soimaan vaikka 8:lta kun muuten ei tajua et kello on jo vaik mitä.

Tänään tulee miehen veli tyttöystävänsä kanssa kyläileen, kiva! Sais käydä useemminkin vieraita, tulee siivottuakin paremmin. ;) Joo, no on se muutenki kiva et käy porukkaa kylässä, vähän vaihtelua tähän arkeen.

Mites joko Hipsukalla on kuivaushommat käynnissä? Kaikkee sitä sattuu. Minkäs ikänen se sun poika olikaan? Mulla on sitten maailman huonoin muisti... :ashamed: Ens viikolla kun pääsis käymään pikkuprinsessaa ihastelemassa niin oispa kivaa! Ilmottele jos käy ja milloin. Oliko muita kylään menijöitä, Hennis? Mulla on kyl vielä hiukkasen epävarmaa ton auton kaa, en tiedä saadaanks vielä ens viikkoon toinen auto, se kun pitäis katsastaakin vielä... ja joku osa siitä vielä puuttuu... :/

Juu, no eikai täs auta ku vähän siivoilla ja sit kohtapuolin lähtee ulkoileen. Kivaa torstaita kaikille! :heart:
 
Hipsukka harmaana
Huomenta vaan!

Täällä ollaan taas! :wave:

Eilen illalla neidillä oli jokin ihme huuto ruljanssi päällä, kiljui aivan punaisena, mutta en antanut tissiä kun ajattellin että ähkyyn on pieni itsensä syönyt ja kun huuto loppui paukuuteluun, pulautukseen ja kakkaamiseen niin tyty nukkuin 6h putkeen. eli meillä heitetään nyt vauvantahtinen imetys metsään ja otetaan kello käyttöön.. Hankala kun toinen imee ja imee vaan tissiä imu haluissaan kun tuttia ei huoli kuin satunnaisesti :eek: yö oli helpompi kun annettin cuplatonia ennen syöntiä niin yöllinen syönnin päälle ähnääminen oli huomattavasti vähempänä, en tiedä johtuiko rauhoittuminen siiten ruuan "säännöstelystä" vai cuplatonista... :/

Viveca, meidän poju on 7v. Iso mies siis jo ;) kovasti tuo piikasta tykkää, yks aamu kehui kuinka tyty on pokemonin näköinen :LOL: ja eilen ilalla sanoi että kyllä vauva on suloinen mutta mummon ja papan koira on kuiten mukavampi kun sen kanssa voi leikkiä :LOL: :LOL:

Mun pitää tunnustaa teille yks synti.. Pojalla lähti eilen hammas ja meillä on ollut tapana että hammas laitetaan lasiin ja sitten "hammaskeiju" tuo rahaa, yleensä 2? mutta kun pojalla eilen lähti hammas ja meillä ei ollut kolikkoa niin kävin ryöstämässä pojan pankista rahan :LOL: :ashamed: :ashamed:

mutta sellaista, tyty ähnää niin pitää lähteä katsomaan mikä on hätänä! =)

 
hennis harmaana
Niin ne jotku saa nukkua pitkään meijän neiti heräs pikkusen ennen seitemää =) No nukkuupa sitte ilalla aikanaan. =) Juu Viveca pitää kattoo ens viikolla miten on. Kyllä kai sitä voi ajellakki.Mutta katellaan sitte lähempänä lisää. Palataan juttuun taas. saitako muuten hipsukka kaapin takuksen kuivattua vai hellan takustako se oli... =)
 
Oton korvatulehdus ohi tältä erää.Muuten neuvolassa vain kehuja sai.Pituutta 74,5cm ja painoa 11,3kg :love: just kun lääkäri oli kysynyt että taputtaako tai vilkuttaako ja sanoin että eilen ekan kerran taputti ja vilkuttanut ei vielä ole ja minä sitten heilautin Oton puolesta Oton kättä ja sitten Otto teki sen itse!Nyt kohta pakko mennä jatkaan siivousta kun pidän huomenna klo 17 keskipohjanmaanmmojen tapaamisen...On msn yhteisö...Oon kyllä ihan poikki kun Otto on taas aloittanut aamut klo 06....
 
hennis
Käytiin siinä neitin kans mummulla. Mummo leikkas Viivin hiuksia vähäsen. Ihmeen hyvin pysy rauhassa kun muuten on semmonen ikiliikuja että. =) Kiva juttu Sartsukka että Otto kasvaa hyvin ja uusia asioita oppii koko ajan lisää. =) Jeps mutta palataampa juttuloiseen taas. =) ;)
 
huomenta!

meillä on sit valvottu yö takana,esikko rupes oksentaan illalla ja oksensi koko yön puolen tunnin välein..nyt on hirvee pyykki tiedossa kun joka kerta se oksennus tuli sänkyyn ja peitto,tyyny ja lakanat sotkeutu!!
ja sit aamulla herätessään tuo pienempiki oksensi pienen oksennuksen..saapa nähä sit onko se nyt sillä.. :(
eli kotona vietellään viimeset lomapäivät..
 
Huomenta! :wave:

Meidän aamu virkku tyty nousi jo ennen kuutta ja nyt sitten nukkuu, mutta arvatkaapa saako äiti enää nukutuksi? :snotty: no, täytyy sitten päivällä ottaa päikkärit, eilenkin nukuin 1½h :ashamed:

Voi harmi, Millamaria kun muksut sairastaa. Oksennustauti on yks niitä vmäisempiä tauteja pienillä kun eivät osaa vielä kontrolloida ollenkaan paikkaa mihin oksentavat.. Toivottavasti on nopeasti ohi menevää :hug:

Mutta sellaista, alan tässä lyhentää itselle housuja...

Hanne, kuis sen puvun kanssa kävi? Sori kun hätäilen mutta on niin rasittava kun tyttö uppoaa kaikkiin pukuihin piiloon :/

niin kaikille ihan yhteisesti meillä saa ja voi tulla käymään!! :wave:
mutta nyt siihen housujen lyhennykseen!

palataanpa päivällä juttuun taas
 
hennis
Huomenta vaan mammat! =) Meilläki Viivi aamuvirkuna. Kirpakka pakkanen meillä-15. Millamarialle jaksamista kyllä se siitä helpottaa. :hug: Örkkitauti on kyllä inhottavaa mutta ei onneksi kestä montaa päivää. =) Hipsukka tullaan käymään ens viikolla viikonloppuna ei kerkee kun on siskon tyttön 4v syntärit ja kaikkee muuta mutta palataan juttuun taas. Hannee missä luuraat? laitoin sulle eilen teksiviestinki.... =) :attn: ootko isännän kainaloon unohtunu? ;) =)

 

Yhteistyössä