YLIVIESKA, KALAJOKI -LÄHIALUEITTEN PINO

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 14:25 Hanne26 kirjoitti:
Harmitus juttu, 9.4. ei passaa mulle tapaamiseen kun oon leikkauksessa, sovittasko joku muu päivä vai jätänkö tämän kerran väliin...?!? B) :attn:
No hohhoijjakkaa, heti perään korjaan että oonki siis 11. pv leikkauksessa enkä 9. pv, mikä kellonaika ja jos sais opastusta sinne Myllyrantaan vai mikä se nyt olikaan...?

Nyt vähä kiirus, lähetään justihin kylään!

:wave:

Ja Vivecalle, vaihettasko puhelinnumbat yviestinä niin katotaan kerkeemmekö myös teillä käymään! Vielä en tiedä minä pvnä sinne suunnalle tullaan.
 
Hipsukka harmaana
Hello vaan!

Myllynranta on keskellä Ylivieskaa, toisessa päässä on S-market.. Se on ihan kiva paikka, rauhallisempi kuin Pedrinas ja ihan hyvät ruuatkin.. Onko se siellä sitten 9.4 klo???. Mie voin selvittää aukioloajat... :wave:

Vein piikan ulos nukkumaan ja kohta kuulu ihan hirveä itku (harvinaista meillä) ja ryntäsin katsomaan että mikä hätänä. (Kirosin jo mielessäni naapurin kissan) niin neiti oli puklannut niin perusteellisesti että oli pipoa ja kaikki ihan maidossa.. Arvatkaa kuinka säikähdin, onneksi oli tulleet ulos saakka eivätkä jääneet kurkkuun :\| :eek: :( no nyt se nukkuu sitten lempipaikkaallaan eli iskän rinnan päällä :heart:

Oli kiva kun kävitte viveca ja hennis... Nyt kun Vivecakin osaa meille niin voit tulla joskus ihan yksinkin? :wave: Suloinen se teidän poika, oikea isäntä niin kuin pikkupojan kuuluu ollakin :D

Ja Hanne :LOL: :LOL: heh, kiitos menkkaränkän jakamisesta :LOL: :LOL: :D

mutta sellaista minäkin oikeasen pitkälleni ennen kuin pitää lähteä hakemaan poikaa kotiin eskarista :wave:
 
Hipsukka:Eipä tuokaan mulle mittään kertonut.Mie kun en oikeasti osaa kuin kärkkäiselle.Tai en mie osaa sinnekään vaan mies osaa.Ja jos yksin joudun tuleen niin eksyn taatusti kun en ole näillä nurkilla ajellut pätkääkään.
 
Hipsukka harmaana
sartsukka kun tuut ylivieskaan ja tuut siihen salen liikenne ympyrään, jos tuut kalajaoen kautta niin meet suoraa yli mut jos tuut sievin kautta niin käännyt oikealle eli IISALMEEN JA NIVALAAN PÄIN LÄHET ajaleen niin tuut toisen liikenneympyrään niin käänyt siitä vasemalle eli lähet keskustaan päin ja sitten ajelet suoraan ja kolmannesta risteyksesta kirkon kupeesta käännyt oikealle niin myllynranta on siinä Nordeaa vasta päätä... Huh, en taitasi itsekään osata tuolla ohjeella?!? :ashamed:
 
Hipsukka harmaana
020202.fi/servlet/Haku?mode=5&click.x=196&click.y=199&coordinatesVisible=0

toimiikaan tää linkki näin? Testaanpa.. mutta jos tää toimii niin myllynranta on tuo punainen piste ja sartsukka sinä tuut tuot apunasita tietä...
 
Hanne harmaana
Hipsukka, ei tuo sun linkkis toiminu. Nyt yhtäkkiä miettien en hoksaa missä tuo paikka on, tai no S-marketin tiiän joten ei varmaan voi kovin kauas eksyä...

Sain neitin tuossa vielä iltapäikyille ulos, eskarilainen on kaverinsa kanssa tuossa metikössä rakentamassa majaa. Kylässä tossa käytiin pojan eskarikaverin luona, käytiin sovittamassa Jonathanin pukua että tietää suurinpiirtein minkä kokosen ostaapi ens talveksi.

Aamulla kokeilin isäntää saaha kiinni muttei taaskaan kuuluvuutta, täytyy kokeilla taas uudestaan. Kauhee huoli päällä aina kun on töissä, sitä ku ei tiiä mitä sattuu ja yhteydet ei toimi.

HIPSUKKA ollos hyvä vaan menkkaränkän jakamisesta... ;) Muuten ihan uus sanamuoto tuo menkkaränkkä, mutta jotenki kuitenki ymmärtää mitä se tarkottaa vaikken selittää kyllä osais.

VIVECA, missä päin Ylivieskaa asustelet, laita vaikka yv:tä nii ei koko kansan tietosuuteen tuu nämä tiedot.

Tosiaan lenkillä tuli käytyä, mutta oli semmonen viima takasin tullessa että huh huh.

Oiskos innokkaita osallistujia jos pidän ton Jonathanin lastenvaate-esittelyn tässä joskus??

Mikä kellonaika me laitettas tälle seuraavalle tapaamiselle, oottakees, ehdotan jotain... Passaisko kello 12 tai 13???

Ei mutta nyt tuli kakkosveskihätä joten täytyy mennä veskiin... :/

Palataan! :wave:
 
VIVECALLE vielä, olitkin laittanut yv:nä ohjeet miten teille ajetaan, tattista vaan! :flower: Oli vaan kone heittäny mut pihalle kun monta tuntia ohjelma auki nii en heti hokannu kattoa että oliko tullu yv:tä vai ei.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 17:59 hipsukka harmaana kirjoitti:
menkkäränkkä tulee Jope Ruonasuun laulusta.. Joka on viritelmä taas mikko alatalon laulusta känkkäränkkä.. :LOL: :LOL:
Ai no joo, mutta passaa paremmin ku mainiosti. Aattelin että tää oli niitä teijän pohjosten asukkien omia juttuja ku en aiemmin oo kuullu... :D
 
Viveca harmaana
Vai Menkkaränkkä! Loistava ilmaisu! Pitääpä muistaa! :LOL:

Hipsukka: Kyllä nuo vauvat säikäyttelee moneen kertaan....superpuklua ja vaikka mitä. Niin no, kyllähän sä tiedät kokeneena!

Kääks, unohdin sitten samantien mitä piti kirjottaa.... :ashamed:

Niin joo, Hanne: Minä ainaskin olisin kiinnostunut niistä vaatekutsuista!

Moi taas!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 19:21 Viveca harmaana kirjoitti:
Vai Menkkaränkkä! Loistava ilmaisu! Pitääpä muistaa! :LOL:

Hipsukka: Kyllä nuo vauvat säikäyttelee moneen kertaan....superpuklua ja vaikka mitä. Niin no, kyllähän sä tiedät kokeneena!

Kääks, unohdin sitten samantien mitä piti kirjottaa.... :ashamed:

Niin joo, Hanne: Minä ainaskin olisin kiinnostunut niistä vaatekutsuista!

Moi taas!
Huomasitko, heitin sulle ihan textarinki vai menikö väärään numeroon...???? :eek:
 
hennis
Huomenta mammat! meillä herättiin sitte jo seiskalta. :eek: Onneksi isäntä tulloo ilalla kotia onse vaan niin että on siitä isännästä silti apua vaikka joskus tuntuuki että voi voi ;) heh jos ymmärrättä mitä tarkotan hih :) Joo mutta eipä tässä Hanne ilmiotan kun oomma tulossa kyläileen. :wave: B)
 
Tasapuoliset huomenet jokaikiselle mammalle!

Meillä oli aikanen herätys tänä aamuna kun neiti päätti herätä jo puoli seiskan maissa, nytpä sitte nukkuuki jo ekoja uniaan pihalla.

Nyt sitten tuli rahaa tänänkin huusholliin, laskunmaksua ois tässä ja tarkottaapi tuo rahan tulo sitä että pääseepi sinne Kärkkäiselle tänään. :)

Mietin noita kutsuja tässä vielä ja kyselen pääseekö se esittelijä millon tulemaan, ilmottelen teillekki sitte päivää jos esittelyn pidän.

Isäntäki ilmotti aamuyöllä ittestään... Tosiaan meillä isäntä lähti sunnuntaina etelään taas töihin ja vasta nyt sai yhteyden sinne päin. Ovat nyt sellasella alueella vetämässä että kännykät ei kuulu kun ihan rannassa. Kyllä minä kerkesin jo aatella vaikka ja mitä kun mitään ei kuulunu moneen päivään. Tämmöstä tää meijän elämä on aina ku isäntä maailmalla, sydän sykkyrällä saa ootella kotona... :'(

Mutta ei tässä auta ku alkaa maksaa noita laskuja...

Palataan taas asiaan! :wave:
 
hennis
Moikkista mammat! Tossa just systeri tuli YO-kirjotuksista. =) Ihan hyvin oli kuulemma kai menny. =) Juu että semmosta. Jeps mutta eipä tässä sen kummempaa palataan juttuun taas ai niin muuten mä saan ehkä uuden kirjahyllyn syksyllä kun sisko muuttaa Tampereelle jos pääsee opsikeleen sinne. Niin aiko ostaa meiltä ton pikkusen hyllyn. Isännän kommentti olu vaan että katotaan nyt höh :/ Jospa se siitä lämpenee ajatukselle hih. =) Saa sulatella koko kesän ensin. =) Palataan juttuloiseen taas. :wave: B)
 
hennis
Huomentaa mammat! =) Siivous kutsuu joten kauheesti ei kerkee kirjottaan.Meillä nukuttiin peräti puoli kaheksaan =) mutta nyt tosiaan siivoamaan joten palataan jutuun taas! =) :wave:
 
Huomenta myös minunkin puolestani!

Tuohon tapaamiskellonaikaan lähinnä aloin kommentoimaan... Minä kannatan klo 13, koska minä jos täältä Kalajoelta asti tuun neitin kanssa niin keritään paremmin tuohon kellonaikaan. Mutta ottakaa toki muutkin kantaa!

Paperihommia tässä oon järkkäilly ja käväsin tuossa pikaseen pesullaki, nyt täytyy jostain päästä jatkaa näitä järkkäilyjä, joten

:wave: :wave:
 

Yhteistyössä