Yrittäiskö Tampere taas? ;)

Juu, jee jee minunkin puolestani =) Oli mukava nähdä ja paikkana tuo Atlas oli mielestäni tosi toimiva:
1.) Ei haittaa, vaikka pienet pitäisi pikku konsertinkin, toisin kuin "normaali"kahvilassa kenties
2.) Autopaikat löytyy aina, sisältä tai ulkoa
3.) Voi hoitaa muitakin "keskusta"-juttuja samalla reissulla, kuten SÄÄSTÄÄ vähän rahaa Lindexillä :LOL:
4.) Ym. ym.
 
Juu, kivaa oli!
Mun piti tänään mennä ostaan siltä Koskikeskuksen aukoin myyjältä unipussi, lupas tuoda sellasen. Ja hinta tosiaan siitäkin vain 5 euroa. Mut en nyt taida jaksaa alkaa kaivaa tota autoa lumihangesta... Ehkä mua sit joskus myöhemmin kaduttaa laiskuuteni, jos päädyn ostamaan unipussin ja maksamaan siitä normi hinnan.
Minä pääsin eilen ulos myös Lindexistä ostamatta mitään :saint:
 
Lisäänpä vielä, kun joku muukin oli kiinnostunut. Eilen oltiin vihdoin neuvolassa ja kyllä avoin perhekerho on nimensä mukaisesti avoin, eli saa mennä ilman mitään ilmottautumisia ja niillä kerroilla kun itselle sopii. Ainakin Muotialan päiväkodilla sellanen on tiistaisin klo 11-13. Terveydenhoitajan mukaan siellä pientenkin vauvojen kanssa on käyty.
 
Hervannassa on keskiviikkoisin tuo avoin perhekerho kirkolla.
Siinä on kaksi eri ryhmää, aamu (en muista kellon aikaa) jossa kuulemma ihan sairaasti porukkaa ja sit iltapäivällä klo 13.30 jossa vähän väljempää. Itse olen attellut, että joskus vois mennä tonne iltapäiväkerhoon.
 

Yhteistyössä