Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Mietin tämän ketjun nimeä aika kauan, mutta päädyin tuollaiseen. Jos se ei kelpaa, niin kaippa sen voi vielä muuttaa? Ajattelin, että tämä ketjun otsikko viittaisi juurikin yrityksen odottajat- ketjuun, jolle tämä on jatko-osa. Tänne siis kaikki tuolta yrityksen odottajista yrittämään päässeet juttelemaan! Myöhemmin, kun plussia alkaa tulla, voidaan tuonne odotuspuolelle perustaa jatko-osa taas tälle ketjulle. :)

Myöskin muut, jotka tulevat vasta nyt palstailemaan tänne kaksplussaan ja ovat odotelleet yrityksen alkamista issekseen, ovat ainakin minun puolestani tervetulleita tähän ketjuun jakamaan fiiliksiä siitä yrityksen odottamisesta ja alkaneesta yrityksestä. :) Tänne ovat siis kaikki tervetulleita ja kaikki otetaan avosylin vastaan, kuten tuolla yrityksen odottajissakin.

Pari kuumeilijaa onkin päässyt jo tosi toimiin, joten tälle ketjulle oli nyt tarvetta. Pari muutakin liittyy mukaan ensi viikolla, minä mukaanlukien, ja loppuvuodestakin näytti olevan monta, jotka pääsevät yrittämään, joten tänne sitten vaan! :) Eiköhän tästäkin ketjusta saada yhtä värikäs ja mukava, kuin tuosta yrityksen odottajat- ketjustakin!

Myöhemmin luvassa myös listaa, johon voi ilmoittaa kierron pituuden, kp:t, ym tiedot, mutta tällä hetkellä ainakaan minun taitoni eivät siihen riitä. Jos tämä ketju menestyy niin tehdään sitten se lista! :)

Kaikille plussatuulia!!:flower:
 
Minäkin tulen ehdottomasti mukaan. Tuolla Toinen lapsi 2014? ketjussa olen jo ensimmäisen kierron pyörinyt ja toinen kierto nyt alussa. Harmittaa, mutta ei voi muuta kuin jatkaa yritystä. Kiva kun sieltä yrityksen odottajista muitakin jo siirtyy yrittäjiin :) Teillä on ollut niin ihanaa keskustelua ja melkein harmitti siirtyä ketjusta pois.
 
Joko tänne saa kirjoittaa vai odotellaanko vielä yrityksen odottajista siirtyviä? ;)

Hienoa 5th, että pääsit näinkin nopeasti tänne yrittäjien puolelle. Niin ne vaan asiat usein selviää lopulta parhain päin :)

Teillä on ollut odottajien puolella juttua vuodenaikavauvasta :) Meillä esikoinen syntyi syyskuussa ja tuo vuodenaika ainakin oli oikein sopiva. Helteet ehti mennä ohi ennen viimehetkiä, mutta suht lämpöistä oli vielä kun vauvan kanssa elämää harjoiteltiin. Talven pakkaset hajotti äidin pään kyllä tehokkaasti kun vaunuvauvaa ei voinutkaan laittaa ulos nukkumaan, mutta sama kohtalo olisi kai käynyt syntymäkuukaudesta riippumatta.

Tällä hetkellä toive toisen vauvan syntymäkuukaudeksi olisi mikä tahansa muu kuin syyskuu, ettei olisi ihan lähekkäin sisarusten synttärit. Nyt vaan pikkuhiljaa alkaa lähestyä tuo ajankohta, jolloin syyskuun vauvat alulle laitetaan. Stressaan niin kuin tapana on, mutta tottakai otan mielelläni toisen syyskuun vauvan, jos niin sattuu käymään. Vietetään sitten lapsille yhteissynttärit tai kiusataan sukulaisia kaksilla peräkkäisillä :LOL:

Milläs mielellä yrityksen aloittajat? Oliko kellään tilanne, että pillerit jäävät nyt samalla pois vai oletteko lopettaneet jo aiemmin? Minulla oli nyt ensimmäinen pilleritön kierto ja ainakin omalla kohdalla voin sanoa, että suurinpiirtein kaikkia oireita voi olla eikä mikään tarkoita mitään :D
 
mariet Eiköhän tämä tänne kirjoittelu ole aivan salittua, tarinointia vartenhan tämä ketju sysättiin pystyyn, tietääkseni ;)

Kaipa munkin kirjoittelu tänne nyt hyväksytään vaikka olenkin vielä varsinainen yrityksen odottaja, ikuisuudelta tuntuvat KOLME päivää vielä >.< Torstaina olisi siis tarkoitus nautinnolla + hartaudella natustella viimeinen pilleri naamaan ja jäädä odottelemaan tulevaa. Hiukka jänskättää kuinka tuon tyhjennysvuodon jälkeen lähtee elimistö ns. toipumaan, tai pysyykö kierto normaalina alusta asti. Kyllä ainakin edellisellä kerralla muutama vuosi sitten kun lopetin minipillereiden syömisen niin kroppa toipui ihan muitta mutkitta, menkat kaikki ajallaan ja kierto suhtkot säännöllinen. Toivotaan että niin hyvä tuuri nytkin ;)
 
Minulla kanssa silloin vajaa viisi vuotta sitten kun jätin pillerit pois, niin mitään ongelmia ei ilmennyt. Nyt oli pieni välivuoto tyhjennysvuodon jo loputtua ja menkkakipuja ensimmäisen kierron aikana sellaiset vaatimattomat kolme viikkoa. Ensin kaksi viikkoa siinä tyhjennysuodon perään, muutama päivä taukoa ja vielä melkein viikon ennen ensimmäisiä luomumenkkoja. Oikein nautinnollinen kierto siis :kieh: Onneksi olen nuoruudestani tottunut sellaisiin menkkakipuihin, jotka vetää päiväksi täysin toimintakyvyttömäksi, joten nuo nyt olivan siihen verrattuna aika vähäisiä kuitenkin. Mutta toivoisin kivuttomampaa toista kiertoa. Mitään lääkkeitä kun ei viitsisi ihan pienestä ottaa kun ei raskaudesta voi tietää.

Tänään piti jo ilmoittautua työpaikan pikkujouluihin ja valita alkujuoma. Pikkujoulupäivänä on kp 30, jos sinne asti kierto kestää eli pakko testata silloin. Saakin sitten olla hyvät tekosyyt, jos plussa pärähtää.
 
5th
Yritin katsella noita odotuspinoja, että mihin tyrkkäytyisin mukaan, mutta tuntuu, ettei niistä mikään sovi mulle. Kun en sovi oikein mihinkään ikähaarukkaan enkä odota ensimmäistä, toista, jne. Suurperheelliseksi en itseäni miellä. Joten jään vaan tänne. Tämän tunnen omakseni. :heart: Jonkinlainen lista olis kyllä kiva. Vaikka ihan vaan, että pysyis itse kiertopäivästä selvillä. ;)

Mulla on nyt siis ensimmäinen yrityskierto ja kiertopäivä 17 menossa. Kyseessä on ensimmäinen täysin luomukierto ilman hormonaalista ehkäisyä, joten hieman jännittää, minkä pituinen kierto sitten onkaan. Kokeilin nyt myös huvikseni tikuttaa ovista, mutta plussaa en ole testeihin saanut. Viiva tummeni kyllä kp 13 ja 14, mutta ei positiiviseksi saakka. Siitä lähtien on haalistunut joka aamu. Ehkä en osaa käyttää niitä tai sitten kierto on pidempi ja ovis on vasta tulossa. :confused: Joka tapauksessa tämä mahdollinen (kuviteltu) ovis on hyödynnetty. Eipä olisi pöllömpää plussata isänpäivänä. ;) No, eipä mennä asioiden edelle. Enpä jaksa uskoa, että ensimmäisestä kierrosta tärppäisi, tai että olisi edes ollut oikea aika tärpille. :LOL: Kunhan haaveilen siitä kesävauvelista. :heart:
 
Heipsan te onnelliset, jotka tänne jo pääsitte :)! Tulin kurkkimaan mitä tänne kuuluu enkä voi olla kommentoimatta, joten pahoittelen että sekaannun ;).

5th, mä tikutin ovista kuopuksesta enkä koskaan milloinkaan niinä kahtena yk:na saanut selvää plussaa ovistikkuun. Ovis tapahtui, sillä meillä on 4-vuotias todiste :LOL:. Ei siis kannata heittää kirvestä kaivoon. Mä ainakin tunnistan oviksen kipuina niiiiin hyvin, etten aio enää tuhlata rahoja ovistesteihin.
 
5th
5th.......31v..........kp18/?.............yk 1...........ya10/13........5.

Vakoilin toisesta pinosta, että ovat näin merkinneet. ;) Kannattaa varmaan aina päivittää tätä uusiin viesteihin ketjun kasvaessa ja sittenhän sitä voi päivittää kuka vaan, kun lainaa vaan edellisestä päivityksestä ja muuttaa siihen tietoja. Mä voin myös päivitellä ehtiessäni. Tässä pari linkkiä, joista voip saada kivoja kuvia listan koristukseksi:
Glitter Graphics: the community for graphics enthusiasts!
Your Smileys. Free Additional Smileys for Forums. Beautiful Dolls
 
Viimeksi muokattu:
Jei, lista :)

mariet.......26v..........kp5/32.............yk 2...........ya09/13........2.

Esikoinen tärppäsi ensimmäisestä yrityskierrosta, joka olis tuolloin toinen kierto pillereiden jälkeen. Tämä toinen ei siis vielä ensimmäisestä kierrosta suostunut mukaan tarttumaan, mutta jospa tälläkin kertaa tästä toisesta kierrosta pillereiden jälkeen :)
 
5th
Tuohon tärppinopeuteen piti vielä vastaamani. Meillä on kaikki lapset tärpänneet tosi nopeasti, siis oikeastaan ensimmäisestä kierrosta. Meillä onkin yleisenä vitsinä miehen kanssa, ettei kannata edes morjenstaa makuuhuoneen ovella tai pestä kalsareita samassa koneessa. Mies muistaa myös ylpeillä omilla supersiittiöillään. Se on kuulemma laaki ja vainaa. :LOL: Mutta eihän näin hyvää tuuria voi olla edes niillä supersiittiöillä. Siksipä olen aivan varma, ettei tärppi nyt käy läheskään niin helposti ja pian...

(.) Tänään alkanut jäätävät menkkakipuilut alavatsalla ja -selässä. Lisäksi rinnat on todella kipeät. Mielialatkin heittää niin että itseäkin hirvittää. Voi perhe parkaa.
I PMS. :headwall:
 
5th
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Keskiviikko 30.10.2013

Yrittäjät:
Annuski3130/??209/132.
Minisport2730/28-35308/13?
[td]Nimimerkki[/td]
[td]Ikä[/td]
[td]Kiertopäivä[/td]
[td]Yrityskierto[/td]
[td]Yritys aloitettu[/td]
[td]Monesko[/td]

[/tr]
[td]empuska[/td]
[td]21[/td]
[td]23/28-?[/td]
[td]1[/td]
[td]11/13[/td]
[td]?[/td]

[tr]
[td]5th[/td]
[td]31[/td]
[td]19/??[/td]
[td]1[/td]
[td]10/13[/td]
[td]5.[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Kuukiuru[/td]
[td]24[/td]
[td]14/30-34[/td]
[td]1[/td]
[td]10/13[/td]
[td]?[/td]
[/tr]
[tr]
[td]mariet[/td]
[td]26[/td]
[td]6/32[/td]
[td]2[/td]
[td]09/13[/td]
[td]2.[/td]

[/tr]

















Piinailijat:

5th DPO4(?)




Plussanneet:

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: empuska ja kuukiuru
Minisport.........27v......... KP30/28-35...........YK3................YA8/2013

Tää liittyis seuraan epäsäännöllisinä kiertoineen ja lyhyine Luteaalivaiheinee. Tänään siis KP30 ja ovistestissä eilen ja tänään tummat viivat. Kierto oli aluksi pillereiden lopetuksen jälkeen 28pv ja viimeksi mentiin kp35 saakka. Tästä taitaa tulla vielä pidempi kuin viimeksi.
 
Hui, minäkin ihka ensimmäiselle listalle osallistun. Kännykällä en saa värejä yms muuteltua, josko joku minut onnistuisi listalle lisäämään :) <3

Eli empuska............21v.............kp23/28-?.............YK1................YA 11/2013


Voi että, tässä sitä mennään!
 
5th
Kiljaskaa naiset, jos menee jotain pieleen! Ainakin noita lukemia, että monesko lapsi on toiveissa. Tuo taulukko ei ehkä ole se maailman helpoin päivitettävä. Mutta ota kuukiuru vaan päivitettäväksesi ja muokkaa mieleiseksesi, muutkin toki! Minä nyt vaan vähän innostuin... :ashamed: :D
 
  • Tykkää
Reactions: kuukiuru

Yhteistyössä