Hakutulokset

  1. M

    Onko jollain firmalla samantyylistä lelusäilytyssysteemiä kuin ikean trofast?

    :flower: ikean trofast olis just hyvä tuonne meidän lastenhuoneeseen mutta ei tunnu käytettynä löytyvän näitä kauheasti. Olisko jossain muualla myynnissä vähän samanlaisia?
  2. M

    Onko muilla ollut tällaista nuorimpien lasten kanssa?

    Järki alkaa lähteä tuon pienimmän tytön kanssa. Se on tosi iloinen ja kiltti persoona. On kuitenkin omapäisempi kuin vanhempi. Aiemmin ei ole ollut juuri ongelmia. Ikää nuorimmalla siis 2v. Nyt on alkanut olemaan ihan mahdotonta, nuorin kiusaa jatkuvasti isompaa. Ja siis oikeasti jatkuvasti...
  3. M

    Voiko sienikakkupohjan pakastaa?

    ..tai tietenkin voi mutta kärsiikö sen rakenne/kuohkeus pakastuksesta jotenkin?
  4. M

    Leipojat apuaa

    Sokerikuorrute- Pinkki 250 g Uu - Ullanunelma Tämmönen sokerikuorrute. Saako tällä yhdellä 250g paketilla kuorrutettua yhden 26cm vuoalla (halkaisija) tehdyn kakun? Täytyykö sokerikuorrutteen alla olla välttämättä kreemiä? Vai pysyykö kuosissa ilman kreemiä tai jonkun muun kuorrutteen kanssa?
  5. M

    Onko tässä sinun miehesi tuntomerkit?

    Jonna, 21, etsii markettihurmuria: "Kuin olisin rakastunut ensisilmäyksellä!" | Rakkaus ja seksi | Iltalehti.fi ;)
  6. M

    Määräaikaiseen työsopimukseen irtisanomisaika?

    Onko yleistä, että työntekijä pyytää määräaikaiseen työsopimukseen irtisanomisaikaa? Onko se yleensä kuukauden vai kahden viikon? Mä oon alottamassa uutta työtä ja on sen verran pitkä sijaisuus, että ajattelin ehdottaa tuota irtisanomisaikaa. Ihan sillä perusteella, että jos sattuis...
  7. M

    Söisittekö vielä tätä?

    Eli toissa päivänä tein makaroni-jauhelihaa. Eilen laitoin loppuihin munamaidon ja ajattelin pistää illaksi uuniin. Käytiinkin kuitenkin syömässä muualla päivällinen, kai tuo nyt vielä on hyvää ja voi tänään tehdä makaronilaatikoksi? Jääkaapissa on siis ollut koko ajan :)
  8. M

    Onko kenelläkään sohvasänkyjä? apuja

    Onko ne ihan kamalia esim. olohuoneeseen? Ei niillä tietty varmaan ole kovin hyvä istua? Pitäs keksiä joku ratkaisu olohuoneeseen. Meillä on makuuhuoneet todella kuumia näin kesäisin ja siksi mies usein siirtyy sohvalle yöllä nukkumaan. Millekään isolle sohvalle ei ole tilaa, jos olis niin...
  9. M

    Voiko laulutaidon oppia?

    Tämmöstä mietin. Et jos ihmisellä ei ole mitenkään kauheen hyvä lauluääni niin voiko oikean laulutekniikan avulla myös tavallaan "saada paremman lauluäänen"? Mä oon aina tykännyt hirveästi laulaa, mutten oikein tiedä onko mulla lauluääntä vai ei. Joku on sanonut, että olis mutta mies taas taitaa...
  10. M

    Hääpukuetikettiä

    Jos kutsussa mainitaan, että miehellä mielellään vaalea puku niin onko se hirveän rikollista mennä sinne niin, että miehellä on tumman harmaa puku? :whistle: Vaalein puku mikä meidän taloudesta löytyy. :D
  11. M

    Menee hermot naapurin pojan käytökseen :(

    Muutettiin siis hetki sitten uuteen paikkaan. Tuossa naapurissa asuu perhe, jonka pojan kanssa tyttö alkoikin heti leikkiä. Alkuun se oli tosi mukavaa mutta nyt on poika alkanut koettelemaan mun hermoja. Heti alusta asti huomasin, että meillä alkoi mennä leluja rikki heti kun tää poika astui...
  12. M

    Työpaikalta sairasloman kautta työkokeiluun, onko tosiaan näin?

    Eli kun on ollut pitkään sairaslomalla ja sen jälkeen työnantaja antaa luvan mennä työkokeiluun toiseen työpaikkaan, niin onko tosiaan niin ettei työnantajan tuolta kokeilun ajalta tarvitse maksaa yhtään palkkaa ja ainoa raha tuolta ajalta on työntekijälle eläkelaitoksen maksama kuntoutustuki?
  13. M

    Suositelkaa facebook pelejä! :D

    En oo taas hetkeen mitään pelaillut ja nyt tekis mieli taas alottaa. :D Pelaan yleensä farmipelejä ja muita kaupungin/yhteisön tms rakennuspelejä. Esim farmville ja village life oli kovassa huudossa aikoinaan :P Eli sellaisia suosituksia otetaan vastaan, kun en nyt löydä mitään kivaa.
  14. M

    Mistähän sitä löytäis uudessa kaupungissa kavereita?

    Oli aika huono aika tää kesä muuttaa, kun kaikki avoimet päiväkodit, kerhot yms on kesätauolla eikä pääse niiden kautta tutustumaan keneenkään. En minä eikä lapsikaan. Tässä naapurustossa asuu paljon vanhempia ihmisiä ja olisi mukava löytää uudessa kaupungissa edes yksi tai kaksi...
  15. M

    Huomenna työhaastattelu, mikä palkkatoive perheohjaajana?

    Palkkatoive pitäisi olla ja perheohjaaja on paikka mitä haen. Mitä sitä uskaltais pyytää, ettei menetä työtä liian suuren toiveen takia mutta en myöskään tahdo olla polkuhintaan töissä. Muita perheohjaajia? Löysin vain talentian palkkasuositukset mutta ne oli kyllä niin hurjat että...
  16. M

    Miten tän videon saa toimimaan? :D

    Paras tapa opettaa lapsi pyöräilemään - Kasvatus - Meidän Perhe Apuja nyt, mulla ei näy mitään videota tossa vaikka pitäis olla. Mitä pitää tehdä?
  17. M

    Apua pihakukkien tunnistamiseen!

    Muutin ja nyt pitäisi alkaa kukkapenkkiä perkaamaan. En vaan tunnista näitä kasveja, joita penkeissä on, joten tarttisin apua. Yhteen penkkiin oli jätetty kaksi lappua kukista mutta en tiedä onko noita ko. kukkia edes penkissä ja jos on niin missä? Ja tunnistaisko joku mitä muita kukkia tässä...
  18. M

    Jos asunnossa on asuntoon muuttaessa astianpesukone (vuokra)

    niin jos kone onkin rikkinäinen, kuuluuko vuokranantajan ostaa siihen uusi? Ei ole vuokrasopimuksessa mainintaa astianpesukoneesta eikä mikrosta mutta kun kirjoitettiin vuokrasopimusta, vuokranantaja sanoi, että ne kuuluu tähän vuokra-asuntoon.
  19. M

    Montako kertaa päivässä teillä ulkoillaan?

    :)
  20. M

    Tein kutsuilla me&i tilauksen...

    ja nyt esittelijä lähetti sähköpostia mainostaakseen itseään ja yrittää saada tilaamaan. Oletin, ettei myyjä käytä itse sitä mun sähköpostiosoitetta vaan se tulee me&i:n asiakaspalvelun käyttöön tms. Viimeksi tilatessa ei myyjä ainakaan ole ottanut mun spostiosoitetta ylös tai ei ainakaan ole...

Yhteistyössä