Hakutulokset

  1. L

    gallup lapsivesien menosta

    esikoisesta valahti yhtäkkiä sohvalle saavillinen vettä, onneksi oli nahkasohva :laugh: toisesta vedet meni autosta noustessani sairaalan pihalle. onneksi ei mennyt autoon :o oli kätilöillä hauskaa kun totesivat että on vähän märkä olo. kengistäkin vesi tirsui vaan ja vartin päästä tyttö syntyi...
  2. L

    Keskiviikon Huutista !!!!!!!!!!!!!

    http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=marikav79&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X
  3. L

    11kk, pk vai pph? ASIALLISTA KESKUSTELUA!!!

    moikka Itse valitsisin ehdottomasti pph. itse keskimmäinen on pakosta joutunut olemaan tuonikäisenä 10kk pk:ssa, kun muualla ei ole ollut tilaa. Kauheasti ei ollut pk:sta hyvää sanottavaa kun pieni meinasi jäädä alimmaiseksi koko ajan, yms. ja sairastelu oli joka viikkoista. Pienempi ryhmä on...
  4. L

    Apuja tuoreelle mammalle :)

    moi mulla käsikäyttönen ainun pumppu. on toiminut hyvin minkä tarvitsin. mulla on tarkotus myydä pumppu, tarvikkeet, maidonkerääjä yms. jos sulla on tarvetta voin myydä ne 13?+postikulut..
  5. L

    mautonta minusta,...

    niin ja mielestäni on aivan mautonta. ihmettelin itsekin niitä tekstejä...
  6. L

    mautonta minusta,...

    asiasta banaaniin, oletko salon seudulta. taisin huomata saman eilen kevätmarkkinoilla..... ei ole pakko vastata jos et halua paljastaa asuinseutua....
  7. L

    Voi PRKL!!!!!

    moikka mun mielestä oikeusaputoimistoon voi mennä juuri tuollaisessa asiassa. mutta jotta heidän palvelujaan saa niin tulot pitää ilmeisesti pysyä jossakin rajassa. en muista/tiedä mikä se raja on... soittamalla sinne varmaan saa aika paljon tietoa
  8. L

    Katoin just illan salkkari jakson

    ahah, kiitos. ompa siinä tapahtunut paljon kun en ole kerinnyt reiluun viikkoon sitä katsomaan... pitää varmaan tänää muistaa katsoa
  9. L

    Katoin just illan salkkari jakson

    miten ulla poistui?
  10. L

    Nyt riitti!

    Ohoh! kuule kaikkia asioita en viitsi täällä kirjoittaa mitä vuoden sisällä on tapahtunut enkä niitä ainakaan sulle kerro. kirjoitin ap:lle pääpiirteittäin miten meillä oli. Ja onko se sinulta ja pois miten/mitä me olemme parisuhteessamme tehneet? ja olenko sanonut etten olisi ollut...
  11. L

    Nyt riitti!

    Ohhoh! Onkos sit sulta pois jos kerroin miten me pärjäsimme? Etkä toisex tiedä tilanteestamme mitään. On sitten viiminen kerta kun kirjoitan tänne palstalle mitään koska heti arvostellaan. Kiitos sinulle ja antaa asian olla! ap:lle edelleen voimia!
  12. L

    Nyt riitti!

    moi meillä on tuo kuopus on nyt 1v ja 3kk. Alku kuulosti tutulta että mies vaihtoi mielipiteensä että kuopus pidetäänkin ja sitten hänellä meni hermot kun vähänkin kuopus itki vaikka tosin oli aika helppo lapsi. Monta kertaa mies totesi että kuinka helppoa olisi jos lapsia olisikin vaan 2. tosin...
  13. L

    PRONAXEN annostus apua!!

    moikka pronaxenin annostus on 10kg/2ml eli mielestäni voisit antaa 2-3ml 15kg lapselle. itse kysyin tuota samaa lääkäriltä kun on kolme sisarusta ja näin mulle vastattiin...
  14. L

    Tiedätkö mitä saat äitienpäivälahjaksi?

    kerholaiselta varmaan kortti ja äsken mies lupas spinning kengät=) taitaa nuo kengät olle pieni vinkki....
  15. L

    Minkä ikäisenä tarhaan?

    Meillä tyttö meni tarhaan 1v4kk ikäisenä, ja mulla ei ainakaa tehnyt pahaa. Nyt 2v ja viihtyy tosi hyvin. En olisi itse sen kauempaa halunnutkaan olla kotona Asutaan Ranskassa ja tääl äitiysloma on 2kk synnytyksen jälkeen ja päivkodit ottaa 8viikon ikäisiä vauvoja! Se on musta aivan...
  16. L

    suolen tyhjennys synnärillä

    En OTTANUT, se tehtiin. Ei pal mielipiteita kyselty
  17. L

    Kaupan täti...

    Siis oikeestaan neiti.Mun mieheni taitaa olla ihastunut tähän kaupan kassaan.Äijä kyttää sitä ja tahtoo käydä aina siellä.No en moiti on se kyl kaunis,mut onneks varattu... :laugh: Oon nyt vetäny herneen nokkaan,mut...onks muilla yhtä hulluja luuloja omista ukonretkuistansa?onko jollain käyny...
  18. L

    vk 43 kilopino!!!!!!!!!

    mulla on painoo tällä hetkellä 69,4kg ja se on pysyny samassa jo 2 viikkoo.. :) :ashamed:
  19. L

    HALUUN LAIHTUU!!!

    moi.. tervetuloa! mukaan vaan... =) minä ainaki teen silleen et syön päivässä VAIN yhen lämpimän aterian (normaali annoksen) ja sit jos tulee nälkä niin syön porkkanoita ja juon vettä ja liikun enemmän.. :) eilen tilasin kuntopyörän ja stepperin käsituella :p siinä on mulle sitte...
  20. L

    HALUUN LAIHTUU!!!

    ok :)

Yhteistyössä