Hakutulokset

  1. H

    Mitä haluatte opettaa pojillenne naisista?

    Hei pitkästä aikaa! Tuli tällainen mieleen kun moni tyttökavereistani on sinkku ja he tapailee jatkuvasti erilaisia miehiä. Ja toki itekin muistan sinkkuajoista naisia hyvin kohtelevat ja sit he ketä ei ehkä ollu kotoa mtn hyvää kasvatusta saanut.. Listataan nyt mitä ainakin haluatte poikienne...
  2. H

    Te keillä toinen vanhemmista ei ole ollut elämässä....

    Tämä aihe ja keskustelu toivottavasti herättää paljon keskustelua. :) Itse sain ihan vasta tietää omasta isästäni, millainen hän on ollut jne. En voi sanoin kuvata miten paljon se avasi silmiä ja toi vastauksia omasta itsestä, juurista ym. Nyt kun olen itse raskaana niin olen miettnyt juuri...
  3. H

    Mistä ihanteesta olet luopunut äidiksi tultua?

    Tai isäksi, tuohon ei vain mahtunut :) Mä en ole vielä edes synnyttänyt tuota maha-asukkia, mutta oon miettinyt kovasti miten äitinä ja poika ystäväni isänä sitten sumplitaan vauvalle hyvä ja tasapainoinen koti. Molemmille ne omat menot on tärkeitä ja sitä tietysti tulee vähemmän käytyä...
  4. H

    Keskustelua tapailuvaiheen "säännöistä" jne.!

    No niin, elikkä eilen kun istuttiin meillä iltaa niin ystäväni kanssa sitten ajauduttiin tähän aiheeseen jostain kumman syystä ;D Hän viettää ihanaa villiä sinkkuelämää, ja sen enempää yksityiskohtiin menemättä on tapailemassa erästä miestä. Itse olen aina ollut sitä mieltä, että jos et...
  5. H

    Kauheat painajaiset raskausaikana?

    Onko teillä ollut odotusaikana epätavallisen voimakkaita ja ahdistavia painajaisia? Heräsin tuossa yksi yö ja ravistelin miehen hereille ja olin kuulemma vaan toistanut että "kyllä meillä on uusia tuolla kaapissa!" Näin hirveää unta, että meillä oli ristiäiset, kaikki oli valmiina mutta pappia...
  6. H

    Mielipideketju lasten kasvatuksesta ;)

    Vähän tylsä vkl ja mietin, että teenpäs kunnon väittelyketjun "kuumista perunoista" tällä palstalla :D Here we go! Mielipiteet perusteluineen näistä! Perhepeti/oma sänky vauvalle Imetys/korvike Alle 3-vuotiaalle pk-hoito/pph Rivari hyvällä alueella/omakotitalo huonommalla alueella...
  7. H

    Mitä lisäravinteita otitte raskausaikana?

    Ostin raskausajan multivitan ja e-epaa, ennestään on vahvaa d-vitamiinia käytössä. Mitä muita vitamiineja kannattaisi ottaa?
  8. H

    Saa onnitella. <3

    Täällä on tullut jaettua ja kysyttyä vaikka mitä, ja haaveiltua omasta ilouutisesta mikä joku päivä tulisi toteen. Varmaan arvaatte mistä on kyse, jos täällä enää vanhoja palstalaisia on. :)
  9. H

    Hienoon ruokaravintolaan mitä päälle?

    Tällä hetkellä mulla on todella heikko vaatetilanne sillä lailla, että nättejä ja tyylikkäitä toppeja on hyvin vähän. Farkkuja on vaikka millä mitalla, mutta jos ei ole sen kanssa parempaa yläosaa laittaa niin onko sitten taas mekon laittaminen "ylipukeutumista"? Kyseessä on toiset treffit ja...
  10. H

    Äidit ja isät kysymys teille! :)

    Tämä on varmasti naiivi kysymys monien mielestä mutta olkoon. Milloin te lapselliset ihmiset lakkaatte tiedustelemasta toisen vanhemman lasten elämän asioista? Tuli tässä salilla taas törmättyä oman äidin kaveriin ja ennen kun ennätettiin jutella mtn smalltalkkia kävi ilmi, että hän tietysti...
  11. H

    Merkonomit, mihin olet työllistynyt ja millainen oli koulutus?

    Mua on kiinnostanut jo pidemmän aikaa vaihtaa täysin alaa ja olisi aivan ihanaa käydä jokin lyhyt koulutus/kurssi josta pääsisi nopeasti esim. kaupalliselle/hallinnon puolelle töihin. Merkonomin tutkinnosta olen kuullut paljon hyvää ja ystäväni opiskelee sitä tällä hetkellä. Lyhyt koulutus...
  12. H

    Jeesustelijoiden ketju : ))

    Elikkä tänne kaikki Jeesustelijat (Blue tiedät, että etupäässä sinä) tervetuloa ja eikun Jeesustelemaan! Aiheena vaikka, että ihminen ei lue päivän sanomalehteä :O Nyt saa taivastella ihan vapaasti ja reilusti... Voi kai tän vapaapäivän käyttää näinkin, kun ihan oikeasti saa täältä palstalta...
  13. H

    Laserleikkaus-kokemuksia kiitos :) !

    Oon haaveillut jo pitkään silmä-leikkauksesta. Se olisi kaiken rahan arvoista. Näkövikaa mulla on vain 0,75, mutta silti ilman laseja en näe mitään/ketään ja se on ärsyttää myös muille. Piilarit ei oo mun juttu ollenkaan :D Ekan kerran kun tässä kokeilin niitä niin enhän saanut pois niitä...
  14. H

    Mitä rikollisia kohtaan tunnet eniten antipatioita?

    Jos nyt ei lasketa murhaajia, pedofiilejä niin mä olen lopun kyllästynyt noihin rattijuoppoihin! Jatkuvasti joku känniäliö tappaa jonkun viattoman (harmittavan usein lapsen) ja sen jälkeen silitellään tappajan päätä "no no, olit humalassa, niitä sattuu" ja tuomioksi tulee tyyliin vuoden...
  15. H

    Mitä mielestänne tarkoittaa paineensietokyky?

    Mitä se tarkoittaa, miten näkyy toiminnassa? Sain juuri kuulla että mulla on heikko paineensietokyky :'D varmasti jokin aika sitten oisin masistellut tuota mutta eipä tuo mulle kerro mtn kun en esimerkkejä siihen saanut.. Ja eikös itsevarmat/tasapainoiset ihmiset vähät välitä mitä muut heistä...
  16. H

    Voitteko kuvitella kiusallisempaan tilannetta..?

    Tapahtui baarissa, yllätys yllätys. Eksän kaveri tulee suutelemaan aivan täysin yllättäin tanssilattialla eksän edessä (tosin ei ole varmaa ovatko hyviä kavereita vai vaan tuttuja) ja mä jähmetyn tilanteesta täysin, kuiskaan vaan et mennäänkö istumaan ja voitte arvata loput... Baarielämässä...
  17. H

    Oletteko huomanneet saman (liittyy ihmissuhteisiin)?

    Että mitä enemmän vuosia kuluu niin vähemmän välittää minkälainen on toisten silmissä tai että elääkö elämää niin kun "pitäisi"? Nykyään mulla on ihan sama jos huudan kämppikselle kun ikkuna on täysin auki tai jos joku haukkuu mun poikaystävää tms. Toivottavasti tämä jatkuu näin niin...
  18. H

    Absolutisti ja vkl"käyttäjä" puolisoina, onko siinä jtn outoa?

    Poikaystäväni on alkanut absolutistiksi monistakin hyvistä syistä ja tuen häntä siinä tietysti. Minä taas en nää omalla kohdallani mtn syytä alkaa rajoittamaan alkoholin käyttöä kun se ei ole tissuttelua viikolla vaan liittyy sosiaalisiin tilanteisiin vkl:Na josta en mistään hinnasta luopuisi...
  19. H

    Miksi parisuhteen arkipäiväistyminen on paha asia?

    No jaah kaikestahan me ihmiset valitetaan (minkä huomaa etenkin tältä palstalta!:D) mutta pisti silmään naistenlehdessä juttu, että miten voi ehkäistä suhteen "arkipäiväistymisen". Eikö se ole just ihanaa että toisen kanssa voi olla aina vaan rennommin ilman sen kummempia menoja ja yhdessäolo on...
  20. H

    Liian tunnolliset, ahkerat ja itsekriittiset ihmiset uupuvat ja sairastuvat..?

    Kertokaahan tunnetteko suorittajaihmisiä, jotka ovat lahjakkaita ja tunnollisia, mutta joka kääntyy heitä itseään vastaan kun ihmisen voimavarat ei vain enää riitä? Mulla on aivan tajuton huoli omasta poikaystävästä, koska hän on juurikin vastaavassa tilanteessa ja tilanne on tosi vakava.

Yhteistyössä