Hakutulokset

  1. R

    Säästöjä kyselen?

    Säästän vaikka mihin. Yllättäviä kuluja voi tulla, jos jokin menee rikki. Autokin täytyy aina joskus uusia, kotiin tulee kaikenlaisia hankintoja aina pakostakin, lapselle, rakastan matkustelua ja pitkällä tähtäimellä sijoitusasunnon hankintaan. En tarkalleen tiedän miehen säästöjä, mutta...
  2. R

    Te jotka olette saaneet rakennettua talon 200 tonnilla, niin miten ihmeessä olette sen tehneet?!

    Tekemällä itse säästää paljon. Uskon hyvinkin, että joku pääsee 200.000e, jos vaan tekee kaiken mahdollisen itse.
  3. R

    Te jotka olette saaneet rakennettua talon 200 tonnilla, niin miten ihmeessä olette sen tehneet?!

    Riippuu paljon myös tontin hinnasta. Jossain kaupungissa saattaa tontti maksaa yksin tuon 200.000e. Me asumme maalla ja tontti oli jo valmiina, joten tontin ostamiseen ei mennyt yhtään rahaa. Meillä on muuttovalmis sievitalo noin 134m2, johon tehtiin muutoksia kyllä jonkun verran. Itse talolle...
  4. R

    Kerroin miesystävälleni olleeni joskus pahoin koulukiusattu. Tuntuu, että sen jälkeen hän on vältellyt mua jotenkin?

    Olen huomannut, että jos itselle ei ole koskaan sattunut mitään vastaavaa tai ylipäätään mitään ns. vakavampaa, niin on todella vaikea suhtutua ja ymmärtää, että toisille sattunut.
  5. R

    Ihannemies

    Fyysisesti: - 175cm- 185cm - hoikka, sellainen hiihtäjä/yleisurhelija/futari eli en tykkää kovin kookkaista miehistä - pukeutuu kauluspaitoihin ja ei vierasta käyttää pukua - hyvältä tuoksuva, siisti, puhdas Muuton: - ei tupakoi - alkoholia joskus ja kohtuudella - osaa keskustella ja...
  6. R

    Koulutus, velka, lapsi, tulevaisuus

    Miksi miehesi ei hae tradenomin töitä ja siten saisi kaksi kertaa sen verran palkkaa mitä nyt? Meidän alueella on huutava pula taloushallinnon ammattilaisista, joissa vaatimuksena vähintään AMK tutkinto ja yhdessäkään palkka alle 3000. Kaveri on tradenomi ja muutti Tampereelle ja haki neljää...
  7. R

    Arvostelkaa minun YO-juhla menu.

    Kuulostaa ihan hyvältä. Itse laittaisin lapsia varten vielä jotain erikseen.
  8. R

    Minkä kokoinen tontti olisi sinun unelmatalossasi?

    Huoh... jos asuu metsän keskellä isolla tontilla, niin tarkoittaako se automaattisesti sitä, että asuu syrjäseudulla? Meillä on 3000m2 tontti, takapiha rajoittuu metsään ja sivupiha metsään. Näköetäisyydellä on kolme naapuria, joista yhdessä asuu lapsen paras kaveri. Lapsen luokkakavereista...
  9. R

    Minkä kokoinen tontti olisi sinun unelmatalossasi?

    Meidän tontti on nyt tarkalleen 2870m2 ja tällä hetkellä tuntuu sopivalta. Joskus saatan ehkä tulla kaipaamaan enemmän tilaa.
  10. R

    ainoa lapsesi uusioperheessa

    Väittäisin, että ainokaisille opetetaan keskimääräistä enemmän hyviä käytöstapoja. Lapsen kasvattaminen kuuluu molemmille vanhemmille. Kyllä minä ainakin teen kaikkeni oman lapseni eteen, vaikka etävanhempi ei tekisikään. Meidän tapauksessa onneksi kyllä tekee. Kyseessä on lapsi ja lapsen etu...
  11. R

    Kuinka monen lapset aikovat huomenna virpomaan?

    Osassa Suomea virvotaan nyt lauantaina ja osassa virvottiin jo viikko sitten. Ja joo mä siis tarkoitin lauantaita. En edes tajuttunut aloituksessa olevaa virhettä. Lauantaina siis virvotaaan :)
  12. R

    Kuinka monen lapset aikovat huomenna virpomaan?

    Hyvä kun muistutit. Täytyy ostaa trullikarkkeja :) Oma lapsi ei ole koskaan ollut itse virpomassa.
  13. R

    Kuinka köyhällä on varaa lapsiin?

    Niin ja me asumme maalla peltojen keskellä. Lapsi ei tarvitse Pariisia viihtyäkseen, vaan kaikkein kivointa on pelata jalkapalloa, rakentaa metsään majaa, ajaa papan kanssa traktorilla ja silitellä naapurin lampaita.
  14. R

    Kuinka köyhällä on varaa lapsiin?

    Me emme kiertele ikinä nähtävyyksissä oppaan kanssa, vaan ihan omaan tahtiin. Minä matkustin lapsena paljon ja vanhempani osasivat tehdä museoista ja kirkoistakin lasta kiinnostavan. Mä en ole ikinä välittänyt rantalomista. Oma 7 vuotias poikani tykkää matkustella ja kaikista kivointa on...
  15. R

    Miesystävä on esitellyt mut sukulaisilleen ja nyt ajattelen, etten voi enää erota. Ahdistava kokemus muutenkin.

    Peesaan. Oma serkkupoikani taisi vuoden heilastella yhden naisen kanssa ja kävivät meilläkin pari kertaa. Ei mua sen enempää hetkauttaunut heidän eronsa. En siis näe asiassa mitään noloa tai outoa. Sellaista se elämä nyt vaan on. Tottakai toivon, että serkkupoika löytäisi etsimänsä. En silti...
  16. R

    En vaan tajua tota omat rahat -juttua.

    Jos kummallakin puoliskolla on varallisuutta vähän enemmän, niin silloin kannattaa olla ainakin osa tileistä ihan vain omissa nimissä. Saati jos toisella on huomattavasti enemmän, niin ihan vain "jos jotain sattuu" tilanteen vuoksi kannatta pitää omista varoistaan huolta. Ainiin, palstamammathan...
  17. R

    Miten kaikki mielestäsi sisustaa? Kun en ole oikeasti käynyt ikinä vielä ns. sisustetussa kodissa..

    Värikkäitä koteja. Mikä voi olla hyvä juttu ja huono juttu. Suomessa käytetään paljon värejä.
  18. R

    G:Jos olisit nyt valitsemassa kumppania, niin mikä/mitkä asiat olisivat tärkeimpiä?

    Mitkä asiat siinä miehessä ovat niitä, joista pidät? MIKSI se mies on nyt sellainen, jonka näet loppuelämäsi kumppanina? Yleensä sitä sokaistuu toisen vioille tai jotenkin painaa ne viat villaisella. Kannattaa miettiä myös ihan käytännön asioita. Vaikka mies oliis ihana ja kultainen, mutta...
  19. R

    Onko mulla ihan kamalan paksu vyötärö?

    Olet kyllä todella onnekas! Todennäköisesti näytät myös hoikemmalta, mitä painosi kertoo. Mulla on kans kapea vyötärö. Mä olen 169cm ja painan jotakin 75kg, mutta vyötäröltä mulle mahtuu jopa S koon housut. Ihan litteä vatsa ja lantio yms. Osittain toki treenin ansiota.
  20. R

    Oletko mielestäsi isotissinen ?

    75DD

Yhteistyössä