Hakutulokset

  1. B

    Kuinka usein lapsi hoitoon???

    meillä neiti 1v5kk ei ole ollut kertaakaan hoidossa, ei päivällä eikä yöllä. Tämä johtuu siitä että isovanhemmat kaukana ja alkavat olemaan jo niin vanhoja etteivät jaksa. Ja toiseksi en raaski antaa, meidän pikku iltatähteä :'( itku varmaan itselle tulisi ja tekemisen puute jos pikkuinen...
  2. B

    apuvaa...

    H&M:n kuvastossa ainekin on uimakengät
  3. B

    lelut

    meillä juu on ja kun illalla kerää ne kasaan niin ei mee aamulla montaa minuuttia kun tavarat taas levällään =) Eipä tuo neiti viell jaksa kauaa keräillä leluja (1v5kk) joitain leluja mun kanssa keräilee kun pyytää viemään paikalleen :)
  4. B

    isot tytöt hoi!

    mä olen ostanut ihan kesportista ja muista urheiluliikkeistä.samoin myös anttila ja citymarketista löytynyt isoja kokoja.
  5. B

    hormonikierukka

    Mä laitoin hormoonikierukan reilu vuosi sitten synnytyksen jälkeen ja erittäin tyytyväinen olen ollut.Aikaisemmin ollut todella runsaat kuukautiset, mutt nyt ei oikeastaan yhtään. Kipuja ei ole ollut missää vaiheessa. Mielestäni tosi helppo, ei tarvii muistella, eikä sitä edes huomaa. ja voi...
  6. B

    Kun lapsi ei syö...

    meillä neiti kanss huonosyöjä ikää 1v5kk. aina on saanu taistella ruuana kanssa. nyt on sitten tullut sellaisia tuuripäiviä jolloin tuntuu ett kaikki uppoo ja koko ajan ja sitten taas tulee monta päivää ettei mikään mene alas. pienikokoinen muutenkin on,1½kk sitten 76cm ja 9600g. yritän olla...
  7. B

    lempi kappale

    meillä neidillä (1v5kk) lempi kappale on gwen stephanien hollaback girl ja Illin punaista
  8. B

    ensimmäinen lause

    meill neiti oli 1v4kk kun sanoi ett "nennään pois" ja sitä hoki kyll aina kun mentiin jonnekin kylään. viihtyi puolisen tuntia ja sen jälkeen alkoi hokemaan ett "nennään pois heihei!" :D
  9. B

    luomuna/käynnistetty, kerrohan synnytyksistäsi

    esikoistytön synnytys kesti 8 tuntia, supistuksia oli kylläkin ollut vuorokauden jo aikaisemmin mutt ei mitenkään kovia. loppuvaiheessa loppui supistukset joten jouduttiin laittamaan tippa ja niin esikko saapui maailmaan. kivunlievityksenä käytettiin epiduralia. raskaus viikot oli 43+3 Toka...
  10. B

    G: Ammattisi/Haaveammattisi

    ne ammatit joita muistan lapsena haaveilleeni oli lääkäri tai kukkakauppias. nykyään olen lähihoitaja, joka kotona hoitaa pikkuista.
  11. B

    kyssäri

    Hello! Täällä kanss reilusti ylipainoinen :wave: Mulla mies itsekkin reilusti ylipainoinen joten eipä tuo moiti. Mutt ei kyll kannustakaan laihduttamisessa. Eipä laihdutus varmaan auta pelastamaan avioliittoa, luulempa. Jos mies haukuu niin luulen ett keksii sitten uuden kohteen kun olet...
  12. B

    Ystävystymisestä

    Yhteen äitiin tutustuin odotuspuolella, kun oli sama laskettuaika ja siitä sitten alettiin kirjoittelee ja meseilee. Myöhemmin myös tavattu. Harvakseltaan vaan tavattu kun väli matka 100km. Tapasin myös toisen äitin mitä nyt puolelta ja sen kanssa ollaa tiivimmin kyläilty kun asutaan muutaman...
  13. B

    Yli 1v. ja purkkiruuat

    Meillä neiti 1v4kk ei ole koskaan suostunut syömään purkkiruokia. Tavallista ruokaa alkoi syömään 10kk iässä ja tässä samalla tottunut syömään vähäsuolasta ja rasvasta ruokaa ja joskus sitten lisänyt itselleni annokseen suolaa. ennen 10kk ikään tein itse soseet, myös marjasoseet. Purkkiruuat...
  14. B

    maitoallergia tav. maitotuotteisiin siirryttäessä?

    kyll voi maitoallergia tulla vasta myöhemminkin, olen kuullut niistäkin jotka saavat oireet vasta kun siirrytty tavalliseen maitoon. kannattaa kokeilla, muutama viikko ihan ilma maitotuotteita ja sitten kun oireet hävinneet ja olleet jonkunaikaa pois niin kokeilla uudelleen maito tuotteita, jos...
  15. B

    vanhemmat

    on alkanut venyy nukkumaan meno lähemmäksi puoltayötä. huomaa kyll aamulla kun neiti herää seitsemän aikaan :)
  16. B

    Ruokaa

    Helppo ja nopea ruoka koko perheelle on esim. 3 pussia peruna-sipuli sekoitusta 400g jauhelihaa 500g tomaatti murskaa 1tl yrttisuolaa valkosipulia 1tl paprikajauhetta (5dl ruokakermaa ) paisatjauheliha ja mausta, laita lopuksi tomaattimurska ja kiehauta hieman. 1½pussia peruna-sipulia vuuan...
  17. B

    aamuyskä

    meillä odotteellaan pääsyä allergiasairaalaan (tyttö 1v4kk) yskää ja nuhaa ollut reilun kuukauden ja öisin on pahimmillaan. Tällä hetkellä käytetään säännöllisesti ventoline yskän lääkettä jonka avulla hengitys helpottuu ja nenäkin aukeaa. Miehellä on astma ja lääkärikin epäili pikku neidin...
  18. B

    maidoton purkkiruoka?

    niissä vakmispurkeissahan on kyljessä valmistusaineet, äkkisältään tulee mieleen karjanpaisti jossa ei ole maitoa. Käyppä sivuilla www.piltti.fi/index/syomaan/pilttituotteet/tuotelista sieltä voit itse katsoa mitä mikäkin sisältää
  19. B

    onko tää joku kausi?

    Eilen sain kitkuteltua klo21 nukkumaan menon kanssa, ei herännyt yöllä leikkimään, mutt kolme kertaa syömään. Aamulla heräs kahdeksan aikoihin. Jospa tää yöleikkimis juttu nyt jäis pois =) Tosin neiti suostui nukkumaan vaan tunnin päikkäreitä, joten on varmaan taas ajoissa väsynyt :/
  20. B

    onko tää joku kausi?

    Olen yrittänyt valvottaa, mutt neiti nukahtaa vaikka lattialle :D sinne klo20 valvottaminenkin on yhtä kitkuttelua ja känkkäämistä. Tänään taa yritän valvottaa, vien suihkuun seitsemän aikaan jos vaikka piristyisi.

Yhteistyössä