Hakutulokset

  1. P

    LED/vesiviljely -pöytäyrttipuutarha - Mikä paras?

    Mulla sellainen Indoor Garden. Kovasti oon tykännyt. Yrtit laitetaan sinne kaupan muoviruukuissa. Kasvavat kovaa vauhtia ja vettä saa lisätä muutaman päivän välein. Ravinteitakin saa ostettua erillisissä pusseissa. Välillä käytän ravinteita, mutta useimmiten pelkällä vedellä mennään..
  2. P

    Raskauden painonnousu, ahdistaa!! :( Kokemuksia..!

    Älä huolestu, kyllä ne äitiysneuvolassa seuraa! Mulla itsellä nousi molemmissa raskauksissa paino yli 30 kg.. Ja ei tullu syömällä! Viikossa saattoi pahimmillaan paino nousta jopa 4 kg. Turvotustahan se oli. Kävin kyllä kaikki sokeritestit ym. , mutta kaikki oli kunnossa. Noi raskauskilot on...
  3. P

    Joulutöytään hyvä punaviini.

    Joulupöydän punkut vois jakaa radikaalisti vaikka kahtia. Toiset haluavat pöytään sen vähän tuhdimman ja kalliimman juhlaviinin, esim. joku Chateauneuf du pape tai Amarone.. Toiset haluavat pöytäänsä jonkun "helpomman" pehmeän ja hedelmäisen viinin. Kinkku sekä makeat laatikot eivät välttämättä...
  4. P

    Suoja-aine uudelle nahkakalusteelle?

    Hanki ehdottomasti heti ja suojaa se! Pysyy parempana ja puhdistaminen helpottuu!:)
  5. P

    G: Paljon keräsit raskauskiloja, kauan meni aikaa kilojen tiputukseen?

    Mulla tuli molemmissa raskauksissa painoa reilusti yli 30 kg. Noin 20 kg lähti parin ekan viikon aikana. Seuraava kymppi hävisi parin vuoden aikana. Sitten lähti loputkin. Kolme vuotta tokan lapsen jälkeen olen jopa kevyempi, kun ennen raskauksia. Ja niin, olen 174 cm pitkä ja normaalipaino 60-65.
  6. P

    Taikahiekasta

    Meillä 4-vuotias saattaa tunninkin putkeen rakennella taikahiekasta kaikenlaista. Meidän viiden kilon paketista on käytössä nyt puolet eli 2,5 kg. Meillä tämä määrä on yhdellä isolla tarjottimella ja siitä saa rakennettua jopa pieniä linnoja. Kyl mun mielestä toi 2,5 kg riittää muutamalle...
  7. P

    Haminassa kuuluu pamauksia!

    Taitaa RUKin pojat/tytöt treenata. Ja hyvä niin!;)
  8. P

    Suosikkituotteenne Lidlistä?

    Vuonankaali!! Hyvän makuista ja ihanan näköistä salaateissa. Ja halpakin vielä! :)
  9. P

    Asumisgalluppi Helsinkiläisille!

    130 m2, oma, kaks aikuista ja kaks lasta. Ei tarvetta/ halua muuttaa.
  10. P

    Suositelkaa ekaa kännykkää 6v?

    Meillä 6-v sai joululahjaksi Samsung Galaxy Trendin. Kosketusnäytöllinen ja saa latailtua pelejä... Aika isokokoinen se vaan on, mut pelaaminenhan ton ikäiselle on pääasia, joten näytön pitää olla iso! ;) Kalliimpaa ei viitsinyt ostaa, ku saa harjoitella eka ton käyttöä ja sen tallessa pitämistä...
  11. P

    kuinka usein teidän 3-4 v käy suikussa?

    Joka päivä käy suihkussa. Hiukset pesee itse shampoolla pari kertaa viikossa. Ainakin kerran viikossa äiti/isä pesee hiukset huolellisesti.
  12. P

    Alkoholia sisältävä juoma piparin ja aurajuuston seuraksi?

    Makea valkoviini, kuten sauternes, itävaltalainen beerenauslese tai trockenbeerenauslese, vin santo, Unkarin makea tokaji tai Sisilian passito di pantelleria. Toki punainen portviinikin sopii erinomaisesti, samoin väkevä muskatviini. Makeita herkutteluhetkiä!
  13. P

    miten teitä on kosittu?

    Lomamatkalla, mukavan illan jälkeen hiekkarannalla. Sormus oli mukana.
  14. P

    Blinejä pääruuaksi, mitä jälkiruoaksi?

    Blinit on rasvaisia, joten joku kevyt ja raikas marja/ hedelmäjälkkäri?!
  15. P

    6-7-vuotiaidenne unirytmit?

    Meillä eskarilainen menee nukkumaan 21-22 ja herää 7-8. Välillä viikonloppuna voi valvoa jopa pitempäänkin ja nukkuukin sitten pitkään.
  16. P

    Mistä muki tekstillä "vaari" pk-seudulla?

    kodin1:stä ainakin Ruoholahdesta
  17. P

    Millaisia ovat tuntemanne Osku-vauvat?

    Mun tuntema Osku ei oo enää mikään vauva, mutta hän on reipas, puhelias ja sosiaalinen nuori mies. Tämä Osku on selvästi johtajatyyppinen, joten ties vaikka saataisiin joskus Osku pääministeriksi! ;)
  18. P

    kumpi on parempi: nahkasohva vai kangassohva?

    Meillä valkoiset nahkasohvat ovat toimineet loistavasti lapsiperheessä!Helppo putsata...
  19. P

    Hei, te Helsinkiä tuntevat! Mitä ravintoloita suosittelisitte lapsiperheelle, jossa 1- ja 3-vuotiaat lapset??

    Siellä White Ladyssä on myös lapsille ulkona hiekkalaatikko, jos ulkona haluaa syödä ja lapset voi leikkiä!
  20. P

    4v ja rattaat

    Hanki lapselle potkupyörä. Meidän kolmevuotias menee sillä jo todella pitkiä matkoja. Jo viime kesänä, kun hän oli juuri täyttänyt kaksi, hän jaksoi jo useiden kilometrien matkoja. Suosittelen lämpimästi! Ja aikuisella jää kädet vapaaksi...

Yhteistyössä