Hakutulokset

  1. S

    Marraskuiset 2018

    heippa! Täällä yksi jolla la 10.11 ja jos faceryhmää on niin mielelläni sellaiseen liittyisin mukaan? :) täällä odotetaan toista lasta ja viikkoja nyt 10+6.
  2. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Huomenta! En ookkaan hetkeen mitään kirjotellu kun ei tässä ihan hirveesti oo mitään päivitettävää ollu. Sama jatkuu, paitsi eilen mulla alkoi se toosi niukka vuoto mitä tulee aina päivää ennen kun menkat alkaa. Väriltään vaalean rusehtavaa ja niin kun värjääntyyttä valkkaria jota tulee...
  3. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Joo siis kyllä mäkin epäilen sitä pillereitten lopetusta syyksi ja just se et jos ei seuraaviakaan näy, niin jos sais jotain droppia millä sais sit käynnistettyä sen kierron. Ja kuhmura ihan sata varmaks tosta oviksesta en voi mennä sanomaa kun mtn en tikutellut. Mutta siid kolme vk sitten...
  4. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Siis ovis ollu kolme vk sit
  5. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei ootteko kuullu miten yleistä tää on? Eli soitin neuvolaan ja kerroin tän jutun. Sanoin että ovis ollu kolme vk mut testi nega ja menkkoja ei näy. Neuvola täti käski oottaa 2 vk ja testailla tässä välissä, koska voi kuulemma hyvinkin olla että raskaus ei vielä vaan näy vaikka oviksesta onki...
  6. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Nega tulos! :( ei edes haamun haamua.. Varasin soittoajan neuvolaan tälle iltapäivälle niin saa täti antaa sitte vinkkejä et mitä tehää jos ei nää menkat ala. Eihän tässä oo mitää mahkuja alottaa ees uutta yrityskiertoa jos ei edelliset ala perkule. En murtunu kyllä niin pahasti mitä luulin, ei...
  7. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Huomenna se sit olis, kait viimenen totuuden hetki, mikäli menkat ei sitä ennen ala! Testit on haettu nyt. Jännittää ihan hirveesti, mut ei hyvällä tavalla. Mä alan itkemään jos se testi on huomenna nega. Mä tiedän kuinka naiivia ja tyhmää se on, etenkin kun täällä moni muu on yrittäny paljon...
  8. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulla kp33 alkoi tänään ja menkkoja ei näy. Jotain oireita ehkä ollu mut ei mitään vahvaa ja mainittavaa joten varmaan mielen tuotetta kun sitä toivoa pitää edelleen yllä koska kk ei näy. Sunnuntain jälkeen en oo testannu, enkä tiedä koska edes uskallan jos ei menkat ala, mä niin pelkään sitä...
  9. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Joo kerran kuukaudessa munkin mielestä ihan ok :) luulen että ne tyypit joiden perään tässä yksi ilta kyselit, ei enää täällä keskustelussa pyöri.
  10. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea evemum <3 ihanaa että joku ees plussaa! Mä niin haluaisin kanssa mut alan vaipua epätoivoon kun eikö noi pregcheckit oo aika herkkiä ja mulla kk kuitenkin nyt kolme päivää myöhässä niin luulis et näyttäis plussaa jos olis näyttääkseen.
  11. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En tikuttanut mut olin kyllä huomaavinani kp14 oviksen kun sillon tuli ihan kirkasta venyvää limaa, ihan kun kananmunanvalk. Tää valkovuoto mikä nyt tulee on enemmän maitomaista ja aika ohutta, vähän kun sileetä räkää.. Ehkä mun kierto sit vaan on pitkittyny tai jotain. Ärsyttää vaan kun ne...
  12. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa! Tulin tuosta toisesta ketjusta täällä pyörähtämässä ja kysymässä vinkkiä kun täällä keskustelu käy niin kiivaasti tuosta pc:tä (tietämätön ja kokematon siis olettaa että kyseessä on pregcheck :D). Ongelmahan mulla on seuraava: kierto 28 päivää, kuukautisten piti alkaa torstaina mutta...
  13. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Voi Darni samassa veneessä ollaan :( mullakin nega tänä aamuna. Menkkoja ei näy ei kuulu mut testi vaan näyttää negaa, turhauttaa.
  14. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tanjuska testin tein äsken ja negaa näytti! :( hitsi miten voikaan tuntua pahalta. Vaikka vasta eka yk menossa niin harmittaa ihan kauheesti. Mä luulen että mulla on sit varmaab joku tulehdus tai muu, kun tota valkovuotoo tulee ihan hirveesti ja välillä vihloo munasarjoja.. Täytyy varmaan...
  15. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Huomenta! Täällä tänään lähti kp29 käyntiin. Mitään oireita ei oikeestaan oo. Paitsi sitä menkka juilimista mitä nyt on ollu jo muinakin päivinä. Alaselkä on myös vähän kipee mut luulen sen johtuvan edelleen liikunnasta ja mun työstä. Valkovuoto on oikeestaan ainut erilainen. Mulla siis tuli...
  16. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulla siis tänään kp 27 vaikka lista sanoo 26. Ite vaan sillon sekoilin, eipä kait sillä varmaan hirveesti oo väliä :) Ite ajattelin testata vasta ensviikon alussa mikäli menkat ei oo alkanu. Kun mulla tosiaan se eka luomu kierto veny kp 32 tai 33, en muista. Niin en nyt sit tiedä et miten tää...
  17. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea plussanneille! <3 toivotaan että teilläkin raskausaika menee hyvin ja pikkuinen pysyy mukana :) Mulla pitäis torstaina alkaa kuukautiset ja toivo on tietenkin kova ettei alkais. Mulla ei oo kyllä oikeen ollu mitään oireit, ne mahakivutkin hävis joten oli varmaan oviksesta johtuvaa...
  18. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea pumpulipallero!! <3 ihana uutinen ja toivotaan että kaikki menee hyvin :) ja tosiaan olis kiva jos välillä kävisit kertomassa kuulumisia! Ja plussatuulia myös meille muille! <3
  19. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Huomenta tänne! Täällä odotellaan malttamattomana että aika kuluis ja pääsis testailemaan. En vielä tiedä ootanko siihen että kuukautiset alkais vai testaisko jo sitten pari päivää ennen :D Toisaalta jos oottais niitä kuukautisia niin toivoa vois yllä pitää niin kauan kun niitä ei näy. Mulla on...
  20. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moikka! Täällä olisi yksi innokas mukaan liittyjä. Eli ikää 23vuotta, ja ensimmäinen toiveissa. Tällä hetkellä menossa ensimmäinen yritys kierto ja kp15.. Oviksen olin bongaavinani keskiviikkona limojen perusteella ja seksiä viimeksi sunnuntaina eli pienet mahikset vois olla :) Sovittiin nyt...

Yhteistyössä