Hakutulokset

  1. Mimozenäiti

    Miten vietätte itsenäisyyspäivää?

    Me valmistetaan alkuruuaksi punajuuripaistosta ja tartarpihvejä,pääruuaksi lehtipihvit ja ristikkoperunat ja jälkkäriksi suklaavaahtoa,esikoinen ja tyttis sekä 16v tytär(paljon poikaystävän luona)myös kotiin.illalla miehen papan haudalle viemään kynttilä kiitokseksi itsenäisyyden puolesta...
  2. Mimozenäiti

    Onko kenenkään mies päättänyt lapsen nimeä?

    Me alkamassa yrittämään kohta iltatähteä jos se meille suodaan ja mies sanoi että hänelle on tärkeää saada päättää nimi ensimmäistä kertaa ja nimen saan tietää vasta ristiäisissä :D jännitystä siis tiedossa.tottakai suostun tähän koska se on miehelleni niin tärkeää.onko muiden miehet halunneet...
  3. Mimozenäiti

    Pakko suositella,scandic hotelli tampere,ratatienkatu!

    Reissataan jonkin verran koulutusten perässä ja tämä hotelli on ollut upein!valittiin ullakkohuoneisto 2lle saunalla,huone tilava,valoisa ja suuri parveke.ruokaakin saa puoli yhteentoista asti hotellin ravintolasta.jos haluaa hyvätasoisen huoneen niin suosittelen lämpimästi!kuvat oli liian...
  4. Mimozenäiti

    Oletteko koskaan laihduttanut?

    Mä laihdutin 20kg 5ssä kk.söin aamulla puuron raejuustolla,lounas ja päivällinen 100g lihaa ja kasviksia,välipalana joku hedelmä,iltapalana puuro raejuustolla,enkä liikkunut yhtään tai pieniä köpölenkkejä koirien kanssa.nyt kun oon tavoitepainossa aloitan treenaamisen,lihoin lääkkeistä ja kun...
  5. Mimozenäiti

    Suositelkaa hyvä hotelli tampereelta

    Ti mennään koulutukseen tampereelle ja hakusassa hyvätasoinen hotelli,saunallinen mieluiten jos löytyypi.
  6. Mimozenäiti

    Ilmaisia tai halpoja harrastuksia?

    Mitä tulee mieleen?meillä kalleimpia harrastuksia on uinti kylpylässä ja 5 perheenjäsentä ratsastaa ja 3 käy kuntosalilla.ilmaisista harrastetaan geokätköilyä,lautapelejä,lukemista ja retkeilyä,tuleeko muuta mieleen?
  7. Mimozenäiti

    Minkä verran lapsenne lukee kokeisiin?

    Meillä luetaan koealue kolmeen kertaan läpi ja sitten kuulustelen.3 koululaista tykkää kun vietetään hetki yhteistä aikaa ja aina oppii itsekkin uutta,kokeista tullut yleensä 8-9,itse olin ala-asteella 6 oppilas kaikessa.vasta aikuisena opiskeltuani sain kiitettäviä arvosanoja.joskus on mennyt...
  8. Mimozenäiti

    Miten hoidatte parisuhdettanne?

    Me ollaan 25v pari,lapsia 7.parisuhdetta hoidettu aina viettämällä kahdenkeskistä aikaa,krt vkoon syödään kahden ja krt vuoteen käydäänn ulkomailla kahden.parisuhde voinut todella hyvin tämän ansiosta jo vuosia ja ollaanbhyvillä mirlin nautittu kahdenkeskisistä hetkistä jotka tuo voimaa arkeen...
  9. Mimozenäiti

    Ajokortti opetusluvilla?

    Mä aion opettaa 19v pojan opetusluvilla ajaan autoa,esikoinen kävi autokoulun,lupa voimassa 3 v niin samoilla luvilla saan opettaa myös teinitytön ajamaan reilun 2v päästä,mietin vaan riittääkö hermot!poika ei tiedä edes mikä on kaasu kytkin ja jarru.ajortti mulla ollut 21v ja oon ajanut...
  10. Mimozenäiti

    Mistä haaveilette?

    Me säästettiin 3v unelmien maasto-autoon,8lle hengelle.nyt rahat kasassa ja päästään valkkaamaan sopivaa.tuntuu niin hyvälle saavuttaa unelma.muusta ei sitten enään unelmoidakkaan kuin että kaikki perheenjäsenet pysyisi edelleen terveenä.
  11. Mimozenäiti

    Teinien lautapelejä tai korttipelejä?

    Onko sellaisia edes olemassa?ois ihana keksiä jotain kivaa illoiksi 16 ja 19v lasten kanssa,16v tytön kanssa ratsastetaan ja käydään salilla,19 v pojan kanssa ei ole mitään harrastusta,hän ei halua salille retkille tai uimaan,pienempien kans on helppo harrastaa vaikka mitä mut teinien kans...
  12. Mimozenäiti

    Muita tulevia mummeja 40vnä?

    Minusta tulossa toukokuussa mummi 40v mieheni on uikiksi tultuaan 43v,ootetaan ihan innolla isovanhemmuutta vaikka aiotaan yrittää itsekkin vielä iltatähteä.aiotaan olla hoitoapuna tarvittaessa ja hankkia pikkuiselle hoitotarvikkeita.miehen äiti oli 39v tututuaan mummoksi ja äitini 40v.
  13. Mimozenäiti

    Muita tulevia mummeja 40vnä?

    Minusta tulossa toukokuussa mummi 40v mieheni on uikiksi tultuaan 43v,ootetaan ihan innolla isovanhemmuutta vaikka aiotaan yrittää itsekkin vielä iltatähteä.aiotaan olla hoitoapuna tarvittaessa ja hankkia pikkuiselle hoitotarvikkeita.miehen äiti oli 39v tututuaan mummoksi ja äitini 40v.
  14. Mimozenäiti

    Käyttekö tänään haudoilla?

    Me viedään kynttilät mieheni isän ja minun isäni haudoille sekä serkkuni haudalle
  15. Mimozenäiti

    Koirakuumetta taas perheessä

    Ensi keväänä perheeseen ostetaan pomerianin narttu pentu,ennestään perheessä 9v chihu ja 1, v pomerian uros,pieniin rotuihin päädyttiin aikoinaan kun lapsetkin halusi lenkittää lemmikkiä,molemmat tuli pentuina ja hyvin lapset käsitelleet koiria alusta asti,samalla oppineet vastuuta eläintenhoidosta
  16. Mimozenäiti

    Millainen tukiverkko teillä on?

    Siinähän se kysymys olikin,me ollaan niin kiitollisia meidän tukiverkosta,19v poikamme hoitaa 4 pienempää sisarusta kun käymme krt vkoon syömässä mieheni kanssa,kerran kk veljeni ottaa 4 nuorinta lasta yöksi kun olemme hotellissa ja kerran vuoteen äitini hoitaa lapsia(16,19ja 23v pärjää jo...
  17. Mimozenäiti

    Lautapeleistä

    Luetelkaa hyviä lautapelejä perheille
  18. Mimozenäiti

    Kokemus hiljaisuudenretriitistä

    Kävin viime viikonloppuna elämäni ensimmäisen hiljaisuudenretriitin karjalohjalla.luonto oli mykistävän kaunis ja rauhallista vain omat ajatukset,puhelimen suljin koko viikonlopuksi,seuraavaan lähden elämänkumppanini kanssa.meditaatio oli miellyttävä kokemus,olen jo 10v keskittynyt hiljaisuuteen...

Yhteistyössä