Hakutulokset

  1. Tähtisumu

    Hoidatko mielellään muiden lapsia? Saako sinusta olettaa että totta kai hoidat?

    ihan kun mina paitsi etta hoidan myos niitten lapsia joiden vanhemmat pitaa sita itsestaanselvyytena. tarjoan apua kysymatta ja myos sita saan aina kun tarvitsen tai haluan.
  2. Tähtisumu

    voiko olla sydanvikaa?

    kiitos. taman halusinkin tietaa ettei ole sydaoireita vaan lihaskrampin oireita ettei turhan takia tarvi laakariin menna. aattelin vaan kun kivut on kovia ja kestaa monta tuntia mut hyva nain.
  3. Tähtisumu

    voiko olla sydanvikaa?

    mulla on tosi harvoin, ehka 2-4 krt/vuodessa kipuja vasemmalla puolella rintaa, rinnan hja rintakehan valissa seka keskella vas. rintaa. joskus kipu on viiltavaa ja henki salpautuu. sita kestaa vain 15-20 min. toisinaan kipua tuntuu vain hengittaessa tai kun liikutan vasenta katta, mutta koko...
  4. Tähtisumu

    G: Kuinka monta lapsesi luokkakaverin vanhempaa tunnet niin hyvin, että kyläilette

    varmaan 7n koulukaverin kotona olen kayny kylassa. kylaillaan puolin ja toisin viikottain jonkun kotona tai ainakin otetaan lapsia kylaan. huomenna meille tulee kaikki luokan tytot katsomaan hannah montanaa. yleensa vanhemmat tykkaa kayda katsomassa millasessa perheessa heidan lapsensa...
  5. Tähtisumu

    Mä luovutan ton pojan kanssa!!!!!!!?=)(/&%¤#"(=

    tasta tuli mieleen etta vaikka meidan lapset ei supervilkkaita olekaan niin kerho (meilla siis eskari 3 t/pv) ja koulu 4,5-vuotiaasta oli meidan lapsista kiva kokemus. tekeimista olis kotonakin sisalla ja ulkona mutta ikaistensa kanssa lapset on touhuneet paljon mieluimmin.
  6. Tähtisumu

    Mä luovutan ton pojan kanssa!!!!!!!?=)(/&%¤#"(=

    :hug: ma olen tehnyt ihan toisinpain kun mita kasvatuskirjat tai palstailijat neuvois eli olen neuvotellut, tehnyt kompromisseja ja vienyt juomia ja syomia lapsille sohvalle :o joskus. huomasin etta kiukku kuolee nopeammin jos ei ala valtataisteluun ja yrita epatoivoisesti saada ruokailuja ym...
  7. Tähtisumu

    Mitä pullamössöjä te oikein kasvatatte...

    riippuu pihasta ja lapsista.
  8. Tähtisumu

    Miten arki rullaa kolmen lapsen kanssa?

    olisko joku sukulainen joka voi tulla viikottain auttamaan ja antamaan sinulle hengahdystaukoa?
  9. Tähtisumu

    Miten arki rullaa kolmen lapsen kanssa?

    meilla kolmonen syntyi kun lapset olivat 3,5 v ja toinen 2 v. alussa mun vanhemmat oli koko ajan apuna koska 3 ja 2-vuotiaat tarvi huomiota ja valvontaa sen verran paljon. kun lapset oli 3 ja 2.5 molemmat aloittivat eskarin (meilla sen voi aloittaa 3-vuotiaana) ja menovat kouluun 4.5...
  10. Tähtisumu

    poika pääsee huomenna armeijasta pois

    :) ps. sulla oli eilen posti taynna.
  11. Tähtisumu

    Olenko nipo miehen vanhemmista?

    pyytaisin heita jarjestamaan aikaa lapsille ja sanoisin etta lapsilla on kova ikava. ainakin he tietaisivat etta heita kaivataan.
  12. Tähtisumu

    Mikä auttaa kun koiralla on vatsa aivan sekaisin?

    ootko kokeillu sekottaa siihen riisiin jotain makua antamaan? mutta niin minakin neuvoisin riisikuurille. vaikka jotain ruskeeta kastiketta sekaan.
  13. Tähtisumu

    Mielipiteitä kehtaanko valittaa naapurille!!!!

    eipa ole kiva jos joudutte heraamaan aikasemmin kun on tarkoitus mutta eihan se perhepaivahoitaja toisaalta voi mitaan millasta autoa heidan asiakkaansa ajaa. vaihtaisko se isa autonsa vaan siksi etta se hairitsee teita? itse ehka pyytaisin sita isaa parkkeeraamaan vahan kauemmas teita mutta en...
  14. Tähtisumu

    Alli-laihdutuslääke, kukaan kokeillut?

    :kieh: mulla ei tosiaan auttanu xenical eika reductil. reductilista sain kaikki mainitut sivuoireet. mutta sellasille varmaan auttaa jotka uskoo etta ne tehoo. siis periaatteessa vois syoda vaikka kuivia herneita ja miettia etta kohta alkaa tehota.
  15. Tähtisumu

    Oikeastiko jonkun mielestä sairaalalasku synnytysreissusta on kamalan kallis?

    sen jalkeen kun koin yhden synnytyksen hostelissa niin paadyin seuraavan kerran jo hotellitasoiseen sairaalaan. maksoi 3500 ? 2 vrk eika siihen kuuluneet laakaripalkkio 1500 ?. mua vaan kuvotti ne veriset yhteisvessat ja suihkuhuone joka oli niin likanen etten tienny mihin olisin pyyhkeen...
  16. Tähtisumu

    Synttärikutsu molemmille sisaruksille-kutsuja peruu toisen sisaruksen kutsun?

    Mákin soittaisin vanhemmille. Lasten riidat saattaa unohtua pian ja varmasti vanhemmat ovat sita mielta etta molempi sisaruksista on tervetullut. Se, etta toinen sisaruksista ei paase mukaan synttareille jáá varmaan pitempaan mieleen kun itse riita.
  17. Tähtisumu

    Oletteko nähneet tämän kuvan muumioituneesta 3-vuotiaasta? <3

    Nayttaa ihan silta lapselta joka syntyi paikalliseen laakariperheeseen. Tytolla oli kaksoissisar joka kavi miltei joka paiva katsomassa kuollutta sisartaan. En tieda elaako viela mutta eli ihan muutama vuosi sitten. Laakari-isa teki itse balsamoinnin.
  18. Tähtisumu

    Lasten kavereista - rajaatteko heita?

    Just toi ulkona yhdessa leikkiminen on ongelma. Meidan lapset ei aina viihdy takapihalla enka voi muuta kun valvoa lasten leikkeja etupihalla. Harmittaa niitten naapurin lastenkin takia koska muuten ovat kivoja ja ystavallisia...ja ovelia: tanaan heista nuorin toi mulle toisten pihalta...

Yhteistyössä