Hakutulokset

  1. Anni-äiti

    Valmistusohjetta kaipailen..

    Täytynee kommentoida näin useamman vuoden jälkeen :wave: Lasta yritettiin saada alulle sekä 18 ja 19 päivä, tuloksena syntyi kaksostytöt :D :heart: Että pääsin todellakin ostelemaan hörsylöitä :whistle:
  2. Anni-äiti

    Eilat, Israel

    Minä kävin pari vuotta sitten, rakastuin kyllä maahan :heart: Minä olin aluksi 4 päivää Jerusalemissa, sitten Kuolleenmeren kautta Tiberiakseen 7:ksi päiväksi. Jerusalemiin ottaisin opastetun reissun, todella paljon katsottavaa ja nähtävää. Lisäksi liuta "käyttäytymis-sääntöjä".. Kuolleella...
  3. Anni-äiti

    Nuutti

    Meillä Nuutti joka tänään täytti 4-vuotta :heart: sisaruksia Eemil, Elsa ja Martta :heart:
  4. Anni-äiti

    Miten voi karpilla käydä tälläin moka??

    tonnikalaa suoraan purkista :D
  5. Anni-äiti

    Gallub: Pöhköjä keinoja piristää mielialaa

    Minulla on ystävä joka meikkaa ja laittautuu oikein hienoksi, vakkei olisi menossa mihinkään. Kertoo mielialan nousevan jo siitä ;)
  6. Anni-äiti

    Leviääkö muilla polla..

    Juu, juuri tuollaista käperrystä on havaittavissa.. Ei jaksa/halua vastata edes puhelimeen.. Ei jaksa miestä eikä vanhempia lapsia, sitten on pahamieli siitäkin :'(
  7. Anni-äiti

    Leviääkö muilla polla..

    up :attn:
  8. Anni-äiti

    Leviääkö muilla polla..

    Eli onko kenelläkään muulla ihan henkisesti ongelmia loppuraskaudesta? Minä huomasin omalta kohdalta kakkosta odottaessa viimeisinä viikkoina alavireisyyttä. Nyt odotan kaksosia rv37+0, ja tuntuu ettei jaksaisi mitenkään. Itkettää ja raivostuttaa ihan joka asia, kaikki tuntuu...
  9. Anni-äiti

    Leviääkö muilla polla..

    Eli onko kenelläkään muulla ihan henkisesti ongelmia loppuraskaudesta? Minä huomasin omalta kohdalta kakkosta odottaessa viimeisinä viikkoina alavireisyyttä. Nyt odotan kaksosia rv37+0, ja tuntuu ettei jaksaisi mitenkään. Itkettää ja raivostuttaa ihan joka asia, kaikki tuntuu...
  10. Anni-äiti

    Pisimpään yhdessä ollut pariskunta?

    Meillä samoilla linjoilla :heart: :heart:
  11. Anni-äiti

    Kuopiolaiset

    Minä veisin torin alle..
  12. Anni-äiti

    Hepatoosista/maksa-arvoista kysymys

    Huomenna siis kontrolli.. Kutinat ovat kyllä pahentuneet, saa nähdä onko arvot lääkkeellä laskeneet :| Anni-äit, Huldä ja Hilda 36+1i
  13. Anni-äiti

    mitä te laitatte perussalaattiin?

    viinirypäleet ja suolapähkinät tuovat mukavaa makua salaattiin :wave:
  14. Anni-äiti

    Lapsen äkillinen vatsakipu...

    Minäkin kiinnostuin, meillä kun 5v. pojalla samanlainen tapaus, mutta syytä ei lääkärissä löytynyt..
  15. Anni-äiti

    Kuka on äiti, vaikkei pidä lapsista?

    Turpaan varmaan tulee palstalaisilta.. Mutta minä lukeudun niihin jotka ei niin välitä toisten lapsista, mutta rakastan omiani yli kaiken ja minulla on niitä vieläpä monta :heart:
  16. Anni-äiti

    Kuka tietää missä meidän digiboxin kauko on ?!

    Kuopus 3,5v. löyti kaken piilottelemasta jenkkituolin mekanismin uumenista.. Nosti jalkatuen ylös, niin alko kolina kuulumaan :p
  17. Anni-äiti

    Kuka tietää missä meidän digiboxin kauko on ?!

    Ei tunnu löytyvän, ja lapsetkin tuntuvat vilpittomäösti olevan tietämättömiä.. On nimittäin itkut käsillä kun pikkukakkonen kerkee ihan kohta loppua :whistle:
  18. Anni-äiti

    Kuka tietää missä meidän digiboxin kauko on ?!

    Ei näy toosasta mitään ennenkö löytyy :kieh:
  19. Anni-äiti

    En uskalla tunnustaa miehelle...

    Se on muuten jännä kun minäkin "pelkään" miehelle "tunnustamista" shoppailuista.. Vaikka ikinä ei ole sanonut mistään mitään poikkipuolista :heart: Traumoja lapsuudesta ??! Nimimerkillä oma äiti oli/on todellakin tilivelvollinen
  20. Anni-äiti

    Hepatoosista/maksa-arvoista kysymys

    Kävin siis äitipolilla, enkä joutunut osastolle :whistle: Minullakin nyt tuo adursal-kuuri,ja käynnistyspäiväksi määrättiin 26.9 jolloin viikkoja 38+2. Verikokein seurataan miten lääke alkaa vaikuttaa. Ihan hyvämieli käynnistä, oli mukava ja asiantunteva lääkäri :flower: Anni-äiti, Hulda...

Yhteistyössä