Hakutulokset

  1. O

    *Joulukuiset 2010*

    Kukaan ei ole tainnut ehtiä vielä avata palstaa joulukuisille eli mä olen sit eka. Eilen sain testiin plussan ja tänään aamulla myös kun halusin varmistaa. La olis laskurin mukaan 3.12.10 mutta ovulaatio oli vähän myöhässä niin olettaisin et laskettu aika olis 5.12. Ultrassahan se sitten selviää...
  2. O

    Miten teidän 11kk syö?

    Meillä poika nyt 10,kk ja syöminen mennyt tosi huonoksi viime aikoina. Ruokailut on enemmän ja vähemmän sirkusta ja sikailua. Lisäksi syö huonosti, kunnolla just yhden ruuan ja iltapuuron päivässä. Aina pitäis olla joku lelu kädessä, mistä mä en tykkää yhtään mut pakko välillä antaa periksi et...
  3. O

    Minkä ikäisen vauvan kanssa reissuun autolla?

    Eli minkä ikäisenä olette alkaneet vauvan kanssa reissaamaan autolla? Meille siis syntyy ihan hetkenä minä hyvänsä esikoinen ja nyt jo mietin et millon olis sopiva aika lähteä reissuun autolla hänen kanssaan? Meillä asuu sukulaiset ja ystävät kaukana (n. 300 kilsaa) muuton vuoksi ja tietty olis...
  4. O

    Body omalla painatuksella!

    Eli mistä saisi tilattua/ostettua vauvalle bodyn omalla painatuksella? Haluaisin miehelle hankkia isänpäiväksi sellasen johon tulis oma teksti. Onko kellään tietoa?
  5. O

    Pojalle nimeksi Nooa??!

    Eli mitä mieltä olette nimestä Nooa? Meille tulossa poika ja nimeä mietitään jo hyvissä ajoin. Tytölle olisi ollut nimi valmiina. Mielipiteitä siis vaan kyselen. Tän perusteella en nimeä valitse mut kiva tietää mitä muut aattelee kun ristiäisissä tarkotus vasta nimen paljastua.
  6. O

    Masentaa

    Pakko purkaa johonkin tätä ketutusta. Mies sai töitä 300km päässä kotoa missä asutaan nyt sukulaisten ja ystävien lähettyvillä ja edessä siis muutto. Esikoinen tulossa helmikuussa joten muutto tulee tosi huonoon paikkaan. Kaksi noin isoa elämänmuutosta ei oikein sovi samaan aikaan...
  7. O

    Raumalaiset odottajat!

    Hei, meillä on kohta edessä muutto Raumalle, ennen helmikuuta todennäköisesti. Olisi kiva näin netin välityksellä jo tutustua raumalaisiin odottajiin, koska koko kaupunki on täysin outo minulle eikä ketään tuttavia asu siellä. Mä olen 24v ja avomies 26v. Esikoisen laskettu aika helmikuussa ja...
  8. O

    Kohdunapukka tai jotain!

    Eli voiko tuo tollanen kohdunnapukka tuntua mahan päältä kun painaa? Kun istun etukenossa ja painan sormilla alavatsaa niin tuntuu sellainen kova patti tai jotain. Nyt menossa rv 11+1 ja mietin tässä mikä tuo voisi olla.
  9. O

    Vaunut + koira peräkontissa

    Eli esikoinen meille tulossa ja jo hyvissä ajoin on mietitty tuota tilan riittävyyttä auton peräkontissa. Auto on farmari eli tilaa peräkontissa on aika hyvin. Onko kellään kokemusta siitä ett mahtuisi sekä vaunut että koira (meillä 35kg) yhdessä peräkonttiin? Siis silleen että vaunut mahtuisi...
  10. O

    Hoitopöytä vai ei!

    Eli kysymys löytyy otsikosta. Onko teidän mielestä hoitopöytä tarpeellinen? Mä vähän harkitsen ettei hankittas sellasta ollenkaan vaan ostettas sellanen pehmeä alusta ja sitten tilanteen mukaan hoidettas sängyllä tai lattialla. Pöytä vie aika paljon tilaa eikä kaikki lapset taida siinä edes...
  11. O

    Alkuraskauden ultra (vko8)

    Onko teillä jotka olette käyneet tuossa varhaisultrassa niin tehty se tuosta vatsan päältä? Mua hämää kun varasin ajan ens torstaille ja sillon kasassa rv8+0 ja täti sanoi tänään puhelimessa ku varta vasten vielä soitin ja kysyin että se tehdään vatsan päältä. Ihmettelen vaan että näkyykö vatsan...
  12. O

    Mistä v.itusta löytäis kunnon kartan

    suomesta, netistä ?Toi 020202.fi systeemi on ihan p.erseestä!!
  13. O

    chat???

    haluaisin chättäillä, mut kun niitä ei enää missään ole...ja suomi24 chattiin en pääse kun norton estää sen...
  14. O

    Callanetics: 10vuotta nuoremmaksi 10tunnissa

    Pinoon ja kokemuksia kehiin kaikki jotka tuon kirjan mukaan treenanneet! Tuliko tuloksia? Kuinka nopeasti? Mitkä olivat mielestänne vaikeita liikkeitä? Onko kukaan treenannut niin että ensin pelkästään esim. vatsaa ja sitten vasta lantio/reidet? Tai vaikka vuorotellen? Vai tekeekö kaikki tunnin...
  15. O

    Yökastelua

    Heipä hei! Meidän nelivuotias poika pissii sänkyyn edelleen silloin tällöin. Olemme kokeilleet monenlaisia konsteja sen loppumiseksi. Emme juota illalla kovin paljon ja käytämme lasta pissillä vielä nukahtamisen jälkeen, yleensä 3-4 tunnin yöunien jälkeen. Ollaan myös yritetty rauhoitella lasten...
  16. O

    Laiduttaneita??

    Miten olette laihduttanut? Miten paljon? Missä ajassa? Itse korjasin vaan ruokavalion ja käyn 30-60min lenkillä 2 kertaa päivässä... saa nähdä kuin käy... :whistle:
  17. O

    Keliakian oireet

    Tuleeko keliakian oireet ns. viiveellä? Laktoosista tulee oireet parin tunnin päästä, mutta miten tuon keliakian kanssa?? Kiitos vastauksista jo etukäteen :flower:
  18. O

    Vähäisin vaurioin synnytyksestä?

    Onko muita, jotka on ns. päässeet helpolla synnytyksestä? Itse synnytin torstaina toisen lapsen ja nyt ei oikeastaan mistään huomaa, että olen synnyttyänyt, siis alapään suhteen ;) Esikoisen syntymästä välilihan leikkaushaava oli kipeä monta päivää ja sen jälkeen vielä tulehtui. Varmaan pari...
  19. O

    1-vuotis kekkerit,meny?

    1-VUOTIS KEKKERIT LÄHESTYY.MIKÄS VOIS OLLA MENY PIENEMILLE JA SUUREMMILLE HERKKUSUILLE?
  20. O

    Voiko rask.myrk. oireet hävitä 3 päivässä?!

    Pe olin ä.polilla, kaikkien mahdollisten r.myrkytysoireiden kanssa, mutta äsken neuvolassa kaikki hävinneet lukuunottamatta turvotusta (3 pvässä 700g)... Esikoisella oireet alkoi 32+ ja loppuivat synnytyssaliin

Yhteistyössä