Hakutulokset

  1. MultiMamma

    Miten mulla on muuttunut tämä sivu ihan oudon näköiseksi?

    Mulla kans sama homma.Firefoxilla ei toimi oikeen mut IE:lla toimii..kumma juttu!
  2. MultiMamma

    Kuinka lujaa sinä ajat liikenteessä talvella?

    Peesaan muita,eli kelien mukaan.Yleensä rajoitusten mukaan.Ärsyttää ihmiset jotka kasikympin alueella ajelee kuuttakymppiä vaikka olis selkeä nollakeli! |O
  3. MultiMamma

    Haluiasko joku lähteä mun kans jouluostoksille tänään..?

    Mie voin lähtee! :wave:
  4. MultiMamma

    Haluiasko joku lähteä mun kans jouluostoksille tänään..?

    Mie voin lähtee! :wave:
  5. MultiMamma

    suun ruoka,juoma,meno,muu,laps hankeen hukkuu,unhoittuu...

    Tää nyt ei liity joulunviettoon mitenkään,mutta raamattuun:Meidän oven takana kävi kaksi miestä raamatut kädessä. Mitä tahansa kysyin raamatun tekstistä, vastaus oli että "se nyt vaan on niin." Mihinkään kysymykseen en saanut vastausta,ja sitten vaan pitäis uskoa!?Mihin?Satukirjaan?Jos minä...
  6. MultiMamma

    Kierukka/alapääasiaa....

    Toki,jos halvemmalla lähtee :D
  7. MultiMamma

    Galluppi: Lasten etunimet ja iät

    Saana 1v4kk Matias 3,5kk
  8. MultiMamma

    Otin vielä perään kuvan meidän olohuoneesta kun aloitin jo koristelemaan sitäkin , keittiöstä olis aiemmin kuva.

    Toi telkkari ei oikeen sopinu kokonaisuuteen =) Muuten todella ihana!
  9. MultiMamma

    Kuinka joku kehtaa erota kirkosta?

    Miten niin kehtaa? Eipähän tartte olla tekopyhä :whistle:
  10. MultiMamma

    Me saadaan mll:n lahjakortti

    Me saadaan kans 60 euron arvoinen lahjakortti.tänään tuli tieto.Ihana yllätys kyllä =) :heart:
  11. MultiMamma

    Kun täällä kysellään yleensä noita käännösapuja ihan simppeli englanninkielisille lauseille, niin eikös kaikki lue suomessa englan

    Ei kaikille mee välttämättä jakeluun..en miekään osaa matikkaa vaikka oon sitä opiskellut 9 vuotta peruskoulussa ja vielä amiksen kurssit.
  12. MultiMamma

    Kummilasten joululahjoista

    Tää ei mitenkään liity asiaan mutta eikö ole aika älytöntä ruveta kymmenelle lapselle kummiksi?
  13. MultiMamma

    Veronpalautus

    eikös se ollu neljäs päivä?
  14. MultiMamma

    Juotteko aamulla aamukahvia? Jos et niin mitä juot? Jos juot niin mitäs kahvia juot? =)

    Kyllä mie Saludoa juon.Hyvää ja halpaa =) Olen ku perseelle ammuttu karhu ellen saa aamusumppeja!
  15. MultiMamma

    Kaupoissa kierteleville vauvan vaatetus kysymys..

    Saattaa olla hankala löytää nyt kun tumma on muotia..Mie niin rakastan ns."selkeitä poikavärejä" =)
  16. MultiMamma

    No nyt niitä näytenumeroita tuli!

    Meille tuli kans tänään Alibi..
  17. MultiMamma

    Kertokaa REHELLISESTI kuinka paljon lapsenne on hoidossa?

    Varmaan kerran kuussa lapset on jommallakummalla mummulla...toisinaan kauppareissujenkin aikana..
  18. MultiMamma

    Mitä teette veronpalautusrahoilla?

    Menee opintolainan korkoihin |O
  19. MultiMamma

    kenellä vaikeuksia laskujen kanssa?

    Juu meillä kans sen verran tiukkaa että auto jää maksamatta tässä kuussa.. :|

Yhteistyössä