Hakutulokset

  1. kriztina83

    SIIS USKOMATONTA!!

    kuulin että tuttuni oli kysynyt lähellä asuvaa miestä heidän perheeseen pukiksi, herra oli sanonut että eipä nyt oikein tiedä, niin tää tuttuni oli sanonu et hänpä tulee aattona kattoo et josko ois ottanu jo sen verran (tarkoitti alkomahoolia) että tonttuiluttaisi!!! siis en kai mä ny oikei...
  2. kriztina83

    te ketkä viel valvotte!

    miks valvotte ja onko aamul herätys? siin se kysymys... ei siis ei.. miljoona asiaa pörrää pääs ja jotenki heräsin tai siis et meni uni ohi kai sit.. mut voishan sitä siirtyy sängyn puolelle palstaileen taas.. :xmas: aamullahan noi mun kolme herätyskelloo herättää 7aikaan eikä niis oo...
  3. kriztina83

    KOKEMUKSIA NETANTTILASTA? tuote viallinen =(

    Onko kellää kokemusta et tilannu ja esim joku osa puuttunu, kui kaua menee a mite yleesäkki homma toiminu? mua suoraan sanottuna VIT***a ku tilasin sen autosängyn, mis se varavuodekki siin, ni niist sivulevyist puuttu ne kiskot mihi laitetaa sellaset rautatangot poikkipuiksi ja niide päälle...
  4. kriztina83

    MUN NAAPURIT ALKAA VAIKUTTAA ENKELEILTÄ; TAI PAREMPI VARMAA SANOO UNELMA NAAPUREILTA!!

    http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Poliisit+piiritt%C3%A4v%C3%A4t+moottoripy%C3%B6r%C3%A4jengin+kerhotaloa+Varkaudessa/1135240737574 melekosta meininkiä
  5. kriztina83

    tääl ainaki kova tuuli!

    joku aiemmi kyseli mis myrskyää, ni tääl mukava tuuli.. Ja viel peltikatto ni ihana nukkua, ku tottunu hiljases.. No onha mul palsta mis valvoa ja änkeä itseni ketjuihin.. Sängys kändel palstailen.. Helppoa ku toi langattoman laite tos konees, ottaa siit näppärästi yhteyden.. Onnea ja iloa...
  6. kriztina83

    AJATELKAA, ny on lupa katsoa videoita...

    tuli mielee tost tv-lupa ketjusta.. mun sukulainen, keski-ikäinen mies on nyt saanut LUVAN katsoa kotivideoitaan ja elokuvia kasetilta/DVD:nä!!! hän ei koskaan oikeastaan katsonut telkkaria eikä siis halunnut maksaa tv-lupaa, mutta oli kova mies kuvaamaan kotivideoita lapsistaan, juhlista, ym...
  7. kriztina83

    OULUN H&M

    on SURKEA!!! :kieh: :kieh: ei löytyny ostosreissul sielt juuri mitään mitä olin kuvastosta katellu, eikä muutenkaan!!! piti sit tehä täydennys tilaus netissä... ja kyllä kiersin ennen h&m:ää kaikki halpakaupat ja marketit, mut siel joko saman hintaisia tai semmosii mist en tykänny tai...
  8. kriztina83

    OLETTEKOS HASSUMPAA KUULLEET??? vuokranantajasta...

    tää sattu mun perheenjäsenelle... hänen vuokranantaja koko ajan valitti kun ei ole säännöllistä vuokran maksu!!!! nii ei ollu ku henkilö maksoi vuokria etuajassa, joskus jopa kuukauden ennakkoon ku lähti reissuun ulkomaille.. ei ollu kato tilil eräpäivänä vaan AINA ennen... :xmas...
  9. kriztina83

    LEIPUREITA PAIKALLA?

    tarttis joku hyvä kakuntäyte-ohje.... ei liian makea... antaa tulla jos leipureita viel hereillä, ku tiedän teitä paljon kuitenkin palstalla on. kiitos jo etukäteen!!
  10. kriztina83

    Apua?? nalle puh pöytäsetin hintaan!!

    http://www.stemma.fi/product_detail?id=2615 mitä viitsisitte maksimissaan pyytää tämmöisestä nalle puh pöytäsetistä (2 tuolia nalle puh ja tikru sekä pöytä ) ? hieman on kulumaa pöydässä, mutta ei hirveästi, väri kuvasta poiketen vaaleen sininen... itse olen maksanut uutena reilu 140e...
  11. kriztina83

    Saksasta emmaljungia???

    eli onko tietoo kellää ihan kauppoja mistä vois saksasta saada? uusia tai käytettyjä (melko uusia)... kun ois kaveri menos käymää ja aattelin ne tuplat et jos sieltä halvempi? ennakkoon jo kiitos... :flower:
  12. kriztina83

    Oli se sitten plussa!!!!

    Plussasin n. viikko sitten ja siis kolmas on tulossa... ex ukolle on (kun raskaus sai alkunsa oltiin vielä yhdessä ) ja oli se shokki! johtuen monesta syystä!! Nyt alkanut odotukseksi vaihtua ja siis iloksi.. siksi nyt ajattelin ilmoittaa Teillekkin kaikille... :D
  13. kriztina83

    NEITINASU

    pistin YV:tä... kysyin juttua...
  14. kriztina83

    PELASTUS

    päästii veks annabel ketjusta!!! :D :D
  15. kriztina83

    LAHJOISTA PARHAIN?

    mun kaveri ja sen perhe (mies + 2 lasta) ni niil ei tulot korkeat, mut pärjänneet.. ni saivat mageen joululahjan! pakko hehkuttaa ite koska olen tosi onnellinen heidän puolestaan että kerrankin oikeaan osoitteeseen meni onni käymään! voittivat siit lumilyhty joulukalenterista 2 palkintoa...
  16. kriztina83

    MIELIPITEENNE???

    Miltä kuulostaa terveyskeskus jossa pientä lasta ei voida tyhjentää (siis mahaa) koska mikäli lapsen verenpaine laskisi, ei ole välineitä hoitaa? eli siis pitäisi mennä sairaalaan ---> sairaala sanoo terveyskeskukseen... Miltä kuulostaa terveyskeskus missä ei henkilökunta lähde vauvan räkää...
  17. kriztina83

    Millon mun vauvasta tuli...

    Näin iso poika :'( nää on 2,5v kuvii... täs alimmas kuin pikku enkeli :saint:
  18. kriztina83

    illan viimeiset sanat...

    hyvää yötä, kauniita unia ja pitäkää huolta toisistanne!!! :hug:
  19. kriztina83

    Verta ulosteessa...

    pojalla 2,5v on ollu 2 päivää vatsa hieman löysällä, ei mitään ihmeellistä tai uutta sinänsä... nyt tänään kävi 3 kertaa kakalla (20min sisällä, joka kerta tuli pikkuisen) illalla ja siin oli kyllä pääasiallisesti verta mukana, eli ihan punasta ja ihan verta verta... soitin OYS:sin...
  20. kriztina83

    äiti 40++++

    siis ootko eläny tynnyris? toivottavasti oot tehny lapsillesi että rakkautes ja ymmärryksesi loppuu heti kun itselleen "hankkivat" mielenterveysongelmia ja tekevät niiden "varjolla" jotain tyhmää. varmaan ootki tehny.. skitsofreenikot n sun mielestä varmaan pellejä kun eivät ihan elä samas...

Yhteistyössä