Hakutulokset

  1. O

    kääk kakusta!

    mahtuuko 6 munan kakku?
  2. O

    kääk kakusta!

    noh voi muna!
  3. O

    kääk kakusta!

    mahtuuko 8munan kakku 26cm irtopohjavuokaan?
  4. O

    HÄÄT

    minkä verran häihin mennyt teillä rahaa? kertokaas samalla mikä hlö määrä...
  5. O

    HÄÄT

    Joo etin pitkää laahusta...ja kirjailuja eteen.. jotain pientä sekä ehkä vähän mekon alaosaan myös sillai kivasti. :) muuta en oo sillai miettinkään siitä.. haakaupassa olis yks mut en tiä oikein siitä...onko se sit sellain minkö tahon.. tallinnaa ollaa menossa parin viikon päästä et sieltä viel...
  6. O

    HÄÄT

    Kertokaas mulle mistä halvalla häämekkoja, mistä ostaneet ja paljon maksaneet? Onko kukaan ostanut tallinnasta? entä minkä verran ollut budjettia? :) :flower:
  7. O

    kosinta

    Joo noh mulla se nyt oikeessa nimettömässä.. kiitoksia vinkeistä :))
  8. O

    kosinta

    noh eihän sitä ole vaadittu ymmärtämäänkään... :o jokainenhan tekee tyylillään, enkä koe tossa mitään pahaa!? tai ketään loukkaavaa.. :o hmmm... musta aivan ihana ele. <3
  9. O

    kosinta

    Mitäs mieltä olette? me ollaan miehenkanssa menty 2 vuotta kihloissa reilu.. ja nyt kuitenkin oon odottanut siitä huolimatta erikseen kosintaa vielä, romanttinen kun olen.. ja sen sain tänää :heart: sain samalla uuden sormuksen kihlasormuksen lisäksi, mutta ei tule olemaan vihkisormus.. eli...
  10. O

    paras versio IKINÄ lumiukko-biisistä!!

    :heart: =) totta!
  11. O

    onko kaupat tänään normaalisti auki?

    onhan ne :) huomenna ei :)
  12. O

    R-kioskin olutmainos

    en o nähny mainosta. :O
  13. O

    Toimiiko tämä kenelläkään? Lastensuurilelukirja adventtikalenteri.

    ei lähetä tietoja täälläkään.
  14. O

    Mittaa kirjoitusnopeutesi!

    Tuloksesi Parhaat 60 sekuntia: 272.5 mrk/min Päivämäärä: 04.12.2008 13:41:25 Virheitä: 4.22 % Testin kesto: 300 s Lyöntejä yhteensä: 1137 mrk Keskimääräinen nopeus: 226.5 mrk/min mut toi oli 5min.
  15. O

    Missä on "Forward" näppäin?

    sehön on eteenpäin nappi se missä on kaksnuoltaja se viiva :D ? vai onks toitaaksepän ? :D :laugh:
  16. O

    Viime päivinä aina koneella istuessa on alkanut särkemään toista silmää..

    varmasti koneella olo ei tee kelleen hyvää jos istuu pitkäänkin. :S onko sulla laseja?
  17. O

    Kauheen aikaisin toiset laittaa Joulun

    meillä on keittiössä jo Jouluverhot ulkona valot, pojan ikkunassa Joulupukki, mut muita verhoja en oo vaihtanu.. ku ei oo tullu postista ja pöytäliinat laitan viikon päästä :) mun mielestä kun on Joulukuu voi hyvin mielin jo vaihtaa.. ja kerkee niistä sitte hetken nauttimaankin.
  18. O

    Olettako paluttaneet meandi vaatteita?

    oon palauttanut... asiakaspalautuksena.. enkä minäkään maksanut mitään niistä.
  19. O

    inhottavin sana, jonka olet koskaan kuullut?

    römppä :D tai pimpero on mun mielestä ällöttävää
  20. O

    inhottavin sana, jonka olet koskaan kuullut?

    mikä on toi mainos? :D

Yhteistyössä