Hakutulokset

  1. T

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Meille syntyi 15.3 klo 18.53 (40+3) tyttö 3812g ja 49 cm :heart: Synnytys oli tosi nopea: 4 h, josta 30 min. sairaalassa, luomuna siis meni kun en ehtinyt mitään kivunlivitystä saada. Kaikki tapahtui niin nopeasti, etten ehtinyt suremaan vaikken kivunlievitystä saanutkaan. Hyvä kokemus jäi...
  2. T

    SEA-BAND RASKAUSPAHOINVOINTIRANNEEKKEET, tarviiko kukaan, myyn omani lähes käyttämättömät!

    Heips, ajattelin laittaa tälle puolelle vinkkiä jos joku sattuu tarvitsemaan pahoinvointirannekkeita helpottamaan/poistamaan raskauspahoinvointia. Laitoin juuri tuonne kirpparipuolelle ilmoituksen, mutta sieltä voi olla vaikea niitä löytää kun ei ole mitään ilmoituskategoriaa liittyen...
  3. T

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Maine Coon, todella ikävä kuulla, voin vain kuvitella tuskanne :'( Voimia suruunne :hug: Sikainfluenssarokotuksesta, minäkin olen hirveesti yrittänyt tietoa kerätä tuosta rokotteesta ja sen perusteella punnita mikä olisi oikea ratkaisu. Mahdoton tehtävä tuntuu olevan kun kaikenlisäksi ei...
  4. T

    RASKAUSARPIVOITEISTA...

    Osaaks joku sanooo kokemuksesta, missä raskausarpien ehkäisyyn tarkoitetussa voiteessa on hyvä hintalaatusuhde? Käytin ensimmäisessä raskaudessa Biothermin raskausarpivoidetta ja se oli kyllä hyvä ja en tiedä johtuiko siitä, mutta yhtään raskusarpea ei mulle tullut. Toi voide on vaan sairaan...
  5. T

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Sokerirasituksesta: mun mielestä se on n. rv 26, voi tietty olla paikkakuntakohtaisia eroja. Painonnoususta on täällä ollut puhetta: mä oon kauhuissani kun mulla paino nousee hrveetä vauhtia, nyt rv 17 ja lähtöpainosta tullut jo 5 kg ! Kaikenlisäksi tuo ei ole tullut herkkuja syömällä kun...
  6. T

    GALLUP:oletteko voineet alkuraskaudessa huonommin tytöstä vai pojasta ?

    Mielenkiintoista, näiden perusteella selvästikin huonommat olot tulee pojista =) Oiskohan tääkin sitten :)
  7. T

    GALLUP:oletteko voineet alkuraskaudessa huonommin tytöstä vai pojasta ?

    Odotan nyt toista lasta ja olen tässä raskaudessa oksennellut enemmän ja tuntuu, että huonot olot on muutenkin jatkuneet pidempään kuin ensimmäisen kanssa. Eka lapsi on tyttö ja jotkut useamman lapsen synnyttäneet ovat sanoneet mulle, että tytöistä voidaan huonosti eli tyttö tästäkin tulee. Sit...
  8. T

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    Onks teillä muilla töissä kävijöillä samaa, että työmotivaatio tuntuu jo nyt kadonneen ja odottelee jo äippäloman alkamista vaikka siihen on vielä reilu 4 kk aikaa? Mä oon huomannut nyt itessäni sellaista ja kuitenkin siihen äippälomaan on vielä noinkin paljon aikaa |O Onneks tässä nyt tulee...
  9. T

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    Ninni-74,tsemppiä sinne. Se on totta, että kyllä tuo tulos säikäyttää, mutta toisaalta 1:20 riskiluku tarkoittaa, että 19/20 on terve ! Tiedän tapauksia, jotka ovat saaneet 1:5 riskiluvun ja terve lapsi on syntynyt. Kyllä noi seulontavastausten odottelu on piinaavaa, mulle kans sanottiin...
  10. T

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    Kiitos, kiva tulla porukkaan mukaan, mukavanoloista porukkaa olette =) Jemppi: ihan on samanlaisia filiksiä ollut täällä ja uskon, että johtuu paljon vaan siitä kun on voinut huonosti ja muutenkin ollut raato-olo, niin miten sitä on jaksanut iloita koko raskaudesta. Silloin kun plussasin...
  11. T

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    Mulla la 12.3.10, toinen ja K-SKS. Ihana lukea toisten just samassa vaiheessa olevien juttuja =) Hyvin tuttua noi mahan turvotukset, kuvotukset tiettyjä ruoka-aineita kohtaan eikä tässä ilman oksujakaan olla säästytty, mutta nyt vihdoin alkaa tuntua, että elämä taas voittaa !
  12. T

    minun tarinani (lohtua selittämättömään lapsettomuuteen)

    Hei, ajattelin kertoa oman tarinani kun olen ajoittain käynyt tällä palstalla hakemassa vertaistukea lähinnä lukemalla tekstejänne ja on ollut lohduttavaa huomata, että on muitakin, jotka pähkäilevät/kipuilevat samojen asioiden kanssa. Meillä on mieheni kanssa 10v lapsettomuuden jälkeen ihana 3v...
  13. T

    G: Kaunein viime vuosien äitiyspakkaus?

    Mä sain juuri ton 2006 vuoden pakkauksen ja tykkäsin kyllä kovasti. Se on kans mun mielestä nätein pakkaus ainakin mitä olen nähnyt muutamat vuodet sitä ennen ja sen jälkeen. Meille syntyi silloin loppukesästä 2006 tyttö, mutta hyvin sopi mun mielestä tytöllekin ne värit, vaikka tosiaan monien...
  14. T

    Ovistesteistä...

    Hei mikä olis hintalaatusuhteeltaan hyvä ovistesti ? Olen testaillut Clearbluen digitaalisella ja se vaikuttaa kyllä tosi luotettavalta ja hyvältä testiltä, mutta ei olis oikein varaa 36? joka kuukausi ovistestiin laittaa...
  15. T

    Keinoja sperman parantamiseen ??????

    Hieno homma, että selvästikkin vaikutusta noilla jutuilla on eikä ole "lopullinen tuomio", vaikka aluks näyttäiskin, että simppatilanne on huono. Minkälaisia määriä sinkkiä/foolihappoa/e-vitamiinia ym. pitäis syödä päivässä, että olis apua ?
  16. T

    Keinoja sperman parantamiseen ??????

    Heips ! Onks teille, kenellä on todettu tutkimuksissa, että sperman laatu on heikkoa, neuvottu mitään ravitsemus tms. vinkkejä, joilla sperman laatua vois parantaa? Olen lukenut jostain, että foolihappo vois auttaa, mutta jos näin on, niin miten suuria määriä sitä pitäis syödä, että siitä olis...
  17. T

    Onks kokemuksia Kreetan Haniasta ????

    laitoin sulle yksityisviestiä, olis tosi kiva jos viitsit lähettää mulle sen listan, kiitos vaan jo etukäteen. Kiitos myös Emilianalle vinkeistä ja Nipsu-81, kirjoittelen sit tänne matkan jälkeen miten reissu sujui =)
  18. T

    Onks kokemuksia Kreetan Haniasta ????

    Ollaan lähdössä parin viikon päästä 1v11kk ikäisen maitoallergisen taaperon kanssa ensimmäistä kertaa ulkomaan reissulle Haniaan ja pikkuhiljaa tässä alkaa miettimään mitä sinne kannattaa ottaa mukaan ja mitä olis hyvä huomioida, että reissu sujuis mahdollisimman kitkattomasti ? Huoneistohotelli...
  19. T

    taaperon vieroitus

    Yösyöttöjä meillä ei onneksi ole ollut yli ½ vuoteen eli neitokainen saa tissiä ennen nukkumaan menoa ja nukahtaa sitten siiheen, nukkuu omassa sängyssään koko yön eikä vaadi tissiä ennenkuin vasta n. klo 7 herää syömään. Tätä tissistä vieroitusta on meillä siirtänyt se, että lapsellamme on...
  20. T

    taaperon vieroitus

    Ihan samaa täällä pähkäilen neitokaisen 1v 3kk kanssa kun pitäis kuukauden päästä lähteä töihin ja imetän vielä aamulla kun neiti herää n.klo 7, kerran päivällä päiväunille mentäessä ja illalla nukkumaan mentäessä. Luulen, että tuo aamuimetys on suht helppo juttu jättää pois, mutta noista...

Yhteistyössä