Hakutulokset

  1. P

    ergo

    Minkä ikäistä olette alkaneet kantamaan ergo kantorepussa ilman sitä vauvatukea?
  2. P

    turvaistuin 6kk-

    Mikä on paras ja turvallisin istuin 6kk eteenpäin kun kaukalo jää pieneksi?
  3. P

    Ergo vai patapum

    Kumpi parempi ja mitä eroja niissä on??????????????
  4. P

    Lapsen kantopussi

    Onko kokemuksia tämmöisestä? Olisin kiinnostunut hankkimaan mutta kaipaisin tietoa/kokemuksia tästä??????????
  5. P

    Liikunta raskauden jälkeen

    Kuinka pian olette aloittaneet liikuntaharrastukset muun kuin kävelyn? Tekisi kovin mieli jo aloittaa kun kaikki harrastukset alkaa näin tammikuussa mutta synnytyksestä vasta 4 viikkoa. Uskaltaisiko jo rauhallista sulkapalloa ruveta pelaamaan? Pitää jutella neuvolassa ensi kerralla.............
  6. P

    Runo ristiäiskutsuun?

    Ideoita otetaan vastaan!!!! Oon etsinyt kovin kivaa runoa kutsukorttiin mutta mistään en ole löytänyt.
  7. P

    imetys ja äidin ruoka

    Mitkä Ruuat voivat aiheuttaa vauvalle vatsa vaivoja??????????
  8. P

    rela vai cuplaton?

    Kumpi on parempi mahavaivoihin ja minkä ikäisille olette aloittaneet?
  9. P

    otsa kuumemittari

    Onko jollain kokemusta otsakuumemittarista? Se oli lapsella tosi kätevä, mutta epäilen sen toimivuutta, antaako oikean tuloksen??????????????
  10. P

    supistus

    Voiko supistus tuntua nivuskipuna? Mulla useati päivän aikana ollut viiltävä kipu/pisto nivusissa. Ja tuntuu et ne voimistuu ja pitenee kestoltaan koko ajan?
  11. P

    supistus

    Voiko supistus tuntua pistävänä nivuskipuna? Mulla ollut pari päivää niitä ja tuntuu että ne lisääntyy koko ajan ja kestää kauemmin ja ovat voimakkaampia.
  12. P

    raskauden jälkeinen liikunta

    Kuinka pian olette alkaneet kuntoilemaan/liikkumaan raskauden jälkeen? Ja mitkä ovat olleet parhaita liikunta muotoja että vartalo on alkanut palautumaan entisiin mittoihin????????
  13. P

    Loru Vauvan syntymästä

    Moi!!!! Tätä on mun muistaakseni jo aikaisemmin kyselty, mut aattelin kysästä uudestaan kun vauvan syntymä lähestyy............... =)
  14. P

    Rintareppu

    Mitä mieltä olette rintarapuista? Mikä olisi parhain ja käytännöllisin? Olen katellut niitä ja merkkejä ja malleja on niin paljon että olisi kiva tietää mikä on parhain?
  15. P

    Tuttipullot/ tutit

    Hei! Auttakaa mimmonen/minkä merkkinen tutti ja tuttipullo ovat hyviä? Kaupassa niitä on monenlaisia enkä tiedä onko niissä jotain eroja ja mimmonen ois hyvä. Ja mitä tarvikkeita vauva tarvitsee välttämättä jo synnyttyä eli mitä pitää ostaa valmiiksi?
  16. P

    Vaatteiden/petivaatteiden pesu????????

    Hei. Mitä kaikkea te olette pesseet vauvalle valmiiksi vaatteet yms??????????????
  17. P

    Kummeiksi pyytäminen

    Koska te olette kummeisi pyytäneet? raskauden missä vaiheessa vai vauvan syntymän jälkeen?
  18. P

    sukupuoli??

    Kuinka usein pitää paikkansa lapsen sukupuoli mikä ultrassa sanotaan?
  19. P

    mammajumppa

    Moi. Onko jollain tietoa onko täällä Turussa päin jotain mammajumppaa tai jotain liikunta ryhmää mikä olisi suunnattu raskaana oleville?
  20. P

    emmaljunga

    Oomme aatelleet emmaljunga edge duo combi. mitä mieltä olette näistä? Ovatko ne kestävät? Entä miten menee hiekkatiellä. Vaikuttivat isoilta, mutta olisi tarkoitus että vauva nukkuisi pitkään päiväunet ulkona ni nämä vaikutti siihen tarkoitukseen hyviltä. Ja toinen tärkeä asia että niitä olisi...

Yhteistyössä