Hakutulokset

  1. L

    maksutapa USAssa?

    Tietäisikö kukaan mikä on yleisin/kätevin maksutapa USAssa? Käteinen vai VISA?
  2. L

    G: Riskin kartoitusta

    Kysymyksiä miehille ja naisille: 1) Oletko ollut tolkuttomassa humalassa? 2) Oletko liikkunut yksin yöllä ulkona? 3) Oletko mennyt vieraiden kyytiin? 4) Oletko mennyt yksin vieraan miehen/naisen asunnolle tai pyytänyt hänet sinun asunnollesi? 5) Oletko flirttaillut tuntemattoman kanssa...
  3. L

    Gallup: Syödäänkö teillä jälkiruoka?

    Meillä ei ikinä syödä.
  4. L

    11 v ihonhoito

    Lapsella on jo jonkin aikaa olut paljon mustapäitä ja yksittäisiä finnejä. Viime viikonloppuna ilmestyi otsalle paljon tulehtuneita näppylöitä. Neuvokaahan vienkö lapsen kosmetologille, ihotautilääkärille vai pärjäisikö tässä kotikonstein? Osaisikohan ne apteekissa tai jossain isomman kaupan...
  5. L

    hemmottelua

    Mikä olisi hyvä tapa hemmotella itseä (Tämän pitäisi tapahtua ensi perjantaina klo 9-15 välisenä aikana)?
  6. L

    Suosittele kampaamoa Turussa

    Pitäisi olla kiva, hyvä ja edullinen. Ja sinne pitäisi päästä kohtuuajassa.
  7. L

    lupa käyttää kaupassa muovikassia

    Tässä se on: http://www.ymparisto.fi/default.asp?contentid=311338&lan=fi&clan=fi
  8. L

    Wii peli pienelle?

    Mikä olisi kiva wii peli jo ihan pienenkin (3,5 v) kanssa pelattavaksi? Golfia ollaan pelattu.
  9. L

    Mikä pelikone?

    Mikä pelikone on paras jos lapset on 11 ja 3? Mistä löytyy kivoja pelejä pienillekkin ja isolle muita kuin räiskintä- tai urheilupelejä?
  10. L

    G: Pienenikö päivähoitomaksu

    Pienenikö päivähoitomaksunne kun syksyllä oli uudistus?
  11. L

    haikea olo

    Oi mikä haikea olo tulikaan kun myin lasten vanhoja tavaroita. Toivottavasti pääsivät hyvään kotiin ;) Vaikka ne on tavaroita vaan...
  12. L

    LassieTEC vai Reima

    Kumpi toimii paremmin?? Tarvitaanko kummankin kanssa kuravaatteita päälle jos on märkää?
  13. L

    YLE areena

    Kuinka Ylen areenalta saa kopioitua ohjelman tietokoneelle?
  14. L

    g: syötkö mitä tahansa?

    Vai nirsoiletko niin kuin lapset ;)
  15. L

    3-vuotias

    Minä taas tapani mukaan varoittelin pikkuipanaa. Varovasti, hypi varovasti, juokse varovasti ja varo sitä tai tätä. Ipana vastasi asiallisesti ' En minä voi kun minä seikkailen.' Niin tietysti. Eihän silloin voi varoa! Äiti ei ymmärrä :headwall: Ei taaskaan.
  16. L

    Mitä teette omenoista?

    Omenoita tulee, mutta en oikein tiedä mitä niillä tekisi... Saisinko vinkkejä.
  17. L

    kaksplus

    Nyt selvisi miksi meidän kone ei pysy verkossa. Modeemi ei tue kaksplussaa. Täytyy lopettaa palstailu. Eikun pitää ostaa uusi modeemi. Kaksplus on tässä tapauksessa joku uusi datansiirtotekniikka.
  18. L

    omenamehua?

    Voiko omenoista tehdä mehua samalla tavalla kuin marjoista?
  19. L

    S**tanan DNA

    Mistä firmasta kannatta hankkia laajakaistayhteys että se toimii ja pidetään toiminnassa??
  20. L

    Hyvä ostos TV shopista

    Onko niitä? Toisessa ketjussa joku kehuu H2O moppia. Voiko se olla hyvä? Mulla on Magic Bullet. Se on huono. Se pitää niin kovaa metetliä että tarttis kuulosuojaimet että sitä voisi käyttää.

Yhteistyössä