Hakutulokset

  1. S

    Nitiseekö teidän 2v. koko ajan?

    Meillä poika 2. on reipas mutta tyttö 4v. on ihan järkyttävä natisija.Se alkaa kun herää ja kestää kunnes nukahtaa.Joka päivä musta tuntuu että mun pää leviää kun se narisee ja natisee koko ajan. |O |O |O |O |O
  2. S

    Heili karjalasta

    sulle ois yytä. :D
  3. S

    Ai kamala miten itkinkään.. ;(

    Minäkin itkin kun mikäkin. :'( Se oli jotenkin niin herkkää ja kaunista.Ja mulla iski heti vauvakuume(hetkellisesti nousi 40 asteeseen)kun näin sen vauvan siinä. :D
  4. S

    Mikä kukka olet?

    Ruusu. :)
  5. S

    15v. tyttö varastaa kotoaan!

    Meillä yleensö noi "varkaat"liikkuu joulun tienoilla.Meinaan piparkakkut häviää rasioista ja kukaan ei oo ottanu. :kieh: Mutta mä olen sitä mieltä että periaatteessa jos esim. kaappiin ostan keksejä sun muuta niin niitä ei oteta ilman lupaa ja jos ottaa niin se on näpistystä.Pienestä pitäen...
  6. S

    Sää galluppia....

    Millainen sää ja missä päin suomea?täällä jyväskylässä sataa lunta ja nollassa mittari. =)
  7. S

    Voiko onnesta haljeta!? (turhis)

    Kait siitä voi jos on tarpeeksi onnellinen. :D
  8. S

    Kait mä vuodan kohta kuiviin....

    Mä saisin heti ilmaatteksi mutta en uskalla kokeilla ja mulle ei sitä suositella pahan migreenin takia. :headwall: :headwall: :headwall: Itsekkään ei tiedä että mitä voi ja mitä ei kokeilla kohta.Kait se ois hommattava niitä hyydyttäviä nappeja sitten.
  9. S

    auttakaa, tosi paha ongelma miehen kanssa!" :(

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: sorry,mä olen nyt oikeesti väsy.En halua piruilla mutta nyt en jaksa muutakaan kuin :laugh: :laugh: :laugh: :ashamed:
  10. S

    kuka täälä on oikeesti varakas? tuskin kukaan.

    Rahaa onku roskaa ja roskaa onku paskaa ja paska ei lopu koskaa. :D
  11. S

    Kait mä vuodan kohta kuiviin....

    Voiko siitä saada esim. veritulpan?mä olen ihan seko ja pelokas noihin juttuihin.Miehellä oli veritulppa,ei ehkäsystä kuitenkaan :D mutta mä olen kait tullut yli pelokkaaksi joka asiassa.Välillä panikoin itseni suurin piirtein sekopääksi ja koko ajan huolettaa joku. :ashamed: :ashamed...
  12. S

    Kait mä vuodan kohta kuiviin....

    Kait se vaan on kestettävä jos kerta hormonnalinen ei käy.Vaikka kohdunpoistossakin on riskinsä niin ei kait se kovin terveellistäkään ole vuotaa kuin seula.
  13. S

    Kait mä vuodan kohta kuiviin....

    Myönnän sen että olen jatkuvasti väsynyt ja vaikka kuinka yritän olla pirteänä niin kuitenkin välillä väsyttää niin paljon että kuljen kuin haamu ja voimatkin menee.Ei mulla raudan syönti auta mitään kun jatkuvasti on menkat.Ja imetyskin kait pitäs lopettaa kun sekin vie mehut jatkuvien vuotojen...
  14. S

    Kait mä vuodan kohta kuiviin....

    Pelkään että migreeni menee pahemmaksi vain ja en haluais itelle mitään kierukoita. :ashamed:
  15. S

    Kait mä vuodan kohta kuiviin....

    Miksi sitä kohdunpoistoa ei voida tehdä?Mä olen 33v. ja 7 lapsen äiti ja lapsia ei enää meille kiitos.Eikö se riitä syyksi ja jos ei halua hormonaalista ehkäsyä. :/
  16. S

    Kait mä vuodan kohta kuiviin....

    Aina yhtä runsaat ja tiuhaan. |O
  17. S

    Kait mä vuodan kohta kuiviin....

    Mulle kun ei ole suostuttu kirjoittamaan mitään pillereitä ja en etes tohtis kokeilla kun on migreeniä jatkuvasti. :/ Mulle ei siis suositella mitään hormonaalista ehkäisyä.
  18. S

    Ahdistuuko muu pyykin alle?

    Just äsken herppasin kun on kauheesti taas pyykkiä kertyny. :ashamed: Meillä ei ole rumpua ja ei ole tilaa sellaiselle.Ostasin heti jos olis paikka mihin se mahtuis.
  19. S

    meneekö teillä yleesä ruokaa roskiin?

    Todella harvoin menee,on noita syöjiä jotka pitää huolen ettei ruuat pilaannu. :D

Yhteistyössä