Hakutulokset

  1. A

    Epätietoisuus

    Tälle puolelle en ole aikoihin kirjoitellut, lapsettomuus osiossa minut on voinut nähdä kirjoittamassa useaan otteeseen. Meillä on takana päin kaksi epäonnistunutta inseminaatiohoitoa ja puolivuotta minulla takana hormonihoitoja (clomifen). Nyt on ensimmäinen lääkkeetön kierto ja puolen...
  2. A

    Alfred J. Kwak

    Hei, osaisiko joku kysyä onko lasten animaation Alfred J. Kwakin lopputunnarin nimi mikä ja mistähän sen voisi löytää? En löytänyt kuin sen alkutunnarin.. Kiitos jo etukäteen :)
  3. A

    Halensilta tilaaminen

    Hei! Tyhmä tulee ja kysyy; Tilasin tänään ensimmäistä kertaa Halensilta kun löytyi kiva jakkupuku valmistujaisiani ajatellen. Tyhmänä lueskelin asiakaspalvelun sivulta, että postista noudettaessa ei tarvitse maksaa mitään vaan saa 14pv korotonta maksuaikaa. Minäpä innoissani siis...
  4. A

    Suomipopilla puhutaan :D

    Meistä! :laugh: Tai siis jostakin keskustelusta jossa vaimo on laittanut tänne jotain jostain miehensä pettämisestä vaimon parhaan ystävän kanssa :whistle:
  5. A

    Huomenta ja Hyvää Juhannusta!

    :wave: Tämä tyttö lähtee kohta puoliin kohti työmaata jossa viettää viisi tuntia. :) Juhannusvieraitakin tuli eilen Etelä-Suomesta. Itse painuin petiin eilen heti kymmenen jälkeen, mutta isännällä ja vierailla taisikin mennä "hieman" pidempään. Mies kömpi hyvin äänekkäästi viereeni...
  6. A

    Opel Astra - Kokemuksia kaivataan

    Meillä kiikarissa Opel Astra 1.8-16 Enjoy Wagon (farmari) Vuosimallia -05 Ajettu vajaat 100 000 km. Kokemuksia kaivataan, niin hyviä kuin huonoja. Myös kokemuksia siitä kuinka lasten turvaistuimet toimivat tässä autossa :)
  7. A

    Kokemuksia kaivataan: Sokos Hotel Kimmel, Joensuu

    Avaa siis sanallinen arkkusi ja kerro meille kokemuksesi kyseisestä Sokos Hotellista. Kahdelleen ollaan miehen kanssa lähdössä toukokuussa siis ystäväni häitä juhlimaan Pohjois-Karjalaan ja tarkoituksena yöpyä Joensuussa. Suositteletko?
  8. A

    Ensimmäinen clomifen-kuurini

    Huomenna se alkaa, siis ensimmäinen clomifen kuurini annoksella 50mg x 2. Nyt te joilla on kokemusta kommentteja, kokemuksia, mitä vain. Missä vaiheessa kannattaa alkaa ovulaatio testailla? Vai huomaako sen olevan käsillä clomien ansiosta helpommin jos ei ovulaatiota ole koskaan ennen...
  9. A

    Keskustellaan hääpuvuista?

    Millainen hääpukusi oli kun menit naimisiin? Oletko ostanut valmiina vai teettänyt? Kuinka helposti isokokoinen löytää itselleen mieluisen ja kauniin hääpuvun? :)
  10. A

    Hyvää suklaisten lettujen ohjetta kaipaillaan!

    :D
  11. A

    Hääasiaa

    Heippa kaikille! :) Täällä pikkuhiljaa aletaan jo suunnitella kesää 2010, jolloin mies aikoo minut alttarille saatella :) Se tiedetään, että kirkko pitää viimeistään tulevana kesänä varata, sillä muuten jää meidän suunniteltu hääpäivä saamatta :D Asiaa kutsuista, teksteistä ja...
  12. A

    Bauhaus?

    Onko tietoa kenelläkään kuinka on käynyt Bauhaussin yt-neuvotteluissa, eli kuinka monta ovat pistäneet pihalle ja mistä toimipaikoista? :attn:
  13. A

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Heippa uudet ja vanhat kuumeilevat ja haaveilevat ;) Aloitellaanpa jälleen uutta pianoa kun uuteen vuoteen olemme päässeet ja taitaa seuraavien plussien lasketutajat olla jo lumien tulon aikaan tämän vuoden puolella :) Uusille tiedoksi: Kertokaa kiertopäivät, yrityskerta, synnytyssairaala...
  14. A

    Tein ovulaatiotestin

    kp 24/28 eli tänään siis. Lähes yhtä vahva on testi viiva kuin tuo kontrolliviiva. Kuinkas moni teistä olikaan saanut "aikaisen plussan" ovulaatiotestillä ja pitikö paikkaansa? Ollako vai eikö olla? :|
  15. A

    Aika loppuu kesken - mistä inspiraatio?

    Kinkku sentäs on sulamassa, mutta koti siivoamatta ja leivonnat siististi vielä sokeri ja jauhopusseissa. Mistä minä saan ispiraation? Tuntuu, että on niin rättipoikki väsynyt, että voisi nukkua vaikka kellon ympäri. Olenhan minä jo viikon ollut lomalla, mutta mies halusi lähteä yhteisillä...
  16. A

    Youtube-pino - Paljasta suosikkisi!

    Placebo - Twenty Years http://www.youtube.com/watch?v=rDnITiRNRks
  17. A

    Lavatanssit

    Eilen olin periaattessa elämäni ensimmäistä kertaa tanssilavalla mieheni kanssa. Mukanamme oli myös kaksi ystäväämme. Enhän minä osannut tanssia pätkääkään, mutta hauskaa joka tapauksessa oli :) Kyllä sitä jotain tanssin näköistä välillä saatiin aikaiseksi, mutta miehen humalatila verotti...
  18. A

    Kielessä palovamma!

    Apua! Eilen poltin kieleni syödessä kuumaa ruokaa, mitäs olin varomaton.. Edelleen on kieli järkyttävän kipeä, eikä helpota millään :ashamed: Ei vissiin mitään muuta apua ole kuin aika?
  19. A

    Itku tuli..

    ..kun katsoin sairaalan sykettä ja siinä tuoreet vanhemmat hoitivat vauvaansa. Minäkin haluan tuollaisen pienen! Miksi tämän pitää olla niin vaikeaa.. :'(
  20. A

    Pulssi huitelee 100-115, pitäiskö huolestua?

    Jep, puoli kahdeksalta heittäydyin pitkäkseen sohvalle kun alkoi väsyttää. Äsken sykemittaria katsoi ja pulssi oli sen 113. Alle sadan ei laske millään. Pitäisikö noinkin korkeasta pulssista olla huolissaan? Päässäkin tuntuu oudolta. Lenkiltä (kävelyltä) tulin kotiin puoli kuuden maita...

Yhteistyössä