Hakutulokset

  1. B

    Kumman väriset vaunut?????

    mun mielestä siniset ehdottomasti, käy paremmin molemmille
  2. B

    Tässä se on! Unelmieni liesi!

    tota, makunsa kullakin :D
  3. B

    - 30kg ja elämäntapa muutos

    Pääseekö vielä mukaan?? tämmönen lösähtäny suurperheen mamma painoa on jotain 105 :'( :ashamed: jokainen neljästä raskaudesta tuonu lähes parikyt lisää, ja siitä sitten puolet aina jääny :( niin, turhapa pelkkiä raskauksia syyttää, itehän sitä antanu lipsua nyt on pakko ottaa...
  4. B

    napatyrä tytöllä, ikää nyt 2kk... onko muilla ollut?

    meidän viimesimmällä oli. noin puolessa vuodessa hävisi
  5. B

    Mitä miehes on ostanu sulle viimeksi ?

    pari päivää sitten tämän läppärin :)
  6. B

    missä miehenne on nyt?

    kattoo vierashuoneen telkusta urheiluu
  7. B

    Voisko joku suomentaa? Kelan vastaus isäkuukaudesta....

    kysyin yksinkertaisesti että voiko isä pitää isäkuukauden jos jään työttömäksi 2vkoa ennen vanhempainvapaan alkamista, ansiopäivärahalle, niin tälläinen oli vastaus. josta en saa mitään selvyyttä :| Hei! Jos isä jää pois työstä lapsen hoidon vuoksi vanhempainrahakauden ajaksi ja sitä...
  8. B

    löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

    Onnea Jamias!! :flower: :D En nyt jaksa plärätä kaikkia sivuja läpi, minkäikäiset sun lapset nyt olikaan?
  9. B

    löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

    Tervetuloa Nasu :wave: jopas sattui, meillä on samanikäiset tyttö ja kolme poikaa :D
  10. B

    kävin ostamassa uuden telsun :D

    Vieras, kerropas sit meille mitä merkkiä miehes suosittelee? B) kerta se on asiantuntija... *uus telkku ostoslistalla*
  11. B

    löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

    Levoton Strutsi, laita vaan mutkin tohon listaan, vaikkei ehkä pitäis :| :ashamed: Yrityksen alkamista en ihan vielä uskalla ajatella mutta saas kattoo nyt...
  12. B

    Onko täällä ketään joka PÄÄASIASSA syöttää vauvalleen valmissoseita???

    :wave: eikä ees hävetä tunnustaa :D
  13. B

    löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

    kylläpäs tänne lisääntyy porukkaa, pakkohan munkin on täällä visiteerata.... en mä sitä vitosta saa mielestäni. vielä en ole miehelle puhunu, vähän kyllä vihjaillu esim etten vaatteista, vaunuista ym luovu. aion kyllä antaa ajatuksen vielä muhia rauhassa, ei vielä ole tositoimien aika kun tuo...
  14. B

    löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

    Käytännön asioista ihan.... Minkäkokoiset kodit teillä nyt on? Entäpä auto? meillä on nyt 5 makkaria, eli on kaikille neljälle lapselle oma huone. ja meillä 6 hengen tila-auto. eli siis käytännön perusteella kaikki on nyt just ok, eli enhän sais sitä vitosta edes kuumeilla :D
  15. B

    Kumman näistä haalareista ostaisit?

    etusivulla näkyi olevan että tarjolla ei olekaan nuo kuvien värit! vaan tuo eka on tummansininen ja toka on sininen yläosa,ruskea alaosa
  16. B

    Kumman näistä haalareista ostaisit?

    http://www.nallentassu.fi/index.php?cat=72&page=product_details&id=2357 vai http://www.nallentassu.fi/index.php?cat=72&page=product_details&id=2356
  17. B

    löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

    tärppionnea strutsille! :) meillä ei asiasta vielä ole edes puhuttu, eihän mulla ole edes kuume enkä käy missään vauvakuumeketjussa kirjoittelemassa :saint: Oletteko itse suurista perheistä? Kuinka teillä on suku suhtautunut tähän lapsimäärään? Meillä ovat olleet jo näistä...
  18. B

    Voiko antenni digi-tv:llä katsoa kaapeliboxin kautta telkkua?

    eli siis kattelin kivoja 42 tuuman telkkuja, ne digitelkkuja antenniverkkoon. no me ollaan kyllä kaapelilittymässä mutta on meillä tallentava kaapeliboksi. eli onnistuisko antenni-digitelkun kattominen kaapeliboksilla? kuka tietää? tai vaikka jonkun mies? :D
  19. B

    löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

    Levoton strutsi, kun kirjoitit että "mä mietin kans tota pakkopullaa.. varsinki kun mun pitäis raskautua jouluun mennessä tai sit jos niin ei käy niin tulee piiiitkä ikäero nelosen ja sen viitosen välille koska mun on pakko mennä välissä töihin ainaki vähäks aikaa." niin tarkoitatko tuolla...

Yhteistyössä