Hakutulokset

  1. J

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Ripsu85: mulla on ihan samanlaisia ajatuksia ystävistä. Parhaimmilla ystävillä on jo lapsia ja parilla tulossa, mutta sitten on sellaisia ystäviä joiden en usko ainakaan suunnittelevan lapsia vielä pitkään aikaan. Niille olen joskus maininnut vauva-haaveista, tai kaikki sen tietää että minä...
  2. J

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    No heippa vaan kaikille! Täällä on vietetty koneetonta aikaa, tai kone on ollu koko ajan ja toiminnassakin, mutta ei oo huvittanu yhtään surffailla! Nyt yövuorossa sitten kerkeää. Muutama uusi tullut mukaan ja tervetuloo vaan, toivottavasti ette täällä kauaa listoilla roiku :D Meillä on...
  3. J

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Täällä sitä kuumeillaan ihan oikeesti. Lämpöä ihan kivasti, SUPERväsyny oon ollu pari päivää ja viime yönä heräsin järkyttävään migreeniin...Ihan outo olo, kun ei tunnu sillai tukkosen-flunssaselta, mutta väsymys on ihan mieletön. Lihakset on väsyneet tuntuu että ois juossu maratonin (enkä...
  4. J

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    RD Niinkun moni tuossa jo sanonutkin, niin hieno homma ettei kellekkään käynyt mitään. Tiedän kyllä että ottaa päähän auton menetys, meiltä lähtee laina-auto huomenna. Piti olla anopilta lainassa pitkälle kevääseen, jotta saadaan oma hankittua, kun edellinenkin myytiin jo syksyllä. Noh, tuli...
  5. J

    Kuinka tärkeä kumppanin läheisyys on teille kun nukutte?

    Mulle ainakin todella tärkeetä. Ollaan muutenkin sellasia että istutaan tai maataan sohvalla ihan liki ja autossa toinen pitää aina toisesta kiinni. Yöllä nukutaan ihan solmussa. Mies ei edes suostu kahteen peittoon, vaan saman peiton alla tarvii olla vaikka aina vienkin sen :D
  6. J

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Monanen: Meillä on kaks maatiaiskissaa, toinen on vajaa viiden vanha ja toinen on viimekesänä syntyny. Eli on meillä yks pikkuvauva kotona ;) Toinen tuli tossa kipeeksi ja sai lääkekuurin, mies huolehti joka päivä että lääkkeet tulee varmasti annettua, ja ennenku kerkesin silmiä sängyssä...
  7. J

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    No nyt olen päivittänyt itteni tilanteen tasalle =) On kyllä niin helpottavaa että täällä voi lukea muidenkin tilanteista, ja varsinkin kun on paljon samanlaisia jotka kuumeilee, mutta oma mies ei ole vielä saanut tartuntaa :D Uusiakin tullut mukaan, kivaa kun on paljon porukkaa! Meillä...
  8. J

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Hirveästi tullu tekstiä! En ole kerennyt kirjottelemaan, enkä nyt jaksa millään lukeakkaan kaikkea. Hirmunen väsymys painaa. Mutta huomenna yövuorossa lupaan lukea KAIKKI tekstit :D Täällä on mies päättänyt että vauvaa ei varmasti tehdä pariin vuoteen. Mutta minä aion kääntää sen pään, ja...
  9. J

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Vielä piti lisätä että ei sais noi miehet kiusata kuumeista tollasilla jutuilla. Ois sitte mieluummin että ehdoton ei vielä jonkun aikaa, eikä saada tällasten vauvakuumehöyrysten eukkojen päitä sekasin! :o
  10. J

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Talvicci: Ihan samanlaisia juttuja täällä kuullu kans! Sanoin joku aika sitten yhestä takista, että täähän näyttää kun oisin raskaana. "No mitäs jos sä ootkin" ja ihme virne naamalla. Vastasin että en voi olla kun syön pillereitä. "No ei nekään ihan varmoja oo". Isänpäivän aikoihin oltiin...
  11. J

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    En ihan koko ketjua jaksanut lukea, mutta tuolla aiemmin joku kommentoi että "ei voi olla sellaista ja sellaista nimeä kun ei väestörekisteristä löydy". Niin piti vaan sanomani että teoriassa nimenä voi virallisesti olla mikä vaan jos lapsi syntynyt esim. ulkomailla. Minulla muutama ystävä jotka...
  12. J

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    koiramamma: kyllähän tuon nyt sokeakin näkee että plussa on!! :D Toivotaan että pysyy pikkanen matkassa mukana! Olen nyt vihdoin uskaltanut puhua ystävillekkin että vauvakuume painaa. Sekin helpottaa kun saa puhua muille ja kuulee muiden kokemuksia. Kaverit joilla on lapsia puhuu niin...
  13. J

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Kauan olen seuraillut näitä pinoja, mutta nyt vasta uskaltaudun itse liittymään joukkoon. Vauvakuume on kova, ollut jo pitempään mutta nyt kun mieheltä on tullut vihreän valon vilahduksia niin kuume on krooninen! Vielä ei yritystä ole, eikä sen vahvempaa suunnitteluakaan mutta haaveita kyllä...

Yhteistyössä