Hakutulokset

  1. S

    eikö tota venakkoa edelleenkään saada pois??

    Ajattelin loman kunniaksi tulla tutkailemaan palstalle ja mitä näänkään etusivulla,venakon aloituksia..samaa paskaa edelleen. Siirryn siis taas toiselle palstalle ja tuun ehkä taas parin vuoden kuluttua katsomaan jaksaako tää tyyppi jauhaa samaa paskaa edelleen.. 2 vuotta meni edellisestä...
  2. S

    kertoisitteko te ystävälle tällasen asian??

    satun tietämään että mun ystävän mies on pettäny tätä mun kamua tän mun kaverin siskon kanssa. Aikaa tästä on jo monia vuosia ja tää pariskunta on mennyt naimisiinkin ja saaneet lapsen sen jälkeen..oon ajatellu olla sekaantumatta asiaan mutta onko se väärin jos en kerro asiasta? Tää on vaivannu...
  3. S

    vantaa martinlaako,mitä siellä oikeen tapahtuu??

    onko oulun vankikarkuri löytynyt vai mitä ne jetsonit siellä ettii?? poliisilta aikasta salamyhkäästä tietoa.
  4. S

    on tää niin perseestä koko palsta!!

    Täällä ei voi enää mistään asioista edes YRITTÄÄ keskustella järkevästi ilman että puututaan ja haukutaan ja mennään jopa aivan törkeyksiin.Pidin taukoa palstalta yli vuoden ja nyt oon täällä taas syksystä asti silloin tällöin palstaillut ja meno on muuttunut vaan hullumpaan suuntaan, täytyy...
  5. S

    hampaasta pala irti

    Paljonko on eroa kunnallisella ja yksityisellä,hinnoissa lähinnä..paljon tommonen reissu tulee noin suurinpiirtein maksamaan jossa paikattais pari reikää,poistettais hammaskivi ja laitettais paikka tuohon josta lohkesi pala vai voiko sen vaan hioa jotenkin?
  6. S

    Pneomokokkirokote

    Oletteko te ottaneet pneomokokki rokotetta lapsillenne? Pitäis päättää nyt otanko sen meidän tytölle vai en.
  7. S

    ero ja asuntolaina

    Miten käy jos erotaan miehen kanssa,ei siis olla naimisissa mutta meneekö se niin että mies vaan ottaa mun velan mitä mulla on talosta ja ostaa mut tavallaan ulos vai arvioidaanko talo uusiksi nyt että mitä siitä saa ja saanko mä jotain hyvitystä siitä kun olen kuitenkin talon velkaa lyhentänyt...
  8. S

    kivat oireet tuli rotavirus rokotteesta!

    7 viikon ikäinen tyttö sai eilen ekan annoksen rotavirus rokotteesta ja eilen illalla alkoi ihan järkyttävät vatsavaivat,viimeyö oli helvettiä kun en oo nukkunut juuri mitään eikä vauvakaan saanut nukuttua kivuiltaan,puklailu on myös jotain ihan tajutonta,onko muilla ollut näin ja kauanko tätä...
  9. S

    kokemuksia rotavirus rokotteesta?

    huomenna olis vauvan kanssa neuvola ja pitäis päättää ottaako tuon rotavirus rokoteen,ootteko te ottaneet vauvoille ja onko tullut mninkälaisia sivuoireita?
  10. S

    ehkäisylaastari

    Onko kellään kokemuksia kyseisestä kapistuksesta? hyviä vai huonoja..pysyykö laastari hyvin paikoillaan ja millaisia sivuoireita teillä on tullut?
  11. S

    nellan pikkusiskolle nimi?

    Laittakaas ehdotuksia sais olla saamelainen nimi..itellä alkaa olla pönttö sekaasin vaihtoehdoista;)
  12. S

    tää siirtyis nyt bb;n pariin muutamaksi kuukaudeksi!

    Palailen sitten taas tänne palstailemaan..ai joo tänään rv 38 ja kaikki kunnossa.tuun sitten kertoon jossain välissä kumpaa sukupuolta olevan vaavin saamme..Palaillaan ja pitäkää uusi palsta pystyssä;)
  13. S

    saako raskaana syödä musta pekka juustoa?

    siinähän se kysymys tulikin,saanko syödä sitä?
  14. S

    harmittaako teitä jotka otitte possupiikin?

    Tulikos piikki otettua lapsille tai itelle,harmittaako,onko alkanut pukata paniikkia tai kaduttaako? Ottaisitko piikin vielä jos sitä tyrkytettäisiin?
  15. S

    mä niin haluaisin jo synnyttämään rv 37..

    maha on mun mielestä laskeutunut jo ja viimeyönä oli menkkamaista jomotusta vatsassa,voi kun pääsis jo pian..
  16. S

    possu pandemia ohi..1.5 miljoonaa rokotetta käyttämättä!

    olishan noi rahat voinu valtio muutenkin käyttää..
  17. S

    RV 36 ja armoton pääkipu ohimolla,mitä tää on??

    Homman nimi siis seuraava.Kauhea pääkipu joka enimmäkseen on oikealla puolella ohimolla ja sen yläpuolella,näköhäiriöitä ei ole,turvotusta lievästi mutta vain sormissa jaloissa ei lainkaan,verenpaine normaali 120/70,labran pissakokeessa kävin aamulla ja valkkarit ei koholla..mitä helvettiä tää...
  18. S

    enää pari viikkoa ja sitten alkaa BB!!!

    Ihanaa,mun syksy on pelastettu!
  19. S

    tytön kasvu,onko ok?

    Elikkäs neiti täyttää syyskuun lopulla 4 vuotta ja painaa 19,8kg ja oli 107 cm pitkä.Minkä kokoisia teillä on saman ikäiset? Kuvittelenko vaan vai onko tuo meidän tyttö iso(pitkä) ikäisekeen?
  20. S

    8 vauvaa löytyny kuolleena ranskassa..

    Kahdeksan vauvaa löytyi kuolleina Ranskassa Keskiviikko 28.7.2010 klo 20.37 (päivitetty klo 20.50) Vastasyntyneet vauvat olivat haudattu pohjoisranskalaisen talon puutarhaan. Poliisi on pidättänyt pariskunnan tapauksen johdosta. Sekä mies että nainen ovat noin 45-vuotiaita, ja heitä...

Yhteistyössä