Hakutulokset

  1. A

    Pori/satakunta

    Moikka! Seuraa kaipailisi 3&4 vuotiaiden lasten 24vuotias äiti. Muutamme vuodenvaihteessa Poriin ja en tunne sieltä ketään. Uudet ystävät ja tuttavat olisivat siis tervetulleita! Sillä ei ole väliä minkä ikäiset sinun lapset on, enemmän haen itselleni seuraa, ettei seinät kaadu päälle.. :D Mutta...
  2. A

    G: Kuinka monella alkaa laihis huomenna?

    Mulla ainakin, joulun aikoina paisunut kuin pullataikina ja viime keväänä laihdutetuista kiloista jo puolet tullut takaisin..:snotty:
  3. A

    nauttiiko muut alkomahoolia? täällä kolmas ciideri menossa..

    juu, ja tiedän, et on sunnuntai, mut oon ollut koko viikonlopun töissä ja huomenna vapaata. hyvältä maistuu näin helteillä.. :p :D
  4. A

    Välillä vaan on niin hirveän kova ikävä mun ystävää..

    joka kuoli vähän yli puoli vuotta sitten.. ihania muistoja on onneksi paljon, mutta vieläkään ei kulu päivääkään, etten ajattelis kaveriani. :heart: mua niin harmittaa, että viimeisinä kuukausina ehdittiin nähdä niin vähän kun olin just saanut vauvan.. ja en muka voinut nähdä kun olin niin...
  5. A

    Menojalkaa vipattais..

    muita? :D tosin en minnekkään oo lähdössä, lasten kanssa kotona, kun ukko on juhlimassa kaverinsa polttareita..
  6. A

    Oon laihduttanut kevään aikana kymmenen kiloa.

    Miehelle kun joku aika sitten kehuin, että oon kyllä ylpeä itsestäni kun oon saanut painoa tiputettua. Mies totes siihen "että onhan se ihan jees, mut kyl mä tykkäsin kun sun tissit oli isommat" onko kaikkien miehet näin tönkköjä? toooosi kannustavaa.. :headwall: mut kyllä mun...
  7. A

    päiväkotiin ekaa kertaa, mitä kaikkea pitää ottaa huomioon?

    Mun pienet prinsessat aloittaa elokuussa vuoropäiväkodissa (1&2vuotiaat) ikinä ennen ei ole päiväkodissa olleet. Mitä kaikkea mun pitää ottaa huomioon kun hoito aloitetaan? miten toteutitte päiväkotiin tutustumisen? ite oon miettinyt, että onko se hyvä vai paha jos äiti on ekan kerran siellä...
  8. A

    oon hukannut hygieniapassin..

    Oon joskus monta vuotta sitten, ehkä joku neljä vuotta sitten suorittanut hygieniapassin, mut mulla ei ole enää sitä lippusta jäljellä. Enkä kyllä muista, että mikä yritys on tän testin pitänyt. onkohan mitään mahdollisuutta saada sitä vielä jostain käymättä testissä..`? tai ehkä se helpoin...
  9. A

    Hyi toi nainen Dr Phillissä..

    ON 38 VUOTIAS JA SEURUSTELEE 18VUOTIAAN POIKANSA PARHAAN KAVERIN KANSSA JOKA MYÖS 18VUOTTA. OMA POIKA MUUTTI SEN TAKIA KOTOONTA POIS. SAIRASTA! :o
  10. A

    Mä oon NIIIIIIN kyllästynyt tohon häähömppään!!!

    tohon Victorin ja Danielin siis. Ei kiinnosta pätkääkään. Piti vaan jakaa tää. :D
  11. A

    G:Kuuluuko miehellä olla enemmän vapaa-aikaa?

    Vai oonko mä täys paskiainen kun sanon ukolle, et mene sen mukaan ulos ja pippaloimaan mitä haluat munkin menevän :D ihan hyvin on tähän asti tepsinyt, noin 1-2 kertaa käy parin kuukauden sisällä. ja mä voin mennä sit saman verran. Vihdoinkin kun välillä pääsenkin tuulettumaan ,kun on...
  12. A

    Gallup:Kuinka moni on jossain kuntoklubissa?

    Huomenna olisi tarkoitus mennä sopparit kirjoittamaan ja alkaa ihan säännöllisen vakituisesti liikuntaa harrastamaan! =)
  13. A

    Vihdoinkin lapset nukkuu *turhis*

    ja tää ottaa kaljan. kyllä, keskiviikkona :D tää päivä mentiin ilman päikkäreitä ja desipelejä on riittänyt.IHANA HILJAISUUS :D
  14. A

    Lapsiparkkien ikärajat?

    Onko se vuoden vai mikäköhän niissä on? Oon tänään menossa tutustumaan yhteen liikuntapaikkaan ja mietin vain, että maahtaakohan noita meidän 10kk ja 1v10kk typyjä saada jättää vielä lapsiparkkiin jumppien ajaksi.. mutta ei tohon vuoden ikäänkään nyt onneksi enää pitkä aika ole =)
  15. A

    G: Löytyykö tatskoja?

    Monta? Jos ei niin miksi ei? Itselläni kaksi ja varmaan vielä muutama tulee lisää.. =)
  16. A

    Eipä sitä kummoisia leluja lapset leikkeihinsä tarvii :)

    Meillä ois lasten potkuautoa ja heppaa, mutta ei tuolla noi tytöt on tyhjentänyt kengät kenkähyllystä ja ratsastaa sen päällä.. Koppotikoo..! :D ja arvatkaa vaan kuka ne kengät sieltä kohta kerää.. :wave: mut enpä viitsi lasten iloja kieltääkkään =)
  17. A

    Pyykinpesukone ja ällöpaha haju?

    Millä sen hajun saa pois? pesin jo pari rättiä 90asteessa, mut silti se kone vaan haisee. hyviä vinkkejä?
  18. A

    Kokemuksia hormoonikierukasta? plussat ja miinukset?

    Huomenna semmoista hakemaan..
  19. A

    Kohta kauppaan, millä kivalla ruualla/naposteltavalla yllättäisin ukkelini kun pääsee töistä?

    Kumpikin meistä on tehnyt paljon töitä viimeviikkoina ja nyt pitkästä aikaa kokonainen viikonloppu koko perheen kesken, kunhan mies illalla kotiutuu töistä. haluaisin jollain hyvällä ruokaherkulla yllättää kynttilävalaistuksen ja hieronnan kera.. :heart:
  20. A

    TurhisGalluP:Lakkaatko varpaankynsiä myös talvella?

    Mä en ikinä talvisin. kesällä vaan :D

Yhteistyössä