Hakutulokset

  1. K

    *Lauantai-illan bileet*

    Yksin kotona nökötän, ekaa lonkeroa siemailen. Tekisi mieli lähteä bailaamaan, mutta seuraa en meinaa saada.. Siispä ikiomat kotibileet!! Linkittäkääs mulle kaikkea piristävää musiikkia.. =D
  2. K

    Lähteeks kukaan bailaa??

    Tylsää tylsää tylsää... Ja persus on tulessa! Pakko päästää danssimaan!
  3. K

    Mitä tässä tilanteessa voi tehdä?

    Mun mieheni on varma että mulla on toinen. Totesi eilen illalla näin. Mulla ei siis ole mitään sutinaa kenenkään muun kuin oman mieheni kanssa. Pari viikkoa sitten mieheni ohimennen keittiössä kertoi miettineensä jo pitemmän aikaa eroamista. Ettei eroaminen hänen mielestään olisi niin kamala...
  4. K

    Apua unen tulkintaan =D

    :D Mitähän tämä tahtoo kertoa mulle... Viime yönä kattelin unissani alppikisoja. Jatkuvasti selostaja kertoi että Tanja Poutiainen, joka on menettänyt toisen poskensa.. "Ja näin laski Tanja Poutiainen ilman toista poskeaan..." "Ja pian saamme Tanjan haastatteluun ja voimme kysyä...
  5. K

    Suosikkinne tämän vuoden Euroviisuissa??

    Tää on mun yks ehdoton suosikki http://www.youtube.com/watch?v=ECyeUYsU14E&feature=related
  6. K

    Vinkkejä työhakemuksen kanssa (ylennystä haen)

    Mulle on tarjottu isompia saappaita töissä, ja nyt mun täytyy sitten tehdä hakemus :) Työhakemuksia olen tehnyt jo monia monia :D mutta tuntuu hassulta tehdä nyt vain "muodollisuuden" vuoksi.. Mitä kaikkea mun kannattaa siihen hakemukseen laittaa?? Turhaan aloitan sitä kertomalla itsestäni...
  7. K

    Tulisiko sinulle paha mieli tästä?

    Löysin varastosta yhdestä pahvilaatikosta ison kasan valokuvia mieheni exästä. Kuvien joukossa oli monia kortteja exältä, jotka sisälsivät heidän rakkauden ylistystä.. Olemme olleet yhdessä 7 vuotta.. ja ensimmäistä kertaa törmäsin näihin kuviin.. En mä mitään kohtausta ole järjestänyt, mutta...
  8. K

    Unikoulua 1,5 -vuotiaalle?? Nyt apua, neuvoja ja vinkkejä kehiin!

    Meidän Ninni on ihan mahdoton :headwall: Joka ikinen yö syntymästään lähtien heräillyt monta kertaa yössä. Joskus vain kaksi kertaa, mutta useimmiten kolmen tunnin välein. Nukahtaa todella helposti kyllä takaisin, kunhan saa tutin, tuttipullon tai kuivan vaipan. Eli ei onneksi kuku öisin...
  9. K

    Söpösiä vauvakuvia, katseltaiskos? Tai vaikka eläinpennuista kuvia?

    Mulla on taas tämä kamala hoivavietti... siis ihan kamala... Nyt jos joku jaksais jakaa mulle jotain tosi ihania lutusia söpösiä kuvia omista tai linkittää jotain aivan ihania kuvia vauvoista, eläimistä... ihan mistä vaan, kunhan se ois söpöä =D Miehellä meni hermot, se lähti ulos korjaamaan...
  10. K

    Mua kiukuttaa.. oon ihan bailaamassa lähdössä

    Mutta mä en saa kyytiä mistään.... Vähänkös se harmittaa.. Ei mulla muuta.
  11. K

    Ihanaa, romanttinen viikonloppu????

    Meillä on menossa miehen kanssa ensimmäinen kahdenkeskinen viikonloppu pariin vuoteen.. Eikös oo ihanaa että joskus saa kultsin kanssa lähteä lomailemaan, käydä syömässä, leffassa, tai tehdä oikeastaan mitä vaan?? Noh, kaikkihan ei oo nyt ihanaa.. Mieheni ei ollut sopinut lapsillemme...
  12. K

    palstalekurit hoi!

    Kamalan kipee masu, siis minulla... Ja tuntuu tosi turvonneelta ja kovalta. Tätä on kestänyt jo muutaman päivän. Samoin kuin se, että olen tosi kuiva, yhdyntä teki kipeetä eilen tämän takia. En pysty pissillä pyyhkimään paperiin, vaan tarvitsen kosteuspyyhkeitä... En ole syönyt mitenkään...
  13. K

    Unen tulkintaa??

    Auttakaa mua tulkitsemaan tätä unta... mä olen aivan pihalla kuuden tunnin päikkäreitten jälkeen :kieh: Uni alkoi lapsuuden kodissani, jossa järjestin isot juhlat. Juhlissa juttelin erään pojan kanssa jota en ole tavannut 15 vuoteen ja hän pyysi minua käymään äitinsä luona hoitokodissa...
  14. K

    Mua on aina kovasti mietityttänyt...

    Että mitenkä mahtaa olla; 1. Voiko nukkuessa haukotella? 2. Voiko unissaan aivastaa? 3. Voiko hikka yllättää nukkuessa? =)
  15. K

    Miten voi auttaa pientä jolla on todella paljon limaa kurkussa?

    Meidän 1-vuotiaalla tytöllä todettiin kurkunpääntulehdus ja nyt on alkanut tulla todella paljon limaa.. Se on kuulemma hyvä merkki tervehtymisen kannalta, mutta miten voisin tuota pientä auttaa?? On oksentanut jo pari kertaa tänä yönä ja yskii paljon.. Pelkään että raukalla on vaikea hengittää...
  16. K

    Ideoita kaivataan!

    Olis tulossa pienet "pikkujoulut" kaveriporukalla ja mietin nyt mitä tarjoaisin. Kinkun aion pistää leivinuunissa, mutta siihen saavatkin jouluruoat jäädä :D Eli ehdotuksia kaivataankin kinkun kavereiksi.. Salaattia varmasti teen jonkinmoista, mutta mitäs muuta sitä voisi laittaa? Keitetyt...
  17. K

    Viikonloppu alkoi! Hyviä biisejä?

    Pistäkääs mulle tulee hyvää musiikkia tässä parin iltakaljan kaveriksi =) Pitkä viikonloppu tulossa =)
  18. K

    *turha* Mun 1 -vuotias tekee kuperkeikkoja!!

    Miten voi olla noin ketterä jo noin pienenä??? :heart: :heart: Tuossa se siskonsa kanssa patjoilla heittää kuperkeikkoja uudestaan ja uudestaan. Ja kova kikatus heti perään :heart: :heart: Minne se mun vauva meni :'( :heart: :heart:
  19. K

    Hyviä biisejä lauantai-illan ja -yön ratoksi

    Pikaisesti selaamalla en löytänyt vielä tämän illan jukeboxia :D Joten tässä Uniklubi - Mun koti ei oo täällä http://www.youtube.com/watch?v=5GxIHvezeC0&feature=related Mun mielestä ehkä parempi kuin alkuperäinen... tai ainakin yhtä hyvä :)
  20. K

    Taas tiedossa uneton yö... muita unettomia??

    Vaikka ilta -tai siis yö- onkin vasta nuori niin alottelen nyt jo tätä.. Onko yövuorolaisia? Tai muita jotka kärsii unettomuudesta??

Yhteistyössä