Hakutulokset

  1. M

    mistä löytyis eläin tai ötökkä vauvapyyhe?

    Esikoisella on sellainen leppäkerttu huppupyyhe siis punainen jossa on täpliä selässä ja hupussa on silmät ym. Haluaisin tokalle jonkun samantapaisen, muistan nähneeni joskus ampiais-huppupyyhkeitä tai sellaisia joissa oli ankan nokka tms. Mutta en muista missä. Jostain liberokerhosta niitä...
  2. M

    Mitä vastaisitte tälle huutis myyjälle?

    tuote jota tarvitsen (eräs vaunujen osa) ja olen etsinyt, löytyi huutiksesta, niitä ei helposti löydy. Siinä oli aloitushinta ja osta heti hinta joka on puolet enemmän kuin aloitushinta. Laitoin huudon, ja arvasin että ei luultavasti kukaan muu tuu tuotetta huutamaan ja olin iloinen että saan...
  3. M

    raskaana ja kivulias ientulehdus?

    l
  4. M

    raskaana ja kivulias ientulehdus?

    Onko kenelläkään kokemusta ientulehduksesta raskaudenaikana, tai ihan muutenkin mitä sille voi tehdä silloin kun on tosi kivulias. Luulen siis että kyse on ientulehduksesta, ikenet on vuotaneet verta mutta nyt toisella puolella suuta hampaat/ikenet (kipua vähän vaikea paikantaa) on ihan...
  5. M

    Phil & Ted's rattaiden tilaaminen

    Onko kukaan löytänyt edullista paikkaa josta tilata uutta P&T Exploreria? Mahd. pakkausta johon kuuluu sisaristuin, kantokassi ja sadesuoja. Etsin ulkomaisista liikkeistä, muttei tullut hyvää tarjousta vastaan. Kysymys vielä teille keillä on ollut nämä vaunut, ovatko hankalat talvella...
  6. M

    Phil & Ted's rattaiden tilaaminen

    Onko kukaan löytänyt edullista paikkaa josta tilata uutta P&T Exploreria? Mahd. pakkausta johon kuuluu sisaristuin, kantokassi ja sadesuoja. Etsin ulkomaisista liikkeistä, muttei tullut hyvää tarjousta vastaan. Kysymys vielä teille keillä on ollut nämä vaunut, ovatko hankalat talvella, vai...
  7. M

    miten liityn 2+ sivun kerhoon?

    siis auttakaa tyhmää, mutta mistä ne kerhot löytyy? Olis tarkoitus liittyä yhteen ja salasanakin on, mutta missä ne kerhot siis näiltä sivuilta löytyy??
  8. M

    Onko kukaan sairastanut VESIROKKOA raskaana ollessa?

    Sain valitettavasti vesirokkotartunnan ja tauti iski pari päivää sitten nyt rv13 meneillään. Mieletön huoli vauvasta kun kaikkialla lukee siitä miten lapselle voi tulla ties millaisia aivovammoja sokeutta, raajojen kasvamattomuutta ym raskauden aikaisesta vesirokosta. Haluaisin kuulla...
  9. M

    Te joilla on ollut rautakuuri keskenmenon jälkeen

    Mulla tippui HB aika pahasti keskenmenon takia, eli sain pahan anemian ja sen hoidoksi ja sain rautakuurin. Ei kuitenkaan ollut puhetta kauan niitä rautatabuja pitäis syödä. Nyt yli 2 viikkoa oon syönyt ja olo parantunut sen verran että en enää ole jatkuvasti väsynyt ja mietin pitäiskö lopettaa...
  10. M

    Tietääkö kukaan mihin Tammisaaren synnytysosaston henkilökunta siirtyy?

    Joskus oli huhuja että aloittaisivat yksityisen birth centerin. Onko kellään tietoja siitä mihin he siirtyvät/siirretään?
  11. M

    Mistä juhlavaatteet tyttövauvalle?

    oli tarkoituksena mennä käymään helsingissä ennen häitä jotka on 2 viikon päästä, mutta ei taideta ehtiä. Oltaisi siis varmasti löydetty meillä sopivat juhlamekko ja kengät tytölle. Tietääkö kukaan mitään nettikauppaa tai muuta mistä sais saman tyylisiä lasten juhlavaatteita??
  12. M

    muilla ongelmia yksityisviestien kanssa???

    pariin päivään en ole saanut katottua yksityisviestejä, tulee vaan teksti jossa sanotaan etten ole kirjautunut sisään, vaikka olen!!! Uudelleen sisäänkirjautuminenkaan ei auta!
  13. M

    Luomu synnytyksiä?

    Kiinnostais kuulla kokemuksia sellaisilta jotka ovat synnyttäneet luomuna, siis ilman mitään kipulääkkeitä tms, ja mahdollisesti vaikka vesisynnytyksellä tai jollain muulla vaihtoehtoisella tavalla. Itselläni on tarkoituksena synnyttää sellaisella kätilöopistolla jossa ei edes saa epiduraalia...
  14. M

    Kipeä häntäluu!!

    Onko kellään muulla kokemuksia kipeästä häntäluusta raskauden aikana? Mulla on ollut nyt pari viikkoa (nyt rv 19+5) häntäluu todella kipeänä enkä keksi sille mitään syytä. En ole siis mitenkään satuttanut sitä eikä aikaisemmin ole ikinä ollut tälläistä vaivaa. Sattuu kävellessä ja istuessa ja...
  15. M

    Onko kenelläkään kokemuksia, kuinka kertoa raskaudesta lapsettomalle ystävälle?

    Mietin olisiko kenelläkään vinkkejä siitä miten kertoa raskaudesta lapsettomalle ystävälle. Minulla on ystävä joka on miehensä kanssa yrittänyt lasta jo 3 tai 4 vuotta, kokenut yhden keskenmenon, eikä nähtävästi voi saada lapsia. Viimeksi kun tapasimme olin aivan raskauden ensi viikoilla (tais...

Yhteistyössä